Het is niet alleen de sproeiende trein ZELF die er profijt van heeft hequote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
tussen Zwolle en Amersfoort heeft de stopper er het meeste last van
Wat is dit nou weer voor onzinopmerking? Alsof alleen de treinelite hier mag posten... Blijkbaar ben jij niet in voor een lolletje. Ik snap ook wel dat het een beetje spuit11 is. Zullen we nu weer gezellig doen?quote:
weet ik, maar van gladde sporen heb je het meeste last in de nabijheid van stations. Stoptreinen kunnen dus het beste Sandite aanbrengen. daarna kunnen andere treinen hier van profiterenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is niet alleen de sproeiende trein ZELF die er profijt van heeft he
Hee, meer spoorpersoneel hier. Ik begon me al eenzaam te voelen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 03:31 schreef Monopoly het volgende:
Ik volg nu de opleiding treinmachinist volledig bevoegd in Rotterdam.
Voorheen lurkte ik hier altijd mee (ben geen hobbyist), maar nu begin ik al die termen ook wel te begrijpen, erg leuk zo
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Hee, meer spoorpersoneel hier. Ik begon me al eenzaam te voelen.
Best hoor. Maar zelfdodingen zijn gewoon niet het moment voor een lolletje. Dat is alles.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:42 schreef zoem het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzinopmerking? Alsof alleen de treinelite hier mag posten... Blijkbaar ben jij niet in voor een lolletje. Ik snap ook wel dat het een beetje spuit11 is. Zullen we nu weer gezellig doen?
Dat moet wel lukken, NS Reizigers zoekt nog machinisten. En als je niet met reizigers wilt rijden kun je vast ook wel bij Captrain of DB Schenker terecht.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]Officieel nog niet he
Na de opleiding moet ik nog een baan krijgen op het spoor
Ik ben indirect spoorpersoneel, mag dat ook?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 04:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Hee, meer spoorpersoneel hier. Ik begon me al eenzaam te voelen.
quote:Concessie Hoekse Lijn - Onder deze concessie valt de spoorlijn Rotterdam CS – Hoek van Holland. NS Reizigers voert de treindienst in opdracht van de stadsregio uit tot en met december 2012. Deze lijn wordt de komende jaren, indien voldoende geld beschikbaar is, omgebouwd tot metrolijn en aangesloten op het metronet.
quote:KORTE BESCHRIJVING VAN DE AARD EN DE OMVANG OF WAARDE VAN LEVERING OF DIENSTEN:
December 2012 eindigt de concessie Hoekse Lijn (Rotterdam - Hoek van Holland). De stadsregio Rotterdam (hierna te noemen stadsregio) is voornemens de nieuwe concessie Europees aan te besteden door middel van een openbare procedure. De concessie gaat in per 9 december 2012 en zal vooralsnog een looptijd hebben van drie (3) jaar.
alleen daarheen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:51 schreef Darkwing_Duck het volgende:
En ik boek treinen voor SNCF en Thalys, en Eurostar. Maar alleen voor bestemming Parijs/Chessy. Ben ik nu ook proffesional ?
Dat is niet bepaald weinigtwitter:SiimKallasEU twitterde op woensdag 19-10-2011 om 12:25:06Barroso announces ¤31.7 billion will be invested to upgrade Europe's transport infrastructure, reageer retweet
waar komt dat geld vandaan dan? europa is in crisis en ze gaan 31 miljard uitgeven?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:54 schreef James1988 het volgende:
Dat is niet bepaald weinigtwitter:SiimKallasEU twitterde op woensdag 19-10-2011 om 12:25:06Barroso announces ¤31.7 billion will be invested to upgrade Europe's transport infrastructure, reageer retweet
Niet per direct, dit gaat over investeringen verspreid over het decennium. Daarnaast maak je geld met geld... investeren heet dat. Het resultaat is een verbeterde concurrentiepositie en gemakkelijkere interne handel. En daar pluk je weer de vruchten van via belastingen e.d.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:55 schreef mschol het volgende:
[..]
waar komt dat geld vandaan dan? europa is in crisis en ze gaan 31 miljard uitgeven?
Ja hoor, jij mag ook blijven.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:49 schreef V2 het volgende:
[..]
Ik ben indirect spoorpersoneel, mag dat ook?Via-via betaalt de reiziger mijn promotieonderzoek
25 kV op het hoofdnet in NL? Gaan we het ooit meemaken?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:05 schreef James1988 het volgende:
Wat dacht je van verdere investeringen in ERTMS en 25 kV? Het uitbreiden van wegennetten waar nodig? Het stimuleren van het versnellen van goederenvervoer? Het opwaarderen van de capaciteit van telecomnetwerken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |