rood gravel is gemalen baksteen, ik heb ooit gehoord dat groen gravel gemalen graniet is. Ik weet niet of dat klopt hoor.quote:Groen gravel is toch ook een andere ondergrond dan normaal gravel? Blauw gravel hoort gewoon normaal gravel te zijn met een ander kleurtje.
Ben heel benieuwd.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:46 schreef Szura het volgende:
Loting voor de WTF is binnen enkele minuten
Waarom precies?quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:48 schreef Norrage het volgende:
Zou wel mooi zijn als Nadal bij Fedje in de poule komt!
Gaaf hoor. Sterk veld deze keer, met alleen Ferrer die niet echt in het rijtje thuishoort. Ik bedoel, die heeft niet echt een 'big game' en de rest wel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:49 schreef Szura het volgende:
Djokovic, Murray, Ferrer, Berdych
Nadal, Federer, Tsonga, Fish
Omdat we niet gewend zijn dat die in een andere context dan een finale tegen elkaar spelenquote:
Volgens mij is het een middag en een avondpartij, de middagpartij zal rond een uur of 3 beginnen denk ik, de avondpartij rond 6/7 uur. Na iedere single is de dubbelpartij volgens mij.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd.
Iemand enig idee op welke tijdstippen ze spelen? Als ik me niet vergis, zijn het elke dag twee wedstrijden (en op de laatste dag één)
Delpo is ook geblesseerdquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:23 schreef Norrage het volgende:
En ik vind er eigenlijk geen buitenbeentje bij zitten. Je hebt de top 4 en de 5t/m8. Ik heb voor het eerst het gevoel dat ik de hele top 8 echt zeer terecht vind! Delpo zou je misschien nog voor Fish mogen omwisselen...zeker nu Fish geblesseerd is en zeker geen potten gaat breken in die poule...
De laatste zin begon ik pas over blessures, mij ging het meer over in het algemeenquote:
Ik zie hem het ook niet winnen nee. Murray en Berdych gaan daar door.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:34 schreef tja77 het volgende:
Ik zie Djoko niet ver komen eerlijk gezegd.
Schouderblessure zal nog niet weg zijn denk ik zo.
Ik zeg Murray, Berdych, Federer en Tsonga.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zie hem het ook niet winnen nee. Murray en Berdych gaan daar door.
Fed en Nadal in de andere poule
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |