abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103622183
Leuk topic! Ik vind wel dat jullie allemaal nogal georganiseerd lijken of netjes met je boekenkast, maar mijn indeling is dan ook wel onderhevig aan ruimtegebrek. Er staan bijvoorbeeld ook gehaakte poppetjes van mijn schoonmoeder in en er liggen autospeakers die ooit nog ingebouwd moeten worden. Ik kan niet wachten tot ik een mooiere kast heb met een mooiere indeling, maar dat moet nog zeker een halfjaar wachten, want voor onze verhuizing ga ik er niks aan doen (zo goed ken ik mezelf wel).

pi_103622236
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:54 schreef CherryLips het volgende:
Paar nog ongelezen boeken in de woonkamer:
[ afbeelding ]

En in de studeerkamer staan deze twee kasten:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En de rest van de zooi staat nog bij m'n ouders :')
Sophie Kinsella, Jill Mansell, Cecilia Ahern. O+
pi_103623093
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:40 schreef p-etr-a het volgende:
Leuk topic! Ik vind wel dat jullie allemaal nogal georganiseerd lijken of netjes met je boekenkast, maar mijn indeling is dan ook wel onderhevig aan ruimtegebrek. Er staan bijvoorbeeld ook gehaakte poppetjes van mijn schoonmoeder in en er liggen autospeakers die ooit nog ingebouwd moeten worden. Ik kan niet wachten tot ik een mooiere kast heb met een mooiere indeling, maar dat moet nog zeker een halfjaar wachten, want voor onze verhuizing ga ik er niks aan doen (zo goed ken ik mezelf wel).

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
De vijf, daar was ik vroeger helemaal verzot op
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_103623291
quote:
17s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 14:09 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

De vijf, daar was ik vroeger helemaal verzot op
Ik ook! Helemaal stukgelezen, die boeken. Bij mijn ouders staan nog veel meer titels, ook de hele serie van 'De vijf detectives'. En natuurlijk de boeken over 'De dolle tweeling' die je ernaast ziet staan. Enid Blyton is vele jaren lang mijn favoriete schrijfster geweest.
pi_103623649

3 planken maar :P Dus ik heb nog 3 planken vrij :P
Van de week weer 2 boeken besteld O+

Deze 2 in het engels O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2011 14:33:03 ]
pi_103626661
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 14:16 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Ik ook! Helemaal stukgelezen, die boeken. Bij mijn ouders staan nog veel meer titels, ook de hele serie van 'De vijf detectives'. En natuurlijk de boeken over 'De dolle tweeling' die je ernaast ziet staan. Enid Blyton is vele jaren lang mijn favoriete schrijfster geweest.
Van mij ook! Vooral de 'kostschoolboeken', idd De dolle tweeling, maar vooral ook Pitty! En De Vijf vond ik ook super. :)
pi_103626828
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik vind die gehaakte schaapjes echt zo schattig O+
  donderdag 27 oktober 2011 @ 19:11:44 #113
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_103635666
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 10:18 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Wat is dat geel turquoise boek links bovenin? Ik weet niet waarom maar de kaft komt me verschrikkelijk bekend voor...
Psychologische diagnostiek in de gezondsheidszorg.

De vijf en pinkeltje ben ik weer aan het sparen ^O^ .
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_103639062
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 19:11 schreef No-P het volgende:

[..]

Psychologische diagnostiek in de gezondsheidszorg.

De vijf en pinkeltje ben ik weer aan het sparen ^O^ .
Ik mis nog maar 2 Pinkeltjes. Heb ook niet al te lang geleden de serie aangevuld. Ze staan nu alleen vanwege ruimtegebrek in de schuur.
pi_106386510
Leuk topic *O* Ga vanavond eens foto's maken van mijn kasten :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:42 schreef CindieY het volgende:
Crappy webcampicture dan maar, ik heb geen fototoestel :P En een plank, geen kast.

[ afbeelding ]

De boeken die ik heb in mijn kamer. Als ik ga verhuizen, komt er een boekenkast en m'n ouders willen ook dat ik al mijn jeugdboeken weer terug krijg. Studieboeken en non-fictie staan overal en nergens.
Jeugdboeken? Wil je die in je centrale boekenkast plaatsen dan? Ik heb een aantal legendarische boeken erin staan, maar het meeste staat in mijn oude jongenskamer (en als mijn moeder er vanaf wil komen ze niet in mijn boekenkast maar in een of andere bergzolder :P)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 4 januari 2012 @ 12:34:50 #116
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_106391361
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:08 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Heb voornamelijk kunstboeken en wetenschappelijke boeken.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nice! Op kleur gesorteerd. Ziet er goed uit, net als de rest van je huis!
Zo te zien doe je ook iets met architectuur, ik zie een Ando boek staan en iets over lofts, of zijn die meer een uitzondering op de collectie?
pi_106391524
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 10:26 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Lezen wat leuk is is het belangrijkste.
De boeken die je noemt zijn in zoveel uitgaven dat de mooie die je zoekt er vast wel tussen zit als je een beetje gaat zoeken. :P.
Wuthering Heights uit 1947 gevonden :7 O+
Tap tap tap
pi_106405089
Mijn boekenkast :) Mijn jeugdboeken zitten er niet tussen dus (op 6 na, wie ziet ze?) want anders zou de kast 3x zo groot moeten zijn :o en met deze foto verraad ik misschien ook ergens mijn studentenverleden :P

"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_106409359
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:18 schreef Norrage het volgende:
Mijn boekenkast :) Mijn jeugdboeken zitten er niet tussen dus (op 6 na, wie ziet ze?) want anders zou de kast 3x zo groot moeten zijn :o en met deze foto verraad ik misschien ook ergens mijn studentenverleden :P

[ afbeelding ]
Ze staan rechts, een aantal van Thea Beckman als ik het goed heb. :)
pi_106409453
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 19:50 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ze staan rechts, een aantal van Thea Beckman als ik het goed heb. :)
En Tonke Dragt *O* O+
pi_106420320
Hmm... naar aanleiding van dit topic ben ik m'n boekenkast op kleur aan het ordenen... nu staan dan wel alle boeken door elkaar en vergeet ik sommigen niet, maar ik weet niet.. niet mijn ding.
pi_106420412
omg mensen die nog niet volledig digitaal zijn gegaan, ik heb ze gevonden :D *G*
  Moderator donderdag 5 januari 2012 @ 09:27:48 #123
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_106428941
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 23:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
omg mensen die nog niet volledig digitaal zijn gegaan, ik heb ze gevonden :D *G*
Digitaal is zo 1970...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_106437021
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 23:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ik wil wel, maar snap nog niet hoe dat rotding ( 5 dagen geleden aangeschaft) werkt :(
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_106442478
boeken zijn te waardevol om ze niet te willen hebben
  Moderator donderdag 5 januari 2012 @ 16:21:17 #126
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_106442795
En het is nogal lastig om die dingen altijd terug te moeten brengen naar de bieb, en daar hebben ze ook bijna nooit boeken die ik interesant vind.
pi_106442977
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 16:14 schreef Complexiteit het volgende:
boeken zijn te waardevol om ze niet te willen hebben
de waarde van boeken zit in de tekst niet zozeer in de verschijningsvorm imo.
pi_106443181
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 13:50 schreef seasushi het volgende:

[..]

Ik wil wel, maar snap nog niet hoe dat rotding ( 5 dagen geleden aangeschaft) werkt :(
epub ebook downloaden (voorbeeld boek bv http://www.gutenberg.org/ebooks/1125.epub.noimages)
http://en.wikipedia.org/wiki/Calibre_(software)

http://calibre-ebook.com/demo voorbeeld hoe het werkt (engelstalig)

^O^

korte uitleg: calibre is een software programma waarmee je makkelijk ebooks op je ebookreader kan zetten.
pi_106443486
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 16:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

de waarde van boeken zit in de tekst niet zozeer in de verschijningsvorm imo.
ik begrijp je punt, maar voor mij hebben boeken ook zeker een esthetische waarde

als ik een ipad op een plank leg straalt dat niks uit; een paar planken met prachtige boeken doet dat wel
pi_106443529
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 16:35 schreef Complexiteit het volgende:

[..]

ik begrijp je punt, maar voor mij hebben boeken ook zeker een esthetische waarde

als ik een ipad op een plank leg straalt dat niks uit; een paar planken met prachtige boeken wel
ik haat al die overbodige meuk. ik heb een paar studieboeken (omdat ik dat makkelijker vind om snel even heen en weer te bladeren) maar leesboeken doe ik allemaal op mijn ebookreader.
pi_106443664
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 16:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

ik haat al die overbodige meuk. ik heb een paar studieboeken (omdat ik dat makkelijker vind om snel even heen en weer te bladeren) maar leesboeken doe ik allemaal op mijn ebookreader.
Waar richt jij je kamer mee in dan? :(
pi_106443677
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 16:39 schreef Norrage het volgende:

[..]

Waar richt jij je kamer mee in dan? :(
met zo min mogelijk.
pi_106443890
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 16:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

met zo min mogelijk.
Saai hoor :P
pi_106443931
ik geloof wel in het less-is-more-principe. :7
pi_106443976
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 16:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Oh nouja het is natuurlijk persoonlijk, zoals alles

Ik zelf probeer juist zo min mogelijk studieboeken in zicht te hebben, die verplaats ik allemaal naar m'n ouders als het engiszins kan
  Moderator donderdag 5 januari 2012 @ 16:51:07 #136
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_106444254
Achja wat muziek en boeken betreft ben ik hopeloos ouderwets ik houd het bij boeken en vinyl...trouwens wat alles betreft ben ik ouderwets, ik emuleer nog MSX en SNES spelletjes op mn pandora, en ik heb een telefoon met zo'n draaischijf thuis :D
pi_106509501
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Lief die kinderboeken, herkende er ook een aantal, vooral die boekjes die je op school in zo'n pakketje kon kopen ieder jaar :P

Zal zo ook even een foto maken :)
pi_106511032
Een smalle Billy, loopt nog twee verdiepingkjes omlaag maar mijn bank staat daarvoor (heb maar een klein studentenkamertje ;)) Vind eigenlijk ook dat ik vrij weinig boeken heb voor een student Engels, maar daar wordt aan gewerkt. Heb alleen geen ruimte meer over, zet nu al boeken achter elkaar.

Nog wat boeken voor de studie.

Moderator zaterdag 7 januari 2012 @ 16:07:10 #139
42184 crew  DaMart
pi_106526863
Vorige week heb ik een nieuw dvd-opbergsysteem gekocht, waardoor de dvd-kast nu als boekenkast gebruikt wordt, en ik wat boeken uit een muurkast ook weer in de boekenkast heb staan. Een foto-update dus :P.

Boekenkast 1:

Boekenkast 2 (voormalige dvd-kast):

Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_106526988
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2012 00:20 schreef shinydiscoball het volgende:
Een smalle Billy, loopt nog twee verdiepingkjes omlaag maar mijn bank staat daarvoor (heb maar een klein studentenkamertje ;)) Vind eigenlijk ook dat ik vrij weinig boeken heb voor een student Engels, maar daar wordt aan gewerkt. Heb alleen geen ruimte meer over, zet nu al boeken achter elkaar.

[ afbeelding ]

Nog wat boeken voor de studie.

[ afbeelding ]
Ik herkende de studieboeken al, wilde vragen of je Engels deed maar dat staat er al :P
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')