abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103615628
Ik heb niet veel boeken, maar wel een boekenkast. Zal straks even een foto maken ;)
pi_103615650
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:47 schreef No-P het volgende:
1
[ afbeelding ]

2
[ afbeelding ]

3
[ afbeelding ]

Moet alles nog uitzoeken en er moet een nog nieuwe kast bijkomen. In de bovenste foto staan de onderste rijen dubbellaag, dat is onhandig als je een boek zoekt.
Wat is dat geel turquoise boek links bovenin? Ik weet niet waarom maar de kaft komt me verschrikkelijk bekend voor...
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  donderdag 27 oktober 2011 @ 10:41:37 #103
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_103616220
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 14:51 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Veel ervan is flut hoor :P

Daarnaast is veel van het wat oudere werk onderdeel van een erfenis en moet ik het dus nog lezen, vind het alleen zonde het weg te doen.
[...]
Dat hoekje met Jan Wolkers en Anna Blaman is vast de erfenishoek.
The love you take is equal to the love you make.
pi_103616635
quote:
7s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 10:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat hoekje met Jan Wolkers en Anna Blaman is vast de erfenishoek.
Inderdaad :P

Dat hoekje, en de Russische bibliotheek, ben er nu langzaam doorheen aan het werken.

Het leuke er aan is dat er best een aantal schrijvers zijn die ik graag zou willen lezen en dat ik die soms totaal onverwacht tegen kom in die verzameling boeken. En soms staat er opeens iets tussen waarvan ik me af vraag wat de vorige eigenaar bezield heeft :D
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  donderdag 27 oktober 2011 @ 11:16:25 #105
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_103617287
Dat (die Nederlandse literatuur) zijn boeken die mijn ouders ook in de kast hadden. En het type boeken dat ik bij mijn studie voor mijn lijst kon lezen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_103622183
Leuk topic! Ik vind wel dat jullie allemaal nogal georganiseerd lijken of netjes met je boekenkast, maar mijn indeling is dan ook wel onderhevig aan ruimtegebrek. Er staan bijvoorbeeld ook gehaakte poppetjes van mijn schoonmoeder in en er liggen autospeakers die ooit nog ingebouwd moeten worden. Ik kan niet wachten tot ik een mooiere kast heb met een mooiere indeling, maar dat moet nog zeker een halfjaar wachten, want voor onze verhuizing ga ik er niks aan doen (zo goed ken ik mezelf wel).

pi_103622236
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:54 schreef CherryLips het volgende:
Paar nog ongelezen boeken in de woonkamer:
[ afbeelding ]

En in de studeerkamer staan deze twee kasten:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En de rest van de zooi staat nog bij m'n ouders :')
Sophie Kinsella, Jill Mansell, Cecilia Ahern. O+
pi_103623093
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:40 schreef p-etr-a het volgende:
Leuk topic! Ik vind wel dat jullie allemaal nogal georganiseerd lijken of netjes met je boekenkast, maar mijn indeling is dan ook wel onderhevig aan ruimtegebrek. Er staan bijvoorbeeld ook gehaakte poppetjes van mijn schoonmoeder in en er liggen autospeakers die ooit nog ingebouwd moeten worden. Ik kan niet wachten tot ik een mooiere kast heb met een mooiere indeling, maar dat moet nog zeker een halfjaar wachten, want voor onze verhuizing ga ik er niks aan doen (zo goed ken ik mezelf wel).

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
De vijf, daar was ik vroeger helemaal verzot op
pi_103623291
quote:
17s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 14:09 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

De vijf, daar was ik vroeger helemaal verzot op
Ik ook! Helemaal stukgelezen, die boeken. Bij mijn ouders staan nog veel meer titels, ook de hele serie van 'De vijf detectives'. En natuurlijk de boeken over 'De dolle tweeling' die je ernaast ziet staan. Enid Blyton is vele jaren lang mijn favoriete schrijfster geweest.
pi_103623649

3 planken maar :P Dus ik heb nog 3 planken vrij :P
Van de week weer 2 boeken besteld O+

Deze 2 in het engels O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2011 14:33:03 ]
pi_103626661
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 14:16 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Ik ook! Helemaal stukgelezen, die boeken. Bij mijn ouders staan nog veel meer titels, ook de hele serie van 'De vijf detectives'. En natuurlijk de boeken over 'De dolle tweeling' die je ernaast ziet staan. Enid Blyton is vele jaren lang mijn favoriete schrijfster geweest.
Van mij ook! Vooral de 'kostschoolboeken', idd De dolle tweeling, maar vooral ook Pitty! En De Vijf vond ik ook super. :)
pi_103626828
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:40 schreef p-etr-a het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik vind die gehaakte schaapjes echt zo schattig O+
  donderdag 27 oktober 2011 @ 19:11:44 #113
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_103635666
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 10:18 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Wat is dat geel turquoise boek links bovenin? Ik weet niet waarom maar de kaft komt me verschrikkelijk bekend voor...
Psychologische diagnostiek in de gezondsheidszorg.

De vijf en pinkeltje ben ik weer aan het sparen ^O^ .
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_103639062
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 19:11 schreef No-P het volgende:

[..]

Psychologische diagnostiek in de gezondsheidszorg.

De vijf en pinkeltje ben ik weer aan het sparen ^O^ .
Ik mis nog maar 2 Pinkeltjes. Heb ook niet al te lang geleden de serie aangevuld. Ze staan nu alleen vanwege ruimtegebrek in de schuur.
pi_106386510
Leuk topic *O* Ga vanavond eens foto's maken van mijn kasten :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:42 schreef CindieY het volgende:
Crappy webcampicture dan maar, ik heb geen fototoestel :P En een plank, geen kast.

[ afbeelding ]

De boeken die ik heb in mijn kamer. Als ik ga verhuizen, komt er een boekenkast en m'n ouders willen ook dat ik al mijn jeugdboeken weer terug krijg. Studieboeken en non-fictie staan overal en nergens.
Jeugdboeken? Wil je die in je centrale boekenkast plaatsen dan? Ik heb een aantal legendarische boeken erin staan, maar het meeste staat in mijn oude jongenskamer (en als mijn moeder er vanaf wil komen ze niet in mijn boekenkast maar in een of andere bergzolder :P)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 4 januari 2012 @ 12:34:50 #116
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_106391361
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:08 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Heb voornamelijk kunstboeken en wetenschappelijke boeken.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nice! Op kleur gesorteerd. Ziet er goed uit, net als de rest van je huis!
Zo te zien doe je ook iets met architectuur, ik zie een Ando boek staan en iets over lofts, of zijn die meer een uitzondering op de collectie?
pi_106391524
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:26 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Lezen wat leuk is is het belangrijkste.
De boeken die je noemt zijn in zoveel uitgaven dat de mooie die je zoekt er vast wel tussen zit als je een beetje gaat zoeken. :P.
Wuthering Heights uit 1947 gevonden :7 O+
Tap tap tap
pi_106405089
Mijn boekenkast :) Mijn jeugdboeken zitten er niet tussen dus (op 6 na, wie ziet ze?) want anders zou de kast 3x zo groot moeten zijn :o en met deze foto verraad ik misschien ook ergens mijn studentenverleden :P

"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_106409359
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:18 schreef Norrage het volgende:
Mijn boekenkast :) Mijn jeugdboeken zitten er niet tussen dus (op 6 na, wie ziet ze?) want anders zou de kast 3x zo groot moeten zijn :o en met deze foto verraad ik misschien ook ergens mijn studentenverleden :P

[ afbeelding ]
Ze staan rechts, een aantal van Thea Beckman als ik het goed heb. :)
pi_106409453
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:50 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ze staan rechts, een aantal van Thea Beckman als ik het goed heb. :)
En Tonke Dragt *O* O+
pi_106420320
Hmm... naar aanleiding van dit topic ben ik m'n boekenkast op kleur aan het ordenen... nu staan dan wel alle boeken door elkaar en vergeet ik sommigen niet, maar ik weet niet.. niet mijn ding.
pi_106420412
omg mensen die nog niet volledig digitaal zijn gegaan, ik heb ze gevonden :D *G*
  Moderator donderdag 5 januari 2012 @ 09:27:48 #123
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_106428941
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 23:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
omg mensen die nog niet volledig digitaal zijn gegaan, ik heb ze gevonden :D *G*
Digitaal is zo 1970...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_106437021
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 23:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ik wil wel, maar snap nog niet hoe dat rotding ( 5 dagen geleden aangeschaft) werkt :(
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_106442478
boeken zijn te waardevol om ze niet te willen hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')