SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.18 november is er een radiomeet
zie hiervoor Radio 49 - MeetLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Met deze muziek ?quote:
Ik heb niks gehoord over psychische klachten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah right, dus als iemand met psychische klachten niet meer kan werken en een uitkering ontvangt staat hij gelijk aan uitkeringstrekkende allochtonen die wél zouden kunnen werken?
goed bezigquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:54 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Met deze muziek ?![]()
Ik ren al als een holbewoner rond mijn tafel zo hyper ben ik nu![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:54 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Met deze muziek ?![]()
Ik ren al als een holbewoner rond mijn tafel zo hyper ben ik nu![]()
Het zal wel. Het interesseert me eigenlijk weinig wie wat gezegd heeft. Hij heeft het aan zichzelf te danken dat het zover gekomen is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Met dat over de uitkering sowieso wel.
Dat weet ik dus niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb niks gehoord over psychische klachten.
Zocht hij hulp voor die klachten?
Nee en dat was juist een van de redenen van de discussie.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan niet van mij verwachten dat ik begrip heb voor iemand die op mijn overkomt als iemand die het leven niet ziet en daarom zijn lever naar de klote helpt van belastinggeld.quote:
Wanneer word jij blauw?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het zal wel. Het interesseert me eigenlijk weinig wie wat gezegd heeft. Hij heeft het aan zichzelf te danken dat het zover gekomen is.
voor een paar weken geleden heb ik 3 uur achter elkaar gedraaid. maar nu wil zook of rob draaien, anders was ik wel door gegaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:55 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Je mag van mij nog wel uren draaien![]()
Nee, en dat was ook het ergerlijke. Mijn vraag of het drinken van bier een doktersadvies is werd uiteraard genegeerd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Mja ik vind dat we niet zomaar kunnen oordelen zonder gewoon echt zijn verhaal te kennen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan niet van mij verwachten dat ik begrip heb voor iemand die op mijn overkomt als iemand die het leven niet ziet en daarom zijn lever naar de klote helpt van belastinggeld.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Ik moest zo hard lachen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Ik woon in zutphen ja, paar honderd meter van Inso blijkbaar.quote:
en ik woon in hoksebargequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:57 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hij woont net zoals ik in Zutphen
Ik heb behoefte aan moar metalquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
voor een paar weken geleden heb ik 3 uur achter elkaar gedraaid. maar nu wil zook of rob draaien, anders was ik wel door gegaan
Kijk dan maar uit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik woon in zutphen ja, paar honderd meter van Inso blijkbaar.
Daar is mn vader geboren hahaquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik bedoelde je naam. maar dat snapte jij ook wel
en dan heb ik de zwaarste metal al gedraaid. dan is dit nog wel vrij henigquote:
En zo komt FOK! opeens eng dichtbij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar is mn vader geboren haha
timing, ik heb hetquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dan heb ik de zwaarste metal al gedraaid. dan is dit nog wel vrij henig
Het is net zo koud hier als bij jullie hoor.quote:
vindt je dit leuk dan?quote:
Het lekkerste weer heb je in Vlissingen. (en nu bekt het zo goed om erachter te zetten "De lekkerste sfeer heb je in . . .")quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is net zo koud hier als bij jullie hoor.
Beetje midden-noord.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee jij woont in t noord westen.
Hoi Myra.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:00 schreef Monopoly het volgende:
Ja hallo.
Ik moet even zeggen dat Heloef en baas is.
Respect Heloef for live.
Hoi skatje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:00 schreef Monopoly het volgende:
Ja hallo.
Ik moet even zeggen dat Heloef en baas is.
Respect Heloef for life.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |