Kom je der aan dan? Elke FOK!er die kan vechten is welkom.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:49 schreef Splutje het volgende:
Denken dat de FOK! knokploeg uit twee mensen bestaat
Ik sla wel even op mijn tamtam
Je moet wel even de situatie schetsen, ik ga de knokploeg niet zomaar bijeen roepenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Kom je der aan dan? Elke FOK!er die kan vechten is welkom.
Zijn hun avonturen dan niet op waarheid gebasseerd?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:59 schreef TNA het volgende:
Twee users met fantasieverhaaltjes een knokploeg noemen
Jawel, alleen heten ze anders.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:02 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Zijn hun avonturen dan niet op waarheid gebasseerd?
Gast, Jahr00n deadlift 700 kilo met zijn pinkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:59 schreef TNA het volgende:
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat hij ijzeren ballen heeft. Kan iemand dit bevestigen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:23 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Gast, Jahr00n deadlift 700 kilo met zijn pink
Ik ken een legende waarbij dit wordt bevestigd, dus dan zal het wel waar zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:26 schreef hyperbaton het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat hij ijzeren ballen heeft. Kan iemand dit bevestigen?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:46 schreef Argo het volgende:
Dus ik heb wat hulp nodig mijn klas te bossen,
Die gast midden links bosst hem hard hoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:30 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier is je fok-knokploeg
Neequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:59 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik woon wel in de buurtZeldenrust of Rede? Of ROC?
![]()
We wouden Big Frank sturen....quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:08 schreef Infinitum het volgende:
De mannen van FOK!waarom bieden jullie Argo geen hulp aan stelletje losers.
Ik zal me maar aanmelden bij deze knokploeg. Let's kick some ass.
Ik meldt mezelf aan en woon nog in de buurt ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:08 schreef Infinitum het volgende:
Fixedquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:14 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Ik ben meer bang degene die achter de schermen het regelt.
En ik ben liever toeschouwer, maar voor Argo wil ik wel vechtenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:14 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Ik ben meer degene die achter de schermen het regelt.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:13 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik meldt mezelf aan en woon nog in de buurt ook![]()
TS faalt, welke school zit je?
Neem je wel je boksbeugel mee?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:14 schreef Infinitum het volgende:
[..]
En ik ben liever toeschouwer, maar voor Argo wil ik wel vechten
VAVO Leeuwenborgh ter sittard. Arendstraat ofzo.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:13 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik meldt mezelf aan en woon nog in de buurt ook![]()
TS faalt, welke school zit je?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:14 schreef Infinitum het volgende:
[..]
En ik ben liever toeschouwer, maar voor Argo wil ik wel vechten
Ik mag jou wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:08 schreef Infinitum het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:59 schreef TNA het volgende:
Ik mag jou ook, je bent wel cool.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:23 schreef Argo het volgende:
[..]
VAVO Leeuwenborgh ter sittard. Arendstraat ofzo.
[..]
[..]
Ik mag jou wel.
Dankjewel ik mag jou wel!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:27 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben lid van de knokploeg, waar moet ik komen tikken?
Als jij dat kan demonstreer het eens menige FOK!er zou het willen zien!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:27 schreef 2NutZ het volgende:
Om een knokploeg vragenhoe triest ben je.
Gewoon met een roundhousekick alles verwoesten op je pad zoals een keizer betaamd.
Akwasi is nog een beetje gevoelig maar ik neem hem wel onder mijn vleugels! Komt goed met die jongen. Hij moet alleen eens mijn advies aan nemen!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:28 schreef Infinitum het volgende:
[..]
Ik mag jou ook, je bent wel cool.
En voordat hij gaat klagen en protesteren, Akwasi ook wel
Ik sta op Youtube, zoek mij maar eens op:quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:28 schreef Argo het volgende:
Als jij dat kan demonstreer het eens menige FOK!er zou het willen zien!
Ik dacht dat goden wel konden vechten, of in ieder geval met bliksem gooien of iets dergelijksquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Akwasi is nog een beetje gevoelig maar ik neem hem wel onder mijn vleugels! Komt goed met die jongen. Hij moet alleen eens mijn advies aan nemen!
Maar terug naar jou en mij, wil jij mij eens leren koken?
Argo is daar te teder voor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:37 schreef Infinitum het volgende:
[..]
Ik dacht dat goden wel konden vechten, of in ieder geval met bliksem gooien of iets dergelijks
Ik ben teder heh, ik knuffel liever. Maar dan wel niet met mannen!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:37 schreef Infinitum het volgende:
[..]
Ik dacht dat goden wel konden vechten, of in ieder geval met bliksem gooien of iets dergelijks
quote:
Je moet wel een goede balans vinden tussen teder en beestachtig: teder als het om dames gaat en beestachtig in gevechten lijkt me een goede combinatiequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben teder heh, ik knuffel liever. Maar dan wel niet met mannen!
Goed idee ik ga morgen trainen bij de oppergod.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:41 schreef Infinitum het volgende:
[..]
[..]
Je moet wel een goede balans vinden tussen teder en beestachtig: teder als het om dames gaat en beestachtig in gevechten lijkt me een goede combinatie
ik heb al vaker gezegd tegen jou argo dat je wat harder moet worden. a la zeus of thorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik ben teder heh, ik knuffel liever. Maar dan wel niet met mannen!
Het krat bier staat er!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:51 schreef s0ul1991 het volgende:
[ afbeelding ]
Plak dit voor je raam en zet een krat bier voor je deur. Ze zullen rond middernacht voor je deur staan.
Dit meen je niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:53 schreef Evertjan het volgende:
http://eu.battle.net/wow/(...)e%20FOK%20knokploeg/
Wat. de. neukquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:53 schreef Evertjan het volgende:
Waar is het echte FOK!meet filmpje gebleven eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:29 schreef Shispeed het volgende:
denk je hier mee de oorlog te gaan winnen?
Hahaha ik zie dit nou pas, wat een legendes moeten dat zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:53 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:29 schreef Shispeed het volgende:
FightClub principe, als je in de knokploeg zit mag je niemand vertellen dat je in de knokploeg zit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 02:38 schreef DonnyDarko het volgende:
Die ploeg bestond toch niet meer? Heb dr in elk geval al lange tijd niets over gehoord.
dat mag ik hopen ja. In dat filmpje zie je alleen 50 jarige autistenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 01:12 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen FOK!meet, het echte FOK!meet filmpje is verdwenen
wies die ouweżquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:29 schreef Shispeed het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:53 schreef Evertjan het volgende:
Had jij die tanden uit mijn bakkes geslagen vorige maand? Kek pakje hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:07 schreef Levolution het volgende:
Ik opereer solo. Zodra de nacht valt en mij een noodkreet van een FOK!ker ten gehore komt, arriveer ik om gerechtigheid te brengen.
Ben ik een held? Nee. Ik ben een wreker. Noem mij The Nite FOK!ker.
Hey bedankt man hij knelt wel een beetje bij het kruis maar dat moet dan maar he gr grquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Had jij die tanden uit mijn bakkes geslagen vorige maand? Kek pakje hoor.
nee die ICT-er met zijn staartquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Haha die forever alone gast die tegen de muur staat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |