Dat dacht ikquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:24 schreef Monidique het volgende:
Voorbij Fok,. Dat het nog triester kan dan het FokForum hebben zij wel bewezen, ja.
R@b.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:24 schreef De_Nuance het volgende:
Je moet eens de reacties van de FP Mods of nieuwsposters op de FP zelf bekijken, kan je helemaal lachen bij de meeste (of huilen)
pberends kwam ook heel veel in de SC hierquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:24 schreef De_Nuance het volgende:
Je moet eens de reacties van de FP Mods of nieuwsposters op de FP zelf bekijken, kan je helemaal lachen bij de meeste (of huilen)
Lavenderrr is links noch rechts. Die kan enkel een beetje met andere meelullen. Karakterloos figuur.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik ook niet. Maar ze heeft af en toe echt wel - aardig rechtse trekjes. Lavanderr-achtig
pberendsquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
pberends kwam ook heel veel in de SC hier
Ja. Eens. (Lavenderr stijl)quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lavenderrr is links noch rechts. Die kan enkel een beetje met andere meelullen. Karakterloos figuur.
Goed, weer genoeg geroddeld vandaag.
Pberends lijkt op een dikke Turk met snor. Daarom vind je hem tof.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:26 schreef De_Nuance het volgende:
Pberends is tof, daarom zei ik ook meeste
Ik heb hem nooit gezienquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pberends lijkt op een dikke Turk met snor. Daarom vind je hem tof.
Dat kan ik beamen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:28 schreef Monidique het volgende:
Fuck it, het is geen geroddel, het is het beestje bij het naampje noemen. Incompetente kleuterklootzakken, dat zijn het. En de meeste users op dit forum ook. Het intellect van een laffe garnaal.
Je moet NWS ook zoveel mogelijk mijden. Goed, niet dat het niveau in POL altijd om over naar huis te schrijven is, maar goed.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:28 schreef Monidique het volgende:
Fuck it, het is geen geroddel, het is het beestje bij het naampje noemen. Incompetente kleuterklootzakken, dat zijn het. En de meeste users op dit forum ook. Het intellect van een laffe garnaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |