Helaas weet je niet van te voren wat het gaat worden. Die ellendige gebroken rudden ook altijd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:54 schreef loveli het volgende:
Verrekt spiertje gaat wel over, gebroken rud is het niet waard.
Motorrijders zijn idd perfecte donoren, in goede gezondheid, jong en fit.
De helft goedkoper (maar waarschijnlijk inmiddels uitverkocht):quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:05 schreef Probability het volgende:
vethttp://webshop.telegraaf.(...)ba-534-stofzuigrobot
Hey! Ja! http://www.iens.nl/restau(...)liva-pintxos-y-vinosquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:08 schreef Probability het volgende:
CoWeet jij waar je lekker tapas kunt eten in Amsterdam?
Gewoon weer proberenquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi...
Het Hoekje
Rij je paard ML? Heb ik ook gedaan van mijn 6e tot 16e, eigen pony's en paarden, priveles enzo maar ik durf niet meer ? /oud
Lijst:
O/L: boterham kaas, boterham ham, beschuit jam, beker melk
T's: appel, druiven, mandarijn, gekookt ei
D: 2 borden snert met vet vlees en 2 roggebroodjes
T: (heb net stoofperen opgezet) 2 stoofperen
T: 150 kwark/150 vla.
Een balansdag, hopelijk hou ik mij aan dit lijstje, aanstaande is net weer vertrokken naar het werk.
Oeh weer een nieuwequote:Op zondag 16 oktober 2011 13:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Hey! Ja! http://www.iens.nl/restau(...)liva-pintxos-y-vinos
Ik vond het echt lekker en niet zo standaard.
Kiek nog wel evenquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gewoon weer proberenheb ook een tijdje niet gereden en gaat prima, het is nog best leuk ook.
Alleen heb ik nu een rondje gedaan met wagentje kou slaat op mijn benen en dan doet het dubbel pijn
Uniek is de andere kant op, volgens mijquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh uniek! Kunnen we nog snert komen jatten?![]()
We gaan nu het Planetarium in in Franeker!
Met dit weer en een cabrio lijkt me dat een pluspunt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Uniek is de andere kant op, volgens mij
Wat zij zegt! Autootje rijdt wel!quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Met dit weer en een cabrio lijkt me dat een pluspunt.
Oh dat vind mijn pa misschien wel interessant!quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:49 schreef loveli het volgende:
Volgende week: +/- 300 kg haardhout voor +/- 107 euro bij de makro. Warmer dan een kitchenaid.
Nou en?quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:50 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
De bouef bourgignon staat op! Deze keer ga ik m'n handen niet branden...
Zo nog even winkelen, denk ik. En ik moet ook nog even stofzuigen. M'n tijdelijke huisgenote is op bezoek bij vrienden...lekker even het huis alleen.
Laten we die maar niet afkortenquote:
Dat was 'vroeger' blij dat het nu niet meer hoeftquote:
quote:
Ik heb een sport topje van de H&M maat XS over een lekker zittende strakke bh, werkt echt perfect voor mij!quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:49 schreef Perruche het volgende:
Oh en ik moet een nieuwe sportbeha hebben, of 2. Iemand een idee waar je die dingen koopt voor niet teveel geld in amsterdam?
Gaat niet, a) ik wil mijn gewone bh's hier niet voor gebruiken en b) zulke memmen heb ik niet maar dan schokt het me toch wat te veelquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:50 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb een sport topje van de H&M maat XS over een lekker zittende strakke bh, werkt echt perfect voor mij!
Ik wil hem kunnen passenquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:50 schreef loveli het volgende:
eBay
Shockabsorber en dan een of twee maatjes kleiner dan je hebt als je gaat hardlopen, dan beweegt er niks meer.
In de winkel model passen van 60 euro en op eBay kopen voor 20.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik wil hem kunnen passenmaar thanks voor de tip. Heb er nu 1 van Hema, misschien ga ik daar eens kijken.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:55 schreef loveli het volgende:
[..]
In de winkel model passen van 60 euro en op eBay kopen voor 20.
Ik verpest de hele detailhandel.
Hm dat klinkt wel mogelijk, zal eens gaan kijkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:01 schreef loveli het volgende:
Bijenkorf? Heb de mijne gekocht in de uitverkoopbak van een lingeriezaak, maat XS. Zit behoorlijk strak, maar doet precies wat 'ie hoort te doen.
.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:25 schreef loveli het volgende:
Waar zoek je en hoe zoek je? Ook niet onbelangrijk, wat zoek je?
Ik kan m'n moeder nog 's vragen of ze weer wat 'over' heeft?quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:29 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Waar: Leiden, evt Den Haag.
Hoe: voornamelijk via internet +via iedereen die ik ken
Wat: maakt niet zoveel uit, wel zelfstandig dus geen kamer in een studentenhuis oid.
Heb je nog wat in de aanbieding dan?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik kan m'n moeder nog 's vragen of ze weer wat 'over' heeft?
Oooohquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:35 schreef Blurred86 het volgende:
[..]dat zou tof zijn! dat is voor Den Haag dan toch?
It never hurts to help!quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hai![]()
Heerlijk middagje, naar de stad geweest, boekjes gekocht bij de slegte en een Istanbul gidsje bij Donner en daarna muntthee op het terras op het dak.
Zo lasagna maken![]()
MoBlo weer to tha rescue
quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
It never hurts to help!
Oh.. wacht..!
Ja, kommaar!quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh btw, we gaan terug via de polder, door Flevoland, dus we horen graag bij welke Slankie we kunnen komen eten.
Ha, ik nuke mijn snert evenquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Henk ligt niet echt op de route nee, en Mo ook niet zo....
Dat wordt verhongeren.
Dan liever verhongeren iddquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, wij eten toch sushi, dus ookal was je hier gekomendan nog..
Sorry.. ben niet gewend aan visite dus men krijgt ook niksquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Henk ligt niet echt op de route nee, en Mo ook niet zo....
Dat wordt verhongeren.
Wel! Heb een pennywafel , stukje kaas en een bifi-achtig worstje gehad! En een glas sinas.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Sorry.. ben niet gewend aan visite dus men krijgt ook niks
Hoho mijn Mr kookt en die is wel jaloersmakend slank maar of een wereldgerecht een redding is..quote:
Vrees van niet, tis nog 53 min tot Gouda en onze TomTom vertelt ons net dat het druk is op A12.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:54 schreef Ml-etje het volgende:
Binnen drie kwartier aan tafel ehh op de bank gaat vast niet lukken?
Rij dan toch maar door.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk eerder aan de afbakbroodjes die nog in de kast liggen.
Lol! Nee hoor, we gaan lekker naar huis.quote:
Morgenvroeg weer trrrrriiing!quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Lol! Nee hoor, we gaan lekker naar huis.
Dit klinkt nog zieliger dan niksquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wel! Heb een pennywafel , stukje kaas en een bifi-achtig worstje gehad! En een glas sinas.
*boks! mijn D is een afbakbroodje met worstje uit de vriezerquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk eerder aan de afbakbroodjes die nog in de kast liggen.
Heel vroeg, moet naar Hilversum.quote:
Passen in de intersport en dan online bestellen. Misschien heeft perry ze ook nog wel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik wil hem kunnen passenmaar thanks voor de tip. Heb er nu 1 van Hema, misschien ga ik daar eens kijken.
Chico, mooi! Lijkt wel op mijn uitreikingsjurkje, die was grijs met roze. Gekleurde bolero erbij en schoenen in dezelfde kleur en je bent fab!quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:26 schreef Chicolate het volgende:
Mine(kleedt een stuk beter af dan op het plaatje). Voor mijn bacheloruitreiking
. Halve stad af geweest op zoek naar iets dat past, leuk zit en niet te duur is
.
[ afbeelding ]
[..]
Passen in de intersport en dan online bestellen. Misschien heeft perry ze ook nog wel.
In de winkel raadden ze het juist af om gekleurde bolero te doen. Dus zwarte bolero, heel misschien gekleurde legging (anders zwart, stond prima), zwarte mega hoge hakken (open schoenen) en dan iets proberen met gekleurde armband/nagellak waarschijnlijkquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Chico, mooi! Lijkt wel op mijn uitreikingsjurkje, die was grijs met roze. Gekleurde bolero erbij en schoenen in dezelfde kleur en je bent fab!
De lasagna was trouwens heerlijk!
Ligt bij mijn oudersquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:47 schreef _Calimero_ het volgende:
Moooi Jurkje! aan foto graag!![]()
Ik zou er denk ik panty/legging onder doen die niet heel dik is, zodat je huid er wat doorkomt?
en dan een mooie ketting/oorbellen etc erbij en je haar mooi doen!
Naaien met vloeipapier ertussen een idee?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:01 schreef sigme het volgende:
• klamboe inkorten (lees: vloekend achter de naaimachine)
Het is al af en stak niet zo nauw. Ik haat naaien en naai altijd zachtjes mopperend. Ik vloek niet eens, dat doe ik zelden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Naaien met vloeipapier ertussen een idee?
Is het dan weer tijd voor de slacht?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:01 schreef sigme het volgende:
lijst met programma
• beesten
• warme melk met ingekookte havermout
• klamboe inkorten (lees: vloekend achter de naaimachine)
• 6 krekkers, 2 roggebroodjes,
• hachee & goulash snijden en in pan doen en in kachel zetten
• koeien borstelen
• stuk moestuin kuisen
• 1 spa diepe kuil graven van 2 bij 3 meter (voor het inkuilen van de voederbieten)
• uurtje rustig wandelingetje met hondjes en lief
• beesten voeren
• 1 slok port
• mega-afwas
• avondeten: spruitjes, rode kool, hachee
• toe: stoofpeer met griekse yoghurt
• hachee en goulash in diepvriesbakjes doen
Bij het voeren van de beesten lok ik sinds vrijdag de varkens uit hun wei, met geduld en appeltjes en andere lekkernijen. Donderdag moeten ze namelijk braaf een eindje lopen en dan de kar in..
Straks nog even roggebrood smeren voor morgen en m'n anderhalve pond groente & fruit in hapklare brokken snijden en dan zit het weekend er weer op.
Jaaaah weggeven.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik mag zelf mn kerstpakket uitzoeken. Wat zal ik doen?
- eco pakket
- winterpakket
- luxe pakket
- verrassingspakket
- grillplaat
- sporttas
- geld naar WNF
- geld naar Ronald McDonald huizen
Ik word van alle opties niet zo gelukkig eigenlijk.
Zal ik m gewoon weggeven?
Oui.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Is het dan weer tijd voor de slacht?
WTF? Alleen de wijnglazen en de karaf zou ik blij mee zijn (meestal is de wijn in dit soort pakketten chateau migraine). En het winterpakket?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
in het luxe pakket zit:
een karaf
wijnglazen
fles wijn
toastjes
bruschetta
camembert creme
kaneelstokjes
pinda's
chocolade
Ik word er niet gelukkig van.
Ecopakket en dan weggeven aan MarMar.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik mag zelf mn kerstpakket uitzoeken. Wat zal ik doen?
- eco pakket
- winterpakket
- luxe pakket
- verrassingspakket
- grillplaat
- sporttas
- geld naar WNF
- geld naar Ronald McDonald huizen
Ik word van alle opties niet zo gelukkig eigenlijk.
Zal ik m gewoon weggeven?
Ja, ik wil graag intekenen!!quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Oui.
Wil je alvast intekenen? Ik kom sowieso nog wel even vragen wie er zoal interesse heeft, maar pas over een week of twee heb ik wat zich op hoeveelheden en prijzen.
Het zijn vast lelijke wijnglazen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
WTF? Alleen de wijnglazen zou ik blij mee zijn (meestal is de wijn in dit soort pakketten chateau migraine). En het winterpakket?
Ik krijg beidenquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:20 schreef Blurred86 het volgende:
vraag me af nu of ik een kerstpakket krijg op mijn werkwel een eindejaarsuitkering iig
Dat klinkt al beter, maar heel gelukkig zou ik er niet van worden.Van zakjes en pakjes iig niet. Fleecedeken is lekker voor op de bankquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het zijn vast lelijke wijnglazen.
Het Winterpakket:
zit/opbergbox
fleece deken
soepkoppen
wijn
zak soep
doos soepstengels
zakjes hot chocolate
bus slagroom
cake
toastjes
tapenade
fudge
chips
WNF en/of RMD zijn niet mijn favo goede doelen.
Varkenssurprise? Waarom zie ik nu een varkenskop met feestmuts en appel in snuit voor me?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:21 schreef loveli het volgende:
[..]![]()
Kies dan het verrassingspakket. Weet je zeker dat je teleurgesteld wordt.
Daar zou ik wel blij mee zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het zijn vast lelijke wijnglazen.
Het Winterpakket:
zit/opbergbox
fleece deken
soepkoppen
wijn
zak soep
doos soepstengels
zakjes hot chocolate
bus slagroom
cake
toastjes
tapenade
fudge
chips
WNF en/of RMD zijn niet mijn favo goede doelen.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Varkenssuprise? Waarom zie ik nu een varkenskop met feestmuts en appel in snuit voor me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik denk dat iemand anders er blijer van wordt dan ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ze zijn cute, geloof me.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:31 schreef Ml-etje het volgende:
Ik klik niet, wil graag mijn eten binnen houden.
hehehe, geen sterke maag?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:31 schreef Ml-etje het volgende:
Oh deze zijn wel veilig MI!quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:31 schreef Ml-etje het volgende:
Ik denk dat MI-etje na die 1e juist meer honger krijgt.quote:
Zo hoort het!quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk dat MI-etje na die 1e juist meer honger krijgt.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hehehe, ik vind het wel een goede om het ding naar MarMar te sturen eigenlijk.
MarMar, wat vind jij ervan?
Me too, je weet pas wat je mist als je het niet meer krijgt (en ja, dat is veelal klagen wat je krijgt maar toch, de 'sfeer' )quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:24 schreef Tinkepink het volgende:
Maar ik vind een kerstpakket al leuk omdat het een kerstpakket is.
Ga ik dat vakje aankruisen. En ik ga regelen dat een van mijn collega's tijdens mijn vakantie het pakket opstuurt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:39 schreef MarMar het volgende:
[..]liefheid!!
Daar word ik wel blij van! Eco past wel bij mij ook
Een Pluim vind ik nog best oke eigenlijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:36 schreef Ml-etje het volgende:
wilde bij wat eten bij lezen en het topic opende op je eerste plaatje Ewelina, mijn eerste post kwam dan ook uit mijn tenen
Kerstpakket is bij alle organisaties waar ik gewerkt heb een pluim/kadoklikken/VVV-bon oid geweest.
Mijn Mr krijgt echt leuke pakketten
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Een Pluim vind ik nog best oke eigenlijk.
Ik heb het 1e plaatje maar voor je weggehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |