dat is gebeurt met NL tegen Australië in dit toernooiquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:18 schreef Operc het volgende:
Worden wedstrijden bij honkbal ook wel eens halvewege gestaakt, dat ze de volgende dag doorgaan? Of gaat het dan gewoon om wie er voorstaat ofzo?
Het eerste.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:18 schreef Operc het volgende:
Worden wedstrijden bij honkbal ook wel eens halvewege gestaakt, dat ze de volgende dag doorgaan? Of gaat het dan gewoon om wie er voorstaat ofzo?
yep, tegen austtralie nog...quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:18 schreef Operc het volgende:
Normaal gesproken is een wedstrijd na 5 innings geldig, dus ja het komt voor. Of het bij een finale op het WK ook zo werkt weet ik eigenlijk niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:18 schreef Operc het volgende:
Helder. (Andere antwoorden ook overigens)quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:20 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Normaal gesproken is een wedstrijd na 5 innings geldig, dus ja het komt voor. Of het bij een finale op het WK ook zo werkt weet ik eigenlijk niet.
Hij pakt automagisch de OP van het vorige topicquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:19 schreef golfer het volgende:
sinsds als fout in de OP gewoon laten staan.
9, zoals altijdquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:21 schreef Operc het volgende:
[..]
Helder. (Andere antwoorden ook overigens)
Hoeveel innings is deze finale?
Jouw schuld dus!quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:22 schreef DeLuna het volgende:
Kom ik even kijken weer, regent het nog harder dan eerst.
Tsja, maar op die manier wil je niet winnen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:23 schreef Tennessee het volgende:
Of ze maken Nederland nu gewoon kampioen...
Ja en nee, we hebben al tegen alle andere landen gespeelt en van iedereen, inclusief Cuba, gewonnen (gelijkspel met extra innings tegen Canada uitgezonderd)... Het zou een beetje een anti-climax zijn maar wel dik verdient...quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:23 schreef Operc het volgende:
[..]
Tsja, maar op die manier wil je niet winnen.
Done.quote:
Gewoon doen inderdaad!quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nog 4 minuten en we gaan beginnen
weersverwachting voor morgen is alleen maar nog meer regen...quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:26 schreef Redefine het volgende:
Ik denk dat ze hem uiteindelijk uitstellen naar morgen.
Het is daar nu ook 28 gradenquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:27 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Wat een Nederlandse klimaat heeft Panama.
Dan wordt het morgen dus ook alleen maar wachten en wachten dusquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:28 schreef Tennessee het volgende:
[..]
weersverwachting voor morgen is alleen maar nog meer regen...
Daarom staan er ook heel veel gewoon zonder regenjack en paraplu.quote:
Dat weet ik wel zeker..quote:
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom staan er ook heel veel gewoon zonder regenjack en paraplu.
Vroeg het me ook al af inderdaadquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:31 schreef GGMM het volgende:
Die buienrader voegt ook niet heel veel toe als ik geen idee heb waar dat stadion zich ongeveer bevindt.
onder die regenwolken!!!quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:31 schreef GGMM het volgende:
Die buienrader voegt ook niet heel veel toe als ik geen idee heb waar dat stadion zich ongeveer bevindt.
NL in een wk finale! Dan kijk ik altijd, ongeacht de sportquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Stormloop zeg, vinden mensen dit echt leuk?
Dit zou de eerste keer worden dat ik een wedstrijd bekijk. Mocht het uberhaupt doorgaan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Is er ook een play by play van beschikbaar?quote:
Als ze over een half uurtje beginnen zijn ze om 7u wel klaar als het goed isquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:33 schreef northernlight81 het volgende:
Hoe lang duurt een honkbalwedstrijd?
Hoezo? Typisch nederlandse neerslag, ze voelen zich vast thuis daar nuquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:33 schreef JimboSlice het volgende:
Weer een homerun tegen Holland, laten we maar hopen dat het wordt afgelast, want het regent slechte voortekenen.
Honkbal is zeker een leuke sport. Hoewel het soms wel wat traag kan zijn, maar ineens zijn er flitsende acties. Dubbelspelen vind ik het tofst.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Zeker 4 uur.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:33 schreef northernlight81 het volgende:
It's going, going, gone!quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
Is er ook een play by play van beschikbaar?
2 keer de helft..quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:33 schreef northernlight81 het volgende:
Keer 9, keer 3. Maar kan ook 7 of 5 zijn.quote:
Maar dat is dan ook weer afhankelijk van de hoek tussen de zon en de maan!quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Keer 9, keer 3. Maar kan ook 7 of 5 zijn.
Ik doelde meer op deze wedstrijd: http://mlb.mlb.com/mlb/ga(...)exmlb_1&mode=gamedayquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoezo? Typisch nederlandse neerslag, ze voelen zich vast thuis daar nu
Ook of de scheids zijn lunch heeft meegekregen van zijn vrouw of moeder. Dan kan het zomaar weer dubbel zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook weer afhankelijk van de hoek tussen de zon en de maan!
Mobile phone says no..quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:36 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Ik doelde meer op deze wedstrijd: http://mlb.mlb.com/mlb/ga(...)exmlb_1&mode=gameday
Denk alleen dat de meeste van jullie daar weinig chocola van kunnen maken
Dat kreeg ik te horen. Dus het is serieus.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus? Dat is nog langer dan de regen.
Over een paar jaar krijg je deze waarschijnlijk zelfs nog met play by play animaties van MLB: The Showquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:36 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Ik doelde meer op deze wedstrijd: http://mlb.mlb.com/mlb/ga(...)exmlb_1&mode=gameday
Wat is daar zo moelijk aan dan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:36 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |