abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103140610
Niels heeft een knijpkat van de AH in de vorm van een pinguin O+ Is dat een idee?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_103140614
zo'n zaklampje is denk ik best ok, straks dichtdraaien iig, en ms iets met ledlampjes, die worden niet warm ... ;)
(ik heb laatst een roze :+ gekocht bij de action, met ledlampjes voor 1,49 :7 )

k ga ns kijken (vinnik leuk, shoppen geld uitgeven *O* )
ik kwam deze ook nog tegen, ms dat die wel genoeg licht geeft? maar is wel nijntje oO<

edit: twinkly een knijpkat :o das gelijk fitnessen voor zo'n kindje :D ofnie?
pi_103140669
Hij snapt het nog niet helemaal, maar het gaat niet zwaar, het is een speciaal voor kinderen. Er zit trouwens een ledlampje in.
Deze: http://www.totaalduurzaam(...)l-voor-kinderen.html
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_103140720
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 09:54 schreef Twinkly het volgende:
Hij snapt het nog niet helemaal, maar het gaat niet zwaar, het is een speciaal voor kinderen. Er zit trouwens een ledlampje in.
Twinkly o, dat klinkt wel goed ja! :Y

Miss_Sly: deze zal Senna ook wel mooi vinden :P Hello Kitty, combi nacht/leeslampje met ledverlichting

op die site trouwens ook nog een led-lego-lamp:

die zet ik hier op t sintersantaverjaardagslijstje :Y
  zondag 16 oktober 2011 @ 10:06:09 #55
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_103140829
http://www.interieur-maat(...)en/kabouterlamp.html

Dit is ook een leuk lampje, een nachtlamp en zaklamp ineen.
pi_103140864
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 10:06 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
http://www.interieur-maat(...)en/kabouterlamp.html

Dit is ook een leuk lampje, een nachtlamp en zaklamp ineen.
Dat is 'm denk ik, wat goed VT! _O_ *O*
ik las ook dat je de lichtsterkte kunt instellen, brilliant! :Y
  Moderator zondag 16 oktober 2011 @ 10:28:10 #57
5428 crew  miss_sly
pi_103141118
Geweldig lampje is dat :Y
Maar...het is bijna net zo duur als het lampje dat ik had gezien. Ik twijfel over dat lampje. Ik moet srtraks toch nog naar de Hema, zal ik even een foto proberen te maken, want hij hangt hier tegenover in de etalage. Ik weet nog niet of ik het nou leuk vind, of eigenlijk echt heel erg niet leuk :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_103141515
Misschien is dit wat.
Of deze die heb ik zelf wel eens gehad, geeft genoeg licht om bij te lezen en gaat nog redelijk lang mee op de batterij. Is ook wel aardig kind-proof...
Ik heb van de Ikea nu een lampje, maar ik weet niet of ze die nog hebben. Rond lampje, kan je ergens tegenaan plakken, gaan 3 AAA batterijen in, zijn ledlampjes. En als je erop drukt gaat ie aan/uit.
Fake it till you make it...
  zondag 16 oktober 2011 @ 11:27:16 #59
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103142130
Zoo het is weeral zondag, en deze vergeten we niet snel.
Vanmorgen al bezoek gehad van een ambulance en ha ivm epileptischeaanval bij Roy.
Roy was vanmorgen wakker geworden, lekker op bed melk gedronken, en we merkten dat Roy nog moe was, dus terug in zijn bed gelegd, ineens een uurtje later hoorden we een "vreemd,bekend"geluid.
stesolid gegeven en 112 gebeld, ze kwamen maar toen was Roy al uit de aanval en was behoorlijk suf nog van de stesolid.
Onderzocht, lichte verhoging (37,9) en iets rode oortjes, kan ontsteking zijn, maar kan ook door het huilen komen.
Roy mocht wel thuis blijven omdat ze in het ziekenhuis eigenlijk niets meer en minder doen dan hier bij ons thuis.

En het gekke is, Roy heeft net lekker gegeten, wilde spelen, niets niet suffig of moe door de aanval en medicatie. We hadden het er net tegen elkaar over, is dit het zelfde jongetje waarvoor een uur geleden de ambulance met sirenes voor langs kwam...

Het ambulance personeel heeft wel nog even gezegd dat we goed gehandeld hebben, en mocht er vandaag nog een aanval komen of hij word zieker dan direct het ziekenhuis bellen.
En anders morgenochtend de kinderpoli bellen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 16 oktober 2011 @ 12:19:57 #60
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_103143252
Jeez, Bar, wat een schrik! Fijn dat Roy zo goed reageerde na de Stesolid. (vraagje: móet hij echt Stesolid krijgen of zou hij anders niet uit de aanval komen?)
18-11-2008 Maarten Alexander
  zondag 16 oktober 2011 @ 12:22:11 #61
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103143300
Het moet niet, maar als de aanval langer duurt dan 5 min dan stesolid toedienen ;) denk dat Roy er 10 minuten in gezeten heeft.

Hij slaapt nu in elk geval, doen lekker niets meer vandaag.
  zondag 16 oktober 2011 @ 12:34:34 #62
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_103143519
Na vijf minuten is het zeker wel prettig om Stesolid te geven...
Ik kan me voorstellen dat jullie niets meer doen vandaag!
Sterkte voor Roy :*
18-11-2008 Maarten Alexander
  zondag 16 oktober 2011 @ 12:37:35 #63
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103143590
ik vind het wel "eng"omdat buiten Roy wat verkouden is, Roy verder niks lijkt te hebben waardoor er een aanval uitgelokt zou kunnen worden. En het ging alweer zo goed.
Het ambu personeel d8 dat het kwam omdat zijn temp misschien toch wat opgelopen zou zijn in snel tempo. Maar het is gissen.
  Moderator zondag 16 oktober 2011 @ 12:43:35 #64
5428 crew  miss_sly
pi_103143716
He Bar, wat naar en eng weer. Fijn dat het weer over is en dat de ambulance zo snel kwam, maar toch niet nodig was.

Ik heb een foto van het lampje. Ik ben er intussen uit dat ik het kapje echt heel leuk vind, maar de houder niet. Ik zou het leuker vinden als dat op wit hout was ofzo.

Is er niet iemand op Fok die lampekapjes maakt? Staat me iets van bij. Misschien kan die me uitleggen hoe ik dat zelf kan maken.

[ Bericht 12% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 14:56:45 ]
  zondag 16 oktober 2011 @ 12:48:47 #65
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103143831
Toen ik belde en alles vertelde kwam Roy er al uit, dat heb ik ook gemeld, vandaar dat de ha meekwam.
Maar als ik de hap had gebeld, dan had ik eerst een tijd in de wacht gehangen en dat leek ons nu niet handig.

Mooie lamp Miss, het is dat ik momenteel drukker ben met de carnaval, want anders had ik het met alle liefde willen maken voor je.
pi_103145061
Bar, wat schrikken! Ik kan me goed voorstellen dat het nog enger is omdat je het nu helemaal niet aan kon zien komen ;( :*

Miss_sly, die houder past er helemaal niet bij inderdaad, modern + meer romantisch :D
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_103145255
Jemig, Bar, wat een verhaal! En wat een schrik voor jullie. Gelukkig gaat het nu weer goed met Roy.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_103145328
Wat is hij daar gevoelig voor joh Bar.. heftig weer zeg. Lijkt me doodeng blijven, ook al heeft hij het vaker gehad.Zo naar om te zien!
Net wat je zelf ook zegt, het ging al een hele poos zo goed!
:*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 16 oktober 2011 @ 14:25:20 #69
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103146792
Nou roy heeft koorts 39.6 zetpil gegeven.maar hij doet niet ziek, roy is nu met z'n blokken aan het spelen/gooien.
pi_103148455
Getsie Bar, wat vervelend allemaal weer!
Goed dat je zo snel kunt handelen!
Beterschap en hopelijk loopt het allemaal met een sisser af.

Miss, zo'n lampekapje kun je ook zelf wel leuk maken, simpel kapje van xenos, spuiten met spuitverf of pimpen met een behangetje!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_103148995
Brrrr Bar hopelijk verder aanvalsvrij! :*

Miss, zoiets moet idd wel zelf te maken zijn...
Fake it till you make it...
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:55:37 #72
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103151494
Books hoe gaat het trouwens bij jullie?
pi_103154874
Bar: jeumig... das idd weer erg schrikken, wat een hectiek -O- en wat fijn dat Roy nu weer lekker aan t spelen is... voor jullie toch een soort achtbaan lijkt, me .... :*
edit: ik lees nu dat ie slaapt en dat ie wiebelig is met lopen.. -O- lieve Bar, ik hoop zo dat Roy snel opknapt :Y :*

miss_Sly: dat kapje is idd leuk :Y en kijk ns op deze site, daar kun je zelf de kap samenstellen, ms is dat iets?
klik

ja of gewoon deze: *O*

[ Bericht 19% gewijzigd door -Caroline- op 16-10-2011 18:27:25 ]
  zondag 16 oktober 2011 @ 18:24:16 #74
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103155075
Roy heeft er toch wel last van, hij ligt nu alweer een poos te slapen, en hij loopt alsof hij net teveel gedronken heeft.
Arm ventje.
pi_103155445
Wat een schrik Bar! :*
pi_103155649
Ik kom weer met dezelfde vraag als een tijdje terug.
Tyler wrijft/veegt weer/nog steeds heel vaak in zijn ogen. Ook knijpt hij ze vaak dicht en/of knippert hij dan heel vaak.
Is dit herkenbaar? Djeez denkt dat zijn ogen misschien wel slecht zijn.
De kinderarts zei woensdag nog dat het een gewoonte kan zijn en dat we het in de gaten moeten houden.
De laatste 2 dagen begint hij dus ineens ook veel te knijpen met zijn ogen. Een soort extreme dubbele knipoog.
  zondag 16 oktober 2011 @ 20:27:31 #77
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103160359
Ingrid, roy knijpt ook vaak zijn ogen dicht, bij roy is dat een teken van trots zijn op zichzelf.
Wrijven doet hij alleen als hij moe is.
Kan er bij tyler niet iets in zijn oog zitten waar hij last van kan hebben? Anders misschien eens voorzichtig spoelen onder de douche.
pi_103165123
Bar wat heftig! :*

Hier hadden we zomaar weer een avondje dramaqueen rond bedtijd en maar kijken hoe ver ze kan gaan, maar uiteindelijk is ze lief gaan slapen :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zondag 16 oktober 2011 @ 22:17:06 #79
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_103167415
Och Bar, arme Roy en arme jullie :*

Ingrid, misschien dat Tyler z'n ogen droog zijn en dat hij daarom last heeft. Kan zijn dat ze droger zijn door de wind, maar misschien slaapt hij wel met z'n ogen (ietsje) geopend? Je zou eens kunnen gaan kijken of zijn ogen goed gesloten zijn en eventueel zijn oogleden sluiten als dit niet zo is. Hebben een hoop mensen last van zonder het te weten, die hebben dan de hele dag door droge en geïrriteerde ogen.
.... met gevoel voor drama....
pi_103167479
Bar wat moeten jullie weer geschrokken zijn :o Gelukkig gaat het weer beter, maar wat een schrik :*

Miss wij hebben voor de meiden zulke lampjes van Barbapapa. Die kun je opladen, maar omdat ze helemaal dicht zijn aan de onderkant en led zijn en dus niet warm worden, kunnen ze ook mee naar bed genomen worden.

Alleen hebben wij natuurlijk roze exemplaren ;)

Hij is er trouwens ook in een hello kitty versie zag ik laatst O-)
  Moderator zondag 16 oktober 2011 @ 22:25:48 #81
5428 crew  miss_sly
pi_103167979
Die is ook heel leuk, Stiemie O+ En geeft die genoeg licht om bij te 'lezen'? En waar heb je die gekocht?

Bar hoe is het nu met Roy?

Ingrid, misschien even bij het CB aankaarten en een ogentest laten doen? Dat is nu toch ook bijna de tijd voor Tyler, rond de 3 jaar?

MP, wat jammer he, dat zo'n drama-avond zo nu en dan toch weer even langskomt, maar fijn dat ze slaapt.
  zondag 16 oktober 2011 @ 22:37:09 #82
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_103168712
Stiemie, die Barbapapa lamp O+
Toby gaat trouwens altijd slapen met deze, maar dan in het geel:
www.playdex.com.au/Produc(...)-Projector-Pink.html
Staat naast z'n bed, projecteert plaatjes op het plafond, speelt een muziekje en na 10 minuten stopt 'ie vanzelf. Tegenwoordig is het daarna dan ook echt stil over de babyfoon, is hij diep in dromenland :Z

[ Bericht 5% gewijzigd door Kersjes op 16-10-2011 22:51:04 ]
.... met gevoel voor drama....
pi_103168744
Ow die lamp vind ik gaaf Stiemie.

Die avonden zijn jammer idd Miss maar ze zal het wel ff nodig hebben gehad. Is wel vaker na een papa weekend. Wel jammer dat ze precies de avond pakt dat haar zusje wel slaapt, of eigenlijk is dat wel logisch..
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_103170165
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 22:25 schreef miss_sly het volgende:
Ingrid, misschien even bij het CB aankaarten en een ogentest laten doen? Dat is nu toch ook bijna de tijd voor Tyler, rond de 3 jaar?

Tyler wordt 8 dec 3 idd. Duurt nog heel lang!
Ogentest zat ik ook te denken, maar bij cb lijkt me vrij nutteloos gezien hij nog steeds amper praat. Ik heb geen idee wanneer we weer heen moeten, zal vanzelf wel een brief krijgen.

Hij slaapt idd vaak met zijn ogen half open, doet Kim ook. Vrij maf gezicht is dat.
  zondag 16 oktober 2011 @ 23:03:18 #85
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103170305
Miss sly roy ligt alweer even terug op bed, vanavond werd roy wakker tegen half 7 en om half 9 was zijn energie weer op. Koorts lijkt onder controlle. Hopelijk een rustige nacht voor roy.
Is ook niet niks een aanval, daar ben je wel even van door slag.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 16 oktober 2011 @ 23:12:41 #86
147316 crew  DJMO
#trut
pi_103170801
zo. zonder bijgelezen te hebben kom ik even binnenvallen.
Sinds een aantal weken geven wij Jan nu kindival (meestal alleen 's ochtends twee tabletjes) en sindsdien is zijn gedrag enorm veranderd. Ook in combinatie met minder aanbod van prikkels is zijn gedrag toch wel verbeterd vind ik. Eigenlijk zie ik op dit moment geen specifieke reden meer om naar Lucteris te gaan met hem, maar goed, morgen om half tien hebben we de afspraak, dus daar gaan we vol goede moed naartoe. (maar niet heus :') )

Ik was vandaag wel trots op m'n ventje; we hadden de verjaardag van opa, en hij heeft zich zo goed gehouden, en hij lijkt poep-zindelijk te zijn :+ *O* soms als we te laat zijn (bv omdat we onderweg zijn, of omdat ik net Geert aan het verschonen / voeden ben) dan zit er wat in z'n luier, maar vandaag gaf hij meerdere keren aan te moeten poepen, en deed dan ook daadwerkelijk z'n grote boodschap op de wc ! *O*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_103177887
je krijgt van cb een oproep voor de controle als ze drie zijn Ingrid. Dan doen ze de ogentest. Mij werd aangeraden vast de plaatje te oefenen die in het groeiboekje staan. Er wat een ouderwetse en onduidelijke zijn dat plaatjes trouwens.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  maandag 17 oktober 2011 @ 07:54:43 #88
35189 Troel
scherp en bot
pi_103177919
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 07:49 schreef Estrys het volgende:
je krijgt van cb een oproep voor de controle als ze drie zijn Ingrid. Dan doen ze de ogentest. Mij werd aangeraden vast de plaatje te oefenen die in het groeiboekje staan. Er wat een ouderwetse en onduidelijke zijn dat plaatjes trouwens.
Dat dus! Ik vind het echt geen sleutel :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_103177942
en de theepotfluitketel kende mijnes heulegaar niet :N

pi_103177950
Dat is een sleutel van een antieke kast. Duh. En die fluitketel dan. Een fluitketel??!
Ik ga Seb denk ik leren dat hij bij die klok zegt: 'het is vijf over negen' ipv klok. Dat lijkt me wel een stunt
pi_103177956
Estrys, ja doe ns ^O^ :7

:P zal ik n app voor laten maken zoals soundtouch (ipad)? _O-
pi_103177981
Oké dan. Ik laat net even die plaatjes zien aan Seb. Wat is dat? Poes. En dat? Auto. En wat is dat (wijs de fluitketel aan) Dat ben jij zegt ie....
pi_103177991
_O- als ie nou had gezegd dat jij de poes was :P
of heb je zo'n puntige voorgevel :')
hij ziet ws dit: *O*
^O^
pi_103178074
Meike zei bij die sleutel dat het een kerk was met een wolkje, en de hond vond ze een hertje. Was allemaal goed ;-)
Moet met lars ook weer heen, maar nog geen oproep gehad, volgens mij lopen ze achter op schema, de jongens van mikoxx moeten ook nog steeds, die zijn in juni 2 geworden...
Ik geloof het allemaal wel, hij doet het goed en wegen kan ik thuis ook wel. 88 cm bij 12 kilo was hij vorige week.
Meike heeft vakantie, fijn! Ik hoop dat lars daardoor wat minder driftbuien heeft, hij hoeft nu immers niet steeds mee, want dat zijn de grootste triggers voor driftbuien. En hij slaapt nu nog, ook lekker om hem niet wakker te hoeven maken.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_103178244
Seb is 3 weken na zijn tweede verjaardag geweest. Dus perfect op schema. Ik verwacht eind december een oproep. Was afgelopen keer ook. Maar nu is het een ander cb dus dat zal wel verschil maken.

In januari moeten we naar de infoavond van de basisschool. Heb het net in de agenda geschreven. Whaaaa. Waar blijft de tijd?
  maandag 17 oktober 2011 @ 10:44:47 #96
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103181036
De tijd geen idee het vliegt werkelijk voorbij.

Roy is de nacht goed doorgekomen, heeft rustig geslapen.
Vanmorgen voelde Roy ook niet meer warm aan, dus in overleg met oma besloten om Roy daar toch naartoe te brengen, ik kan als het moet zo stoppen en Roy ophalen.
Heb net gebeld en Roy sliep alweer, voelde nog steeds niet warm aan, goed gegeten en gedronken.

En de kinderarts die belt me straks terug.
pi_103182976
Karin, hier hebben ze het schema aangepast naar 2j3mnd, 3j3mnd en.4j3mnd.
Ik mag woensdag weer een keer...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_103183083
Oh verrek ja, ik heb een peuter!

Die van mij was nogal boos toen ik haar naar bed bracht gisteren (de overtreffende trap van driftbui = Isabeau). Ik dacht haar te kalmeren met een slaapliedje. Dochterlief hield een vinger voor haar mond en zei "NEE, STILTE!". :')
  maandag 17 oktober 2011 @ 12:19:46 #99
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_103184566
Ik ben eens even benieuwd, bij verkoudheid of niet fit zijn, kan dan bij jullie kinderen vanuit het niets ineens koorts ontstaan?

Roy had gisterochtend om half 7 niks geen koorts, was goed gemutst,dronk goed, maar was nog moe, dus we hadden hem nog even terug gelegd. En om 9 uur schrokken we wakker van dat geluid van een aanval. En toen de ambulance er was, meten hun 37,9 en gingen uit van koorts.

Later ontwikkelde er idd koorts bij Roy.

Heb net het gesprek met de ka gehad en we doen nog niks vanwege een afspraak die 10 dagen later gepland staat.
Nu willen wij dit aankaarten, want straks kunnen we helemaal nergens meer naartoe zodra Roy zich maar een beetje niet lekker voelt. :{
pi_103186581
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 07:49 schreef Estrys het volgende:
Ik dacht me al zoiets te herinneren.
Ik hoop maar dat klanken voldoende zijn met de plaatjes dan.
Of hij vertikt het, net zoals Kim. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')