Ik ben indirect spoorpersoneel, mag dat ook?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Hee, meer spoorpersoneel hier. Ik begon me al eenzaam te voelen.
quote:Concessie Hoekse Lijn - Onder deze concessie valt de spoorlijn Rotterdam CS – Hoek van Holland. NS Reizigers voert de treindienst in opdracht van de stadsregio uit tot en met december 2012. Deze lijn wordt de komende jaren, indien voldoende geld beschikbaar is, omgebouwd tot metrolijn en aangesloten op het metronet.
quote:KORTE BESCHRIJVING VAN DE AARD EN DE OMVANG OF WAARDE VAN LEVERING OF DIENSTEN:
December 2012 eindigt de concessie Hoekse Lijn (Rotterdam - Hoek van Holland). De stadsregio Rotterdam (hierna te noemen stadsregio) is voornemens de nieuwe concessie Europees aan te besteden door middel van een openbare procedure. De concessie gaat in per 9 december 2012 en zal vooralsnog een looptijd hebben van drie (3) jaar.
alleen daarheen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:51 schreef Darkwing_Duck het volgende:
En ik boek treinen voor SNCF en Thalys, en Eurostar. Maar alleen voor bestemming Parijs/Chessy. Ben ik nu ook proffesional ?
Dat is niet bepaald weinigtwitter:SiimKallasEU twitterde op woensdag 19-10-2011 om 12:25:06Barroso announces €31.7 billion will be invested to upgrade Europe's transport infrastructure, reageer retweet
waar komt dat geld vandaan dan? europa is in crisis en ze gaan 31 miljard uitgeven?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:54 schreef James1988 het volgende:
Dat is niet bepaald weinigtwitter:SiimKallasEU twitterde op woensdag 19-10-2011 om 12:25:06Barroso announces €31.7 billion will be invested to upgrade Europe's transport infrastructure, reageer retweet
Niet per direct, dit gaat over investeringen verspreid over het decennium. Daarnaast maak je geld met geld... investeren heet dat. Het resultaat is een verbeterde concurrentiepositie en gemakkelijkere interne handel. En daar pluk je weer de vruchten van via belastingen e.d.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:55 schreef mschol het volgende:
[..]
waar komt dat geld vandaan dan? europa is in crisis en ze gaan 31 miljard uitgeven?
Ja hoor, jij mag ook blijven.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:49 schreef V2 het volgende:
[..]
Ik ben indirect spoorpersoneel, mag dat ook?Via-via betaalt de reiziger mijn promotieonderzoek
25 kV op het hoofdnet in NL? Gaan we het ooit meemaken?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:05 schreef James1988 het volgende:
Wat dacht je van verdere investeringen in ERTMS en 25 kV? Het uitbreiden van wegennetten waar nodig? Het stimuleren van het versnellen van goederenvervoer? Het opwaarderen van de capaciteit van telecomnetwerken?
Dat betekent wel het einde voor bijvoorbeeld ICMm. Of je daarmee dan zo blij moet zijn, vraag ik me af.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:40 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
25 kV op het hoofdnet in NL? Gaan we het ooit meemaken?
wat is ( er speciaal aan) 25 kV?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:40 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
25 kV op het hoofdnet in NL? Gaan we het ooit meemaken?
Alleen als er dan wat stuk gaat hebben we nog STEEDS het gezeik met diesellocs die niet door de Schipholtunnel mogen. Of de Besttunnel. Of de Barendrechttunnel. Of....quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:13 schreef V2 het volgende:
Over 15-20 jaar is ICM toch wel op en afgeschreven, mooi op tijd voor 25kVTegen die tijd zijn alle tunnels en onderdoorgangen e.d. ook wel omgebouwd om om te kunnen gaan ermee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |