Kom je der aan dan? Elke FOK!er die kan vechten is welkom.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:49 schreef Splutje het volgende:
Denken dat de FOK! knokploeg uit twee mensen bestaat
Ik sla wel even op mijn tamtam
Je moet wel even de situatie schetsen, ik ga de knokploeg niet zomaar bijeen roepenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Kom je der aan dan? Elke FOK!er die kan vechten is welkom.
Zijn hun avonturen dan niet op waarheid gebasseerd?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:59 schreef TNA het volgende:
Twee users met fantasieverhaaltjes een knokploeg noemen
Jawel, alleen heten ze anders.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:02 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Zijn hun avonturen dan niet op waarheid gebasseerd?
Gast, Jahr00n deadlift 700 kilo met zijn pinkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:59 schreef TNA het volgende:
Twee users met fantasieverhaaltjes een knokploeg noemen
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat hij ijzeren ballen heeft. Kan iemand dit bevestigen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:23 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Gast, Jahr00n deadlift 700 kilo met zijn pink
Ik ken een legende waarbij dit wordt bevestigd, dus dan zal het wel waar zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:26 schreef hyperbaton het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat hij ijzeren ballen heeft. Kan iemand dit bevestigen?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:46 schreef Argo het volgende:
Dus ik heb wat hulp nodig mijn klas te bossen,
Die gast midden links bosst hem hard hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:30 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier is je fok-knokploeg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |