De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Praat je nou over jezelf in de derde persoon?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oeh.. Vind mama beer alleen niet zo leuk
nee ik weet ook niet wat het wel is maar kijk is naar dit:quote:
TR gemaaktquote:
nee niksquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
nee ik weet ook niet wat het wel is maar kijk is naar dit:
Rijden mag kan vanaf 18
vrouwen kunnen niet rijden
Dus Nleeftijdvrouw = 1x met N= max 18 en X= aantal jaren
Ohquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Praat je nou over jezelf in de derde persoon?
+1 voor jou :$quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik let nooit zo op m'n nederlands eigenlijk
Appelsap.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Welke parfum zal ik voor m'n zusje kopen, moet zoet zijn
Dit dus.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet elke laatste post is per se een lapohunt.
Mja beetje overduidelijk wel laatste. millisecondes na de 300# hoppa lapoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb net een blik Monster Energy Khaos op, was heel zoet, misschien dat je dat als parfum kunt gebruiken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
gucci by gucci.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Okequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:06 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mja beetje overduidelijk wel laatste. millisecondes na de 300# hoppa lapo
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Watquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:07 schreef FreezePop het volgende:
Ik kwam er net achter dat er in sambuca 333 kilocalorieën per 100 milliliter zit.
Paranoïde zeikerd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:06 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mja beetje overduidelijk wel laatste. millisecondes na de 300# hoppa lapo
Is nog een behoorlijk budget danquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik ben skere student
budget is 70
Je woont toch nog bij je ouders?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik ben skere student
budget is 70
Tazz, na die leeftijd ben ik nog steeds spang en chillquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:07 schreef Boterbartje het volgende:
Conclusie is dat werkelijke leeftijd/ gedrag altijd van een 18 jarige persoon is + verzurig als haar lichaamoudheid oud is
En aangezien lichaamsoudheid exponentieel toeneemt dus
1x t2 met t = aantal jaar wordt een vrouw vet lelijk en daarom chaggie maar altijd dom en kan geen beslissingen nemen
Stop nu maar met je gezeur.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:07 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zelf opgestelde regels niet forceren als moderators en admins.
En dan zeggen dat je een arme student bent.quote:
Ja ik heb veel over voor mijn zusjequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Is nog een behoorlijk budget dan.
ben ik ook i kwerk nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan zeggen dat je een arme student bent.
echtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:09 schreef GGMM het volgende:
Voor m'n broertje z'n laatste verjaardag gaf ik hem een hand.
Dat is die gast van Gabriel, maar die ken je wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd. wobwobwob
Laatste cadeautje voor mijn broertje waren kaartjes voor PSV - Rodaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja ik heb veel over voor mijn zusje
baasquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Laatste cadeautje voor mijn broertje waren kaartjes voor PSV - Roda. Was 7 - 1 geworden
75 cl in flesquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dus 200 ml is 666. Zeker dat je dan leip wordt
hahahahaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Ook een zak paprika chips.
Die lust hij niet, dus heb ik hem zelf opgegeten.
Ken ik ook nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is die gast van Gabriel, maar die ken je wel.
Joe Goddard
Dat is wel ergquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:10 schreef Boterbartje het volgende:
ik gaf mijn zusje 10 euro in een envelop want ik had geen zin om een hm waardebon te halen want dan moest ik fietsen
Ik haal altijd gewoon zo'n parfum en douchegel pakket bij de drogist, lekker simpel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
deed ik ook toen ik klein was
ging ik zogenaamd 'snoep' als cadeau voor mijn moeder halen, maar ik weet dat ze dat niet lust
dus ik mocht altijd hebben
Hahaha zo schattigquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
deed ik ook toen ik klein was
ging ik zogenaamd 'snoep' als cadeau voor mijn moeder halen, maar ik weet dat ze dat niet lust
dus ik mocht altijd hebben
HIHI KANNIBAAL xd xdquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
vandaag kook ik pasta met pesto en kippp
Hoeveel procent alcohol zit erin? 35% ofzo?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:11 schreef FreezePop het volgende:
[..]
75 cl in fles
7,5 x 333 = 2 497,5
Alle calorieën voor een volwassen man in 1 fles. Je bent wel fucking dronken dan maar toch.
40%quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hoeveel procent alcohol zit erin? 35% ofzo?
Wanneer koop jij eens een dagboek?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik eet kauwgom met citroensmaak
Die dikke gozer van 'I'm not fat, I'm fluffy!'?quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die dikke gozer van 'I'm not fat, I'm fluffy!'?
heb ik al, maar das voor serieuze shitquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wanneer koop jij eens een dagboek?
Niet dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Alsof FOK! om jouw mening heen is gebouwd.
Je maakt wat mee.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Vandaag kwam ik een meisje tegen, ze deed heel dom en ging alles afkraken enzo
dus nu heb ik dr verwijderd op fb
Oké, dus je kende dat meisje eigenlijk niet eens?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Vandaag kwam ik een meisje tegen, ze deed heel dom en ging alles afkraken enzo
dus nu heb ik dr verwijderd op fb
Jawelquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, dus je kende dat meisje eigenlijk niet eens?
Dat is het wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Alsof FOK! om jouw mening heen is gebouwd.
Maar je komt er nu pas achter dat ze dom en afkrakend is?quote:
nee ik ken d'r al langer al zoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar je komt er nu pas achter dat ze dom en afkrakend is?
Terechte verwijdering dan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee ik ken d'r al langer al zo
maar dit kwam gewoon hard aan
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:23 schreef Spouwerranger het volgende:
mk, als ik jou was, zou ik wat familie opbellen en die bitch goed hard klappen
Grotendeels alcohol inderdaad, maar er zit ook wat methanol in. Dus als je dat regelmatig drinkt, wordt je op korte duur blindquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon ethanol.Of is dat hetzelfde?
quote:De samenstelling van brandspiritus is doorgaans: 85% ethanol, 10% water, 3% methanol, 1% aceton en 1% pyridine (een geurstof) plus een blauwe kleurstof.
hahahaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:25 schreef BBQSausage het volgende:
Ik was vandaag bij het ziekenhuis, het was "open huis" vanwege een nieuwe operatiekamer, de eerste enige echte van hier. En toen kon je ook kijken bij de andere kamers. Kwam ik dus terecht bij "endoscopie"
Lag er zo'n lange slang op bed, nou, dan weet je hoe laat het is![]()
Stond er zo'n andere man, met z'n dochtertje.
Dochtertje vraagt; papa, waar is dat voor.
Vader zegt: Ja, dat is eh, voor eh, ja, ehh, dan kijken ze naar je darmen.
Dochtertje: Hoe dan?
Vader: Jaaa, ehhh, dat gaat dan in je billen.
Dochtertje: Billen?Dat kan toch niet papa?
Vader: Jawel, ehh ja, ehh dat gaat tussen je billen.
Dochtertje:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:25 schreef BBQSausage het volgende:
Ik was vandaag bij het ziekenhuis, het was "open huis" vanwege een nieuwe operatiekamer, de eerste enige echte van hier. En toen kon je ook kijken bij de andere kamers. Kwam ik dus terecht bij "endoscopie"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kippie! heb je hem nog in de zon gelegd?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hahaha
Waarom ga je naar een openhuis van ziekenhuis?
M'n pa wou daar heen, dus ik dacht, laat ik zo vriendelijk en behulpzaam zijn om hem te begeleiden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hahaha
Waarom ga je naar een openhuis van ziekenhuis?
quote:Nagenoeg 100% zuivere, watervrije ethanol - absolute alcohol - wordt verkregen door destillatie onder toevoeging van benzeen. Water en benzeen vormen samen namelijk ook een azeotroop dat kan worden afgedestilleerd, waardoor de alcohol overblijft. Het alcoholproduct bevat dan echter nog sporen benzeen en is daardoor gevaarlijk bij consumptie, omdat benzeen carcinogeen is. De laatste resten water kunnen indien nodig ook worden verwijderd door destillatie met geconcentreerde glycerine, of door ongebluste kalk of watervrij kopersulfaat toe te voegen en het resterende mengsel af te destilleren. Spiritus is een onzuivere vorm van 85% ethanol waaraan het giftige methanol en een kleurstof zijn toegevoegd, respectievelijk om het ondrinkbaar te maken en daar voor te waarschuwen. Over spiritus hoeft geen accijns te worden betaald.
ja maar het mocht niet baten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kippie! heb je hem nog in de zon gelegd?
Word. :$:$:$:$:$quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Grotendeels alcohol inderdaad, maar er zit ook wat methanol in. Dus als je dat regelmatig drinkt, wordt je op korte duur blind
liefquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
M'n pa wou daar heen, dus ik dacht, laat ik zo vriendelijk en behulpzaam zijn om hem te begeleiden.
Op het lab hebben we 70% standaard staan en 100% voor dna onderzoek. En je kunt het volgens mij ook niet zo kopen, dacht ik.quote:
Gewoon zelf destilleren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Op het lab hebben we 70% standaard staan en 100% voor dna onderzoek. En je kunt het volgens mij ook niet zo kopen, dacht ik.
Bazendochterquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:25 schreef BBQSausage het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je had hem ook een blauw oog kunnen slaan. krijg je het nog vergoed enzoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
M'n pa wou daar heen, dus ik dacht, laat ik zo vriendelijk en behulpzaam zijn om hem te begeleiden.
zonde. bij mij werken dat soort dingen altijd, zowel voor toetsenbord als voor complete telefoons.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja maar het mocht niet baten.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je had hem ook een blauw oog kunnen slaan. krijg je het nog vergoed enzo
Ja maar het is raar toch? Dat hele lappie het wel gewoon doet enzo behalve toetsenbord niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je had hem ook een blauw oog kunnen slaan. krijg je het nog vergoed enzo
[..]
zonde. bij mij werken dat soort dingen altijd, zowel voor toetsenbord als voor complete telefoons.
Het is giftig vanwege de methanol, maar je hebt mensen die het drinken, zwervers, hopeloze alcoholisten, dat soort tuigquote:
of je werd gedwongen door je paquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Stiekem ben ik een heel zorgzame vriendelijke jongeman.
in polen drinken zwervers ook spiritus maar dan drinkbare.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het is giftig vanwege de methanol, maar je hebt mensen die het drinken, zwervers, hopeloze alcoholisten, dat soort tuig
Dat het duur is, wist ik inderdaad.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
pure alcohol kun je ook kopen maar het is reteduur
Uhu, wat nog het leukste was, die vader zei dus echt nog geen 5 seconden later; "Kom, we gaan."quote:
toetsenbord kaduuk he, of nog vocht erin wat sluiting geeft.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar het is raar toch? Dat hele lappie het wel gewoon doet enzo behalve toetsenbord niet.
En hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
in polen drinken zwervers ook spiritus maar dan drinkbare.
Neequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
of je werd gedwongen door je pa
Ja snap ik. Dat meisje snapt er geen reet van hihi ik zei reetquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Uhu, wat nog het leukste was, die vader zei dus echt nog geen 5 seconden later; "Kom, we gaan."
ja komt omdat het heel zuiver moet zijn omdat de alcohol die je kan kopen voor medische stuff geschikt is. en dure lenzen enzo. geen onpuurheden. of heeeeeeel erg weinig tochquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat het duur is, wist ik inderdaad.
daar verkopen ze gewoon niet giftig gemaakte spiritusquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En hoe krijg je dat voor elkaar?
Natuurlijke selectie in mijn ogen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het is giftig vanwege de methanol, maar je hebt mensen die het drinken, zwervers, hopeloze alcoholisten, dat soort tuig
Haha was grapje hoor, geloof het welquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
NeeIk ben serieus wel zorgzaam, mja, daar ben ik mee opgegroeid.
Dat meisje denkt; "Hihi, grappig, als ik een tuinslang tussen mijn billen stop kan ik mijn darmen zien, dat ga ik thuis proberen!"quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja snap ik. Dat meisje snapt er geen reet van hihi ik zei reet
er zit gif bij omdat de overheid anders geld misloopt. eigenlijk vermoord de overheid die zwervers omdat ze anders geld mislopen dus.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Natuurlijke selectie in mijn ogen.
Ik had het al gegoogledquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
daar verkopen ze gewoon niet giftig gemaakte spiritus
dus je denkt wel als ik zo'n los toetsenbord koop dat het dan wel weer werkt?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
toetsenbord kaduuk he, of nog vocht erin wat sluiting geeft.
lol. ja de eerste keer dak het zag zak echt van wattuh. maar alcohol kost daar sowieso weinig en is veel geaccepteerder.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Ik had het al gegoogled. Alleen maar verhalen over polen die helemaal kachel worden van de spiritus
heb je geen garantie meer?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
dus je denkt wel als ik zo'n los toetsenbord koop dat het dan wel weer werkt?
Ik weet het. Afgelopen vakantie ook in Polen geweestquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
lol. ja de eerste keer dak het zag zak echt van wattuh. maar alcohol kost daar sowieso weinig en is veel geaccepteerder.
paars? je wilt gewoon stiekem make up op. da's haramquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hebben jullie dat ook
dan ga je douchen en daarna heb je het warm en doe je warme kleren aan
maar na een tijdje heb je het koud en zijn je lippen paars
Nee, want ik heb daar geen lippen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hebben jullie dat ook
maar na een tijdje heb je het koud en zijn je lippen paars
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
proberen kan geen kwaad toch.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ding is 8 maanden oud
maar waterschade valt niet onder garantie neem ik aan![]()
De verwarming iets hoger zetten misschen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hebben jullie dat ook
maar na een tijdje heb je het koud en zijn je lippen paarsWho motivates the motivator?![]()
ik draag sowieso btje make upquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
paars? je wilt gewoon stiekem make up op. da's haram![]()
is alquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De verwarming iets hoger zetten misschen?
maar dat ligt daar niet aan, das een natuurlijk proces in mijn lichaam![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik draag sowieso btje make upgoedzo
![]()
echt paars paars?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
is al
maar dat ligt daar niet aan, das een natuurlijk proces in mijn lichaam![]()
Ja ik neem sowieso contact met ze op maandagquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
proberen kan geen kwaad toch.
Maar ik denk dat waterschade sowieso niet onder garantie valt, want het is je eigen schuld![]()
![]()
Hebben wel meer vrouwen last van volgens mijquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
is al
maar dat ligt daar niet aan, das een natuurlijk proces in mijn lichaamMijn ex ook altijd. Dikke trui + vest aan, maar altijd koud
Who motivates the motivator?![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hebben wel meer vrouwen last van volgens mijMijn ex ook altijd. Dikke trui + vest aan, maar altijd koud
echt he
mijn handen zijn ook permanent koud nu, eng gewoon![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, want ik heb daar geen lippen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paarse eikelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik persoonlijk begrijp niet waarom ze niet alle laptops waterdicht maken. zoveel meer kost het niet. ow wacht reparaties leveren ook wat op. nee ik begrijp het.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja ik neem sowieso contact met ze op maandag
Maar ik denk dat waterschade sowieso niet onder garantie valt, want het is je eigen schuld![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, want ik heb daar geen lippen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest je weer eens vies doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
waarschijnlijk lage bloeddruk dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
maar bij meeste die ik ken is dat niet zoik ben gwn eng
![]()
juistquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik persoonlijk begrijp niet waarom ze niet alle laptops waterdicht maken. zoveel meer kost het niet. ow wacht reparaties leveren ook wat op. nee ik begrijp het.![]()
![]()
Dat houdt de humor er een beetje in.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Moest je weer eens vies doen![]()
![]()
Ja vorig jaar was ik altijd moe enzo, en dat kwam door ijzergebrek, bloedarmoede enzoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
waarschijnlijk lage bloeddruk dan?
denk dat dat weer terugkomt![]()
Oook herkenbaarquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]echt he
mijn handen zijn ook permanent koud nu, eng gewoonBoooh als we dan gingen slapen, moest ik altijd eerst het bed opwarmen
Was het eindelijk warm, komt ze aan met dr koude handen en voeten. Was echt afzien
![]()
net zo als met fototoestellen he, die kunnen ze prima spatwaterdicht maken. maar nee. zo onpraktisch dat je er op moet letten of het niet nat wordt![]()
![]()
hihiquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat houdt de humor er een beetje in.![]()
Misschien ben je overleden en leeft je ziel verder in een droom die een alternatieve werkelijkheid creëert.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]echt he
mijn handen zijn ook permanent koud nu, eng gewoon![]()
pijnlijk, vooral voor jou denk ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oook herkenbaarBoooh als we dan gingen slapen, moest ik altijd eerst het bed opwarmen
Was het eindelijk warm, komt ze aan met dr koude handen en voeten. Was echt afzien
![]()
![]()
![]()
meer levertjes etenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja vorig jaar was ik altijd moe enzo, en dat kwam door ijzergebrek, bloedarmoede enzo
denk dat dat weer terugkomt![]()
![]()
ik denk dat voor haar zo'n kruik wel ok was.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
pijnlijk, vooral voor jou denk ik![]()
Ik heb het altijd warm dus dan doe je zoiets met liefdequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
pijnlijk, vooral voor jou denk ik
NIET ZULKE DINGEN ZEGGENquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien ben je overleden en leeft je ziel verder in een droom die een alternatieve werkelijkheid creëert.
Ik ben daar serieus bang voor.
Paar dagen geleden ging ik me verdiepen in die geestenshit enzo, en dat mensen echt bezeten kunnen raken (geloof daar wel in).
Ik heb die nacht niet kunnen slapen.![]()
hoge bloeddruk. en itt lage bloeddruk kun je daar met enige waarschijnlijkheid aan dood gaanquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb het altijd warm dus dan doe je zoiets met liefde![]()
Als je in die onzin gelooft verdien je het ook wel een beetje om bang te zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
NIET ZULKE DINGEN ZEGGEN
Paar dagen geleden ging ik me verdiepen in die geestenshit enzo, en dat mensen echt bezeten kunnen raken (geloof daar wel in).
![]()
O fuck waarom lees ik ditquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
NIET ZULKE DINGEN ZEGGEN
Ik heb die nacht niet kunnen slapen.ik ben net over die angst heen
![]()
![]()
bij mijn geloof is dat verafgoden en sec genomen haram.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
NIET ZULKE DINGEN ZEGGEN
Jij bent zeker ook zo iemand die na een hele enge film niet meer door een donkere gang durftquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
NIET ZULKE DINGEN ZEGGEN
Ik heb die nacht niet kunnen slapen.
Staat ook in de koran hoor (oke voor jullie is dat bullshit maar ik geloof er dus wel in). En ken ook viavia mensen die bezeten warenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je in die onzin gelooft verdien je het ook wel een beetje om bang te zijn.Nee, in de koran staat dat er 2 soorten zijn op aarde: mensen en de djinns(geesten dus)quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
bij mijn geloof is dat verafgoden en sec genomen haram.![]()
Mijn bloeddruk is gewoon in orde hoor.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hoge bloeddruk. en itt lage bloeddruk kun je daar met enige waarschijnlijkheid aan dood gaanWho motivates the motivator?![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
NIET ZULKE DINGEN ZEGGEN
![]()
ow ja. wat is ie dan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mijn bloeddruk is gewoon in orde hoor.![]()
Ja ik lag zo in bed, en ik dacht 'ik wil naar mijn moeder'quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo iemand die na een hele enge film niet meer door een donkere gang durftmaar ik ging dus niet omdat k dan eerst de gang op moest
![]()
![]()
Weet je wat ik ook heb gehoord
dat mensen weleens een geest van iemand zien die ze kennen en die overleden is, en dat ze daarbij een rustgevend gevoel kregen
ik zou hem zwaaarrr trippen vriend![]()
Weet je wat ik ook heb gehoordquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
dat mensen weleens een geest van iemand zien die ze kennen en die overleden is, en dat ze daarbij een rustgevend gevoel kregen
ik zou hem zwaaarrr trippen vriend
dat al die geesten shit klinkklare bullshit is![]()
ik heb wel eens gedroomd van mijn overleden oma. ik vond het wel mooi idd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik zou hem zwaaarrr trippen vriend![]()
ja maar jijquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Weet ik veel, zei mijn huisarts. Is wel ongeveer 1 jaar geleden, denk ikquote:Who motivates the motivator?![]()
Tot ze je komen halenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Mensen kennen altijd alleen maar viavia mensen die bezeten zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Staat ook in de koran hoor (oke voor jullie is dat bullshit maar ik geloof er dus wel in). En ken ook viavia mensen die bezeten waren![]()
Maar ik wilde je niet belachelijk maken oid, ik wou alleen aangeven dat ik het onzin vind.![]()
![]()
maar da's anders dan ineens zo bamm een geest zienquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb wel eens gedroomd van mijn overleden oma. ik vond het wel mooi idd.![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
maar da's anders dan ineens zo bamm een geest zienik hoop van nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt.![]()
hehequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja ik lag zo in bed, en ik dacht 'ik wil naar mijn moeder'maar ik ging dus niet omdat k dan eerst de gang op moest
Doe ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt.![]()
![]()
ode aan limburgquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:48 schreef FreezePop het volgende:
spoken overal in de regio gespot van noord-holland verstop je kinderen verstop de vrouwen![]()
Mensen die zwarte katten ontwijkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die wel onder een trap doorlopen![]()
![]()
owquote:
nu word je perm gebanned uit dit topic jeweetz![]()
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die wel onder een trap doorlopen. 2 weken geleden was iemand de ramen aan het wassen, maar die had trap precies zo neer gezet dat je er alleen maar onder kon
.
ik heb een zwarte kat en ik doe dat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:49 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mensen die zwarte katten ontwijken
wat is er mis mee![]()
HALLOOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
Nee, ik heb het over evolutie.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
er zit gif bij omdat de overheid anders geld misloopt. eigenlijk vermoord de overheid die zwervers omdat ze anders geld mislopen dus.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
mensen die horoscopen geloven
mensen die geluksarmbandjes ditdat hebben
mensen die bang zijn voor scherven
mensen die naar astroTV bellen![]()
![]()
Oja, weet je wat me laatst was opgevallen/waar ik op werd gewezen
dat ik zo raar de 'sch' uit spreek, dus bijv. in school
mensen spreken uit als sgool < beginnen dus met s
maar ik doe het als school < dus echt die nadruk op de sch![]()
![]()
Eindhovenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
en een jongen uit ehv bij mij in de klas doet dat ook
Ik geloof in mezelf, de rest moet opkankeren
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
oke doeiquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:54 schreef Boterbartje het volgende:
Ik geloof in mezelf, de rest moet opkankeren![]()
![]()
Dat doen veel mensen die ik ken heur.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oja, weet je wat me laatst was opgevallen/waar ik op werd gewezen
dat ik zo raar de 'sch' uit spreek, dus bijv. in school
mensen spreken uit als sgool < beginnen dus met s
maar ik doe het als school < dus echt die nadruk op de sch![]()
Wat mooi gezegd zeg.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:54 schreef Boterbartje het volgende:
Doe eens normaal man.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:54 schreef Boterbartje het volgende:
Ik wist dat je dat ging zeggenquote:.
Nee, maar dat is toch gewoon een klein spraakgebrek ofzoWho motivates the motivator?![]()
Doe es nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:54 schreef Boterbartje het volgende:
Ik geloof in mezelf, de rest moet opkankerenWho motivates the motivator?![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat ging zeggen.
Nee, maar dat is toch gewoon een klein spraakgebrek ofzoik heb spraakgebrek
![]()
Ethiek en verantwoordelijkheden zitten natuurlijke selectie in de weg, beter worden we gewoon allemaal autisten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb het over ethiek en verantwoordelijkheden.
Dat is het enige bijgeloof dat ik hebquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nu je het zegt. 2 weken geleden was iemand de ramen aan het wassen, maar die had trap precies zo neer gezet dat je er alleen maar onder kon
.
Niet onder een trap/ladder door
![]()
![]()
dankjewel, het geeft wat meer kracht aan m'n woordenquote:
Sorry voor iedereen die niet tegen kanker kan, ik zal het niet meer zeggenOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Maar zoals onze wijze hermelien zegt: angst voor het woord versterkt alleen de angst voor het ding zelf. toen het om hij die niet genoemd mag worden ging
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Dat zei Perkamentus geloof ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:02 schreef Boterbartje het volgende:
Maar zoals onze wijze hermelien zegt: angst voor het woord versterkt alleen de angst voor het ding zelf. toen het om hij die niet genoemd mag worden gingGist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
het is wingardium leviosa niet wingardium leviosarquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:02 schreef Boterbartje het volgende:
Maar zoals onze wijze hermelien zegt: angst voor het woord versterkt alleen de angst voor het ding zelf. toen het om hij die niet genoemd mag worden ging![]()
Ik heb dan ook nooit gezegd dat ik er bang voor ben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:02 schreef Boterbartje het volgende:
Maar zoals onze wijze hermelien zegt: angst voor het woord versterkt alleen de angst voor het ding zelf. toen het om hij die niet genoemd mag worden gingWho motivates the motivator?![]()
denken dat perkamentus dat zei, dat was duidelijk hermelienquote:
ze had wel gelijk hoor, haterquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
het is wingardium leviosa niet wingardium leviosar
ik haat helemaal nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ze had wel gelijk hoor, hater. modderbloedje
![]()
Ook in de boeken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
denken dat perkamentus dat zei, dat was duidelijk hermelienGist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
JULLIE ZIJN ALLEMAAL DREUZELS EN JULLE GAAN ALLEMAAL DEAUD MOEHAHAHA
/voldemortWho motivates the motivator?![]()
1 september is wel een beetje laat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:07 schreef Flippiee het volgende:
Mensen die geen brief hebben ontvangen op 1 september van Zweinstein
O kut. Die trein vertrekt dan he.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
1 september is wel een beetje laat.
Daar gaat mijn bazenopmerking![]()
Geen firebolt hebben
Ik heb als reserve ook een nimbus 2001 en een Comet
The Hogwarts Express.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O kut. Die trein vertrekt dan he.
Daar gaat mijn bazenopmerking
Hoi Flippiee mag ik bij jou in de treincabine? Dan gaan wij ook 8 jaar lang avonturen beleven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:07 schreef Flippiee het volgende:
Mensen die geen brief hebben ontvangen op 1 september van Zweinstein![]()
7 jaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:08 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hoi Flippiee mag ik bij jou in de treincabine? Dan gaan wij ook 8 jaar lang avonturen beleven.
Ja diequote:
7 jaar sahbi.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:08 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hoi Flippiee mag ik bij jou in de treincabine? Dan gaan wij ook 8 jaar lang avonturen beleven.![]()
Mensen die geen hippogrief als huisdier hebben.
Oké, die ook dan, je moet natuurlijk wel in contact blijven met iedereen.quote:Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Emma Watsonquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:11 schreef Plastic_zak het volgende:
ik keek hp alleen omdat rons zusje kaololekker is swa![]()
![]()
JONGU IK HEBG EWOON KAD ALS HUISDIER PFF BEETJE RESPECT VOOR DREUZELDIEREN ENZO IK HEB WEL FUCKING VETTE TOVERSTOK VAN OLIVANDEROp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Dat is toch van shaun of the dead ofzo, maar de gelijkenis is best engquote:
Hahahaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:19 schreef coban het volgende:
[..]
Omg zo lief dat je zoiets zegt had ik nooit verwachtVerrassend inderdaad
tregte klegtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Emma watson met lang haar![]()
![]()
Emma watson met kort haar![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: