Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: Al'AkirRealm: Alonsusquote:Realm: Argent Dawnquote:quote:quote:Realm: Aszunequote:Realm: Auchindounquote:quote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:quote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)Realm: Bronze Dragonflightquote:Realm: Bronzebeardquote:quote:Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)Realm: Darksorrowquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)quote:quote:quote:Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:quote:Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (81)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (72)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (65)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)Realm: Haomarushquote:quote:quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Karazhanquote:quote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)Realm: Nagrandquote:Realm: Nordrassilquote:Realm: Outlandquote:quote:quote:trance_fan
Nalyubuites - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Deathnal - (H) - Orc Death Knight (83)
Niblits - (H) - Goblin Mage (24)
Nalyudruid - (H) - Troll Druid (22)quote:Realm: Ravencrestquote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Scarshield Legionquote:Realm: Shattered Hallsquote:Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)Realm: Silvermoonquote:Realm: Skullcrusherquote:ApoclysmX
Joegoslaaf - (A) - Human Death Knight
Discharge - (A) - Draenei Shaman (85)
Luftwaffe - (A) - Draenei Warrior (80)
Aerissa - (A) - Draenei Priest (80)Realm: Stormreaverquote:Realm: Stormscalequote:Pl4kkie
Jeleana - (H) Tauren Druid (85)
Jolyná (H) Orc Shaman (85)
Najietô - (H) Goblin Hunter (85)
Fuwiewawie - (H) Tauren Warrior (85)
Wapski - (H) Tauren Paladin (85)
Sýrina (H) Tauren Priest (72)
S rina (H) Undead Mage (70)
Fuwierogue (H) Troll Rogue (33)
Pinkherô (A) Gnome Mage (84)
Leeza (a) Worgen Warlock (84)Realm: Sylvanasquote:quote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Tarren Millquote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
Vitriool - (H) - Undead Death knight (85)quote:Realm: Twisting Netherquote:quote:Realm: Wildhammerquote:quote:
Rol er pas net uit...quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:46 schreef Asschen_sukar het volgende:
Jullie zijn er allemaal weer vroeg bij. Moguh
Ja, dat wil ik wel, maar jij ben vast geen lvl 45...quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:12 schreef Isabeau het volgende:
Als jullie dungeons willen doen, even hier zeggen, ik zit op een altBen aan het minen voor de warrior.
Nee, maar dat is je eigen probleem.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:15 schreef Bootje84 het volgende:
Ja, dat wil ik wel, maar jij ben vast geen lvl 45...
quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, maar dat is je eigen probleem.
Die is nu level 13quote:
Nee ik ga zo wegquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:12 schreef Isabeau het volgende:
Als jullie dungeons willen doen, even hier zeggen, ik zit op een altBen aan het minen voor de warrior.
Jaquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:19 schreef xSoDx het volgende:
Net een warrior aangemaakt @ Auchidon.. jullie zaten @ alliance toch ?
Nah, het is meer om mezelf te 'belonen'quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hebben die 2 dan een verbandKun je je niet concentreren op je rijbewijs als je WoW speelt?
Alliance heeft geen sexy Orc Shamans en om een of andere reden vind ik Alliance start gebiedjes echt baggerquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:36 schreef Isabeau het volgende:
Als je opnieuw wilt beginnen, kom dan gezellig in het fokguild
Wel pvp-server, ook high populated, maar geen horde
download gewoon de curse.com clientquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:09 schreef KanNichtSehen het volgende:
Iemand anders problemen met Addons?Ik heb alles in Interface\Addons\ geplaatst en als ik bij mijn character-login zit kan ik de 'Addons' knop niet zien
Curse client is nu de addons aan het installeren, hopelijk werkt het.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
download gewoon de curse.com client
Veel plezier met handmatig checken op updates enzoquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:16 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ouderwets? Ik sleep het nog steeds in de addons folder. Hoe moeilijk is het nou om dat te doen, ga daar echt geen extra shit voor installeren.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:43 schreef Metonae het volgende:
Ik gebruik WoWmatrix. Laatste keer dat ik die curse client had kon ik er maar 2 tegelijk updaten, want ik was geen prem curse member. FU DAN MAAR CURSE!
Nuhquote:
Oke dan!quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:56 schreef Isabeau het volgende:
Leuk leuk! Je kan Valor points omzetten in Conquest points en nu kan ik extra gear kopen
Dat was een uur terug of zo.Shit, het telt mee voor de wekelijkse conquest-cap èn het telt niet mee voor de seasontotals
Kut
Dat doe ik dus ook nooit weer.
Net even ingelogd en stond op het punt ze in te ruilen, toen besefte ik me dat het meetelt voor de wekelijkse cap... Dus nog even afwachten of ik deze week nog aan arena toekom en zo niet dinsdag lastminute nog even de boel inruilen...quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:15 schreef Isabeau het volgende:
Vast al heel lang, maar ik kwam er nu pas achter. Het is alleen totaal geen goede deal voor mij, integendeel
quote:
Ik zeg niet dat het niet nodig is door de overkill aan dps atm door classes, maar gewoon sinds de invoering vind ik het nites. In TBC was het wel oke, maar sinds WOTLK word ik er echt ziek van.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]!!!!!
Met 4k resi krijg je nog crits van 30k van een mage, als je geen resi hebt is dat one shot
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:18 schreef TwyLight het volgende:
http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/3226802756
Het is ook wel enorm logisch jaquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:44 schreef TwyLight het volgende:
Maar goed ook dat je geen Valor in kan wisselen en dat je dan meer dan de cap kan halen, dat zou alle PvP'ers forceren dungeons te doen
Hahahaha, te droog geschrevenquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:18 schreef TwyLight het volgende:
quote:Silly dress man! You cannot scare male draenei for long. That position is reserved for angry female draenei.
Omgquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:18 schreef TwyLight het volgende:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:18 schreef TwyLight het volgende:
Die verdeling op Auchquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:34 schreef KanNichtSehen het volgende:
[..]
Nah, het is meer om mezelf te 'belonen'
Alleen heb ik al gefaald![]()
Ik zat te zoeken op Realmstatus omdat ik wou rerollen naar een goede Horde PvP server, kijk ik even naar Balnazzar waar mijn Alliance main zitMijn god
quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:28 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Moet je is die van al'akir zien ssb
Gelukkig gaan BG's over de battlegroupquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:31 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]![]()
, zit je als horde dus een halve dag te wachten tot er genoeg Alliance mensen online zijn om een BG te doen.
Gaat om de battlegroup niet de realm hoorquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:31 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]![]()
, zit je als horde dus een halve dag te wachten tot er genoeg Alliance mensen online zijn om een BG te doen.
vroegâh was alles beter..quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:35 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Gaat om de battlegroup niet de realm hoor. Dat was vroeger en toen was het nog goed verdeeld
Omdat er maar weinig mensen die een programmaatje hebben draaien waarmee ze de precieze aantallen op een realm kunnen tellenquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:32 schreef Abby79 het volgende:
Die site is niet heel betrouwbaar (sowieso zijn het behoorlijk rare aantallen), maar ze zeggen zelf dat alles in het rood onbetrouwbaar is, en zo ongeveer iedere faction in de lijst is rood...
Inderdaad, dit soort statistieken zegt bar weinig.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:40 schreef pl4kkie het volgende:
Omdat er maar weinig mensen die een programmaatje hebben draaien waarmee ze de precieze aantallen op een realm kunnen tellen
Nieuwe char geen optie?quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:06 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Heb net even gekeken en vind die 45 nog ziek veel geld om naar auchindoun te gaan
En ze namen je toch mee?quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:04 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Dik undergeared eerste keer FL, woo.
Waren alleen laatste 3 bazen. Dropte niks en voor Raggy waren er te weinig healers dus werd ik gereplaced. Toch mooi 2 bazen meegepakt en 2 achievements.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ze namen je toch mee?Tof, kan je er alleen maar goede gear uitslepen
Welk character is dat dan : ) ?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:36 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik druk op iDeal, willen ze niet eens dat ik betaal ofzo :c?
ah nu wel
Topquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:49 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ohja, Isa nu ik op Auchindoun zit mag je mij ook wel vragen of ik meewil met een achievement run ofzo :#
Kotsmisselijk word je daar van iddquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:10 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik weet weer helemaal waarom ik af en toe zo'n hekel aan de gemiddelde random dungeon heb. Kwam een ret. pally tegen als tank met rez sickness, en we konden niet kicken. Een druid die maar is gaan tanken, en dungeon ging prima.
Maar iedere keer als er iemand need op gear, deed die pally dat ook. Maakte niet uit welke stats, als er iemand op need klikte deed hij het ook. Kan daar zo droevig van worden.
Volgende groep, weer die pally. Weer geen kick mogelijkheid, en weer ninja'd hij alle gear weg en wint 9 van de 10 rolls nog ook.
Volgende dungeon, weer die kut paladin. Ben maar gelijk gestopt.
We zijn berucht?quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:24 schreef SuperKaasNacho het volgende:
1 minuut later zegt hij, oh ook nog in de FOK knokploeg. Wat een retards zijn dat.
Whut whut hij kent mijn/onze guildquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:24 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Hahaha geweldig net,
Voor het eerst zul'gurub gedaan. Ik zei in het begin meteen First timer. Dus de shaman healer zegt meteen, oh why does god hate me. Dus ik zeg omdat hij male draenei is.
1 minuut later zegt hij, oh ook nog in de FOK knokploeg. Wat een retards zijn dat.
Dus ik zeg, zeg maar gewoon waar ik op moet letten voor de gevechten.
Dat doet hij en na de laatste baas zegt hij en een ander. Ik heb nog nooit iemand zo goed deze baas zien tanken :"DDDDD
Dit.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:36 schreef TwyLight het volgende:
De guild heeft ook een domme naam, ik zou daar nooit in gaan
Hier nog een. Alleen heb ik de CD key niet meer. Is dat vereist? Misschien domme vraag, maar er zal toch wel een andere manier zijn om hier aan te komen..?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 01:24 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb ooit eens mijn 1e account verpatst, iets na TBC release..hoe groot is de kans dat daar nog op wordt gespeeld? Ik heb nog steeds de CD-key, kan account gegevens opvragen LOL
Je ID inscannen en mailen naar Blizz + uitleg dat je je account niet meer weetquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 08:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hier nog een. Alleen heb ik de CD key niet meer. Is dat vereist? Misschien domme vraag, maar er zal toch wel een andere manier zijn om hier aan te komen..?
ticket maken, krijg je het weer terug..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:39 schreef SoraAoi het volgende:
Bleh acc gehacked net pw recovery gedaan dus het is wel ok nu maar ik ga er over denken om die blizzard authenticator mobile te gebruiken want heb ook al mijn gold verloren tt
yeh als ik straks thuis kom ga ik dat instellen want ik heb ook starcraft op dit acciunt en straks ook nog diablo dus het is sowieso wel een goed ideequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:41 schreef xSoDx het volgende:
[..]
ticket maken, krijg je het weer terug..
authenticator @ mobiel werkt echt super
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 62% gewijzigd door xSoDx op 18-10-2011 10:53:49 ]Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.
Tandjes tuffen godverdomme!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zeg ze dat Breakloose wel ff langskomt...
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:47 schreef xSoDx het volgende:
Ik heb nog een key voor vanilla + tbc!En jij bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan dus niet. Dat is het 'm juist. Daarom moet je je CD-key en/of ID bij de hand hebben en naar blizz mailen. Maar ik weet niet hoe het zit nu met die Battle.net accounts. Als hij geconnect is aan een andere acc kan het niet meer volgens mij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:39 schreef Bootje84 het volgende:
ik moet sowieso even kijken of het nog gebruikt wordt. ik wil het niet terughalen als het nog actief is. alleen hoe bekijk je dat.? emailadres van account is door hem gewijzigd..
Weet je niet, wat nou als je opeens weer wilt spelen, en het blijkt dat je acc is gehackedquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:07 schreef TwyLight het volgende:
Sowieso gaat blizz echt geen moeite doen voor een account wat dan zogenaamd gehackt is 4 jaar geleden
koter?quote:
1) Ik beg nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:40 schreef TwyLight het volgende:
[..]
koter? [ afbeelding ]
mijn punt is dat niemand je hier kent en je hier komt beggen voor RAF en dat jij de mount wil
Iedereen hier heeft die gratis key, bovendien is wow classic maar 5 euro en krijg je tbc er sowieso gratis bijquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:44 schreef xSoDx het volgende:
[..]
1) Ik beg niet
2) Ik bied een key aan inruil voor die mount, as in, ik recruit iemand met MIJN key..
3) wat boeit mij het nou dat niemand mij hier kent?
Ben je naast dom ook nog is blind ofzo?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:46 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Iedereen hier heeft die gratis key, bovendien is wow classic maar 5 euro en krijg je tbc er sowieso gratis bijen volgens mij ben je mad want ik ben ineens dom en blind
volgens mij ben je zelf een "koter" van 12
Net als de gratis playtime en mount die jij dan krijgt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:59 schreef xSoDx het volgende:
[..]
wat begrijp niet aan een gratis key voor iemand die wil spelen ?
Of het nou 5 of 50 euro is dat is niet relevant, het is gratis.
QQ moar?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:38 schreef TwyLight het volgende:
Reactie uitlokken en dan dat gebruiken als "bewijs"
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Net als de gratis playtime en mount die jij dan krijgt?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:44 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Typisch Twy weer.
[ afbeelding ] Boks.
Ik zat al te zoeken op chars op de Armory. Die kon ik niet vinden. Ik wil niet een account terugkapen, maar wil em wel als hij em niet meer gebruikt.. Ff op onderzoekquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat kan dus niet. Dat is het 'm juist. Daarom moet je je CD-key en/of ID bij de hand hebben en naar blizz mailen. Maar ik weet niet hoe het zit nu met die Battle.net accounts. Als hij geconnect is aan een andere acc kan het niet meer volgens mij.
Die masks kan je stuk voor stuk gewoon kopen nuquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:05 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Die wands nu allemaal gehaald. Vraag me nu af hoe je die 24 masks kan halen
Oh wacht tellen niet voor metaDD
Ik weet niet eens hoe en of waar die wands te halen zijn, ik heb er 1, ghost.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:05 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Die wands nu allemaal gehaald. Vraag me nu af hoe je die 24 masks kan halen
Oh wacht tellen niet voor metaDD
Je kan beide nu kopen bij een vendor in SW of org denk. Verder candy buckets opzoeken in inns.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:19 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe en of waar die wands te halen zijn, ik heb er 1, ghost.
Maar die masksgeen idee.
Tis mijn eerste halloween in WoW
Wou net zeggen laat maar, uit 2 candybuckets (had 1 nog niet opengemaakt) een dwarf mask en een sinister squashlingquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:21 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Je kan beide nu kopen bij een vendor in SW of org denk. Verder candy buckets opzoeken in inns.
Paard komt uit de goody bag: 1x per dag dus.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:28 schreef Peanutnootje het volgende:
Weet iemand waar dat halloween paard vandaan komt?
Dropt hij van de boss of komt hij uit het tasje dat je 1 keer per dag krijgt.
En is het normaal dat je deze achievement:
Sinister Calling
Meteen op dag 1 krijgt uit het eerste tasje? xD
Nou omdat ik dat niet had verwacht xDquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Paard komt uit de goody bag: 1x per dag dus.
En aangezien het allemaal RNG is, is het dus normaal dat er mensen zijn die zoiets krijgen op de eerste dag. Waarom zou dat niet kunnen op de eerste dag
quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:56 schreef Isabeau het volgende:
Leuk leuk! Je kan Valor points omzetten in Conquest points en nu kan ik extra gear kopen
Dat was een uur terug of zo.Shit, het telt mee voor de wekelijkse conquest-cap èn het telt niet mee voor de seasontotals
Kut
Dat doe ik dus ook nooit weer.
Al sinds 4.1quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:13 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Oke dan!
Sinds wanneer is dat? Meestal komen dit soort veranderingen toch bij de veel besproken patches?
Mijn eerste goody bag de Hallowed Helmquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:28 schreef Peanutnootje het volgende:
Weet iemand waar dat halloween paard vandaan komt?
Dropt hij van de boss of komt hij uit het tasje dat je 1 keer per dag krijgt.
En is het normaal dat je deze achievement:
Sinister Calling
Meteen op dag 1 krijgt uit het eerste tasje? xD
Dat doen ze op onze servers in guild runs.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:33 schreef hans1988 het volgende:
heerlijk die PUG's naar ragnaros, en keihard blijven falen op 1e wave van adds
het falen of raggy?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:35 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Dat doen ze op onze servers in guild runs.
Op Silvermoon kan puggen ze al shannox en domo hcquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:33 schreef hans1988 het volgende:
heerlijk die PUG's naar ragnaros, en keihard blijven falen op 1e wave van adds
oow die zie ik op Twisting Nether ook genoeg hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Op Silvermoon kan puggen ze al shannox en domo hc
Moet zeggen dat ik het liever met men eigen guild doe hoor is veel leuker. En heb nu ook guild voor men alt gevonden die is nu ook op Rag hc bezigquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:09 schreef hans1988 het volgende:
[..]
oow die zie ik op Twisting Nether ook genoeg hoor
Ja weet ik, doe ik ook veel liever, maar als van je eigen guild maandag maar de helft komt opdagen zit er niet veel anders op hequote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik het liever met men eigen guild doe hoor is veel leuker. En heb nu ook guild voor men alt gevonden die is nu ook op Rag hc bezig
Gelukkig hebben we genoeg mensen zodat ook al zijn er niet veel we nog iets kunnen doenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:18 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Ja weet ik, doe ik ook veel liever, maar als van je eigen guild maandag maar de helft komt opdagen zit er niet veel anders op he
Komt vanzelfquote:Op woensdag 19 oktober 2011 06:52 schreef TwyLight het volgende:
scheelde 10 seconden dan hadden we control 5 bases achievement
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:40 schreef TwyLight het volgende:
Omg, ik zat net in een flightpath en toen ging ik naar een Arena, en toen ik terug kwam was die bugged, Vloog toen overal doorheen en uteindelijk helemaal uit de wereld waar zelfs het water ophoudt enzo. Pas na 13 minuten viel ik van die mount af voor toen eindelijk doodnu res sickness
Het is geen bug, het is een feature!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:40 schreef TwyLight het volgende:
Omg, ik zat net in een flightpath en toen ging ik naar een Arena, en toen ik terug kwam was die bugged, Vloog toen overal doorheen en uteindelijk helemaal uit de wereld waar zelfs het water ophoudt enzo. Pas na 13 minuten viel ik van die mount af voor toen eindelijk doodnu res sickness
Dat hoort wel jaquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:12 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Het is geen bug, het is een feature!
Hij hoort je er dan toch bij het volgende tussenstation af te zetten?
Ik kan vanavond welquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:58 schreef Patje1987 het volgende:
Wanneer gaan we weer wat dungeons clearen met de knokploeg?
In Elwynn Forest de daily doen waarbij je het vuur dooft en de headless'horseman verjaagt. (Of van de HH zelf in de dungeon)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:29 schreef TwyLight het volgende:
Ben nu bezig met Tricks and Treats of the .. achievements, heb Eastern Kingdoms, Kalimdor en Cataclysm al. Alleen nog Outland, Northrend nog en de achievement dat je alle races zo'n Jack-o-Lantern moet geven, heb alle Horde rassen al gehad maar ik heb geen idee hoe ik nog aan meer van die dingen kom
Ja die heb ik al gedaan, krijg je er 1quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In Elwynn Forest de daily doen waarbij je het vuur dooft en de headless'horseman verjaagt. (Of van de HH zelf in de dungeon)
Daar heb ik er ook al 3 vanquote:
Nice, heb de achievement nuquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:34 schreef Isabeau het volgende:
Ze staan ook op het AHDe droprate is lager dan voorgaande jaren, maar dat is niet zo erg want ik had mijn bags er vol mee destijds.
Uhm ik ook wel denk ikquote:
Sterktequote:
Ik gebruik hem voor archaeologyquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:01 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Mount heb ik op mijn Death Knight. Lelijk ding.
Ok, dan is ie wel lelijkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:06 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik doe geen Archaeology en ik speel niet met geluid.
Daar heb je de vliegende tapijten voor!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik gebruik hem voor archaeologyWel vliegen, geen vleugels die steeds lawaai maken
Die vind ik niet lekker vliegenquote:
lucky you.. ik heb zowel de helm als de squashling nog nooit op mn druid gezien..quote:
Het is echt mijn favo mount op mijn mage, gebruik hem zelfs als instance-ground-mount. Is dan ook de enige die ik op mijn bars heb staan.quote:
Als je genoeg treats verzamelt, kan je 'm ook kopen. 150 treats volgens wowhead.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:53 schreef xSoDx het volgende:
[..]
lucky you.. ik heb zowel de helm als de squashling nog nooit op mn druid gezien..
(Enige achievement die ik mis voor http://www.wowhead.com/achievement=2145)
Kijken of ik dit jaar wel geluk heb.. (probeer het al een paar jaar (3+) )
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:56 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Als je genoeg treats verzamelt, kan je 'm ook kopen. 150 treats volgens wowhead.
Die eindbaas kun je dus niet doenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:27 schreef Lyzio het volgende:
Wil iemand mij vanavond helpen om de 'The Hallowed'-title te halen? Op level 38 zijn de meeste achievements die je daarvoor nodig hebt niet te doen. Pretty please?
Die Headless Horseman bedoel je? Ook niet als je in een groep zit?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:36 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Die eindbaas kun je dus niet doen
Nondedjuu!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:44 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Je kan toch niet queuen, moet je 85 voor zijn.
De boss is er niet in de normale versie van de instance.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:52 schreef Lyzio het volgende:
Je kan toch gewoon meegaan naar SM, ook al ben je level 38?
/spitquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:43 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Swift White Hawkstrider in de pocket.
Hmm?quote:There is a way around this to get the achievement for toons below the minimum level to be able to queue up for this fight. Been doing this since they first implemented the queue system.
You have to be high enough to enter the dungeon for it to work. Here's how:
Enter the dungeon with a friend. I dual box so I can do it that way. One of the the players will be leaving group at the beginning, before the pull. When you get in, don't start the fight. Make sure the toon that is going to remain in the group, is the group leader. Also, this is VERY IMPORTANT! The toon that is leaving group cannot be an important role such as tank or healer. You MUST queue as DPS because the fight can easily be handledone less person. It's VERY likely your alt will die instantly, but you'll get the achievement.
Once in, leave the group, log on to your lvl 51 or whatever alt. Have the group leader (either your friend or your other account), get manually invited. Then the green dungeon "search eye" icon will appear, click it to port in. And you can kill the boss.
Note, you do NOT get the daily keg for the mounts or JP. You DO get credit for the kill, for the achievement, can roll on gear, AND the quest starting keg. I've done this for EACH holiday boss:
Love is in the Air boss is in NORMAL SFK, not heroic. If you go anywhere else in SFK, towards the end, the trash are all low level. Wowhead says lvl 11 can enter there. Average lvl is 16, at least by LFG's terms.
Midsummer, same deal. I think lvl 62 is the lowest to enter Slave Pens. Maybe more around 64.
Brewfest, low 50s to be able to enter.
Hallow's End, low 30s to enter SM Graveyard.
Remember, if you do it this way, just make sure the leader is someone who can manually invite you. Your toon who you queued up with, to reserve a spot, isn't an important role such as tank or healer. Also, if there is someone farming an item that they need, be kind and pass on it, even if you can use it....eventually. You are making them pick up the slack for your low level toon.
2e character, you mad?quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:59 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
2e character, you mad?
Eerste character kostte het me 3 runs. Nu iets meer, ik ga er bijna nooit voor omdat ik liever Anzu heb, maar ik verveelde me dus ging het maar weer proberen. Dropt hij ook nog.
http://www.mmo-champion.c(...)-Updates-and-Changesquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:23 schreef Bootje84 het volgende:
Hmm. Het is gelukt na het verwijderen van de WTF folder.
Heeft iemand een overzicht van de drops van HH? Ik heb zn ring inmiddels
Ziet er geil uitquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:34 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Eindelijk dropt m'n staff, eindelijk m'n complete T5 set!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kan dus wel vanaf level 21quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:36 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Die eindbaas kun je dus niet doen
Thnx!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:32 schreef Maureentje het volgende:
[..]
http://www.mmo-champion.c(...)-Updates-and-Changes
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:21 schreef Marco001 het volgende:
tjonge jonge, stelletje relnichten..
Ik ben op skypequote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bootjen, kom je zo op wow/skype? Gaan we verder rellen, weirdo is er ook
Zat net bij undercity, daar lukt je dat niet op mijn main realm(ravencrest)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:32 schreef BasOne het volgende:
Met lvl 24 Lorderon binnenlopen en de Horde Wickerman uitpissen, dan heb je pas ballen
Achievment gehaald, Rotten Hallow
Wrom niet?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:48 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zat net bij undercity, daar lukt je dat niet op mijn main realm(ravencrest)
Dat denk jequote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:50 schreef Peanutnootje het volgende:
Zojuist 6 Living ember gekocht voor 1500g each.
Morgen ofzo verkopen en ik krijg er lekker 3000g winst aan
Op Aszune staan ze rond 2000-2500gquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:51 schreef TwyLight het volgende:
Op ahcuindoun gaan ze weg voor 600g ps
Ik kan me herinneren dat ik een paar maanden terug las dat je al je accounts had verwijderd en al je items had gedelete?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:51 schreef TwyLight het volgende:
Op ahcuindoun gaan ze weg voor 600g ps
Correctquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:04 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ik een paar maanden terug las dat je al je accounts had verwijderd en al je items had gedelete?
Lang niet gedaan, is dat nog wat?quote:
Ja, met veel ilvl391 haal je vaak wel rond de 30k dps.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lang niet gedaan, is dat nog wat?
En om te lvlen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, met veel ilvl391 haal je vaak wel rond de 30k dps.
In raids haal je geen 40k dpsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En om te lvlen?
M'n hunter haalt trouwens best vaak 40-50k dps in ilvl 324
Ik raid ook nietquote:
Ja inderdaad, deed laatst BH met een 385 fury warrior, die deed 34k. Maarja, dat is dan ook gewoon een zerg boss met een deel AoE erin.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, met veel ilvl391 haal je vaak wel rond de 30k dps.
quote:
Ik zou er niks van aan WoW bestedenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:17 schreef Sapstengel het volgende:
Voor die 40 euro zou ik mn druid realm + factionchangen.
Zul je zien dat er een topguild naar die realm transferred om overal server first te zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:36 schreef KanNichtSehen het volgende:
Mijn realm is veranderd van ''Low populated' naar 'New Players'![]()
![]()
quote:Will replays be available after BlizzCon is over?
Yes! Anyone who purchases a Virtual Ticket will be able to access on-demand replays of all four channels of coverage for up to two weeks after the end of the event.
19:00 tot 05:00 als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:50 schreef KanNichtSehen het volgende:
Van hoelaat tot hoelaat is het dan? *geen zin heeft om het op te zoeken*
Ah okéquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:54 schreef Abby79 het volgende:
Met het virtual ticket kun je tot 2 weken erna kijken, dus tijden zijn niet heel belangrijk
[..]
Ben sinds een paar dagen weer aan het spelen en ben maar wezen rerollen naar orc Shamanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, ik heb weer eens een shaman altje aangemaakt... kijken of deze wél op en voorbij lvl 30 komt
Omdat Orc Shaman > rest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |