Ah joh, ik ben Anglist en mijn collectie is ook niet awesome grootquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leuk topic, ik doe mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een lachertje, als je bedenkt dat ik Neerlandica ben...
Ik ook, maar ik heb juist een stel Penguin Classics weggedaan omdat ik er geen fijne herinneringen aan hadquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah joh, ik ben Anglist en mijn collectie is ook niet awesome groot![]()
Al zou ik dat wel graag willen..
School?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb juist een stel Penguin Classics weggedaan omdat ik er geen fijne herinneringen aan had
Idem hier. Ik zet series bij elkaar, maar verder zijn mijn boeken niet gesorteerd (behalve dat ik alle vampierboeken bij elkaar heb geparkeerd en een apart plankje heb voor de ehm, adult paranormal romancequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:24 schreef Biancavia het volgende:
Ik sorteer mijn boeken op gevoel. Boeken die ik mooi vind staan bij elkaar, leuke boeken samen, boeken waar ik aan heb meegewerkt op een plankje, en niet-boeiend spul staat ook bij elkaar.
Oh ja, en boeken die nog moet lezen staan ook apart.
Voor een buitenstaander is het een rommeltje, voor mij klopt het helemaal.
Zou ik ook wel willen, maar daar was geen plek meer voor toen ik alle keukenspullen had ingeruimd.quote:
Teveel Dostojevski?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat een lachertje, als je bedenkt dat ik Neerlandica ben...
Het is jarenlang mijn boekenkast geweest. Maar ik heb hem er maar niet bijgezetquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar het is wel een relevante boekenkast!
Jij hebt in het Achterhuis gewoond? Bijzonder!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:36 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Het is jarenlang mijn boekenkast geweest. Maar ik heb hem er maar niet bijgezetVond mijn andere leuker.
Ik sorteer mijn boeken chronologisch aangezien het meestal kunstboeken zijn. Alleen de romans heb ik op kleur, behalve als er meerdere boeken van dezelfde schrijver zijn, dan staan ze naast elkaar. En vooraan de plank. Een boekenkast is pas echt mooi als alles strak en recht staat.
Dat ook, jaquote:
Gewerktquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij hebt in het Achterhuis gewoond? Bijzonder!
Bij deze dan wat ingezoomde versies.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 03:02 schreef Q.E.D. het volgende:
Het enige vervelende aan dit topic vind ik dat je niet kan lezen welke titels er in de kast staan door de lage resolutie van sommige camera's.
Verder: Koppen dicht want dit is best leuk.
Veel ervan is flut hoorquote:
Dat is een van de desbetreffende nog niet gelezen boeken, maar ik zal hem op jouw aanraden wat hoger op de to-do lijst zetten!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |