SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.18 november is er een radiomeet
zie hiervoor Radio 49 - MeetAnonimity is a bliss
Dan is-ie niet in de aanbieding!quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje in de aanbieding, maar die is mine.
Die hoef ik dan ook niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje in de aanbieding, maar die is mine.
Dat realiseerde ik me te laatquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:08 schreef naatje_1 het volgende:
Daar heeft faye wel ervaring mee en dat rijmt
dank jequote:Op zondag 16 oktober 2011 01:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Iedereeeeeen kan toveren
liniaal ik hou van je
quote:
Nee maar wat voor jou geen herrie is is kan t dat nog wel voor mij zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar ik wil heul geen herrie draaien
JAquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:10 schreef robdriessen het volgende:
Iemand riep om dit plaatje?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:10 schreef robdriessen het volgende:
Iemand riep om dit plaatje?
[ afbeelding ]
beetje van alles wat. nu een polkaatjequote:Op zondag 16 oktober 2011 01:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee maar wat voor jou geen herrie is is kan t dat nog wel voor mij zijn.Wat wil je gaan draaien dan?
doe niet zo mafquote:
die heb ik nietquote:
quote:Liniaal [ van k3 tot goeie muziek ]
en oanders ik waelquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:13 schreef ToT het volgende:
Ja hier goat Hoksebarge van uut sien ploat!
quote:
Amen!quote:
Trusten Insomnium!quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:15 schreef Insomnium het volgende:
Mensen ik vind het super gezellig.
Maar ik moet er morgen om half acht uit.
Dus ik ga proberen wat te slapen.
Iedereen bedankt voor de geweldige avond !
En nu...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:15 schreef Insomnium het volgende:
En nu...
[ afbeelding ]
doe rustig aan, en slaap lekkerquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:15 schreef Insomnium het volgende:
En nu...
[ afbeelding ]
weltrusteeenquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:15 schreef Insomnium het volgende:
En nu...
[ afbeelding ]
Rare polka heb jij. Ik hoor nu 2 unlimited.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
beetje van alles wat. nu een polkaatje
veel plezier in dromenlandquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:15 schreef Insomnium het volgende:
En nu...
[ afbeelding ]
ja, maar toen draaide ik een polkaquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Rare polka heb jij. Ik hoor nu 2 unlimited.![]()
ik heb daar nooit last vanquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waarom geil ik op mn eigen schoenen
er is iets niet goed in mijn hoofd
Goed dat ik dat gemist heb dan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, maar toen draaide ik een polka
Lik ze schoon. En maak daar foto's van!quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waarom geil ik op mn eigen schoenen
er is iets niet goed in mijn hoofd
ze zijn al schoon, nog niet buiten aangehadquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:17 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Lik ze schoon. En maak daar foto's van!
Veel plezier in dromenlandquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:19 schreef robdriessen het volgende:
Deze bejaarde gaat ook maar weer eens in zijn stoellift naar boven om z'n kunstgebit in de Steradent te leggen en zichzelf in zijn bed met valbeveiliging.
slaap lekkerquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:19 schreef robdriessen het volgende:
Deze bejaarde gaat ook maar weer eens in zijn stoellift naar boven om z'n kunstgebit in de Steradent te leggen en zichzelf in zijn bed met valbeveiliging.
Slaap lekker Robbie!quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:19 schreef robdriessen het volgende:
ja, jij ook bedankt voor het draaien. ik vond het mooiquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:21 schreef robdriessen het volgende:
Allemaal bedankt voor de gezelligheid. Het was een leuke avond!
je kent me tochquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
denk niet dat de onderburen blij zijn als ik nu als een olifant ga springen hiero
Ik voel je pijn.quote:
ja, ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe hij hierop reageertquote:
ik kan het welquote:
EENSquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:32 schreef rulerofdeath het volgende:
maar k3 is trouwens ook kwaliteit, net als kinderen voor kinderen
Tot een jaar of 12 misschienquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:32 schreef rulerofdeath het volgende:
maar k3 is trouwens ook kwaliteit, net als kinderen voor kinderen
jupquote:
waar dan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik weet wel waar mijn string is
Topplaat.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:45 schreef heloef het volgende:
Zaten er maar kleine geile sletjes aan mij.
Daar kan je makkelijk voor zorgen. Je moet er alleen wel wat voor doen en je krijgt er geen liefde voor terug.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:45 schreef heloef het volgende:
Zaten er maar kleine geile sletjes aan mij.
Ja vrouwen aanspreken te zo.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar kan je makkelijk voor zorgen. Je moet er alleen wel wat voor doen en je krijgt er geen liefde voor terug.
Dat hoeft niet eens, gewoon een breezer kopen en ze zijn al tevreden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja vrouwen aanspreken te zo.
Maar goed dat durf ik niet dus tsja.
Ging het maar zo makkelijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet eens, gewoon een breezer kopen en ze zijn al tevreden.
welk thema?quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik krijg het idee dat liniaal in een thema draait
quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:47 schreef heloef het volgende:
Ik wil niet denken aan de kut van mijn buurvrouw.
jouw probleemquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:47 schreef heloef het volgende:
Toen ik uit ging was het echt niet zo'n feest vriend.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het gaat zo gemakkelijk, alleen dan moet je wel uitgaan en dus geld hebben!
sorryquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
neeeee waarom neeeee
hoe durven ze... mijn hart huilt...
ik wel aan de kut van mn buurvrouw hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:47 schreef heloef het volgende:
Prachtig gezongen, veel mooiere versie dan het origineel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
neeeee waarom neeeee
hoe durven ze... mijn hart huilt...
Ik woon in een rijtjeshuis.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ik wel aan de kut van mn buurvrouw hoor.Ik woon in een jongeren flat.
jij hebt ook altijd mazzel ofnietquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Prachtig gezongen, veel mooiere versie dan het origineel.
47 toch?quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
een strakke fluit is een strakke fluitquote:
Arme jij.quote:
Moeten die jongere kutjes wel wat met je willen he!quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij hebt ook altijd mazzel ofniet
goeie muziek, lekkere buurtjes
de enige reactie die ik hierop kan geven isquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Prachtig gezongen, veel mooiere versie dan het origineel.
gewoon doenquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Arme jij.
[..]
Moeten die jongere kutjes wel wat met je willen he!
de zang/uitvoering is wel een beetjequote:Op zondag 16 oktober 2011 01:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de enige reactie die ik hierop kan geven is
Hoe kan je nou niet genieten van emotionele, heese stem?quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de enige reactie die ik hierop kan geven is
het is idee is enig om van elke andere band te doenquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de zang/uitvoering is wel een beetje
het idee is wel
* rulerofdeath doet meequote:Op zondag 16 oktober 2011 01:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben zoooo geil, ik ben zooo geil lallalalalalal * Knetter zingt mee
speciaal voor jouquote:
zijn ze zo jong?quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en dan een paar maanden of jaren gaan zitten.
nou als ze niet vrijwillig meewerken.. uhm....quote:
welk thema?quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik krijg het idee dat liniaal in een thema draait
goed bezigquote:
ik zou niet durvenquote:
ik ben weer aan de bandquote:
vandaag al gekotst?quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:59 schreef heloef het volgende:
Ik nu zin om mij naar een tweede kotsbui en kater te zuipen.
Gisternacht.quote:
radio49quote:
joah, dat ben ikquote:
dit idd!quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou als ze niet vrijwillig meewerken.. uhm....
hmm, ik wou zeggen 200 uur, maar dat is het al geweestquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik hoorde hetTot hoe laat ga je door?
Ik wilde ook rond 1u gaan slapen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, ik wou zeggen 200 uur, maar dat is het al geweest
200 uur, dat duurt nog wel even. We zitten pas op 2quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, ik wou zeggen 200 uur, maar dat is het al geweest
quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
200 uur, dat duurt nog wel even. We zitten pas op 2
quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
200 uur, dat duurt nog wel even. We zitten pas op 2
quote:
Identiek.quote:
GREAT MINDS THINK ALIKEquote:
Nee dat was gister.quote:
Okee.quote:
Dat vind ik zo mooi aan alcoholcontroles als een agent je vraagt of je gedronken hebt. Natuurlijk heb ik gedronkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee.
Maar ik ben niet onder invloed.
omdat ik het kanquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:13 schreef Outpost76 het volgende:
WTF HOE DURF JE DAT NUMMER TE ONDERBREKEN MAN!
Gewoon doen als die ene boer.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat vind ik zo mooi aan alcoholcontroles als een agent je vraagt of je gedronken hebt. Natuurlijk heb ik gedronken
En maar zuigenquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon doen als die ene boer.
Als je dat apparaat aangereikt krijgt gewoon doen als het een flesje is.
'Ja, d'r komt niks uit'quote:
Waarom luister ik naar jou? Verstand van muziek heb je duidelijk niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
omdat ik het kan
You & I is veel mooier
kun je beter aan een vrouw over latenquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom luister ik naar jou? Verstand van muziek heb je duidelijk niet.
Ik zat al op deze grap te wachten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kun je beter aan een vrouw over laten
Dat is ook fraai als je de bestuurder bent. "Agent, ik kan niet meer blazen, ik laat het aan mijn vrouw over".quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kun je beter aan een vrouw over laten
en als ik gedronken heb, dan laat ik mijn vrouw rijden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is ook fraai als je de bestuurder bent. "Agent, ik kan niet meer blazen, ik laat het aan mijn vrouw over".
sollyquote:
Ze moeten zuigen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is ook fraai als je de bestuurder bent. "Agent, ik kan niet meer blazen, ik laat het aan mijn vrouw over".
blasen is duits voor zuigenquote:
De meeste ongelukken gebeuren in nuchtere toestand. Je kunt dus beter drinkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en als ik gedronken heb, dan laat ik mijn vrouw rijden.
Wanneer gebeuren de meeste ongelukken?
Juist, als je gedronken hebt
ojaquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De meeste ongelukken gebeuren in nuchtere toestand. Je kunt dus beter drinken
Ie ookquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:20 schreef heloef het volgende:
Maar mensen fijne nacht nog, ik ga slapen.
sorryquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:20 schreef Outpost76 het volgende:
Ik nam net een slok van mn bier toen je zei : He Heloef misschien iets voor jou.
.
En bedankt.
Trusten mijn zoon.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:20 schreef heloef het volgende:
dit nummer is voor jouquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:20 schreef heloef het volgende:
Geen idee maar ik vond t grappig en moest dus proesten met bier in mn mond.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
sorry
maar hoezo is dat niet zo?
zonde van je schermquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee maar ik vond t grappig en moest dus proesten met bier in mn mond.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:23 schreef ACT-F het volgende:
Die ene avond dat ik van Zak terugkeerde zal ik nooit meer vergeten. Net over de grens was er een alcoholcontrole. Die agent vraagt of ik alcohol gedronken heb. Ik zeg nee, dat vind ik te sterk. Ik hou het liever bij bier. Dan mag je blazen zegt hij. Een P van pils gaf het apparaat aan. Ik zei het je tochAgent, nee dat is de P van prima. Ok
whehequote:Op zondag 16 oktober 2011 02:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ruzie met de dop op de wijnfles.. ik heb het
waarom is er nou geen sterke vent of vrouw in de buurt
Ik vind het zo jammer dat niemand dat gemerkt heeft. De 2 andere vrienden waren lam en lagen te slapenquote:
ja, das wel een klassiek gevalletje van jammer danquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer dat niemand dat gemerkt heeft. De 2 andere vrienden waren lam en lagen te slapen
Hier ben ik al.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ruzie met de dop op de wijnfles.. ik heb het
waarom is er nou geen sterke vent of vrouw in de buurt
Maar de anekdote blijft gewoon geweldigquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, das wel een klassiek gevalletje van jammer dan
rap voor outpostquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:28 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hier ben ik al.
Wat is dit trouwens voor een kut muziek.
jij bent toch niet bij mij in de buurtquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:28 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hier ben ik al.
Wat is dit trouwens voor een kut muziek.
Ik heb een speciaal plekje in je hart, ik ben altijd bij je.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij bent toch niet bij mij in de buurt
fijn dat ik daarvan dan ook op de hoogte benquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:32 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik heb een speciaal plekje in je hart, ik ben altijd bij je.
Doe mij eens even avicii - levelsquote:
Gister avond was je veel stouter.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
fijn dat ik daarvan dan ook op de hoogte ben [ afbeelding ]
Ik ben altijd stoutquote:
avicii heb ik nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:33 schreef Flepke het volgende:
[..]
Doe mij eens even avicii - levels
Anders zoek ik een ander radio station op.
Voor Flepke, met een L dus FLEPKE niet fiepke met een i
nou was gezellig hequote:
NOOOOO!!quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
komt tarkan ook nog langs.. met dat kusjeliedje?
of bearforce1
heb ik beide nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
komt tarkan ook nog langs.. met dat kusjeliedje?
of bearforce1
quote:
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:43 schreef charmed_angel het volgende:
En ik ben weer thuis trouwens
Het was eerst saai, ikke gooi leuke muZiek in de cd speler, iedereen dansen. Iedereen nog meer drinken, iedereen lol
Ikke nu misselijk
* Flepke rent, duikt en..quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Here I go.... vang me ik pleur op de bek... here I go....
quote:
dat snap ik.. ik zou ook vluchten als een tientonner valtquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik ga geloof ik een vinger in min keel steken
En dan slapen
Alles doet draaien
quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik ga geloof ik een vinger in min keel steken
En dan slapen
Alles doet draaien
Nee ik had na een hele fles rode vOdka redbulle, niet nog 4 glazen bessen jus moeten dtinkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
misselijk na het zien van mijn pic/dm
dacht al.. was toch nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik had na een hele fles rode vOdka redbulle, niet nog 4 glazen bessen jus moeten dtinken
Ik kan niet slapen nuquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gewoon gaan slapen.
kotsen kan altijd nog
is gedownloadquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:46 schreef Flepke het volgende:
Download link:
http://www.4shared.com/audio/MoZ6J70T/Avicii_-_Levels__HD_.html
Cmon, draai even dan ga ik slapen![]()
![]()
hihi je hebt in je broek geplast?quote:
Herkenbaar. Dat gaat zo'n 10x achter elkaar door voordat je er vanaf bentquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen nu![]()
Kür heb een niesaanval
dat is 2 weken mooi weerquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:49 schreef Flepke het volgende:
Held Held Held![]()
![]()
Thx maat, ik ga vaker langs komen in dit topic
Zeker doen. Misschien zelf ook eens draaien...quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:49 schreef Flepke het volgende:
Held Held Held![]()
![]()
3 x is 1 dag...quote:
Heb een mic, we shall seequote:Op zondag 16 oktober 2011 02:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeker doen. Misschien zelf ook eens draaien...
Niks moet en bijna alles magquote:
goed bezig.quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:49 schreef Flepke het volgende:
Held Held Held![]()
![]()
is niet verplicht. ik heb de eerste keren ook zonder gedraaid.quote:
goed bezigquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
BTW.. gevecht met de wijnfles gewonnen
eerste glas is al op
pratende dj is gewoon altijd net ff iets leuker..quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is niet verplicht. ik heb de eerste keren ook zonder gedraaid.
ik denk haast dat sommigen willen dat ik dat ding niet gebruik
kan d'r niks aan doenquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pratende dj is gewoon altijd net ff iets leuker..
ook al verstaan de helft van de mensen jou moeilijk
heb jij nog verzoekjes?quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wou dat ik wIjn op had
Grr grr
Ik heb hier nog 2 flessenquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wou dat ik wIjn op had
Grr grr
schiet maarquote:
Ik zeg luisterenquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik luister niet lieve schat, ik zit te denken wat te doen
Gaan slapen of die vinger
ik zou gaan vingerenquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik luister niet lieve schat, ik zit te denken wat te doen
Gaan slapen of die vinger
Dat is slechts één druk op de knopquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan moet ik helemaal die pc aan zetten
Naatjequote:Op zondag 16 oktober 2011 02:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg luisteren, terwijl je vingert.
das technoquote:
vingeren is wel ontspannendquote:
Dat bedoelt hij ookquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik bedoel die
Vinger in die keel
dat zou ik niet doen. ik wil je wel helpenquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik bedoel die
Vinger in die keel
das dubstepquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:55 schreef naatje_1 het volgende:
Als je Buraka Som Sistema - Hangover (Bababa) gaat draaien, tune ik weer in.
Wat is makkelijker, Mozes naar de berg brengen, of de berg naar Mozes?quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaa maar pc Is boven en ik beneden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |