Ligt eraan hoe het kind zich misdraagt. Lekker gaan lopen flitsen met een fototoestel tijdens het gebed en rennen door de kerk zonder dat er ingegrepen wordt door de ouders is gewoon erg vervelendquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:03 schreef miss_sly het volgende:
Ik zou me persoonlijk niet ergeren aan kinderen die niet stil kunnen zijn in een kerk of op een bruiloft. Zolang ze niet echt lopen te vervelen, tenminste. Het blijven kinderen en het is heel lang heel moeilijk om stil en rustig te zijn.
Wat lief van je buuf! Ik zou het ook best aan willen bieden, maar ik geloof niet dat het hier in de buurt is
Herkenbaar. Iets met een fase ben ik bang (alhoewel, ergens wel goed, want dan gaat het als het goed is overquote:
Maar dan moet je je niet ergeren aan het kind, maar aan de oudersquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe het kind zich misdraagt. Lekker gaan lopen flitsen met een fototoestel tijdens het gebed en rennen door de kerk zonder dat er ingegrepen wordt door de ouders is gewoon erg vervelendOmdat ik dat zelf nu meegemaakt heb, ben ik daar extra verdacht op
Omdat het toch de bruiloft van je zus is, is het wellicht ook vervelend om er na een kwartiertje uit te gaan of je zit je op te vreten, in die gevallen kan het prettiger zijn inderdaad een oppas te zoeken.
Ik weet nog dat ik als klein Troeltje een keer met een niet-kerkse oom en tante ben gaan biljarten toen een andere oom en tante in de kerk trouwden. Was voor alle partijen een prima oplossing en tijdens het feest was ik een stuk minder vervelend dan als ik stil had moeten zitten en geen een-op-een aandacht gehad had (denk ik) (Niet dat ik heel vervelend was, ik heb keurig mijn liedje gezongen en volgens mij was ik best lief toen).
ik ben bang dat dit niks met fase te maken heeft, maar met dat stuk begrip wat bij Roy mist, het hele communicatie wat Roy niet begrijpt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Herkenbaar. Iets met een fase ben ik bang (alhoewel, ergens wel goed, want dan gaat het als het goed is over) Bij Ruben is het inderdaad over, alhoewel die soms ook nog wel moeite heeft om te stoppen met dingen
Ow ja, dat speelt natuurlijk ook mee. Sorryquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:36 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
ik ben bang dat dit niks met fase te maken heeft, maar met dat stuk begrip wat bij Roy mist, het hele communicatie wat Roy niet begrijpt.
Wat ssserpente aangeeft werkt daardoor ook niet, omdat Roy dat niet linken kan.
nu ik je toch trefquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:03 schreef Ssserpente het volgende:
In zo'n geval zou Lente de waarschuwing krijgen om even op de gang te moeten.
Jups! Alleen even kijken of Nils mee wil. Hij wil wel, maar moet even kijken hoe druk ie het heeft met school tegen die tijd. Ik/we gaan sowieso met zijn auto, dus als Nils meegaat, dan moet er één iemand tussenin tussen de twee kinderstoelen. Wmb geen probleem iig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:07 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
nu ik je toch trefkijken wij nog even of we samen kunnen reizen naar de meet 5 nov?
Ik ook niet, hoor.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:12 schreef Estrys het volgende:
geloof niet dat ik ooit het geduld ga vinden om Seb 20 keer van de bank te halen of een soortgelijk iets.
Dat dus. En hier steken ze elkaar ook nog eens aanquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:12 schreef Estrys het volgende:
geloof niet dat ik ooit het geduld ga vinden om Seb 20 keer van de bank te halen of een soortgelijk iets.
een tondeuse eroverheen is wat rigoreusquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:20 schreef _Bar_ het volgende:
Estrys in de meeste kerken is er ook vaak een kamertje ernaast, misschien eens kijken of er iemand in de gelegenheid om daar de kinderen op te vangen mochten ze "lastig"worden.
Ojee Troel succes
Ik zit er beetje doorheen,Roy die aan mijn haren trekt... continu zodra ik op de bank ga zitten.
In het begin nog kalm blijven en zeggen "Roy dat mag niet je doet mama au"
Roy gaat stug door. "Roy dit doet au stop daarmee"(al wat strenger) Zet Roy op de grond, Roy klimt er terug op en direct terug aan mijn haar. "Roy wil je daar mee ophouden het doet au"(nog strenger)
En zet Roy terug op de grond... Roy gaat lachen want leuk spel![]()
Roy terug op de bank en het "feest"gaat door.
Ik trek Roy te gelijk aan zijn haar,Roy gaat nog harder lachen![]()
ik zet hem een heel stuk verder van de bank en ga over in de negeer modus.
Roy vind dat grappig en ligt dubbel van het lachen, en komt naar me toe, klimt op de bank en weer trekken aan de haren![]()
Ik geef hem een tik op zijn vingers, Roy begint te huilen, daarna lachen en gaat vrolijk verder.
Uiteindelijk ben ik maar opgestaan en maar aan het eten begonnen...
Dit is dagelijkse kost, en het komt gewoon niet binnen![]()
Dit is zo moeilijk en lastig
Dat gebeurt vanzelf als je weet dat het anders dan anders gaat met je kind.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:12 schreef Estrys het volgende:
Ja oke dan misschien wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:25 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Dat gebeurt vanzelf als je weet dat het anders dan anders gaat met je kind.
Ik zal ook altijd op zijn hoogte tegen hem praten, we praten in korte zinnen, beginnen maandag met foto picogrammen.
Zoiets als die spookjes? Want Die zou ze echt bij het boek moeten houden. Die geven niet zoveel lichtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:46 schreef miss_sly het volgende:
Iemand had laatst de tip van oplaadbare lampjes van Ikea, ik weet alleen niet meer wie. Ik vroeg me af of die voldoende licht geven om bij te 'lezen' (plaatjes uit het boek herkennen, dus eigenlijk).
Ik weet niet welke er bedoeld werden, maar dat zou dus niet werken. Het gaat er juist om dat ze nog even kan lezen, zonder dat we het grote licht aan hoeven te laten, zoals vanavond.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:49 schreef Estrys het volgende:
[..]
Zoiets als die spookjes? Want Die zou ze echt bij het boek moeten houden. Die geven niet zoveel licht
Wij hebben gewone Ikeasjiek De een had een maan (die ligt hier nog, belangstelling?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:58 schreef miss_sly het volgende:
Ja, dat wil ik ook, maar ik wil dan wel een leuk lampje
heb wel een hele leuke gezien, maar die is 50 euro, daar moet ik toch wel even over denken
Twinkly o, dat klinkt wel goed ja!quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:54 schreef Twinkly het volgende:
Hij snapt het nog niet helemaal, maar het gaat niet zwaar, het is een speciaal voor kinderen. Er zit trouwens een ledlampje in.
Dat is 'm denk ik, wat goed VT!quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:06 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
http://www.interieur-maat(...)en/kabouterlamp.html
Dit is ook een leuk lampje, een nachtlamp en zaklamp ineen.
Tyler wordt 8 dec 3 idd. Duurt nog heel lang!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:25 schreef miss_sly het volgende:
Ingrid, misschien even bij het CB aankaarten en een ogentest laten doen? Dat is nu toch ook bijna de tijd voor Tyler, rond de 3 jaar?
Dat dus! Ik vind het echt geen sleutelquote:Op maandag 17 oktober 2011 07:49 schreef Estrys het volgende:
je krijgt van cb een oproep voor de controle als ze drie zijn Ingrid. Dan doen ze de ogentest. Mij werd aangeraden vast de plaatje te oefenen die in het groeiboekje staan. Er wat een ouderwetse en onduidelijke zijn dat plaatjes trouwens.
Ik dacht me al zoiets te herinneren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 07:49 schreef Estrys het volgende:
je krijgt van cb een oproep voor de controle als ze drie zijn Ingrid. Dan doen ze de ogentest. Mij werd aangeraden vast de plaatje te oefenen die in het groeiboekje staan. Er wat een ouderwetse en onduidelijke zijn dat plaatjes trouwens.
Lentequote:Op maandag 17 oktober 2011 15:45 schreef Ssserpente het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat bij Lente de koorts ooit zo snel is komen opzetten, Bar. Ik meet eigenlijk nauwelijks. De laatste keer was ze echt erg warm en toen heb ik de thermometer er maar eens ingestopt. Ze had toen bijna 41 graden.
Het is idd wel erg zuur dat je dat je Roy niet mee kunt nemen als ie wat hangerig lijkt. Ben benieuwd wat de ka gaat zeggen.
Lente is buitengewoon goedgemutst de laatste tijd. Ze luistert als een tierelier, heeft om alles lol, zit de hele dag de puzzelen en zingt zelfverzonnen liedjes. "Poep poeperdie poept" bijvoorbeeld.![]()
Vanmorgen even zonder buggy de stad in geweest en dat ging best goed! We hadden geen haast gelukkig, maar ze liep nog best aardig mee. Het voordeel is dat er door de hele winkelstraat een regengeultje ligt, dus daar liep ze netjes overheen. Een winkelier deed alleen niet zo handig, die vroeg of ze een spekje mocht. Ik antwoordde netjes met "Nee, hoor, dank je," waar hij zei: "Nee, mag ze niet eens een lekker snoepje?" En een andere klant viel 'm bij met: "Wat streng, zeg!"
Ik heb gezegd dat ze de Kinderbescherming maar moesten bellen.
Ah, op die fiets. Lente heeft hier ook vaak inspraak, hoor. Te vaak volgens Nils.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:47 schreef miss_sly het volgende:
Het is geen vast stramien hier. Soms vraag ik haar iets en heeft ze daadwerkelijk inspraak. Soms moet het gewoon en gaan we ook, maar vaak mag ze daarin wel meebepalen wanneer. In dit geval kon het maar tot half vijf, maar had ik als optie achter de hand dat mijn ouders het morgen even afgooien daar. Geen man overboord dus. Ik kan me namelijk ook best voorstellen dat ze er soms gewoon echt geen zin in heeft. En omdat je toevallig klein bent, wil dat niet zeggen dat je altijd maar van alles moet doen omdat een ander dat wil. Vind ik dan he
Daar is Vicky ook helemaal weg van. Ik ga er ook eens naar op zoek.quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:27 schreef mikoxx het volgende:
Mijn mannen zijn idd nog niet geweest na hun tweede verjaardag. Ook hier geen reden om te gaan hoor, ik vind het wel prima zo. Al is het natuurlijk wel vreemd, volgens mij hebben ze hier het schema aangepast zoals bij jullie, Vicky, maar dan zou ik toch ook al wel een oproep gehad moeten hebben.
Ogentest is met drie jaar? Dus nu nog niet, dan ga ik er nog niets mee doen. Haha, grap, 5 over negen aanleren is best een goeie!
Dat vind ik écht knap!quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:38 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
En van de week tekende ze twee rondjes op elkaar en zei ze "acht'! Van wie ze dat zou heeft geleerd?
gehehe hier doet elin dat ook met de stoelen, wij hebben volgens haar allemaal een eigen stoel.. als ik even op een andere stoel ga zitten wordt ze woedend en blijft net zolang naar mijn eigen stoel staan wijzen en roepen dat ik daar moet gaan zitten, dat je er bang van wordtquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:33 schreef Sorbootje het volgende:
Waar Isabeau mij gisteren tot stilte maande, was vandaag B. de klos. Hij haalde haar uit bed en zei: "Hallo lieverd, heb je lekker geslapen?"
Isabeau: "Nee papa, stilte!"
B.:![]()
En na het ontbijt, toen B. even koffie ging zetten ging ze snel in de stoel zitten waar B. in zat en zei: "Dit is mijn eigen stoel"
B.:
move along, nothing to see herequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:44 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
gehehe hier doet elin dat ook met de stoelen, wij hebben volgens haar allemaal een eigen stoel.. als ik even op een andere stoel ga zitten wordt ze woedend en blijft net zolang naar mijn eigen stoel staan wijzen en roepen dat ik daar moet gaan zitten, dat je er bang van wordt
mooi ook, volwassenen mogen aan lex zitten..maar als er een kindje in de buurt komt, ramt ze m van de kinderwagen af, met een 'DOORLOPEN, DIE KANT OP en dan naar random rechts of links wijzen' MIJN BROERTJE, LATEN SLAPEN, DOEG!'
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:33 schreef Sorbootje het volgende:
Sukkels zijn het inderdaad!
Isabeau ga je mee naar boven?
Nee NIET NAAR BED
Wil je zelf traplopen?
Ja oke!
sukkel
Haha, dat werkt hier ook altijd. Of vragen wel autootje hij meeneemt naar boven.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:33 schreef Sorbootje het volgende:
Sukkels zijn het inderdaad!
Isabeau ga je mee naar boven?
Nee NIET NAAR BED
Wil je zelf traplopen?
Ja oke!
sukkel
Ruben is van "ja maar ik ben helemaal alleen!"quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:58 schreef Estrys het volgende:
Wij hebben ook een koning tijdrekken. Het was dus zo:
enoooooooooorm lang tandenpoetsen
schone luier en pyama aan
'ik moet nog even plasje doen op de wc' (tja en je gaat niet zeggen, doe maar in je luier)
pyama naar beneden, luier uit
kwartier op de wc,, (komt nog plasje hoor, echt mama)
boekje lezen, 'ik wil niet die, ik wil een andere, nee niet die.'
'mag ik nog een slokje water drinken?'
'Ik wil nog een verhaaltje, nog eeeeeeentje?'
Maar hij heeft me er niet meer mee. We doen nu eerst een plasje op de wc, daarna luier om, pyama aan, twee boekjes om uit te kiezen en een bekertje water mee naar zijn kamer. Binnen vijf minuten is het eigenlijk altijd stil.
Gisteren stopte ik hem in bed, licht uit, kusje geven. zegt ie, in een laatste poging van tijdrekken: 'Ik ben heeeeel zielig hoor'Ja schat heel zielig, welterusten.
Jeetje, Bar het houdt ook niet op zeg... hoe is het vandaag bij de ha gegaan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:20 schreef _Bar_ het volgende:
We gaan morgenochtend met Roy langs de ha ochtendurine mee en grondig laten onderzoeken.
Vanavond hadden we namelijk weer wat geks, Roy had nog een uurtje geslapen en werd overstuur wakker, en was niet echt te troosten.
Nadat hij wat gekalmeerd was zat hij in zijn kinderstoel een boterham te eten, toen ineens zijn linkerbeen ging trillen, alsof hij het erg koud had, maar koud voelde hij niet aan en kippenvel was er niet. Zijn been bleef trillen en even later ging zijn linkerhand ook mee doen. Het gekke was wel dat Roy bij volledig bewustzijn was en rustig door aan het eten was.
We hebben toen eerst m'n schoonzus opgebeld die heeft ervaring met mensen met epilepsie, en uitgelegd wat er met Roy gebeurde.
Die gaf aan dat dat idd ook een vorm van epilepsie kan zijn, ze gaf als tip om dit op te schrijven om later mee te nemen naar de ka.
En om maar even te bellen naar de hap ivm mochten er veranderingen zijn we moesten bellen volgens de ka van vanmorgen.
Dus wij de hap gebeld alles uitgelegd, en die adviseerden dus om morgen eerst maar eens langs de ha te gaan om Roy goed te onderzoeken. Want er moet iets zitten wat dit veroorzaakt.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:13 schreef Sorbootje het volgende:
Soms is ze ook gewoon slimmer dan ik. Of liever gezegd, ben ik gewoon een beetje dom.
Als ze naar bed gaat 's avonds moet er altijd een beker water mee. Regelmatig roept ze me na vijf of tien minuten omdat ze 'nieuwe water' wil. Loop ik vervolgens met die beker (die nog helemaal vol zit) naar de badkamer en ik doe aslóf ik er nieuw water in doe. Denk ik bij mezelf "zo, heb ik die mooi even te pakken!"
Tot ik me realiseer dat het haar helemaal niet om het water gaat en ik preciés doe wat ze wil.
Hij gaat wel slapen hoor!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:13 schreef Sorbootje het volgende:
Lennon, even liggen is natuurlijk véél beter dan slapen. Slapen is voor babies.
Hier ook!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:45 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Haha, dat werkt hier ook altijd. Of vragen wel autootje hij meeneemt naar boven.
Ja zo had ik het ook wel opgevatquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:14 schreef Diaan73 het volgende:
Hij gaat wel slapen hoor!!![]()
Soms gaat hij trouwens lezen... zo schattig om te zien.
Ja, alleen is het soms lastig 's avonds. Dan wil hij de lamp aanhouden en dat doen we niet. De lamp op de gang mag wel aanblijven, hij heeft een stuk glas bovenin de deur, dus dat schijnt wel door. Als hij binnenkort het grote bed krijgt, krijgt hij ook een echt lampje op zn kamer. Heeft hij nu niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:22 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ja zo had ik het ook wel opgevat![]()
Schattig dat lezen!
Nou ja opzich wel goed, alleen de ha vind dat we minder snel zetpillen moeten geven, maar pas als hij echt last heeft van koorts/pijn, maar daar zit het hem nou net, Bij Roy zie/merk je niet dat die ziek is,Die gaat niet op de bank liggen, die slaapt niet ineens veel meer,die is niet hangerig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jeetje, Bar het houdt ook niet op zeg... hoe is het vandaag bij de ha gegaan?
oooh elin kan t dan echt bekijken hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:26 schreef Estrys het volgende:
Bar is er niet een vereniging waar je terecht kan voor meer informatie over epilepsie?
SorbootjeZe zijn soms zo gehaaid he die peuters.
Wat Seb trouwens ook weleens doet is een flinke slok water nemen en het vervolgens zo uit zijn mond laten lopen. Expres dus. Pyama en romper natEigenlijk moet ik hem dan gewoon met natte kleren instoppen maar ja dat vond ik dan ook weer een beetje sneu.
Hij heeft het ook maar 1 keer gedaan want ik waarschuw hem nu al voordat hij een slokje water krijgt. Hij krijgt ook geen water mee naar zijn kamer, ik geef hem een slokje in een beker en die beker neem ik weer mee. Nee anders weet ik het wel, dan is alles nat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:42 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
oooh elin kan t dan echt bekijken hoormaar die krijgt geen water mee naar r kamer.
ze klimt (blijkbaar) via onze stoel, op de tafel en gaat dan in de kinderstoel zitten..dat is bizar als je alleen thuis bent, je even omdraait, terugdraait en je kind zit opeens hoger dan ze zelf kan kijken
![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:16 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Hier ook!
Lente neemt trouwens tegenwoordig van alles mee dr bed in: boekjes, d'r haarborstel, autootjes.
Ze slaapt er prima bij, het wordt alleen een beetje vol.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:04 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik belde net naar mijn ouders, kreeg ik Seb aan de lijnhallo mama, ik ben met ponyhuis aan het spelen. whaa mijn mylittle pony huis van vroeger dus! Ik ga er binnenkort ook maar eens spelen denk ik
Same here! Lente heeft nu drie koeien (papa, mama en baby) en heeele grote beer, Bumba, een konijntje, een varken, een pop, een doekje, Winnie the Pooh, een Hemamuis, een pinguin, Dikkie Dik, een extra deken, een badspeeltje en twee boekjes in d'r bed liggen. En o wee als er iets ontbreekt. "Oooooh! Miauwtje!" roept ze dan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:08 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Dat dus![]()
En mevrouw weet inmiddels ook precies wat er zou moeten liggen. J. had eergisteren er wat uitgehaald, en een kwartier later was het door de babyfoon: Paaaaapa, vlinnur? Paaaaapaaaaa, mijn poppie?
Maar he, whatever makes her sleep
Och arme Royquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:35 schreef _Bar_ het volgende:
Roy heeft terug koorts 39.9Hij was nu ook merkbaar niet lekker, jammeren,alsmaar willen liggen maar toch ook weer niet.
Hij ligt ook al op bed.
Buh ik zou zo graag eens willen weten wat Roy nu echt mankeert.
Sebzo bellen met je mama
He jakkes, dat is sowieso al niet niets, maar ik kan me voorstellen dat het voor _Bar_ ontzettend heftig is.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 08:49 schreef Sorbootje het volgende:
Roy is vanmorgen met de ambulance naar t ziekenhuis gebracht. Verder weet ik ook niets, dit vertelde Bar op twitter. Ik heb zó met ze te doen!
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:39 schreef MeNicole2 het volgende:
Hier is ook alles van Leander. Sinds ie kan zeggen van mij is alles van hem. Waar je ook bent, wat je ook ziet. En hij kan morgen zeggen. Leander kom we gaan slapen. Neej morgen! Leander wil je een broodje? Neej morgen. En zo de hele dag door.
En hij is een goed anticonceptiemiddelZodra papa en mama te dicht bij elkaar in de buurt komen neemt ie een duik zo tussen ons in, VAN MIJ
MORGEN...
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:27 schreef miss_sly het volgende:
Troel, had ik jullie al gefeliciteerd en welkom geheten? Bij deze in ieder geval
Dankquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:53 schreef MamaPurk het volgende:
Troel, gefeliciteerd en welkom hier!
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:38 schreef Pvoesss het volgende:
Dat was te verwachten toch?
Niets aanleren wat je ze ooit weer af wil leren is vooral mijn advies
Ja het was te verwachten maar niet nu al! Maar ja hij heeft rozijntjes gehad. Helemaal blij zat ie op de bank: snoep ja, jij snoep!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:38 schreef Pvoesss het volgende:
Dat was te verwachten toch?
Niets aanleren wat je ze ooit weer af wil leren is vooral mijn advies
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:46 schreef Kersjes het volgende:
Hier worden gedroogde cranberrries ook beschouwd als snoepjes, zijn ze dol op en zijn heel gezond. IJzerbommetjes![]()
Neemt niet weg dat er ook echt gesnoept wordt hoor, maar ik maak ze net zo blij met een schaaltje olijven als met een een zakje colaflesjes oid.
oh, dat klinkt goed!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:35 schreef _Bar_ het volgende:
Roy speelt nu in de speelruimte, koortsvrij, goed gegeten. Hebben uiteindelijk nog 3 uurtjes geslapen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:54 schreef _Bar_ het volgende:
Op twitter staat een foto van roy. Als iemand hem hier kan zetten, prima
hou vol!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:09 schreef _Bar_ het volgende:
Roy heeft paar minuten terug weer een aanval gehad, een korte kwam er zelf uit.
En nu zit hij te eten.
Maar die aanval is kl*te roy was overstuur en heel moe, toen ging hij liggen werd stil en aanval.
Kan wel janken nu....
He gets dat zijn ook geen fijne nachten, toch gek dat het telkens op de zelfde dagen lijkt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:04 schreef Chan het volgende:
IsabeauSuper idee
Hier weer een rare nacht, hopelijk wordt dit geen vaste prik op woensdag-donderdag nacht.. Spúgen, niet normaal.. en dan weer even rustig liggen, en dan weer spugen.. wel 6, 7, 8 keer (was de tel kwijt op een gegeven moment) En nu weer niks aan de hand... Snap er niks van
Het begint om 14:00 uur, Claudia. En volgens mij verwachten ze een afterparty.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:02 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe laat begint het en is het afgelopen, Ssserpente?
Innepin, wat een vreselijke situatie.![]()
quote:Paddenstoelenexcursie
Waar ? Poelbos 0, Goes
Wanneer ? 23 oktober 2011 - 14:00 tot 00:00
I.V.N. de Zeeuwse Delta organiseert op 23 oktober een paddenstoelenexcursie in het poelbos.
Onder begeleiding van een deskundige wordt gezocht naar paddenstoelen.
Omdat er een hoop paddenstoelen zijn, die er niet als zodanig uitzien is dit zeer interessant voor iedereen.
Kosten voor deze excursie ? 3,00 per persoon.
Heb ik overwogen, maar eerder slapen is tnt nog nooit gelukt. En ze slaapt zeker nog drie uur 's middags. En in de kinderwagen slapen is al helemaal geen optie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:09 schreef _Bar_ het volgende:
Sserpente, ik leg Roy sinds woensdag telkens om 12 uur op bed (daarvoor een boterham eten) en dan is hij meestal wakker rond half 2 2 uur. Misschien is dat een optie?
Of lekker de wandelwagen mee zodat ze daarin nog kan slapen mocht ze erg moe worden.
Ai, dat is net een lastige tijd. Ik waag het er in dat soort situaties maar op, of ik probeer Ivan tevoren in ieder geval een half uurtje in de auto te laten slapen. Ik zou er zelfs een stuk voor omrijden. Maar Ivan slaapt ook absoluut niet in de wagen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:08 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Het begint om 14:00 uur, Claudia. En volgens mij verwachten ze een afterparty.
[..]
Nee, daar baal ik nu wel een beetje van. Oefenen lukt me ook niet, omdat ze per se op 'n buik wil ("Nee! Daar!" *Wijs) en direct van m'n rug afglijdt zodra ik toch een poging waag.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:15 schreef Twinkly het volgende:
Brrr Innepin!! Eigenwijze peuters ook! Ze snapt denk ik totaal nog niet dat auto's echt gevaarlijk zijn
![]()
Ssserpente, dat klinkt super leuk! Heb je inmiddels leren rugdragen? Misschien dat je dan de doek mee kunt nemen zodat ze toch wat kan slapen? Niels slaapt dan maar max. een half uur, maar redt het dan toch tot 's avonds.
Spannend Bar! En wat lief dat hij jullie helemaal platknuffeld
Ik was al teleurgesteld omdat je er niets over zei.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:16 schreef Claudia_x het volgende:
Enigmatische opmerking, trouwens:
"Omdat er een hoop paddenstoelen zijn, die er niet als zodanig uitzien is dit zeer interessant voor iedereen."
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:20 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik was al teleurgesteld omdat je er niets over zei.
quote:
Ja, herkenbaar!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:13 schreef het-is-mij het volgende:
Tijn diet dat ook dat kreunen,als hij de trap op gaat en de leuning vast pakt bijv.
Of vanmi wilde hij een leeg bierkrat optillen lukte ook niet ;-) maar wel kreunen haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |