SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.18 november is er een radiomeet
zie hiervoor Radio 49 - MeetAnonimity is a bliss
Dan is-ie niet in de aanbieding!quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje in de aanbieding, maar die is mine.
Die hoef ik dan ook niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje in de aanbieding, maar die is mine.
Dat realiseerde ik me te laatquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:08 schreef naatje_1 het volgende:
Daar heeft faye wel ervaring mee en dat rijmt
dank jequote:Op zondag 16 oktober 2011 01:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Iedereeeeeen kan toveren
liniaal ik hou van je
quote:
Nee maar wat voor jou geen herrie is is kan t dat nog wel voor mij zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar ik wil heul geen herrie draaien
JAquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:10 schreef robdriessen het volgende:
Iemand riep om dit plaatje?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:10 schreef robdriessen het volgende:
Iemand riep om dit plaatje?
[ afbeelding ]
beetje van alles wat. nu een polkaatjequote:Op zondag 16 oktober 2011 01:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee maar wat voor jou geen herrie is is kan t dat nog wel voor mij zijn.Wat wil je gaan draaien dan?
doe niet zo mafquote:
die heb ik nietquote:
quote:Liniaal [ van k3 tot goeie muziek ]
en oanders ik waelquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:13 schreef ToT het volgende:
Ja hier goat Hoksebarge van uut sien ploat!
quote:
Amen!quote:
Trusten Insomnium!quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:15 schreef Insomnium het volgende:
Mensen ik vind het super gezellig.
Maar ik moet er morgen om half acht uit.
Dus ik ga proberen wat te slapen.
Iedereen bedankt voor de geweldige avond !
En nu...
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:15 schreef Insomnium het volgende:
En nu...
[ afbeelding ]
doe rustig aan, en slaap lekkerquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:15 schreef Insomnium het volgende:
En nu...
[ afbeelding ]
weltrusteeenquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:15 schreef Insomnium het volgende:
En nu...
[ afbeelding ]
Rare polka heb jij. Ik hoor nu 2 unlimited.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
beetje van alles wat. nu een polkaatje
veel plezier in dromenlandquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:15 schreef Insomnium het volgende:
En nu...
[ afbeelding ]
ja, maar toen draaide ik een polkaquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Rare polka heb jij. Ik hoor nu 2 unlimited.![]()
ik heb daar nooit last vanquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waarom geil ik op mn eigen schoenen
er is iets niet goed in mijn hoofd
Goed dat ik dat gemist heb dan.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, maar toen draaide ik een polka
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |