SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.18 november is er een radiomeet
zie hiervoor Radio 49 - MeetLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Met deze muziek ?quote:
Ik heb niks gehoord over psychische klachten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah right, dus als iemand met psychische klachten niet meer kan werken en een uitkering ontvangt staat hij gelijk aan uitkeringstrekkende allochtonen die wél zouden kunnen werken?
goed bezigquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:54 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Met deze muziek ?![]()
Ik ren al als een holbewoner rond mijn tafel zo hyper ben ik nu![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:54 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Met deze muziek ?![]()
Ik ren al als een holbewoner rond mijn tafel zo hyper ben ik nu![]()
Het zal wel. Het interesseert me eigenlijk weinig wie wat gezegd heeft. Hij heeft het aan zichzelf te danken dat het zover gekomen is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Met dat over de uitkering sowieso wel.
Dat weet ik dus niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb niks gehoord over psychische klachten.
Zocht hij hulp voor die klachten?
Nee en dat was juist een van de redenen van de discussie.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan niet van mij verwachten dat ik begrip heb voor iemand die op mijn overkomt als iemand die het leven niet ziet en daarom zijn lever naar de klote helpt van belastinggeld.quote:
Wanneer word jij blauw?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het zal wel. Het interesseert me eigenlijk weinig wie wat gezegd heeft. Hij heeft het aan zichzelf te danken dat het zover gekomen is.
voor een paar weken geleden heb ik 3 uur achter elkaar gedraaid. maar nu wil zook of rob draaien, anders was ik wel door gegaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:55 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Je mag van mij nog wel uren draaien![]()
Nee, en dat was ook het ergerlijke. Mijn vraag of het drinken van bier een doktersadvies is werd uiteraard genegeerd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Mja ik vind dat we niet zomaar kunnen oordelen zonder gewoon echt zijn verhaal te kennen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan niet van mij verwachten dat ik begrip heb voor iemand die op mijn overkomt als iemand die het leven niet ziet en daarom zijn lever naar de klote helpt van belastinggeld.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Ik moest zo hard lachen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Ik woon in zutphen ja, paar honderd meter van Inso blijkbaar.quote:
en ik woon in hoksebargequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:57 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hij woont net zoals ik in Zutphen
Ik heb behoefte aan moar metalquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
voor een paar weken geleden heb ik 3 uur achter elkaar gedraaid. maar nu wil zook of rob draaien, anders was ik wel door gegaan
Kijk dan maar uit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik woon in zutphen ja, paar honderd meter van Inso blijkbaar.
Daar is mn vader geboren hahaquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik bedoelde je naam. maar dat snapte jij ook wel
en dan heb ik de zwaarste metal al gedraaid. dan is dit nog wel vrij henigquote:
En zo komt FOK! opeens eng dichtbij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar is mn vader geboren haha
timing, ik heb hetquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dan heb ik de zwaarste metal al gedraaid. dan is dit nog wel vrij henig
Het is net zo koud hier als bij jullie hoor.quote:
vindt je dit leuk dan?quote:
Het lekkerste weer heb je in Vlissingen. (en nu bekt het zo goed om erachter te zetten "De lekkerste sfeer heb je in . . .")quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is net zo koud hier als bij jullie hoor.
Beetje midden-noord.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee jij woont in t noord westen.
Hoi Myra.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:00 schreef Monopoly het volgende:
Ja hallo.
Ik moet even zeggen dat Heloef en baas is.
Respect Heloef for live.
Hoi skatje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:00 schreef Monopoly het volgende:
Ja hallo.
Ik moet even zeggen dat Heloef en baas is.
Respect Heloef for life.
Ja, maar de grote boze stad enzoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is net zo koud hier als bij jullie hoor.
sorryquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:00 schreef Insomnium het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
MOAR MOAR MOAR![]()
![]()
niks te danken, jullie bedankt voor het luisterenquote:
Jij had het ook meteen door.quote:
Ja, toen bestonden er nog geen computers dus toen deden ze het maar zo.quote:
ik kan het zo nu en dan wel waarderen, harder ook wel hoorquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, toen bestonden er nog geen computers dus toen deden ze het maar zo.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga pitten (hoop ik)
Dank, jullie zijn lievv
Daarom hou ik dus van je Rob.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:02 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb er alle begrip voor als mensen door wat voor omstandigheden dan ook in de problemen zijn geraakt. Maar als je ook maar een greintje zelfrespect hebt, probeer je op z'n minst om er (met of zonder hulp) weer uit te komen. Ik heb zelf diep in de schulden gezeten en ben er op eigen kracht weer uitgeklommen. Ik heb twee keer psychische hulp nodig gehad voor bepaalde muren die tussen mijn oren zaten.
Ik heb respect voor Outpost die toch nog vrijwilligerswerk doet. Ik heb respect voor mensen die ondanks alles er het beste van proberen te maken. Ik heb GEEN respect voor mensen die zielig in een hoekje kruipen, schreeuwen hoe kut het leven is, zichzelf nog verder de vernieling in helpen en elke vorm van hulp of advies afslaan.
En nu kruip ik weer van mijn zeepkist af
godverquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:02 schreef Insomnium het volgende:
Ruler is de metal man.
Hij kan draaien zoals niemand kan.
Hyper de pieper liep ik in het rond.
Met het schuim vol op mijn mond.
Mijn kop knalde tegen de monitor.
Met de snelheid van een viertaktmotor.
OMG de hyper rush kwam opeens.
Bijna ging ik wijdbeens.
Ruler bedankt je bent een held.
En nu ben ik een beetje uitgeteld.
Als het maar gezegd is. En gelijk heb jequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:02 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb er alle begrip voor als mensen door wat voor omstandigheden dan ook in de problemen zijn geraakt. Maar als je ook maar een greintje zelfrespect hebt, probeer je op z'n minst om er (met of zonder hulp) weer uit te komen. Ik heb zelf diep in de schulden gezeten en ben er op eigen kracht weer uitgeklommen. Ik heb twee keer psychische hulp nodig gehad voor bepaalde muren die tussen mijn oren zaten.
Ik heb respect voor Outpost die toch nog vrijwilligerswerk doet. Ik heb respect voor mensen die ondanks alles er het beste van proberen te maken. Ik heb GEEN respect voor mensen die zielig in een hoekje kruipen, schreeuwen hoe kut het leven is, zichzelf nog verder de vernieling in helpen en elke vorm van hulp of advies afslaan.
Edit: ja, is late reactie. Had even tijd nodig om het te typen
En ja die gaat nu in mijn fobo.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:02 schreef robdriessen het volgende:
Heerlijk ditquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:04 schreef Zokunen het volgende:
Even een zelfkastijding uurtje dit, maar ik <3 panfluit.
Dat is heel simpel natuurlijk, de rest weet wat hij zelf naar buiten heeft gebracht. Je kunt ervoor kiezen om een volledig beeld te geven, een teruggetrokken beeld, of alleen de positieve punten te belichten of alleen de negatieve of iets arbitrairs.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
![]()
Daarom vind ik t dus zo jammer dat ik er niet was toen dat met Fanta los ging want ik had naast m gestaan en los gegaan tegen de rest! WTF weet de rest nou van zijn leven om m zo maar te veroordelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:07 schreef Insomnium het volgende:
Dit is wel heul wat anders.
Maar zelfs hier ga ik nu los op![]()
Waarom ?Zet nog ff een pot koffie, jij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb een uurtje K3 e.d. gedraaid, dus dit kan ook rustigquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:04 schreef Zokunen het volgende:
Even een zelfkastijding uurtje dit, maar ik <3 panfluit.
Dat snap ik maar wie zijn wij om dan iemand maar te veroordelen? Ga goffer eerst de balk bij je zelf zoeken voor je de splinter bij een ander ziet! (niet persoonlijk op jou bedoeld)quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is heel simpel natuurlijk, de rest weet wat hij zelf naar buiten heeft gebracht. Je kunt ervoor kiezen om een volledig beeld te geven, een teruggetrokken beeld, of alleen de positieve punten te belichten of alleen de negatieve of iets arbitrairs.
Zo, wat deze man zegt is één grote waarheid.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:02 schreef robdriessen het volgende:
En ik hou van mijn houtkachel!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:10 schreef suikertaartje het volgende:
Ik hou van mijn sloffen![]()
Warme voetjes
en terechtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:10 schreef Insomnium het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA![]()
Dit is zo geniaal
Ik zit er nu zo bij
[ afbeelding ]
dit is toch gaafquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:11 schreef robdriessen het volgende:
Als muziekpurist moet ik wel minpunten geven voor het feit dat de panfluit uit een synthesizer komt en niet echt is. Voor de rest: WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:12 schreef Insomnium het volgende:
Ik deed net een polonaise met een knuffel![]()
Zeg, als je dit soort dingen blijft posten durf ik je morgen niet op te halen hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:12 schreef Insomnium het volgende:
Ik deed net een polonaise met een knuffel![]()
Echt !quote:
Je weet dat je van me houd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zeg, als je dit soort dingen blijft posten durf ik je morgen niet op te halen hoor
Dat blijkt ja.quote:
Mja t klinkt wel grappig maar niet wat ik gehoopt had.quote:
Ik kom je ook heus wel halenquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kom je ook heus wel halen
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:13 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Echt !
Met een gigantische broccoli
Wacht ik zal even webcam shot van maken
Je hebt mij niet horen praten vanaamdquote:
nee, de trein had 45 minuten vertraging en ik heb 2 uur langer gewerktquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Je hebt mij niet horen praten vanaamd
Nou, dat ligt wel anders. Je beoordeelt iemands persoon hier op basis van wat hij zelf inbrengt. Als deze dan essentiële details weglaat zal hij/zij daar ook de gevolgen voor moeten dragen. Vind ik dan. Dat heeft niets met een balk uit je ogen halen, maar het niet kunnen zien van iets dat verborgen wordt gehouden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik maar wie zijn wij om dan iemand maar te veroordelen? Ga goffer eerst de balk bij je zelf zoeken voor je de splinter bij een ander ziet! (niet persoonlijk op jou bedoeld)
Dat kon ik helaas niet snel genoeg regelenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:17 schreef robdriessen het volgende:
Let op, zometeen zit er TOCH een panfluit in!
Oh, McKroketquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
nee, de trein had 45 minuten vertraging en ik heb 2 uur langer gewerkt
bagger en mooi verdienen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
nee, de trein had 45 minuten vertraging en ik heb 2 uur langer gewerkt
Dan zou het een Pan Roll zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:17 schreef robdriessen het volgende:
Let op, zometeen zit er TOCH een panfluit in!
Of van Peter Panfluit Speedrock.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou epic zijn als daar een pan versie van zou zijn ja!Of van Trololo!
Niet zo mooi, ik heb bijna een uur op een koud station gestaan zonder jas.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bagger en mooi verdienen.
hoe is het met jou dan?
Inderdaad. Zook? Heb je van Rick Astley een verpanfluitte versie?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou epic zijn als daar een pan versie van zou zijn ja!Of van Trololo!
Harde nippels?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niet zo mooi, ik heb bijna een uur op een koud station gestaan zonder jas.
Bijna Niemand hier is open over zn hele leven. Dus waarom zou hij dat wel doen? Tuurlijk zou hij minder over zn alcohol gebruik moeten praten maar dat is geen rede om m weg te jagen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, dat ligt wel anders. Je beoordeelt iemands persoon hier op basis van wat hij zelf inbrengt. Als deze dan essentiële details weglaat zal hij/zij daar ook de gevolgen voor moeten dragen. Vind ik dan. Dat heeft niets met een balk uit je ogen halen, maar het niet kunnen zien van iets dat verborgen wordt gehouden.
Je hoeft niet open te zijn over je hele leven maar begrijp wel dat je door anderen hier wordt beoordeeld alleen op basis van wat je wél openbaart.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bijna Niemand hier is open over zn hele leven. Dus waarom zou hij dat wel doen? Tuurlijk zou hij minder over zn alcohol gebruik moeten praten maar dat is geen rede om m weg te jagen.
ik had mijn jas aan jou gegevenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niet zo mooi, ik heb bijna een uur op een koud station gestaan zonder jas.
Ik denk dat het meer lag aan HOE hij het bracht dan WAT hij bracht.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hoeft niet open te zijn over je hele leven maar begrijp wel dat je door anderen hier wordt beoordeeld alleen op basis van wat je wél openbaart.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:19 schreef Insomnium het volgende:
Fuuuuuu
Sorry mijn cam werkt niet mee.
Dus geen brocolli pic nu
Dat snap ik maar is dat rede om m zo aan te vallen dat hij weg is nu?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hoeft niet open te zijn over je hele leven maar begrijp wel dat je door anderen hier wordt beoordeeld alleen op basis van wat je wél openbaart.
Dat is ook een deel "openbaring" hè.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer lag aan HOE hij het bracht dan WAT hij bracht.
Mja maar van Openbaring is het helaas naar Exodus gegaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is ook een deel "openbaring" hè.
Heb ik weerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik had mijn jas aan jou gegeven
Hopen dat het geen 40 jaar duurt dan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja maar van Openbaring is het helaas naar Exodus gegaan.
Ja en dat kan ik dus niet accepteren! Ik zal m morgen wel even bellen of smsen want dit vind ik niet normaal!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja maar van Openbaring is het helaas naar Exodus gegaan.
idd!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hopen dat het geen 40 jaar duurt dan.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja en dat kan ik dus niet accepteren! Ik zal m morgen wel even bellen of smsen want dit vind ik niet normaal!
ik zit nu binnen, lekker warm bij m'n kachel (m'n pcquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:28 schreef ACT-F het volgende:
Panfluit, wie is er niet gelukkig mee geworden?
[ afbeelding ]
staat in ToFquote:
Vorige keer dat ie weg ging heb ik m ook kunnen over halen om terug te komen. Ik hoop dat t me nu weer lukt en dat die gene die m hebben weg gejaagd hun grote gore bek eens kunnen houden en hem gewoon in zn waarde kunnen laten.quote:
quote:
toch even navragenquote:
Daar luister ik dan ook niet naar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
De muziek bij de lokale chinees is hier niets bij, echt niet
die muziek is om weg te jagen als ze willen sluiten, dan zetten ze em harderquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
maar jij eet dan ook niet bij de chineesquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar luister ik dan ook niet naar.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
maar jij eet dan ook niet bij de chinees
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
Genoeg chinezen te vinden in Amsterdam.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:33 schreef ToT het volgende:
[..]Verdorie, ik krijg ineens weer trek in een chinese!
chinezen hebben kleine piemeltjesquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:33 schreef ToT het volgende:
[..]Verdorie, ik krijg ineens weer trek in een chinese!
Schaamt uzelf.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi. Ik heb mijn geboortejaartop10 gemist.
dit is wel karaoke muziekquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:35 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb een haat jegens seal, al weet ik niet waarom.
das niet slimquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien in het vervolg wat preventief spuiten, dan voorkom je dat je kaken vastroesten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:35 schreef ToT het volgende:
Heft iemand een breekijzer? Dan krijg ik mijn kaken tenminste weer van elkaar!
Omdat hij het met een lekker wijf doet?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:35 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb een haat jegens seal, al weet ik niet waarom.
dat is toch een bij effect van XTC pilletjes?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:35 schreef ToT het volgende:
Heft iemand een breekijzer? Dan krijg ik mijn kaken tenminste weer van elkaar!
Nee die zitten keihard op elkaar geklemd vanwege deze muziek!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien in het vervolg wat preventief spuiten, dan voorkom je dat je kaken vastroesten.
insmeren met vetquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Misschien in het vervolg wat preventief spuiten, dan voorkom je dat je kaken vastroesten.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:37 schreef robdriessen het volgende:
Mensjes, stel... STEL dat ik hierna ga draaien, zal ik dan op hetzelfde tempo doorgaan (chill-out en lounge), moeten de gitaren terugkomen of halen we dansbare muziekjes van stal?
Het was een mooie top 10quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat maakt eigenlijk niet meer uit, als het maar goed is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:37 schreef robdriessen het volgende:
Mensjes, stel... STEL dat ik hierna ga draaien, zal ik dan op hetzelfde tempo doorgaan (chill-out en lounge), moeten de gitaren terugkomen of halen we dansbare muziekjes van stal?
dansbaarquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:37 schreef robdriessen het volgende:
Dansbaarquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:37 schreef robdriessen het volgende:
Definieer dansbaar eens?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:37 schreef robdriessen het volgende:
gitarenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:37 schreef robdriessen het volgende:
basedrum?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat maakt eigenlijk niet meer uit, als het maar goed is.Ik prefereer turn up the bass.
Club/electro/techno spul. Geen hakkuh.quote:
Zo kijkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:40 schreef rulerofdeath het volgende:
zeg zook, was dat ene nr nog wat, die ik je stuurde?
doe maar gitarenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:41 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Club/electro/techno spul. Geen hakkuh.
das niet handigquote:
Dan gitarenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:41 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Club/electro/techno spul. Geen hakkuh.
ik stem nog een keer op gitarenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:43 schreef robdriessen het volgende:
Fijn. 3 voor gitaren, 3 voor dansbaar. Dan maar om en om
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:43 schreef robdriessen het volgende:
Fijn. 3 voor gitaren, 3 voor dansbaar. Dan maar om en om
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik stem nog een keer op gitaren
quote:
kloptquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook ok? Damn in die serie toen was ze gewoon![]()
![]()
ik zocht het even op..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goed bezig.
zolang het geen 'berzeker' is, he?
dit is mijn signatuurdansjequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je gifjes wilt posten, ga je maar naar KLB SC
goh, wat heb ik toen gelachenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik zocht het even op..
maar inderdaad
oh, wacht, was daar wat mee?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goh, wat heb ik toen gelachen
volgens mij heb ik dat toen aan jou en marijke laten horen, en jullie schrokken er allebei van, omdat dat in het begin zo zacht ging.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, wacht, was daar wat mee?
En als ik je nou vertel dat een ex van mij wel iets van haar weg had en ook bi is?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ook ok? Damn in die serie toen was ze gewoon![]()
![]()
dan zeg ik TRIOquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En als ik je nou vertel dat een ex van mij wel iets van haar weg had en ook bi is?
die luisterde ik net ook op youtube, zelfde effectquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
volgens mij heb ik dat toen aan jou en marijke laten horen, en jullie schrokken er allebei van, omdat dat in het begin zo zacht ging.
desbetreffende nr:
the berzerker - no one wins
jupquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die luisterde ik net ook op youtube, zelfde effect![]()
oooh, was dat toen met de webcams?
net als FCTquote:
dan weet ik het weerquote:
gruwelijk jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan weet ik het weer![]()
jij moest lachen ja
joah, dat dacht ik al welquote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:55 schreef robdriessen het volgende:
Zoku, krijg ik dadelijk een GO van je?
niks mis meequote:
Zonde!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik doe een dansje op mijn nieuwe laarzen
sexyquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik doe een dansje op mijn nieuwe laarzen
wordt er ook een wakkerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ITSIE BITSIE BOE
dacht al dat ik die hoorde
Verdomme, ik had een panfluit versie van passie.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ITSIE BITSIE BOE
dacht al dat ik die hoorde
ik heb ze wel aan hoorquote:
dat vraagt om pics natuurlijkquote:
ER IS EEN GOD!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:57 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Verdomme, ik had een panfluit versie van passie.
Maar die past nu niet meer
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en verder niks anders aan
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat vraagt om pics natuurlijk
Owwwwwwwquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb ze wel aan hoor
sta er niet bovenop te dansen ofzo
die heb ik alquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat vraagt om pics natuurlijk
Mijn ideequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:58 schreef robdriessen het volgende:
Zometeen een uurtje (misschien meer??) Dansbare rock en rockende dance met Rock Danccen. Eh, Rob Driessen!
robbiequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:58 schreef robdriessen het volgende:
Zometeen een uurtje (misschien meer??) Dansbare rock en rockende dance met Rock Danccen. Eh, Rob Driessen!
En dansende rokjes!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:58 schreef robdriessen het volgende:
krijg jij ook al een onhoudbare stijve piemel?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:59 schreef ToT het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bedankt voor de dagmelding.quote:
Ehm, nee?quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
krijg jij ook al een onhoudbare stijve piemel?
owquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |