Handig met houtquote:Op donderdag 24 april 2014 17:57 schreef Lienekien het volgende:
Ik twijfel. Het zijn wel hippe stellingkasten.
Zie ik daar een oranje trabantquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:49 schreef Bosbeetle het volgende:
Naar aanleiding van MUZ / Foto's van je cd-kast #1 dacht ik dat het leuk was om ook een fotos van je boekenkast topic te maken
En zo als altijd TS begint
Dit is onze boekenkast met 'normale' boeken. De bovenste 2 planken zijn dubbellaags met romans en daaronder staat meer non-fictie. Onderste planken zijn studieboeken
[ afbeelding ]
Dit is nog een kast waar meer magazines in staan.
[ afbeelding ]
En nu jullie.
Ik wil die lamp!quote:
Daar word je echt mee doodgegooid bij de Kringloop hier geloof ik, met die lamp. Van die opgekochte bejaardenwoningenquote:
Ha, die hebben we vijfentwintig jaar geleden gekocht in een winkeltje dat vooral ludieke spullekes verkocht uit de jaren '50. We hebben 'm nooit aan. Wat bied je?quote:
Kloptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De helft van de boeken geruimd/op zolder in dozen.
[ Bericht 4% gewijzigd door Voxs op 01-07-2014 11:16:23 ]...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Huh ik zie alleen maar 2 schaapjesquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:57 schreef Iwanius het volgende:
Vind dat wollen/stoffen beestje hierboven wel wat hebben. (nee,niet dat schaapje) Wat is het eigenlijk en waar soortgelijk te koop?
Bedoel je uit mijn foto? Of of die van een ander?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:57 schreef Iwanius het volgende:
Vind dat wollen/stoffen beestje hierboven wel wat hebben. (nee,niet dat schaapje) Wat is het eigenlijk en waar soortgelijk te koop?
Leuke schaapjesquote:Op maandag 14 juli 2014 19:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat een leuk topic.
Foto's gemaakt van mijn boekenkastje op de slaapkamer. Van mijn andere moet ik er nog eens een maken maar daar staan nu de planken van ons oude bed voor.
[ link | afbeelding ]image by Thinkk-Pinkk, on Flickr
En voor de mensen die van titels houden
En als bonus de schaapjes die bovenop staan
Deze boekenkast gaat vervangen worden tot een bredere, want op de logeerkamer begint zich al een flinke stapel te vormen. En ik wil de Engelse Harry Potter boeken nog hebben dus die moeten er naast passen
Foto's van onder je bed!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Leuke schaapjes.
Nu voel ik me eigenlijk wel verplicht om ook een boekenkast te kopen en dan daar mijn boeken in te zetten, in plaats van dat ze onder m'n bed liggen of op m'n bureau of in dozen ergens.
Ja schaapjes zijn tofquote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:46 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Leuke schaapjes.
Nu voel ik me eigenlijk wel verplicht om ook een boekenkast te kopen en dan daar mijn boeken in te zetten, in plaats van dat ze onder m'n bed liggen of op m'n bureau of in dozen ergens.
Enge mannen?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Neeeee. Echt niet, jullie mogen niet zien wat daar allemaal ligt hoor...
Ik kan er echt niet tegen als mijn boekenkasten een rommel zijnquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:38 schreef yvonne het volgende:
Wat een nette opgeruimde boekenkasten allemaal
Haha. Nee, dan zou ik me te erg schamen. Dat doe ik maar niet.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 16:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja schaapjes zijn tofen wat Bosbeetle zegt. Dan maar foto's van onder je bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mag hopen van nietquote:.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha. Nee, dan zou ik me te erg schamen. Dat doe ik maar niet.
Ik heb wel een foto van mijn nijlpaard met wie ik een serie kijk. Nijlpaarden zijn ook tof!Nijlpaarden zijn ook leuk ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik mag hopen van niet.
I solemnly swear i'm up to no good
Maar ik beloof dat zodra ik iets van een boekenkast heb met boeken erin, ik een foto maak en 'm hier kom postenquote:
Als ik er niet snel eentje bij koop, dan kan het stapelen gaan beginnenquote:Op vrijdag 18 juli 2014 17:38 schreef yvonne het volgende:
Wat een nette opgeruimde boekenkasten allemaal
Ik ben alvast benieuwd. Moet nog steeds een nieuwe kopen. Kan er beter alvast twee kopen tegen de tijd dat ik dat die want dan is die nieuwe ook alweer volquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar ik beloof dat zodra ik iets van een boekenkast heb met boeken erin, ik een foto maak en 'm hier kom posten.
Of zodra het onder mijn bed opgeruimd is.
Lees je ook zo snel, of koop je alleen maar?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben alvast benieuwd. Moet nog steeds een nieuwe kopen. Kan er beter alvast twee kopen tegen de tijd dat ik dat die want dan is die nieuwe ook alweer vol
Ik lees best wel veel ja. Nu paar weken wat minder want erg druk maar heb ook tijden dat ik de een na de ander uitlees.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Lees je ook zo snel, of koop je alleen maar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |