SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.18 november is er een radiomeet
zie hiervoor Radio 49 - Meet
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:00 schreef Zokunen het volgende:
Ik had em voor knetter in de planning zitten
ik kom je wel even opwarmenquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga zo maar eens wat kleren aan doenecht warm is t niet
Pfff, een beetje functioneel doen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga zo maar eens wat kleren aan doenecht warm is t niet
mijn ideequote:
Dat magquote:
Niet mogelijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
Sorry dat ik het zeg mensen, maar ik vond de panfluitmuziek beter dan dit.
je stelde het zelf voorquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
Sorry dat ik het zeg mensen, maar ik vond de panfluitmuziek beter dan dit.
ik heb een vermoeden dat die ketting me alleen opvalt als 'ie in de vorm van een string isquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat mag
kun jij zien hoe goed mijn laarzen bij mijn ketting staan
Ik vind panfluit lekker, maar kan me voorstellen dat niet iedereen er zo over denkt.quote:
uhm...quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb een vermoeden dat die ketting me alleen opvalt als 'ie in de vorm van een string is
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit is toch geen dansbare rockmuziek?
Fap Fap Fapquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En als ik je nou vertel dat een ex van mij wel iets van haar weg had en ook bi is?
doe ze de groetenquote:
whihi... trek jij morgen ons jurkje aanquote:
ja toch, of wil jij?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whihi... trek jij morgen ons jurkje aan
Ach, als we allemaal hetzelfde dachten, was het maar een saaie wereldquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:09 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk bij dansbare rockmuziek bijvoorbeeld aan Flogging Molly en bij rockende dance aan The Prodigy.
ik doe mijn rozen jurkje aanquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja toch, of wil jij?
dan doe ik mijn zwarte wel aan
goed bezigquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zal de Tukkerinnen de groeten doen van de beroemde Tukker Liniaal
oooh, okeequote:Op zondag 16 oktober 2011 00:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik doe mijn rozen jurkje aan
die voor 5 november
Turkse Tukkerinnen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zal de Tukkerinnen de groeten doen van de beroemde Tukker Liniaal
dat klinkt inderdaad niet erg bestquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:08 schreef Insomnium het volgende:
FFJKFKSJSKFs
Totale paniek net.
Mijn pc wou niet meer opstarten.
Mijn HD tikt.
Ik moet echt ASAP een nieuwe HD aanschaffen
quote:
jaaaquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oooh, okee![]()
die is ook zooooooooooooo tof
PC liep vast dus ik denk start hem even opnieuw op.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:12 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat klinkt inderdaad niet erg best
snel een aanschaffen en een mirror makenquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:13 schreef Insomnium het volgende:
[..]
PC liep vast dus ik denk start hem even opnieuw op.
Bij het inlogscherm van windhoos hoor ik * Tik * * Tik * *Tik*
Dus mijn HD gaat binnen enkele dagen overlijden vrees ik
Ik maak ook altijd een spiegel van oude hardeschijvenquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
snel een aanschaffen en een mirror maken
Daarom stond er ook een vraagteken en had ik het Tukkerinnen laten staan.quote:
jullie komen zeker ook niet vroeg he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tjah, als de rest 't nog prima doet. anders moet je alle prut weer installerenquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik maak ook altijd een spiegel van oude hardeschijven
Ik kan pas vrijdag een nieuwe halenquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
snel een aanschaffen en een mirror maken
Maar goed, ze kunnen elk moment binnen komen vallen dus ik ga nu echtquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarom stond er ook een vraagteken en had ik het Tukkerinnen laten staan.
juist welquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jullie komen zeker ook niet vroeg he?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:17 schreef Outpost76 het volgende:
Ik kan jullie even niet bij houden door msn maar ik luister wel Rob
Wobble Wobble muziek.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:12 schreef rulerofdeath het volgende:
ik vind het maar een beetje wappiewappiemuziek
tuuuuuuuuuuuurlijkquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
juist wel![]()
hans moet werken om 3 uur...
dus hoopte eigenlijk dat "iemand" mij een lift kon geven zodat ik langer kon blijven dan half 3
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:16 schreef Zokunen het volgende:
Jantje gaat biechten en zegt tegen de priester: “Ik ben bijna vreemdgegaan vorige week.”
“Hoe bedoel je bijna?” vraagt de priester.
“Nou,” zegt Jantje, “we hebben ons uitgekleed en toen heb ik ‘m er alleen even tegenaan gewreven en ben toen gestopt.”
De priester zegt: “Er tegenaan wrijven is hetzelfde als hem erin stoppen
dus om te beginnen blijf je bij die vrouw uit de buurt.
Om je zonden te vergeven zeg je 5 weesgegroetjes en je stopt zo ¤50,- in de kerkcollectebus bij de uitgang.”
Jantje verlaat de biechtstoel, zegt zijn 5 weesgegroetjes en loopt naar de collectebus.
Hij blijft er even bij staan en loopt dan de deur uit.
De Priester, die hem nakeek en zag wat er gebeurde rende achter hem aan de kerk uit en zei:
“Dat zag ik ! Je hebt niets in de collectebus gedaan!” “Nou,” zegt Jantje, “ik heb die ¤50,- er tegenaan gewreven en volgens u is dat hetzelfde als het erin doen.”
wobbbelenquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:17 schreef Outpost76 het volgende:
Ik kan jullie even niet bij houden door msn maar ik luister wel Rob
Wobble Wobble muziek.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:15 schreef naatje_1 het volgende:
Komt een vrouw 's avonds thuis, ligt haar man te batsen met een Twentse.
Zegt de vrouw tegen haar man:hmm, dat heeft lang geduurd voordat ik 'm snapteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
wiebelewiebelequote:
Als je geluisterd had naar de radio had je het gesnopen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:18 schreef Schenkstroop het volgende:
panfluiten ik snap de grap niet
jah iets met Pan en zijn panfluit en zijn lul mr wrm dat hetzelfde is snap ik nog niet
grapopen warbij tussen regels moet lezen einss!1!1
geen ander actief topic meer kunnen vinden?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:18 schreef Schenkstroop het volgende:
panfluiten ik snap de grap niet
jah iets met Pan en zijn panfluit en zijn lul mr wrm dat hetzelfde is snap ik nog niet
grapopen warbij tussen regels moet lezen einss!1!1
Should i stay or should i go?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:21 schreef robdriessen het volgende:
De vraag is: Zal ik het doen, of zal ik het niet doen?
Ben je dat niet 24/7 dan met je ziekte?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:21 schreef Insomnium het volgende:
Lekkere muziekjes !
Ik ben morgen een zombie want ik slaap vast niet goed vanavond
Haha, goeie. Zo bedoelde ik het niet eensquote:
hoezo niet?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:21 schreef Insomnium het volgende:
Lekkere muziekjes !
Ik ben morgen een zombie want ik slaap vast niet goed vanavond
ow, dat wist ik nietquote:
maakt niet uitquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja ik zit ook op msn dus hoor t wel maar luister niet goed.![]()
Dat wel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ben je dat niet 24/7 dan met je ziekte?
Chronische slaapstoornis.quote:
Nee dat niet meer.quote:
wobbelen kan ik ook met mezelf.. of met ST haar boobiesquote:
quote:
* rulerofdeath is jaloersquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wobbelen kan ik ook met mezelf.. of met ST haar boobies
Morgen kan ik je knuffelen weerquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm, dus niet zo vaak metal draaien voor jou?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:25 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat wel.
Maar meh nu nog erger dan normaal dan
[..]
Chronische slaapstoornis.
[..]
Nee dat niet meer.
Meer in paniek net omdat mijn pc het niet meer deed.
ik ga morgen heul veul knuffelen *O8quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:26 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Morgen kan ik je knuffelen weer![]()
EDIT : Straks bedoel ik
Ben ik wel geweest lieverd!quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
INSO
je bent zeker niet achter de post aangeweest vdaag
dondermooie uitnodiging in je brievenbus alles
Ik heb ziekelijk veel metal op mijn pc staan dat is het probleem nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, dus niet zo vaak metal draaien voor jou?
dan zie jij jouw uitnodiging pas vet laat .. als je de 5e maar vrij houdtquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:26 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ben ik wel geweest lieverd!
Maar die kerel waar ik nu nog woon is net op vakantie en heeft de sleutel van de postbus mee
It's been done.quote:
ik heb een slijptolquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:26 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ben ik wel geweest lieverd!
Maar die kerel waar ik nu nog woon is net op vakantie en heeft de sleutel van de postbus mee
geen k3quote:
Gelukkigquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maakt niet uit
moet ik je op msn het topic doorposten?
wat wil je dan? live gerimt worden on air?quote:
Die heb ik sowieso al vrij gehouden lquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan zie jij jouw uitnodiging pas vet laat .. als je de 5e maar vrij houdt
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:28 schreef Insomnium het volgende:
DRAGONFORCE
FUUUUUUUUUUUUUU
Ik was net rustig
[ afbeelding ]
hmm, das wel baggerquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:27 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb ziekelijk veel metal op mijn pc staan dat is het probleem niet
Meer dat ik gewoon niet kan slapen vaak.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Gieltje Beelen!quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:28 schreef Insomnium het volgende:
DRAGONFORCE
FUUUUUUUUUUUUUU
Ik was net rustig
[ afbeelding ]
guitar hero?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:29 schreef Zokunen het volgende:
Maar dit is toch puur zon spel muziekje
Dragonforce is bij 'het grote publiek' doorgebroken door dit nummer in Guitar Hero 3. Het meest onmogelijke nummer in het spel. Kijk maar eens op Youtube.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:29 schreef Zokunen het volgende:
Maar dit is toch puur zon spel muziekje
Si, nooit een hit geweest toch?quote:
Dat bedoel ik, nooit een echte hit.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:30 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dragonforce is bij 'het grote publiek' doorgebroken door dit nummer in Guitar Hero 3. Het meest onmogelijke nummer in het spel. Kijk maar eens op Youtube.
dragonforce heeft zelfs meerdere albums. is op graspop geweest, dus het is geen eendagsvliegquote:
sowieso giel beelen is al misselijkmakendquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ik heb dat gehoord, maar giel beelen horen kreunen is misselijkmakend
Nu ga ik het nog opzoeken ook.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ik heb dat gehoord, maar giel beelen horen kreunen is misselijkmakend
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
sowieso giel beelen is al misselijkmakend
Dat helpt niet mijn waarde.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, das wel bagger
ik heb er gelukkig geen last van. ook nooit gehad, dus kan je ook niet helpen oid.
ik kan wel zeggen dat je met regelmaat naar bed moet gaan en opstaan, maar ik denk haast dat het iets meer is dan dat.
tjah, maar daarvoor waren ze allang bekend in de 'metalscene'quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:30 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dragonforce is bij 'het grote publiek' doorgebroken door dit nummer in Guitar Hero 3. Het meest onmogelijke nummer in het spel. Kijk maar eens op Youtube.
een snel nummer?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:32 schreef Outpost76 het volgende:
Rob doet voor mij eens een RAP nummer!
oeh, jaaaquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
rap = snelquote:
ik zal het proberen te onthoudenquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
Over ongeveer jaar, is er een fokker die bij het radiostation van dan zit, die zegt 'Sowieso Naatje is al misselijkmakend'
Dat is geen rap.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Als hij rap doet.. dan wil ik k3
beetje jammer dat jay-z er doorheen moet schreeuwenquote:
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
beetje jammer dat jay-z er doorheen moet schreeuwen
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Die Jay-Z heeft soms wel monsterlijke beats te pakken (wel soms overigens, niet te vaak).quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Hihi, herkenbaar, al slik ik niks.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:31 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat helpt niet mijn waarde.
Ik slaap al mijn hele leven gemiddeld 4 tot 6 uur per nacht.
En opeens word dat 3/2 en dan niet of 1 uurtje.
En dan krijg ik flunitrazepam ( Rohypnol letterlijk ) En dan kom ik in een soort van coma achtige slaap. En dan resetten mijn hersenen zich als het ware en kan ik weer een tijdje redelijk slapen
we zijn het eensquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond.
Mjah ik vind het echt aids.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:38 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Hihi, herkenbaar, al slik ik niks.
Maar ik dank de goden (bij wijze van) als ik 4 uur slaap haal (tenzij ik te veel gezopen heb),
Het dag-nacht ritme van de hedendaagse maatschappij is gewoon dom.
Nachtmensen zijn bewezen (25 uurs klok ipv 24 (in het kort)), maar niemand erkent het.
Ik ontbijt bij voorkeur rond 15:00, als ik om 05:30 opsta, dus mijn ritme is ook redelijk ruk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mjah ik vind het echt aids.
Mijn uiterlijk heeft er erg onder te lijden vind ik zelf.
En mijn stofwisseling en metabolisme zijn compleet naar de klote
Ik eet eigenlijk alleen s'avondsquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik ontbijt bij voorkeur rond 15:00, als ik om 05:30 opsta, dus mijn ritme is ook redelijk ruk.
Maar ontbijten kon ik nooit.
Ik denk dat hij eerst een beurt krijgt, en zijn appartement krijgt een andere keer eentje!quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En gaat ze dan daarvoor moppen of achterwaards?
quote:
Eerst bewijzen dat ik t waard ben natuurlijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En gaat ze dan daarvoor moppen of achterwaards?
Sorry dan ben ik al bezet.quote:
Ik at hamburgers om 10:00 ('s ochtends), maar daar ben ik mee gestopt.quote:
ken je body count?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:42 schreef robdriessen het volgende:
Nu nog eentje om Outpost te plezieren.
Ik eet ook niet altijd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:43 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik at hamburgers om 10:00 ('s ochtends), maar daar ben ik mee gestopt.
Maar nu eet ik niks meer.
Alleen van naam, heb ik helaas niet in de collectie.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:43 schreef naatje_1 het volgende:
Vragenlijstje voor God:
- Waarom moeten er muggen zijn?
om te zuigen.
- Waarom kan de mens niet zonder slaap?
Zodat de mensen de zonden niet missen.
ik heb ze welquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Alleen van naam, heb ik helaas niet in de collectie.
Mijn connectie houdt niet van zippysharen tijdens een show :/ Ga ik van st st st stotteren.quote:
Jij ook altijd met je M&M'squote:Op zondag 16 oktober 2011 00:45 schreef Outpost76 het volgende:
Deze kan ik zeker waarderen!![]()
Wereld nummer! Al vind ik de rap super star met Eminem beter.
ow, jammer. ftp zeker ook?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mijn connectie houdt niet van zippysharen tijdens een show :/ Ga ik van st st st stotteren.
He thrusts his fists against the posts and still insists he sees the ghost!quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mijn connectie houdt niet van zippysharen tijdens een show :/ Ga ik van st st st stotteren.
We halen de schade nog wel een keer inquote:
sounds good to mequote:Op zondag 16 oktober 2011 00:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
We halen de schade nog wel een keer in
quote:
robquote:
Ik dacht: wat is er met mij?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
helemaal niksquote:
Dit had ik niet achter je gezocht, Rob. Je verrast me!quote:
You couldn't find a bigger bowl, huh?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Durf eens te zeggen dat die niet lekker zijn!
Wacht maar tot ik zo de playlist postquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit had ik niet achter je gezocht, Rob. Je verrast me!
quote:
K3quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:48 schreef rulerofdeath het volgende:
wie draait er om 100 uur?
ik wil anders wel een beetje van alles wat draaien
K3 tot 2 unlimited enzo
Wat voor lesbos?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:50 schreef Insomnium het volgende:
Rob je had beter Beelezeboss kunnen draaien![]()
Die is echt episch !
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:51 schreef Insomnium het volgende:
OMG FUCKING HELD HELD HELD
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die van edwin?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:51 schreef naatje_1 het volgende:
Dit doet me terugdenken aan mijn meest epische show ever.
niet van jouquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Eerst bewijzen dat ik t waard ben natuurlijk.
[..]
Sorry dan ben ik al bezet.
ja, toen ik je post zag, was dat het eerste waar ik aan moest denkenquote:
dit dus.quote:
Zie ook de naam voor de mapquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, toen ik je post zag, was dat het eerste waar ik aan moest denken
geweldigquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zie ook de naam voor de map![]()
[ afbeelding ]
quote:
dit dusquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:57 schreef naatje_1 het volgende:
Die icoontjes zijn echt voor jou gemaakt heh, insom
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:57 schreef naatje_1 het volgende:
Die icoontjes zijn echt voor jou gemaakt heh, insom
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:59 schreef robdriessen het volgende:
5 2011-10-15 23:56:32 Fall Out Boy Dance, Dance Now That's What I Call Music 64 - Cd 1 2006 3:01 S 0
6 2011-10-16 00:07:54 Korn Twisted Transistor (Kupper's Elektro-Tek Radio Edit) Mp3s Los 3:39 S 0
7 2011-10-16 00:11:24 The Grid Swamp Thing Now That's What I Call Music 28 - Cd 2 1994 3:57 S 0
8 2011-10-16 00:16:35 The Who My Generation Bacobens Rock Top 500 3:21 S 0
9 2011-10-16 00:19:54 Aerosmith Walk This Way Bacobens Rock Top 500 3:41 S 0
10 2011-10-16 00:24:04 The Clash Should I Stay Or Should I Go Now That's What I Call Music 19 - Cd 1 1991 3:10 S 0
11 2011-10-16 00:27:17 Dragonforce Through The Fire And Flames Guitar Hero Iii: Legends Of Rock 2007 7:24 S 0
12 2011-10-16 00:35:22 Jay-Z And Linkin Park Numb/Encore Collision Course 2004 3:25 S 0
13 2011-10-16 00:38:52 The Darkness I Believe In A Thing Called Love Hitzone 26 2004 3:38 S 0
14 2011-10-16 00:43:19 Cypress Hill (Rock) Superstar BF2D 2000 4:22 S 0
15 2011-10-16 00:47:39 Tenacious D The Metal The Pick Of Destiny 2006 2:46 S 0
16 2011-10-16 00:51:01 System Of A Down Chop Suey! Toxicity 2001 3:30 S 0
17 2011-10-16 00:55:03 Steve Ouimette Devil Went Down To Georgia Guitar Hero Iii: Legends Of Rock 2007 6:15 S 0
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:55 schreef Outpost76 het volgende:
Rob bedankt voor die leuke 2 uurtjes!
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:56 schreef Melting het volgende:
De muziekjes die ik gehoort heb, waren goed, Rob!
quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dit dus.
en zokunen ook. dat had ik nog niet gezegd
waarom?quote:
Sorry. Kusje op je luchtgitaar.quote:
maakt niet uit. wou alleen even laten weten dat het zeer zeker wel gewaardeerd werdquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Sorry. Kusje op je luchtgitaar.
godverquote:
slaap lekkerquote:
slaap lekker meisquote:
have fun in dromenlandquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:04 schreef Melting het volgende:
Ik ga ook slapen. Trusten voor straks allemaal!
Slaap lekker !quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:04 schreef Melting het volgende:
slaap lekkerquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:04 schreef Melting het volgende:
maar ik wil heul geen herrie draaienquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat Rob jou show deed inleiden met herrie?
die is zo lieffquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:05 schreef Insomnium het volgende:
Deze past ook bij deze muziek.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |