Prima dat je een mening hebt, maar tig posts lang blijven trollen en een normaal topic verkloten, dat is niet gewenst. Opgeschoond dus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:29 schreef TimMer1981 het volgende:
[ afbeelding ]
Het idee achter dit topic is neem ik aan dat intellect navenant is aan de hoeveelheid boeken in de kast? Soort patsen voor en door zelfbenoemde intelligentsia?
Wat is hier nu precies de lol van? Wordt een verzameling van foto's van boekenkasten gevuld met wat voor boeken dan ook, variërend van doktersromannetjes tot Tolstoys; simpelweg een nietszeggend opsomtopic dus.
Start dan een inhoudelijk topic over de kwaliteiten van verschillende boekenkasten of ieders favoriete boek, dan gaat het tenminste nog ergens over.
Ik zal wel wat closeups maken van mijn verschrikkelijk lelijke boekenkastquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 03:02 schreef Q.E.D. het volgende:
Het enige vervelende aan dit topic vind ik dat je niet kan lezen welke titels er in de kast staan door de lage resolutie van sommige camera's.
Verder: Koppen dicht want dit is best leuk.
En wat heeft deze boekenkast er precies mee te maken? Deze is gevuld met ordners met telefoonboeken.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:29 schreef TimMer1981 het volgende:
[ afbeelding ]
Het idee achter dit topic is neem ik aan dat intellect navenant is aan de hoeveelheid boeken in de kast? Soort patsen voor en door zelfbenoemde intelligentsia?
Wat is hier nu precies de lol van? Wordt een verzameling van foto's van boekenkasten gevuld met wat voor boeken dan ook, variërend van doktersromannetjes tot Tolstoys; simpelweg een nietszeggend opsomtopic dus.
Start dan een inhoudelijk topic over de kwaliteiten van verschillende boekenkasten of ieders favoriete boek, dan gaat het tenminste nog ergens over.
Maar het is wel een relevante boekenkast!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 08:55 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
En wat heeft deze boekenkast er precies mee te maken? Deze is gevuld met ordners met telefoonboeken.
Ja dat was de bedoeling achter mijn topic inderdaadquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 02:29 schreef TimMer1981 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn boekenkasten zijn gesorteerd op genre en grootte, en ik zet er idd ook van alles inquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:49 schreef Lienekien het volgende:
Wat mij opvalt: dat men boeken vaak tegen de achterkant aanschuift, er dingetjes voorzet (beeldjes en zo) en dat er mensen zijn die hun boeken op kleur sorteren.
Psies, mijn boekenkast is ook een mix van alle genres, ik hou van goed geschreven verhalen, of het nu zware literatuur is of een lekker weglezende Da Vinci Code.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:48 schreef Felagund het volgende:
Als ik echt intellectueel wilde doen had ik mijn Dan Brown boeken eruit gehaald. En mijn fantasyboeken, maar dan blijft er vrij weinig over.
Dat vind ik ook hetzelfde met cd/lp-kasten maar die zie je helaas steeds minderquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:02 schreef Lienekien het volgende:
Een mooie boekenkast geeft een beeld van de eigenaar. Het geeft op die manier ook een heel persoonlijke noot aan de huiskamer. Huiskamers zonder boekenkast(en) vind ik altijd een beetje zielloos.
Chicklitquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Psies, mijn boekenkast is ook een mix van alle genres, ik hou van goed geschreven verhalen, of het nu zware literatuur is of een lekker weglezende Da Vinci Code.
Ik sorteer de boeken alfabetisch op naam van de auteur en vervolgens op titel. Dat ze, waar er geen dubbele rijen op de plank staan, tegen de achterkant aanstaan, heeft er vooral mee te maken dat ik dan ruimte overhoud voor mijn spaarpottencollectiequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:49 schreef Lienekien het volgende:
Wat mij opvalt: dat men boeken vaak tegen de achterkant aanschuift, er dingetjes voorzet (beeldjes en zo) en dat er mensen zijn die hun boeken op kleur sorteren.
Lezen wat leuk is is het belangrijkste.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ChicklitIk lees gewoon wat me leuk lijkt, en bij mij is dat Stephen King of Jill Mansell of Patricia Cornwell
Al zoek ik nog wel mooie edities van Wuthering Heights en Great Expectations.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |