Helaas weet je niet van te voren wat het gaat worden. Die ellendige gebroken rudden ook altijd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:54 schreef loveli het volgende:
Verrekt spiertje gaat wel over, gebroken rud is het niet waard.
Motorrijders zijn idd perfecte donoren, in goede gezondheid, jong en fit.
De helft goedkoper (maar waarschijnlijk inmiddels uitverkocht):quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:05 schreef Probability het volgende:
vethttp://webshop.telegraaf.(...)ba-534-stofzuigrobot
Hey! Ja! http://www.iens.nl/restau(...)liva-pintxos-y-vinosquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:08 schreef Probability het volgende:
CoWeet jij waar je lekker tapas kunt eten in Amsterdam?
Gewoon weer proberenquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi...
Het Hoekje
Rij je paard ML? Heb ik ook gedaan van mijn 6e tot 16e, eigen pony's en paarden, priveles enzo maar ik durf niet meer ? /oud
Lijst:
O/L: boterham kaas, boterham ham, beschuit jam, beker melk
T's: appel, druiven, mandarijn, gekookt ei
D: 2 borden snert met vet vlees en 2 roggebroodjes
T: (heb net stoofperen opgezet) 2 stoofperen
T: 150 kwark/150 vla.
Een balansdag, hopelijk hou ik mij aan dit lijstje, aanstaande is net weer vertrokken naar het werk.
Oeh weer een nieuwequote:Op zondag 16 oktober 2011 13:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Hey! Ja! http://www.iens.nl/restau(...)liva-pintxos-y-vinos
Ik vond het echt lekker en niet zo standaard.
Kiek nog wel evenquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gewoon weer proberenheb ook een tijdje niet gereden en gaat prima, het is nog best leuk ook.
Alleen heb ik nu een rondje gedaan met wagentje kou slaat op mijn benen en dan doet het dubbel pijn
Uniek is de andere kant op, volgens mijquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh uniek! Kunnen we nog snert komen jatten?![]()
We gaan nu het Planetarium in in Franeker!
Met dit weer en een cabrio lijkt me dat een pluspunt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Uniek is de andere kant op, volgens mij
Wat zij zegt! Autootje rijdt wel!quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Met dit weer en een cabrio lijkt me dat een pluspunt.
Oh dat vind mijn pa misschien wel interessant!quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:49 schreef loveli het volgende:
Volgende week: +/- 300 kg haardhout voor +/- 107 euro bij de makro. Warmer dan een kitchenaid.
Nou en?quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:50 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
De bouef bourgignon staat op! Deze keer ga ik m'n handen niet branden...
Zo nog even winkelen, denk ik. En ik moet ook nog even stofzuigen. M'n tijdelijke huisgenote is op bezoek bij vrienden...lekker even het huis alleen.
Laten we die maar niet afkortenquote:
Dat was 'vroeger' blij dat het nu niet meer hoeftquote:
quote:
Ik heb een sport topje van de H&M maat XS over een lekker zittende strakke bh, werkt echt perfect voor mij!quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:49 schreef Perruche het volgende:
Oh en ik moet een nieuwe sportbeha hebben, of 2. Iemand een idee waar je die dingen koopt voor niet teveel geld in amsterdam?
Gaat niet, a) ik wil mijn gewone bh's hier niet voor gebruiken en b) zulke memmen heb ik niet maar dan schokt het me toch wat te veelquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:50 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb een sport topje van de H&M maat XS over een lekker zittende strakke bh, werkt echt perfect voor mij!
Ik wil hem kunnen passenquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:50 schreef loveli het volgende:
eBay
Shockabsorber en dan een of twee maatjes kleiner dan je hebt als je gaat hardlopen, dan beweegt er niks meer.
In de winkel model passen van 60 euro en op eBay kopen voor 20.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik wil hem kunnen passenmaar thanks voor de tip. Heb er nu 1 van Hema, misschien ga ik daar eens kijken.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:55 schreef loveli het volgende:
[..]
In de winkel model passen van 60 euro en op eBay kopen voor 20.
Ik verpest de hele detailhandel.
Hm dat klinkt wel mogelijk, zal eens gaan kijkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:01 schreef loveli het volgende:
Bijenkorf? Heb de mijne gekocht in de uitverkoopbak van een lingeriezaak, maat XS. Zit behoorlijk strak, maar doet precies wat 'ie hoort te doen.
.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:25 schreef loveli het volgende:
Waar zoek je en hoe zoek je? Ook niet onbelangrijk, wat zoek je?
Ik kan m'n moeder nog 's vragen of ze weer wat 'over' heeft?quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:29 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Waar: Leiden, evt Den Haag.
Hoe: voornamelijk via internet +via iedereen die ik ken
Wat: maakt niet zoveel uit, wel zelfstandig dus geen kamer in een studentenhuis oid.
Heb je nog wat in de aanbieding dan?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik kan m'n moeder nog 's vragen of ze weer wat 'over' heeft?
Oooohquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:35 schreef Blurred86 het volgende:
[..]dat zou tof zijn! dat is voor Den Haag dan toch?
It never hurts to help!quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hai![]()
Heerlijk middagje, naar de stad geweest, boekjes gekocht bij de slegte en een Istanbul gidsje bij Donner en daarna muntthee op het terras op het dak.
Zo lasagna maken![]()
MoBlo weer to tha rescue
quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
It never hurts to help!
Oh.. wacht..!
Ja, kommaar!quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh btw, we gaan terug via de polder, door Flevoland, dus we horen graag bij welke Slankie we kunnen komen eten.
Ha, ik nuke mijn snert evenquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Henk ligt niet echt op de route nee, en Mo ook niet zo....
Dat wordt verhongeren.
Dan liever verhongeren iddquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, wij eten toch sushi, dus ookal was je hier gekomendan nog..
Sorry.. ben niet gewend aan visite dus men krijgt ook niksquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Henk ligt niet echt op de route nee, en Mo ook niet zo....
Dat wordt verhongeren.
Wel! Heb een pennywafel , stukje kaas en een bifi-achtig worstje gehad! En een glas sinas.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Sorry.. ben niet gewend aan visite dus men krijgt ook niks
Hoho mijn Mr kookt en die is wel jaloersmakend slank maar of een wereldgerecht een redding is..quote:
Vrees van niet, tis nog 53 min tot Gouda en onze TomTom vertelt ons net dat het druk is op A12.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:54 schreef Ml-etje het volgende:
Binnen drie kwartier aan tafel ehh op de bank gaat vast niet lukken?
Rij dan toch maar door.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk eerder aan de afbakbroodjes die nog in de kast liggen.
Lol! Nee hoor, we gaan lekker naar huis.quote:
Morgenvroeg weer trrrrriiing!quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Lol! Nee hoor, we gaan lekker naar huis.
Dit klinkt nog zieliger dan niksquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wel! Heb een pennywafel , stukje kaas en een bifi-achtig worstje gehad! En een glas sinas.
*boks! mijn D is een afbakbroodje met worstje uit de vriezerquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk eerder aan de afbakbroodjes die nog in de kast liggen.
Heel vroeg, moet naar Hilversum.quote:
Passen in de intersport en dan online bestellen. Misschien heeft perry ze ook nog wel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik wil hem kunnen passenmaar thanks voor de tip. Heb er nu 1 van Hema, misschien ga ik daar eens kijken.
Chico, mooi! Lijkt wel op mijn uitreikingsjurkje, die was grijs met roze. Gekleurde bolero erbij en schoenen in dezelfde kleur en je bent fab!quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:26 schreef Chicolate het volgende:
Mine(kleedt een stuk beter af dan op het plaatje). Voor mijn bacheloruitreiking
. Halve stad af geweest op zoek naar iets dat past, leuk zit en niet te duur is
.
[ afbeelding ]
[..]
Passen in de intersport en dan online bestellen. Misschien heeft perry ze ook nog wel.
In de winkel raadden ze het juist af om gekleurde bolero te doen. Dus zwarte bolero, heel misschien gekleurde legging (anders zwart, stond prima), zwarte mega hoge hakken (open schoenen) en dan iets proberen met gekleurde armband/nagellak waarschijnlijkquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Chico, mooi! Lijkt wel op mijn uitreikingsjurkje, die was grijs met roze. Gekleurde bolero erbij en schoenen in dezelfde kleur en je bent fab!
De lasagna was trouwens heerlijk!
Ligt bij mijn oudersquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:47 schreef _Calimero_ het volgende:
Moooi Jurkje! aan foto graag!![]()
Ik zou er denk ik panty/legging onder doen die niet heel dik is, zodat je huid er wat doorkomt?
en dan een mooie ketting/oorbellen etc erbij en je haar mooi doen!
Naaien met vloeipapier ertussen een idee?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:01 schreef sigme het volgende:
• klamboe inkorten (lees: vloekend achter de naaimachine)
Het is al af en stak niet zo nauw. Ik haat naaien en naai altijd zachtjes mopperend. Ik vloek niet eens, dat doe ik zelden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Naaien met vloeipapier ertussen een idee?
Is het dan weer tijd voor de slacht?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:01 schreef sigme het volgende:
lijst met programma
• beesten
• warme melk met ingekookte havermout
• klamboe inkorten (lees: vloekend achter de naaimachine)
• 6 krekkers, 2 roggebroodjes,
• hachee & goulash snijden en in pan doen en in kachel zetten
• koeien borstelen
• stuk moestuin kuisen
• 1 spa diepe kuil graven van 2 bij 3 meter (voor het inkuilen van de voederbieten)
• uurtje rustig wandelingetje met hondjes en lief
• beesten voeren
• 1 slok port
• mega-afwas
• avondeten: spruitjes, rode kool, hachee
• toe: stoofpeer met griekse yoghurt
• hachee en goulash in diepvriesbakjes doen
Bij het voeren van de beesten lok ik sinds vrijdag de varkens uit hun wei, met geduld en appeltjes en andere lekkernijen. Donderdag moeten ze namelijk braaf een eindje lopen en dan de kar in..
Straks nog even roggebrood smeren voor morgen en m'n anderhalve pond groente & fruit in hapklare brokken snijden en dan zit het weekend er weer op.
Jaaaah weggeven.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik mag zelf mn kerstpakket uitzoeken. Wat zal ik doen?
- eco pakket
- winterpakket
- luxe pakket
- verrassingspakket
- grillplaat
- sporttas
- geld naar WNF
- geld naar Ronald McDonald huizen
Ik word van alle opties niet zo gelukkig eigenlijk.
Zal ik m gewoon weggeven?
Oui.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Is het dan weer tijd voor de slacht?
WTF? Alleen de wijnglazen en de karaf zou ik blij mee zijn (meestal is de wijn in dit soort pakketten chateau migraine). En het winterpakket?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
in het luxe pakket zit:
een karaf
wijnglazen
fles wijn
toastjes
bruschetta
camembert creme
kaneelstokjes
pinda's
chocolade
Ik word er niet gelukkig van.
Ecopakket en dan weggeven aan MarMar.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik mag zelf mn kerstpakket uitzoeken. Wat zal ik doen?
- eco pakket
- winterpakket
- luxe pakket
- verrassingspakket
- grillplaat
- sporttas
- geld naar WNF
- geld naar Ronald McDonald huizen
Ik word van alle opties niet zo gelukkig eigenlijk.
Zal ik m gewoon weggeven?
Ja, ik wil graag intekenen!!quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Oui.
Wil je alvast intekenen? Ik kom sowieso nog wel even vragen wie er zoal interesse heeft, maar pas over een week of twee heb ik wat zich op hoeveelheden en prijzen.
Het zijn vast lelijke wijnglazen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
WTF? Alleen de wijnglazen zou ik blij mee zijn (meestal is de wijn in dit soort pakketten chateau migraine). En het winterpakket?
Ik krijg beidenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:20 schreef Blurred86 het volgende:
vraag me af nu of ik een kerstpakket krijg op mijn werkwel een eindejaarsuitkering iig
Dat klinkt al beter, maar heel gelukkig zou ik er niet van worden.Van zakjes en pakjes iig niet. Fleecedeken is lekker voor op de bankquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het zijn vast lelijke wijnglazen.
Het Winterpakket:
zit/opbergbox
fleece deken
soepkoppen
wijn
zak soep
doos soepstengels
zakjes hot chocolate
bus slagroom
cake
toastjes
tapenade
fudge
chips
WNF en/of RMD zijn niet mijn favo goede doelen.
Varkenssurprise? Waarom zie ik nu een varkenskop met feestmuts en appel in snuit voor me?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:21 schreef loveli het volgende:
[..]![]()
Kies dan het verrassingspakket. Weet je zeker dat je teleurgesteld wordt.
Daar zou ik wel blij mee zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het zijn vast lelijke wijnglazen.
Het Winterpakket:
zit/opbergbox
fleece deken
soepkoppen
wijn
zak soep
doos soepstengels
zakjes hot chocolate
bus slagroom
cake
toastjes
tapenade
fudge
chips
WNF en/of RMD zijn niet mijn favo goede doelen.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Varkenssuprise? Waarom zie ik nu een varkenskop met feestmuts en appel in snuit voor me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik denk dat iemand anders er blijer van wordt dan ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ze zijn cute, geloof me.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:31 schreef Ml-etje het volgende:
Ik klik niet, wil graag mijn eten binnen houden.
hehehe, geen sterke maag?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:31 schreef Ml-etje het volgende:
Oh deze zijn wel veilig MI!quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:31 schreef Ml-etje het volgende:
Ik denk dat MI-etje na die 1e juist meer honger krijgt.quote:
Zo hoort het!quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk dat MI-etje na die 1e juist meer honger krijgt.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hehehe, ik vind het wel een goede om het ding naar MarMar te sturen eigenlijk.
MarMar, wat vind jij ervan?
Me too, je weet pas wat je mist als je het niet meer krijgt (en ja, dat is veelal klagen wat je krijgt maar toch, de 'sfeer' )quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:24 schreef Tinkepink het volgende:
Maar ik vind een kerstpakket al leuk omdat het een kerstpakket is.
Ga ik dat vakje aankruisen. En ik ga regelen dat een van mijn collega's tijdens mijn vakantie het pakket opstuurt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:39 schreef MarMar het volgende:
[..]liefheid!!
Daar word ik wel blij van! Eco past wel bij mij ook
Een Pluim vind ik nog best oke eigenlijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:36 schreef Ml-etje het volgende:
wilde bij wat eten bij lezen en het topic opende op je eerste plaatje Ewelina, mijn eerste post kwam dan ook uit mijn tenen
Kerstpakket is bij alle organisaties waar ik gewerkt heb een pluim/kadoklikken/VVV-bon oid geweest.
Mijn Mr krijgt echt leuke pakketten
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Een Pluim vind ik nog best oke eigenlijk.
Ik heb het 1e plaatje maar voor je weggehaald.
Geregeld!quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:43 schreef MarMar het volgende:
zal ik je dan maar even een adres pm-en?
quote:
Oehh ik ook! En in speculaas en warme choco met slagroomquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]![]()
Heb trek in chocola*kop groene thee gaat maken
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:59 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Oehh ik ook! En in speculaas en warme choco met slagroom
Geen idee wat het is, maar mijn 1e ingeving is een koe-bel, kweetniet of je dat goed staatquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:04 schreef Ml-etje het volgende:
ondertussen zit ik te kijken om een kettlebell te bestellen /tegenhanger.
Lachen en hoesten tegelijkquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geen idee wat het is, maar mijn 1e ingeving is een koe-bel, kweetniet of je dat goed staat.
Ieks! Is dat een meneer met een mevrouwekop?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lachen en hoesten tegelijk![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Die armenquote:
Dan ga je er zo uit zienquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die armen.
Wat sigme zegt dus.
Ziet eruit als iets wat ik met een noodgang het weiland zou inslingeren.
Hahahahaquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dan ga je er zo uit zien![]()
[ afbeelding ]
Liever mijn eigen lijf, inclusief vetkwabjes.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Lachen en hoesten tegelijk![]()
![]()
[ afbeelding ]
dat geloof ik... hmmm ik hou van ontbijtbuffet.. Weer wat minder van winegums though.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het ontbijtbuffet was prima hoor uniek, heb er goed van gegeten. En mogen nog wat winegums bij op het lijstje
.
En wat vindt je aanstaande daarvan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Whoah, mijn grote liefde heeft 2 snipperuren genomen... Fijn
Die weet er niks van natuurlijkquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En wat vindt je aanstaande daarvan?
Geef 'm niet teveel pennywafels dan, anders valt het op!quote:
Oeh krav maga, dat wil ik ook doenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Warme chocolademelk!! Met een scheutje drank, anders komt dat nooit op!
Een vriend van mij hoor ik ook altijd over kettlebells, maar die is ook Krav Maga Instructeur (en klimobject voor zn dochters).
Ik heb 2 lessen gedaan. Aan les 1 hield ik 2 blauwe onderarmen over. Les 2 was het dichtknijpen van de keel en toen was ik bang dat ik blauwe plekken in mn nek zou krijgen en ben ik er maar mee gestopt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh krav maga, dat wil ik ook doenOf Sytema, dat ziet er zo grappig uit
Het is wel een vrij heftige sport jaquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb 2 lessen gedaan. Aan les 1 hield ik 2 blauwe onderarmen over. Les 2 was het dichtknijpen van de keel en toen was ik bang dat ik blauwe plekken in mn nek zou krijgen en ben ik er maar mee gestopt.
Vond het heel erg niet leuk.
Het is geen sport.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het is wel een vrij heftige sport jaMaar qua zelfverdediging lijkt het me wel wat
Ik vond het ook echt heel erg niet leuk.quote:
Klopt. Ze waren slofquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink je gaat helemaal niet bokkenpootjes eten
1. ze zijn niet lekker
2. ze zijn niet lekker
3. als ze op zijn voel jij je niet lekker
4, als ze op zijn dan denk jij/: Nah was helemaal niet lekker
Klinkt fijn Henk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het is geen sport.Er zijn namelijk geen regels.
![]()
Qua zelfverdediging geloof ik heel erg in voorkomen is beter dan genezen.
[..]
Ik vond het ook echt heel erg niet leuk.![]()
Ouzig.quote:
Ik ga volgend jaar weer beginnen met kickfit (kickboksen op een zak op muziek) en dat bezorgt mij geen blauwe plekken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klinkt fijn Henk.
Heb jaren gebokst en liep daar weinig tot geen blauwe plekken op en dat terwijl ik ech zo een blauwe plek heb.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ouzig.![]()
Oud dus. Jammer, maar helaas. De vuilnisbak was er blij mee.
Haha, ja, dat is Krav Maga. Mijn vriend doet dat ook, die heeft 1 diploma. Hij komt ook regelmatig thuis met blauwe plekken of kleine wondjes.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:47 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb 2 lessen gedaan. Aan les 1 hield ik 2 blauwe onderarmen over. Les 2 was het dichtknijpen van de keel en toen was ik bang dat ik blauwe plekken in mn nek zou krijgen en ben ik er maar mee gestopt.
Vond het heel erg niet leuk.
Ah. Dat klinkt prima.quote:
Nah, ik hou wel van het FOK leven, dat betekend dat ik vrij benquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Ah. Dat klinkt prima.
Laat ik dat ook maar weer gaan zijn. 'truste Slankies!
Leuk. Maar krijg je er voor de 35 euro ook van die koebellen bij?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:08 schreef Ml-etje het volgende:
http://kettlebellworkshop.nl/ iemand die mee wil?
Dan zit ik in Londen!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:08 schreef Ml-etje het volgende:
Wat een rotleven heb jij tochquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dan zit ik in Londen!Alweer.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Leuk. Maar krijg je er voor de 35 euro ook van die koebellen bij?
Hé wat naarquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dan zit ik in Londen!Alweer.
Ah, jij kent het ook niet. Goed zo!quote:
Ik heb soms ook medelijden met mezelf.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat een rotleven heb jij tochLeuk!
Het is heel zwaar. Alweer privé. Deze keer voor een concert.quote:
quote:
Ah ik weet het alquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb soms ook medelijden met mezelf.
[..]
Het is heel zwaar. Alweer privé. Deze keer voor een concert.
Als je snel bent: Volgens mij is er nu een Groupon-aanbieding voor Krav Maga!quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh krav maga, dat wil ik ook doenOf Systema, dat ziet er zo grappig uit
Nee. Helaas. Ook geen android app trouwens. Wel wat engelstalig spul, maar dat vind ik niets,quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Weten jullie toevallig ook een goede app op de iPad/iPhone om eetschema enzo bij te houden?
Hehe, cool, daar valt die vriend van mij ook onder.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:46 schreef Amsel het volgende:
[..]
Als je snel bent: Volgens mij is er nu een Groupon-aanbieding voor Krav Maga!
-edit-
Dit linkje dus: http://www.groupon.nl/dea(...)_CRM_1_0_0_289&a=125 (hoop dat het werkt zo)
Ik heb ook wel eens overwogen om een paar lessen te nemen om te kijken of Krav Maga wat voor me zou zijn, maar het wordt altijd op van die onhandige locaties gegeven!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehe, cool, daar valt die vriend van mij ook onder.
Overigens, als je er aan begint: check even of je niet per ongeluk de enige vrouw bent in de les. Het is nogal fysiek en dat is nogal ongemakkelijk oefenen op iemand van het andere geslacht.
Voor Android gebruik ik calorieteller,meer om inzicht te krijgen wat ik eet en calorieen erbij.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Weten jullie toevallig ook een goede app op de iPad/iPhone om eetschema enzo bij te houden?
's Ochtends Brinta, er ging een wereld voor mij open!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:58 schreef resque het volgende:
hmm, nieuw hier.
Ik weeg momenteel 106 kg en wil eigenlijk naar de 88 gaan. Dan zeg maar tussen de 88 en 90 blijven wegen. Ik ben al eens afgevallen van 110 naar 102,5 ofzo, maar daarna zoals je hierboven kan lezen teruggevallen. Ben op dit moment erg bezig ermee. Maar het lukt maar niet.
Je kent het wel, vrijdag met vrienden lekker eten (lees shoarma, snackbar etc). Daar is het toch lastig om nee te zeggen tegen dat alles.
Ik heb eigenlijk iemand nodig die streng voor me is en eigenlijk gaat zitten zeiken op me als ik niet ga sporten/ga eten bij snackbar en cola drink etc.
Ik sport trouwens 2-3 keer per week totaal 4 uur ofzo. Daarbij zit ook meestal een half uur squashen.
Heb al wel familie gevraagd, maar die zijn meestal te mild.
Lijkt me verstandig het tegen iedereen te zeggen in mn vriendenkring? Misschien dat ze dan iig rekening ermee houden en me helpen ermee?
Hebben jullie verder nog tips? Graag!!
Heb vanavond weer Obese gekeken van RTL 4 en hun kunnen het ook! Ik kan het ook gewoon! Heb mn zus gevonden die extra streng wil zijn ook. Ik whatsapp elke dag wat ik eet, zo kan ik ook niet zomaar gaan snacken etc terwijl zij het niet weet. Ik moet eerlijk wezen hierover tegen haar. Ik heb een kantoorbaan, dus ik zal zeker het 1 en ander posten hier!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:01 schreef Tinkepink het volgende:
Het belangrijkste is eigenlijk dat er een knop omgaat in je eigen hoofd. Heb je dat knopje eenmaal gevonden, dan taal je niet eens meer naar shoarma oid. Als je er zelf niet helemaal achter staat maakt het je ook geen bal uit wat je omgeving zegt.
Mijn knopje is nu trouwens even weg.
Lol! hoezo broccoli? :-)quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
's Ochtends Brinta, er ging een wereld voor mij open!
En broccoli, broccoli, broccoli heb ik hier geleerd.
okay thanksquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:06 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Voor Android gebruik ik calorieteller,meer om inzicht te krijgen wat ik eet en calorieen erbij.
Ik vind m handig.
Hmm ok. Brocolli is nog wel te eten.. Ben niet zo'n groenten/sla eter eigenlijk. Dat maakt alles ook wel lastiger...quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:25 schreef Tinkepink het volgende:
Brocolli is gezond. Groenten in het algemeen zijn gezond. Maar brocolli in het bijzonder.
Toch maar aan beginnen. Zonder groente is afvallen erg lastig. En mocht het wel lukken, wat heb je aan een slank lijf zonder goede voedingsstoffen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:31 schreef resque het volgende:
[..]
Hmm ok. Brocolli is nog wel te eten.. Ben niet zo'n groenten/sla eter eigenlijk. Dat maakt alles ook wel lastiger...
LOLquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:08 schreef Ml-etje het volgende:
Bedankt voor de tip! Woon alleen in Utrecht dus is niet echt handig voor mequote:Op zondag 16 oktober 2011 21:46 schreef Amsel het volgende:
[..]
-edit-
Dit linkje dus: http://www.groupon.nl/dea(...)_CRM_1_0_0_289&a=125 (hoop dat het werkt zo)
Dat snap ik ja, echter vind ik maar een beperkt aantal groentes te eten zeg maar... Dus wordt er lastig.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Toch maar aan beginnen. Zonder groente is afvallen erg lastig. En mocht het wel lukken, wat heb je aan een slank lijf zonder goede voedingsstoffen?
Sla is trouwens niet per definitie gezond.
Oeh dat had ik best tof gevonden. Maar ik woon aan de andere kant van Amsterdam dus dan gaat reistijd wel een rol spelenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:46 schreef Amsel het volgende:
[..]
-edit-
Daar heeft ze deels gelijk in. Lijnen als je nog in ontwikkeling bent is een slecht idee. Je kan er je metabolisme mee kapot maken. Meer sporten en gezonder, maar wel voldoende eten is wel een goed plan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:58 schreef DeLuna het volgende:
Tjongejonge. Mijn broertje is dus ook te zwaar. Hij is 1.81 met een gewicht van 95kg. Maar nu wil hij er niet aan dat er toch wel 10kg af moet. En mijn moeder zegt dat dat niet gaat lukken omdat hij nog in groei zit. (16j)
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:21 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
LOL
da's de sportschool waar ik train
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:23 schreef _aurum_ het volgende:
mijn lief zat mee te kijken naar het intro filmpje van die dude die die les moet geven en zijn eerste reactie was of hij een kettlebell op zijn hoofd had gehad![]()
Ik vond het nog wel meevallen vandaag. Ik had iig geen koude handen zonder handschoenen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 07:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen
Fris hoor, de mouwen worden weer langer.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 07:54 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb zo weinig geslapen dat ik het er koud van heb. Nouja het was weer gezellig. En dan vanmiddag na college maar een beetje bijslapen voordat ik de auto weer in stap
.
" en hotel New York.quote:
Dat zei mijn meneer ook al, toen hij croissantjes bij de bakker had gehaald!quote:Op maandag 17 oktober 2011 07:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik vond het nog wel meevallen vandaag. Ik had iig geen koude handen zonder handschoenen.
Zaterdag was het pas koud om 8 uus 's ochtends op de fiets.
Als ik op de naam kom ken ik nog een leuke tent die wordt gerund door 2 homo's. Favoriete lunchlocatie van een vriendin.quote:Op maandag 17 oktober 2011 07:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Lijstje :
o: havermout met appel
T: mandarijntjes
l: geen idee, heb een lunchdate dus even horen waar mn date zin in heeft. Als iemand nog tips heeft voor rotterdam centrum? Het mag typisch nederlands zijn, de date is een engelse.
T: banaan
D: sperzieboontjes denk ik.
Vitamine D al ingeslagen? De hoeveelheid zonlicht de komende maanden in jouw regio helpt ook niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:43 schreef Jagärtrut het volgende:
omdat ik vanmrogen erg chagarijnig was heb ik ontbijt cereal gekocht met heel veel chocolade en suiker. En nu eet ik ze, en vind ik ze helemaal niet lekker.
Ik heb echt een slecht humeur spiraal naar beneden de laatste tijd, tijd om mezelf er eens uit te slepen. Ik denk alleen dat ik dat niet kan doen zonder wat vrije tijd en tijd voor mezelf, en dat zit er niet echt in de kmoende dagen.
Gelukkig ga ik donderdag naar de duutser, dat is in ieder geval leuk!
Ja die ene met lekkere broodjes toch! Daar kwam ik wel eens maar ja dat is niet hollandsquote:Op maandag 17 oktober 2011 08:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tnx! Hotel New York is leuk idd, maar gaat iets te veel tijd kosten ben ik bang. Dudok is ook wel.een goede en ik ken nog een leuke trattoria aan de van oldebarneveldstraat.
Nee, nog niet. Vandaag even doen. En moet de visolie ook weer braaf gaan slikken..quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Vitamine D al ingeslagen? De hoeveelheid zonlicht de komende maanden in jouw regio helpt ook niet.
Heb je eigenlijk al daglichtlampjes aangeschaft? Wij vervangen in de winter onze normale verlichting deels door daglichtlampjes. Doet wonderen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Vandaag even doen. En moet de visolie ook weer braaf gaan slikken..
http://www.nostra.nl/quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tnx! Hotel New York is leuk idd, maar gaat iets te veel tijd kosten ben ik bang. Dudok is ook wel.een goede en ik ken nog een leuke trattoria aan de van oldebarneveldstraat.
daar heb ik nog nooit van gehoord, ik dacht meer aan zo'n ding waar je voor moet gaan zitten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk al daglichtlampjes aangeschaft? Wij vervangen in de winter onze normale verlichting deels door daglichtlampjes. Doet wonderen.
Waar kun je die dingen kopen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk al daglichtlampjes aangeschaft? Wij vervangen in de winter onze normale verlichting deels door daglichtlampjes. Doet wonderen.
Gewoon, in de betere lampenwinkel/supermarkt/webshop. Wij halen ze in de supermarkt. Zijn zijn wel duur trouwens, maar m.i. hun geld meer dan waard.quote:
Tussen de 30 en de 50 euro toch?quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon, in de betere lampenwinkel/supermarkt/webshop. Wij halen ze in de supermarkt. Zijn zijn wel duur trouwens, maar m.i. hun geld meer dan waard.
Nadeel: het is wel erg licht in je kamer. Ik doe ze daarom meestal aan tot een uur of 21.00 en doe dan "sfeerverlichting" aan.
Volgens mij heb ik er wel wat minder voor betaald. 15 euro ofzo. Weet het niet meer precies. Is al een paar jaar geleden dat we ze gekocht hebben.quote:
Tussen de 10 en 15 euro max. althans dat betaal ik normaal.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:20 schreef Ewelina het volgende:
Hoe veel kost het (ongeveer) om je laarzen te laten verzolen?
Waren geen leren zolen, ze leken eerder op hout!quote:
Nee, ik moet het nog laten doen, vandaar dat ik wil weten wat een normale prijs is. Waren namelijk best dure schoenen en de schoen zelf is nog goed, alleen de zool niet.quote:
Had ik ook, ze waren héél scheef afgesleten dus het was niet heel simpel. Ik betaalde geloof ik 15 euro.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waren geen leren zolen, ze leken eerder op hout!
Waar gaan jullie heen om te wokken? Heerhugowaard? Of de Kooimeer?quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Had ik ook, ze waren héél scheef afgesleten dus het was niet heel simpel. Ik betaalde geloof ik 15 euro.
Vanochtend was ik om 08.15 m'n bed uit, dat gaat weer de goeie kant op!![]()
Oh en gisteren waren we met wat vrienden naar ons vaste wok-stekkie, en daar hadden ze het standaard verjaardagsnummer aangevraagdDat schalt dan door die hele tent heen, en dan krijg je een kaars-sterretje-dinges en ik kreeg ook een kadootje van de eigenaren (een kitschy kandelaar in de vorm van een heel glimmende panda
). Lawl.
Waar is je L Perruche?quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:28 schreef Perruche het volgende:
Ok ik doe een planning!
O: havermout met sojamelk en rozijntjes
T: mandarijn, peer
T: dubbele kleine bth pindakaas
B: 2x20 minuten fietsen
S: bootcamp
D: tortilla (aardappel, ei) en boontjes
T: thee met koekje
Heerhugowaard! We hebben daar 1x per maand dan eerst warhammerzondag in het buurthuis en gaan dan vaak met een groepje naar de wok bij het stationquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waar gaan jullie heen om te wokken? Heerhugowaard? Of de Kooimeer?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:00 schreef Perruche het volgende:
Oh en mag ik even kwijt dat ik een complimentje kreeg van de boyfriend dat hij kon zien dat ik zo hard aan het sporten ben? Trots is. ben ook echt wel blij, ik zie duidelijk meer contour en een slankere taille/armen/hoofd. Die billen, tjah, die zullen niet meer maat 36 worden, maar ze zijn wel hhard op weg om een normale 38 te worden
quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:00 schreef Perruche het volgende:
Oh en mag ik even kwijt dat ik een complimentje kreeg van de boyfriend dat hij kon zien dat ik zo hard aan het sporten ben? Trots is. ben ook echt wel blij, ik zie duidelijk meer contour en een slankere taille/armen/hoofd. Die billen, tjah, die zullen niet meer maat 36 worden, maar ze zijn wel hhard op weg om een normale 38 te worden
Edit; en om dat te vieren heb ik gisteren nog maar een heel leuk rokje gekocht, voor 25 euro bij de Esprit van oudroze ribstof.
Ja zeker! En het is raar maar ik "voel" me ook minder vadsig. En als ik een broek / rok uit het rek trek past een 38 gewoon, ook als 'ie niet van Esprit is. En "oude" kleding begint ook beter te passen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:03 schreef Tinkepink het volgende:
Cool Perruche! Fijn he, als je ziet dat je inspanningen resultaat hebben.
vriendje en ik zijn ook op zoek voor Den Haag... wordt waarschijnlijk vrije vestiging, maar ik hoop dan ook over een jaar ongeveer te kunnen kopen...quote:
Heb inmiddels voor Blurred een balletje opgegooid en zal binnenkort ook nog wel zeggen dat ik een 'stelletje' ken dat iets zoekt!quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:05 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
vriendje en ik zijn ook op zoek voor Den Haag... wordt waarschijnlijk vrije vestiging, maar ik hoop dan ook over een jaar ongeveer te kunnen kopen...
Bright side: meer geld verdienen en minder tijd om het uit te geven, dus sparen?quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat goed Per, je bent een voorbeeld voor me!
En @%¤#$er zou een nieuwe arts komen, maar die komt toch niet. Daar gaan mn weekenden!
Als je het over een Hun hebt dan? Attila bijvoorbeeld...quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en 'hun' kan geen onderwerp zijn (tenzij je een zekere docente aan de Radboud Universiteit bent).
Daar schrok ik van toen ik vannacht in mijn slapeloosheid aan het bijlezen was
quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb inmiddels voor Blurred een balletje opgegooid en zal binnenkort ook nog wel zeggen dat ik een 'stelletje' ken dat iets zoekt!![]()
Eerst maar 's horen of ze nog wat mogelijkheden in het vooruitzicht heeft, desnoods tijdelijk tot jullie kunnen gaan kopen...
Jeej! leuk!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:01 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens overwogen om een paar lessen te nemen om te kijken of Krav Maga wat voor me zou zijn, maar het wordt altijd op van die onhandige locaties gegeven!
Heb nu wel besloten om iets heel anders te gaan doen: vanaf januari ga ik zanglessen nemen. Ik heb al zoooo lang niet gezongen dus na Australië ga ik me er maar weer eens aan wagen
Welkom resque! Als je hier dagelijks je eet- en sportlijstjes post krijg je vanzelf wel de opbouwende kritiek die je nodig hebt
quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
Super afslank methode!
awh, jammerhet geheim moeten jullie helaas ontberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |