de waarde van boeken zit in de tekst niet zozeer in de verschijningsvorm imo.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:14 schreef Complexiteit het volgende:
boeken zijn te waardevol om ze niet te willen hebben
epub ebook downloaden (voorbeeld boek bv http://www.gutenberg.org/ebooks/1125.epub.noimages)quote:Op donderdag 5 januari 2012 13:50 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar snap nog niet hoe dat rotding ( 5 dagen geleden aangeschaft) werkt
ik begrijp je punt, maar voor mij hebben boeken ook zeker een esthetische waardequote:Op donderdag 5 januari 2012 16:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
de waarde van boeken zit in de tekst niet zozeer in de verschijningsvorm imo.
ik haat al die overbodige meuk. ik heb een paar studieboeken (omdat ik dat makkelijker vind om snel even heen en weer te bladeren) maar leesboeken doe ik allemaal op mijn ebookreader.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:35 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
ik begrijp je punt, maar voor mij hebben boeken ook zeker een esthetische waarde
als ik een ipad op een plank leg straalt dat niks uit; een paar planken met prachtige boeken wel
Waar richt jij je kamer mee in dan?quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik haat al die overbodige meuk. ik heb een paar studieboeken (omdat ik dat makkelijker vind om snel even heen en weer te bladeren) maar leesboeken doe ik allemaal op mijn ebookreader.
met zo min mogelijk.quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waar richt jij je kamer mee in dan?
Saai hoorquote:
Oh nouja het is natuurlijk persoonlijk, zoals allesquote:Op donderdag 5 januari 2012 16:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik haat al die overbodige meuk. ik heb een paar studieboeken (omdat ik dat makkelijker vind om snel even heen en weer te bladeren) maar leesboeken doe ik allemaal op mijn ebookreader.
Lief die kinderboeken, herkende er ook een aantal, vooral die boekjes die je op school in zo'n pakketje kon kopen ieder jaarquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:40 schreef p-etr-a het volgende:
Leuk topic! Ik vind wel dat jullie allemaal nogal georganiseerd lijken of netjes met je boekenkast, maar mijn indeling is dan ook wel onderhevig aan ruimtegebrek. Er staan bijvoorbeeld ook gehaakte poppetjes van mijn schoonmoeder in en er liggen autospeakers die ooit nog ingebouwd moeten worden. Ik kan niet wachten tot ik een mooiere kast heb met een mooiere indeling, maar dat moet nog zeker een halfjaar wachten, want voor onze verhuizing ga ik er niks aan doen (zo goed ken ik mezelf wel).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik herkende de studieboeken al, wilde vragen of je Engels deed maar dat staat er alquote:Op zaterdag 7 januari 2012 00:20 schreef shinydiscoball het volgende:
Een smalle Billy, loopt nog twee verdiepingkjes omlaag maar mijn bank staat daarvoor (heb maar een klein studentenkamertje) Vind eigenlijk ook dat ik vrij weinig boeken heb voor een student Engels, maar daar wordt aan gewerkt. Heb alleen geen ruimte meer over, zet nu al boeken achter elkaar.
[ afbeelding ]
Nog wat boeken voor de studie.
[ afbeelding ]
Die typemachine is ook tof!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:45 schreef Nemephis het volgende:
Boeken, daar kun je er niet genoeg van hebben![]()
[ afbeelding ]
Die koetjes ervoorquote:Op zaterdag 7 januari 2012 16:07 schreef DaMart het volgende:
Vorige week heb ik een nieuw dvd-opbergsysteem gekocht, waardoor de dvd-kast nu als boekenkast gebruikt wordt, en ik wat boeken uit een muurkast ook weer in de boekenkast heb staan. Een foto-update dus.
Boekenkast 1:
[ afbeelding ]
Boekenkast 2 (voormalige dvd-kast):
[ afbeelding ]
Thanks, ontwerp door m'n schoonzusje. 2,60 breed en huist op dit moment, naast de boeken, nog een paar honderd dvd's en cd's.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |