rood gravel is gemalen baksteen, ik heb ooit gehoord dat groen gravel gemalen graniet is. Ik weet niet of dat klopt hoor.quote:Groen gravel is toch ook een andere ondergrond dan normaal gravel? Blauw gravel hoort gewoon normaal gravel te zijn met een ander kleurtje.
Ben heel benieuwd.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:46 schreef Szura het volgende:
Loting voor de WTF is binnen enkele minuten
Waarom precies?quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:48 schreef Norrage het volgende:
Zou wel mooi zijn als Nadal bij Fedje in de poule komt!
Gaaf hoor. Sterk veld deze keer, met alleen Ferrer die niet echt in het rijtje thuishoort. Ik bedoel, die heeft niet echt een 'big game' en de rest wel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:49 schreef Szura het volgende:
Djokovic, Murray, Ferrer, Berdych
Nadal, Federer, Tsonga, Fish
Omdat we niet gewend zijn dat die in een andere context dan een finale tegen elkaar spelenquote:
Volgens mij is het een middag en een avondpartij, de middagpartij zal rond een uur of 3 beginnen denk ik, de avondpartij rond 6/7 uur. Na iedere single is de dubbelpartij volgens mij.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd.
Iemand enig idee op welke tijdstippen ze spelen? Als ik me niet vergis, zijn het elke dag twee wedstrijden (en op de laatste dag één)
Delpo is ook geblesseerdquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:23 schreef Norrage het volgende:
En ik vind er eigenlijk geen buitenbeentje bij zitten. Je hebt de top 4 en de 5t/m8. Ik heb voor het eerst het gevoel dat ik de hele top 8 echt zeer terecht vind! Delpo zou je misschien nog voor Fish mogen omwisselen...zeker nu Fish geblesseerd is en zeker geen potten gaat breken in die poule...
De laatste zin begon ik pas over blessures, mij ging het meer over in het algemeenquote:
Ik zie hem het ook niet winnen nee. Murray en Berdych gaan daar door.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:34 schreef tja77 het volgende:
Ik zie Djoko niet ver komen eerlijk gezegd.
Schouderblessure zal nog niet weg zijn denk ik zo.
Ik zeg Murray, Berdych, Federer en Tsonga.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zie hem het ook niet winnen nee. Murray en Berdych gaan daar door.
Fed en Nadal in de andere poule
Day 1: Djokovic vs Berdych, Murray vs Ferrerquote:
Soderling mis ik toch wel hoor, die was weer ongeveer op z'n niveau van 2009 en 2010 bezig voordat er Pfeiffer geconstateerd werd.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:23 schreef Norrage het volgende:
En ik vind er eigenlijk geen buitenbeentje bij zitten. Je hebt de top 4 en de 5t/m8. Ik heb voor het eerst het gevoel dat ik de hele top 8 echt zeer terecht vind! Delpo zou je misschien nog voor Fish mogen omwisselen...zeker nu Fish geblesseerd is en zeker geen potten gaat breken in die poule...
Jawel toch. Is al een keer een SF geweest op een Masters en op RG. Maar niet vaak inderdaad.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Omdat we niet gewend zijn dat die in een andere context dan een finale tegen elkaar spelen
En ze zitten dus bij elkaar in de poule, leuk
en de WTF een keer, maar nu in de poulequote:Op dinsdag 15 november 2011 17:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jawel toch. Is al een keer een SF geweest op een Masters en op RG. Maar niet vaak inderdaad.
Ja, ik bedoelde de WTF.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
en de WTF een keer, maar nu in de poule
Nooooooquote:Wassen stopt met tennis
Uitgegeven: 16 november 2011 15:30
Laatst gewijzigd: 16 november 2011 15:30
RIJSWIJK - Dubbelspeler Rogier Wassen is gestopt met zijn tennis. Dat bevestigde hij woensdag.
De 35-jarige Limburger, woonachtig in Duitsland, twijfelde al langer over het vervolg van zijn loopbaan.
''Het is nu definitief. Ik heb zestien jaar gespeeld en het is mooi geweest'', aldus Wassen die eind september zijn laatste toernooi speelde met Robin Haase in Bangkok.
''Ik droomde nog van de Olympische Spelen in Londen, maar zag het niet meer zitten om daar alles voor opzij te zetten.''
Vast wel, maar dat kan je zelf ook doen..quote:Op donderdag 17 november 2011 21:25 schreef Federer-fan het volgende:
Komt er nog een topic voor de ATP World Tour Finals?
Dat is zo, maar velen hier maken mooiere topics dan ik zou kunnen.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vast wel, maar dat kan je zelf ook doen..
Bij jou zou het één grote grap zijnquote:Op donderdag 17 november 2011 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is zo, maar velen hier maken mooiere topics dan ik zou kunnen.
Neuh, je ramt de poules en het schema erin, maakt een titel en klaar ben jequote:Op donderdag 17 november 2011 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is zo, maar velen hier maken mooiere topics dan ik zou kunnen.
Of denken wij dat het een grap is en zoeken we naar het juiste topic wat dan niet bestaatquote:Op donderdag 17 november 2011 21:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Bij jou zou het één grote grap zijn
Welke dan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:33 schreef kevin_ het volgende:
Djokovic mag ook wel een award krijgen eigenlijk.
quote:Krajicek kandidaat-topman ATP
Richard Krajicek. © ANP
Richard Krajicek is kandidaat om Adam Helfant op te volgen als grote baas van de tennisorganisatie ATP. Krajicek, onder meer directeur van het ABN/AMRO-tennistoernooi van Rotterdam, zou een van de drie overgebleven kandidaten zijn voor de topfunctie bij de spelersvakbond.
Dat bevestigt de oud-tennisser vandaag op de website van De Telegraaf.
'Ik kan wel bevestigen dat ik inderdaad in de race ben om opvolger van Adam Helfant te worden', zegt Krajicek, die tevens bevestigt dat de Amerikaan Mark Young en de Australiër Brad Drewett de andere kandidaten zijn. (ANP/Redactie)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |