ja inderdaad dus geef me maar een invitequote:Op maandag 2 maart 2009 16:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[ afbeelding ]
Ja met jou zullen we de oorlog wel winnen ja
Misschien inderdaad dat de vijand zich doodlacht ja.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:31 schreef RoBro het volgende:
[..]
ja inderdaad dus geef me maar een invite
tegen al je matties zeggen dat je in de fok knokploeg gruppo zit zodat je echt een status van de nieuwe steven seagal krijgt ja dat lijkt me wel watquote:Op maandag 2 maart 2009 16:32 schreef appeltjap het volgende:
En wat is je doel behalve slapen terwijl iedereen aant knokken is?
Een dikkerd die in slechte films speelt? Zou je niet meer voor een stripfiguur gaan?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:34 schreef RoBro het volgende:
[..]
tegen al je matties zeggen dat je in de fok knokploeg gruppo zit zodat je echt een status van de nieuwe steven seagal krijgt ja dat lijkt me wel wat
T lichaam heeft die al.quote:Op maandag 2 maart 2009 16:36 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Een dikkerd die in slechte films speelt? Zou je niet meer voor een stripfiguur gaan?
hele topic is een hoax?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:39 schreef RoBro het volgende:
gaat een beetje offtopic maar het komt er op neer dat ik eigenlijk al te veel status heb om te moeten deelnemen in een gruppo als deze groetjes robin
als danny het zo financiert dat ik tot twee uur smiddags op me bed kan blijven liggen vind ik het goedquote:
hahah jij rijd ze zeker over met je rolatorquote:Op maandag 2 maart 2009 16:30 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[ afbeelding ]
Ja met jou zullen we de oorlog wel winnen ja
en dan doet die nog meer dan tsquote:Op maandag 2 maart 2009 16:53 schreef genakt het volgende:
[..]
hahah jij rijd ze zeker over met je rolator
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |