SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.18 november is er een radiomeet
zie hiervoor Radio 49 - MeetBipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Mijn vingers veroorzaken alleen maar vunzigheid.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:56 schreef Insomnium het volgende:
Uit mijn vingers komt enkel kwaliteit.
Of vunzigheid
quote:
Hihihihi loefje heeft altijd vieze vingersquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn vingers veroorzaken alleen maar vunzigheid.
de paashaasquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
zo ben ik weer en wie gaat metal draaie ?
Niet altijd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:57 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hihihihi loefje heeft altijd vieze vingers
altijd zwarte vingersquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:57 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hihihihi loefje heeft altijd vieze vingers
Dan kan ik je Flash Gordon nog aanraden. Ik vind t een leuke serie. Helaas is er maar 1 seizoen van gemaakt...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:54 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Check, check en check
Dit is ook al de derde keer dat ik al de seizoenen van Criminal minds kijk
ik had geen zin in een headset op mijn hoofdquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:57 schreef rulerofdeath het volgende:
dit zijn allemaal gouwe ouwe platen
Sliders.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan kan ik je Flash Gordon nog aanraden. Ik vind t een leuke serie. Helaas is er maar 1 seizoen van gemaakt...![]()
![]()
Hoe heet die serie ook al weer dat een groepje mensen per ongeluk in een andere dimensie aarde terecht komt en dan van dimensie naar dimensie gaat op zoek naar hun eigen aarde en zo op heel veel verschillende aarde's terecht komt?
jammer, dit was gewoon weer een lekker goed henig uurtje. het volgende uurtje wordt wel metalquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik had geen zin in een headset op mijn hoofd
Ik wilde eigenlijk heel enthousiast gaan springen enzo, maar ik zei net ook al zo blij iets over roze, straks denken ze dat ik een meisje benquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:59 schreef robdriessen het volgende:
Ik krijg geen reacties over My Little Pony. Het is sociaal geaccepteerd, woohoo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
luister je ook?quote:
huphupquote:
doe je vast nog wel een keerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jammer, dit was gewoon weer een lekker goed henig uurtje. het volgende uurtje wordt wel metal
Hoiquote:
ja hoor, bevalt me wel goed, dat soort muziek draaienquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
doe je vast nog wel een keer
Goed om te horen kerelquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:01 schreef Zokunen het volgende:
Nu wel dus.
Had gisteren een redelijk diepe dip
Maar voel me weer een stuk beter nu
Het kwam door de hypotheken, hequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:01 schreef Zokunen het volgende:
Nu wel dus.
Had gisteren een redelijk diepe dip
Maar voel me weer een stuk beter nu
Ah, dat is ook de reden van je blijer, of niet?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:02 schreef Zokunen het volgende:
Mn neefje van 4 was hier gewoon tot na ajax - az.
Zo leuk.
quote:
altijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Voor een deel wel, ook gewoon lekker gewerkt vandaag, dus een lekker dagje afleiding, al was de wekker om half zes vanochtend niet zo tofquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, dat is ook de reden van je blijer, of niet?
Halloquote:
Gewoon een lekkere dag dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:04 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Voor een deel wel, ook gewoon lekker gewerkt vandaag, dus een lekker dagje afleiding, al was de wekker om half zes vanochtend niet zo tof
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
altijdOnder andere omdat taxi naar myraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar verder was je ook gewoon tof."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Ik heb ook alles van Sliders gezienquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja idd daarom dus ook downen want ik heb die nog nooit compleet gezien.
Heb je tegenwoordig zoveel boeken nodig?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:04 schreef RockNijntje het volgende:
Alles ingepakt. Koffers inpakken voor school, hihi, grappig
.
ow, no problem.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:05 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Onder andere omdat taxi naar myra
Maar verder was je ook gewoon tof.
Zit maar 1 boek bij, woordenboek NL - ENquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb je tegenwoordig zoveel boeken nodig?
wat is erquote:
dikke kus trugquote:
Where do we go next?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:06 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, no problem.
m'n auto rijdt nog steeds
me gustaquote:
Zelfmoordkonijntjesquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vriendin heeft het uitgemaakt, ze dacht de laatste dagen amper meer aan me. Ze vindt me wel geweldig maar is niet meer verliefd ofzo. Ik zal vrouwen nooit begrijpen, waren heul leuke 20 dagen hoor
Aww das kut.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vriendin heeft het uitgemaakt, ze dacht de laatste dagen amper meer aan me. Ze vindt me wel geweldig maar is niet meer verliefd ofzo. Ik zal vrouwen nooit begrijpen, waren heul leuke 20 dagen hoor
Ik niet. Toen deed ik nog niet downloaden en ik denk er pas net weer aan omdat de techniek om van planeet naar planeet te reizen bij flash gordon er imo op lijkt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:05 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb ook alles van Sliders gezien
Joe spiek spenniesj verrie welquote:
Waarom heb je dan koffers nodig?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zit maar 1 boek bij, woordenboek NL - EN.
Oh man dat is echt kut.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Joe spiek spenniesj verrie wel.
Djentelmen, senjorrrquote:
rob wou al om 2300 uur draaienquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:07 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Where do we go next?
BTW, als er om 23:00 niemand is wil ik wel een uurtje panfluit doen, maar dan onvoorbereid, dus er kan best crap tussen zitten.
quote:
Spuit 11.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
O ja, nu weet ik het weer, suicide bunny
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft het boek ervanquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Geweldigquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een vriendin van me heeft het boek ervan.
Chromequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja hallo, mijn Firefox is gewoon extreem traag
Geen sorry zeggen kerel!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik denk gewoon dat ze in het begin te veel van me verwachtte. Ze zegt ook dat ik de perfecte jongen voor haar ben, maar dat ze niks voor me voelt, ik snap er geen hol van, maar ik voel me gewoon nét niet goed genoeg
Sorry dat jullie mijn uitlaatklep zijn...
Dat heb je met FireFox!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja hallo, mijn Firefox is gewoon extreem traag
luister je nog?quote:
Ik lurk nogquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
rob wou al om 2300 uur draaien
goed bezig. zometeen even wat leuks proberenquote:
Is er nog een voordeel van dat ze in den haag woontquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:12 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Geen sorry zeggen kerel!
Dat is echt nergens voor nodig.
En sorry maar als ze zegt dat je perfect bent voor haar en daarna dit doet dan kun je der maar beter kwijt zijn![]()
Het klinkt mij als een loos excuus in de oren.
En je verdient wel beter dan dat.
Op welke FM-frequentie moet ik afstemmen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
goed bezig. zometeen even wat leuks proberen
Dat scheelt een hoop want dan loop je haar niet zomaar even tegen het lijf.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is er nog een voordeel van dat ze in den haag woont
dat is niet nodig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Op welke FM-frequentie moet ik afstemmen?
Vrouwen, je kan beter kippen houden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
+1 voor broertjequote:
die hebben ook een gatquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrouwen, je kan beter kippen houden.
Even kijken of ze mijn gewenste plugins hebbenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee maar daar zijn Chrome plugins voor.
Fixed.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrouwen, je kan beter kippen douwen.
Ook hoiquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrouwen, je kan beter kippen houden.
das wel heel raarquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ze smste vanmiddag nog: ''ik lig morgen lekker in je armen''
AAARRGGGGGHGHHHHHH
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is niet nodig.
even 28 nrs in 2 minuten afspelen
Zo niet gebruik je voor die ene site toch firefox en voor de rest Chrome.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Even kijken of ze mijn gewenste plugins hebben
Prijs jezelf gelukkig dan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
AAARRGGGGGHGHHHHHH
Urgh.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
AAARRGGGGGHGHHHHHH
Het is niet voor de ene sitequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo niet gebruik je voor die ene site toch firefox en voor de rest Chrome.
Die kunnen geen aangifte doen, in tegenstelling tot meisjes.quote:
Zoals?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Alle plugins zijn voor algemeen gebruik
Alsof ik met jou zou willen neukenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou ben je jonger dan de kids van mn neuk date.
Het spijt me voor je. Bewaar de leuke gedachtes, vloek een paar keer flink, voel je 2 dagen zwaar klote, en dan verder. Her loss, not yours.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
AAARRGGGGGHGHHHHHH
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het spijt me voor je. Bewaar de leuke gedachtes, vloek een paar keer flink, voel je 2 dagen zwaar klote, en dan verder. Her loss, not yours.
Ik ben degene die nog verliefd is, zij niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het spijt me voor je. Bewaar de leuke gedachtes, vloek een paar keer flink, voel je 2 dagen zwaar klote, en dan verder. Her loss, not yours.
Nee maar ik neuk haar kinderen ook niet mutsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Alsof ik met jou zou willen neuken.
IP-adresweergave in de statusbalk, HTTP Headers viewer en nog meer technische rommel.quote:
Okequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee maar ik neuk haar kinderen ook niet mutsLees eens goed wat ik net zei!
Hahaha epicquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:20 schreef Insomnium het volgende:
Oh man![]()
Ik geniet echt
[ afbeelding ]
is verboden hier!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
, IP-adresweergave in de statusbalk, HTTP Headers viewer en nog meer technische rommel.
Goh, ik dacht dat ik de baas was over mijn pc.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ad blocker is verboden hier!Van de rest heb ik de ballen verstand.
Zij nog steeds.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben degene die nog verliefd is, zij niet.
Wie verliest er nu wat?
Ik weet het, ik heb ook in dat schuitje gezeten. Ik ben gedumpt omdat 'die ander' wel een scooter had en ik niet. En daar ging mijn eerste grote liefde na een relatie van 5 maanden. Na verloop van tijd moet je het een plekje geven. Maar vandaag nog niet, en morgen waarschijnlijk ook nog niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben degene die nog verliefd is, zij niet.
Wie verliest er nu wat?
Ja dat wel maar als ze dat weten hier kan je een ban oid krijgen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Goh, ik dacht dat ik de baas was over mijn pc.
goed bezigquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:22 schreef Insomnium het volgende:
HAHAHA![]()
Ik ga helemaal los hier
[ afbeelding ]
Mijn geluid is half metal, half PSV-FC Utrechtquote:
Laat ze maar bewijzen danquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat wel maar als ze dat weten hier kan je een ban oid krijgen.
Dat is wel waarquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:21 schreef Zokunen het volgende:
Ik heb voor een ex nog anderhalf uur naar haar lens lopen zoeken die ze niet kwijt was, puur omdat ze het niet durfde uit te maken. Oh vrouwen....
Het is dat ze tieten en een kut hebben, maar ze kunnen echt gemener zijn als de duivel.
in hengelo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:23 schreef Insomnium het volgende:
OH MAN![]()
Ruler ik ga gek hier![]()
Ik heb echt behoefte aan Amon Amarth eind deze maand.![]()
![]()
OKquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je zegt t net zelf.
Ik haal het wel even weg. Als jij dat nou ook doet.
26 october in de effenaar.quote:
Ja ok. Ik heb t iig uit mn posts weg gehaald voor je. Better save then sorry.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat geinstalleerd is, ik zeg niet dat het voor deze site geactiveerd is
quote:
metalquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:22 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mijn geluid is half metal, half PSV-FC Utrecht
in hengelo alleen als ik hier dood lig te gaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:26 schreef Insomnium het volgende:
[..]
26 october in de effenaar.
Septic flesh en As I lay Dying in het voorprogramma
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:27 schreef Insomnium het volgende:
Nargaroth.![]()
![]()
RoD Je bent mijn held van de dag.
I know !quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
in hengelo alleen als ik hier dood lig te gaan
Mijne 100% Psv - FC Utrecht.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:22 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mijn geluid is half metal, half PSV-FC Utrecht
SCHAAM JE!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijne 100% Psv - FC Utrecht.
Ik luister al weken niet meer.![]()
tjah, dan overleg je even met Robquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:28 schreef Zokunen het volgende:
Maar Rob die draait rondjes op zn stoel om 23:00?
Morgen vissen, want misschien de laatste mooie dag van het jaar.
Al te laat ga ik het dus niet maken, mede omdat ik de laatste 2 nachten in totaal misschien 3 uur heb geslapen.
Het blijven nazi's hèquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ok. Ik heb t iig uit mn posts weg gehaald voor je. Better save then sorry.
foei. je had vorig uur moeten luisteren. dat had je wel mooi gevondenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijne 100% Psv - FC Utrecht.
Ik luister al weken niet meer.![]()
Die zie ik hier dus nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, dan overleg je even met Rob
dat trap je er niet uitquote:
die lurkt.quote:
Dat metal de enige echte muziek is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:28 schreef rulerofdeath het volgende:
wat is de boodschap van dit liedje?
Mits de goede vodka.quote:
Als je graag wil draaien wil ik je best mijn plekje geven, hoor? Misschien lukt het me nog wel om tot na twaalven wakker te blijvenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:28 schreef Zokunen het volgende:
Maar Rob die draait rondjes op zn stoel om 23:00?
Morgen vissen, want misschien de laatste mooie dag van het jaar.
Al te laat ga ik het dus niet maken, mede omdat ik de laatste 2 nachten in totaal misschien 3 uur heb geslapen.
JA eehm ik heb nogal wat leuke series die ik wil kijken.quote:
Ik zit voetbal te kijken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
foei. je had vorig uur moeten luisteren. dat had je wel mooi gevonden
Geen stress hier, misschien ga ik ook wel eerder slapenquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kijk uit want daar heb ik mn 1e ban voor gehad.
Heb je al wat voorbereid?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Als je graag wil draaien wil ik je best mijn plekje geven, hoor? Misschien lukt het me nog wel om tot na twaalven wakker te blijven
Die plaatjesquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:31 schreef Insomnium het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH![]()
![]()
![]()
God Dethroned.
[ afbeelding ]
Zokunen wou iets uit de regioquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:31 schreef Insomnium het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH![]()
![]()
![]()
God Dethroned.
[ afbeelding ]
Ik? Voorbereiding? Heb ik tot nu toe maar 1x gedaan voor mijn Blues Brothers special, hahaha.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:32 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Heb je al wat voorbereid?
Ik zou anders niet voorbereide panfluit muziek gaan draaien
En zonder mic want ik ben echt moe
Was vooral door het lege rooster
ze zijn tofquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:34 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dude je jat echt al mijn plaatjes.
Het is een vuile pikkedief.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:34 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dude je jat echt al mijn plaatjes.
De mods bij V&A vonden t niet leuk dat ik hun in het FB topic nazi's noemde omdat ze mn topic sloten.quote:
Wat heb ik nou gezegd gister !quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:34 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ze zijn tof
ik hou wel op
weet ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:35 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wat heb ik nou gezegd gister !
Niet alles zo serieus opvatten
En gewoon je eigen ding doen.
Er is natuurlijk een onderscheid tussen iemand die een topic sluit, en een groepering die 6 miljoen mensen heeft vermoord. Maar goed, dit is niet de tijd en plaats om dat verder te gaan analyserenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De mods bij V&A vonden t niet leuk dat ik hun in het FB topic nazi's noemde omdat ze4 mn topic sloten.Meteen 2 weken ban.
Het was serieus mn 1e vergrijp en hup meteen 2 weken ban.
Mocht je een zien die je zelf niet ziet zitten maar wel van mijn leeftijd is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Laat ik maar weer gaan FoBo-hosselen.
Als je het recht in hun gezicht zegt dan kan ik me daar iets bij voorstellen jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De mods bij V&A vonden t niet leuk dat ik hun in het FB topic nazi's noemde omdat ze mn topic sloten.Meteen 2 weken ban.
Het was serieus mn 1e vergrijp en hup meteen 2 weken ban.
Op WOA ookquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:35 schreef Insomnium het volgende:
Kreator was zo gaaf op graspop dit jaar.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Mocht je een zien die je zelf niet ziet zitten maar wel van mijn leeftijd is.
DM even.
Alvast bedankt.
Dat snap ik ook wel maar ik doelde niet op dat vergassen ed. Ik doelde op hun striktheid en meteen maatregelen treffen. Mijn add voldeed niet aan 1 van de 10 dingen dus hup dicht zonder overleg. Het was mn 1e add daar ooit en dan ga je zo met mensen om?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:36 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een onderscheid tussen iemand die een topic sluit, en een groepering die 6 miljoen mensen heeft vermoord. Maar goed, dit is niet de tijd en plaats om dat verder te gaan analyseren
mooi om te horenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:37 schreef Insomnium het volgende:
Rod.
Ik vermaak mij echt super![]()
Je draait echt fucking meesterlijk.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je het recht in hun gezicht zegt dan kan ik me daar iets bij voorstellen ja
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel maar ik doelde niet op dat vergassen ed. Ik doelde op hun striktheid en meteen maatregelen treffen. Mijn add voldeed niet aan 1 van de 10 dingen dus hup dicht zonder overleg. Het was mn 1e add daar ooit en dan ga je zo met mensen om?
Wacken.quote:
niet dood gaan, gewoon bier blijven drinkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:39 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wacken.![]()
Volgend jaar wil ik naar metalcamp.
Zeven dagen.![]()
Ik denk dat ik dood ga daar
Over bier drinken gesproken: heeft iemand Fanta nog gezien de laatste tijd?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet dood gaan, gewoon bier blijven drinken
goed bezigquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Over bier drinken gesproken: heeft iemand Fanta nog gezien de laatste tijd?
Hey man!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dan heb je al 39 minuten gemist.
Heuy ToT
Heeft zichzelf weggejaagd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat die niet zo snel meer terugkeertquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]
ik kwam ze toen tegen op myspace ofzo. weet niet precies meer. maar ben blij dat ik d'r nu een album van heb (geleendquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:42 schreef Insomnium het volgende:
Here comes the kraken.
Godverdomme dat heb ik lang niet meer gehoord
Waarom niet?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik denk dat die niet zo snel meer terugkeert
Ook lang niet meer gehoord.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kwam ze toen tegen op myspace ofzo. weet niet precies meer. maar ben blij dat ik d'r nu een album van heb (geleend)
Ik had nog een berichtje op mijn buzzer van ze.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ook lang niet meer gehoord.
Het oude hyves.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ook lang niet meer gehoord.
Ik heb een uur panfluit klaar staan, maar wat ik denk een leuke mix.quote:
Vertel!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hij is een beetje boos weggegaan volgens mij
Geen flauw idee.quote:
Ik heb dat amper meegekregen. Hij drinkt te veel en kan er niet tegen dat jullie dat raar vinden en afkeuren ofzo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hij is een beetje boos weggegaan volgens mij
Als je een vrouw was zou ik je godverdomme zo hard doen dat het zaad uit je ogen kwam.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:46 schreef rulerofdeath het volgende:
ow, das trouwens het volgende nummer
Nee op het laatst ging het er over dat mensen het er niet mee eens waren dat hij vanwege zijn psychische klachten een uitkering ontvangt en dat hij niet meer wil gaan werken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb dat amper meegekregen. Hij drinkt te veel en kan er niet tegen dat jullie dat raar vinden en afkeuren ofzo?
Ja dat is het eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb dat amper meegekregen. Hij drinkt te veel en kan er niet tegen dat jullie dat raar vinden en afkeuren ofzo?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:46 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Als je een vrouw was zou ik je godverdomme zo hard doen dat het zaad uit je ogen kwam.
En hoe heftig waren die klachten dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee op het laatst ging het er over dat mensen het er niet mee eens waren dat hij vanwege zijn psychische klachten een uitkering ontvangt en dat hij niet meer wil gaan werken.
Hij zegt dat hij veel drinkt maar wie zegt nou dat dat echt zo is? Zoveel als hij zegt te drinken is genoeg voor een alcoholvergiftiging 2 a 3x per week.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet precies, maar volgens hem behoorlijk heftig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En hoe heftig waren die klachten dan?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:48 schreef Insomnium het volgende:
LOL![]()
Ik knalde door het headbangen met mijn hoofd tegen mijn monitor aan
quote:
Daar komt het een beetje op neer ja. Hij had iedereen tegen zich omdat hij uitkering trekt en zich daarmee bezat. Daar is een flinke discussie over geweest. Kennelijk is er later weer een discussie geweest waar ik niet bij was. En sindsdien is hij met de noorderzon vertrokken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
_o-quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:48 schreef Insomnium het volgende:
LOL![]()
*Neemt de benewagen en aait Inso over zijn bolletjequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:48 schreef Insomnium het volgende:
LOL![]()
Dat is wel gewaagd zeg, op de late zaterdagavond na een metal uurtje. Weet je zeker dat je durftquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:45 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik heb een uur panfluit klaar staan, maar wat ik denk een leuke mix.
MAAR Ik wil zelfs beginnen met mic, maar ik ken de nummers in deze versie niet, dus ik weet niet hoe het klinkt, dan wel ontvangen word.
How about dat ik een uurtje vul met dit tenzij het echt te slecht is. (al reken ik er niet op)
Maar wil jou echt niet je plekkie afjatten.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
*Neemt de benewagen en aait Inso over zijn bolletje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:46 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Als je een vrouw was zou ik je godverdomme zo hard doen dat het zaad uit je ogen kwam.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga slapen
Hey trusten he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
watquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
Maar door Fanta hebben jullie nooit meer iets te klagen over allochtonen.
Nederlanders zijn net zo erg.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga slapen
Slaap lekker !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En heul veel plezier morgen man![]()
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Dus jij bent erg?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
Stokstaart had toen zeker een grote staart in de pap?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
Daar komt het een beetje op neer ja. Hij had iedereen tegen zich omdat hij uitkering trekt en zich daarmee bezat. Daar is een flinke discussie over geweest. Kennelijk is er later weer een discussie geweest waar ik niet bij was. En sindsdien is hij met de noorderzon vertrokken.
dankjequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:50 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Slaap lekker !
En heul veel plezier morgen man![]()
Als ik klaag over allochtonen zijn het toevallig allochtonen en klaag ik niet over het feit dat ze allochtoon zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
Ja dat zinnetje is eigenlijk bedoeld aan een deel van de PVV stemmers.quote:
ik ga slapen
TrusteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap je nog niet helemaal. _Fanta was toch geen crimineel?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat zinnetje is eigenlijk bedoeld aan een deel van de PVV stemmers.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Stokstaart had toen zeker een grote staart in de pap?
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Stokstaart had toen zeker een grote staart in de pap?
Nee maar Surinamers en andere niet Westerlingen worden vaak beschuldigd van uitkerings trekken. Ik had het niet over criminaliteit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik snap je nog niet helemaal. _Fanta was toch geen crimineel?
blijf nog een uur en een kwartier, kan ik je feliciteren, hoe oud word je?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
en morgen jarig![]()
en fijne avond verder
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat is wel gewaagd zeg, op de late zaterdagavond na een metal uurtje. Weet je zeker dat je durft
Hihi, maar jij was eerst dus jij kiest.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:49 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dat is wel gewaagd zeg, op de late zaterdagavond na een metal uurtje. Weet je zeker dat je durft
Oh, ik dacht over zijn drankgebruik. Ik snapte de link naar allochtonen al niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar Surinamers en andere niet Westerlingen worden vaak beschuldigd van uitkerings trekken. Ik had het niet over criminaliteit.
Ah right, dus als iemand met psychische klachten niet meer kan werken en een uitkering ontvangt staat hij gelijk aan uitkeringstrekkende allochtonen die wél zouden kunnen werken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar Surinamers en andere niet Westerlingen worden vaak beschuldigd van uitkerings trekken. Ik had het niet over criminaliteit.
15 en nee ga slapen doe morgenvroeg maarquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
blijf nog een uur en een kwartier, kan ik je feliciteren, hoe oud word je?
Nou hij heeft ook grote problemen met t feit dat ik een uitkering heb en vrijwilligers werk doe. Als ik vrijwilligers werk kan doen moet ik nl ook makkelijk een normale baan kunnen hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |