Twinkly o, dat klinkt wel goed ja!quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:54 schreef Twinkly het volgende:
Hij snapt het nog niet helemaal, maar het gaat niet zwaar, het is een speciaal voor kinderen. Er zit trouwens een ledlampje in.
Dat is 'm denk ik, wat goed VT!quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:06 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
http://www.interieur-maat(...)en/kabouterlamp.html
Dit is ook een leuk lampje, een nachtlamp en zaklamp ineen.
Tyler wordt 8 dec 3 idd. Duurt nog heel lang!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:25 schreef miss_sly het volgende:
Ingrid, misschien even bij het CB aankaarten en een ogentest laten doen? Dat is nu toch ook bijna de tijd voor Tyler, rond de 3 jaar?
Dat dus! Ik vind het echt geen sleutelquote:Op maandag 17 oktober 2011 07:49 schreef Estrys het volgende:
je krijgt van cb een oproep voor de controle als ze drie zijn Ingrid. Dan doen ze de ogentest. Mij werd aangeraden vast de plaatje te oefenen die in het groeiboekje staan. Er wat een ouderwetse en onduidelijke zijn dat plaatjes trouwens.
Ik dacht me al zoiets te herinneren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 07:49 schreef Estrys het volgende:
je krijgt van cb een oproep voor de controle als ze drie zijn Ingrid. Dan doen ze de ogentest. Mij werd aangeraden vast de plaatje te oefenen die in het groeiboekje staan. Er wat een ouderwetse en onduidelijke zijn dat plaatjes trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |