Dat zei Perkamentus geloof ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:02 schreef Boterbartje het volgende:
Maar zoals onze wijze hermelien zegt: angst voor het woord versterkt alleen de angst voor het ding zelf. toen het om hij die niet genoemd mag worden ging
het is wingardium leviosa niet wingardium leviosarquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:02 schreef Boterbartje het volgende:
Maar zoals onze wijze hermelien zegt: angst voor het woord versterkt alleen de angst voor het ding zelf. toen het om hij die niet genoemd mag worden ging
Ik heb dan ook nooit gezegd dat ik er bang voor ben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:02 schreef Boterbartje het volgende:
denken dat perkamentus dat zei, dat was duidelijk hermelienquote:
ze had wel gelijk hoor, haterquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
het is wingardium leviosa niet wingardium leviosar
ik haat helemaal nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ze had wel gelijk hoor, hater
Ook in de boeken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
denken dat perkamentus dat zei, dat was duidelijk hermelien
1 september is wel een beetje laat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:07 schreef Flippiee het volgende:
Mensen die geen brief hebben ontvangen op 1 september van Zweinstein
O kut. Die trein vertrekt dan he.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
1 september is wel een beetje laat.
The Hogwarts Express.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O kut. Die trein vertrekt dan he.
Daar gaat mijn bazenopmerking
Hoi Flippiee mag ik bij jou in de treincabine? Dan gaan wij ook 8 jaar lang avonturen beleven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:07 schreef Flippiee het volgende:
Mensen die geen brief hebben ontvangen op 1 september van Zweinstein
7 jaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:08 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hoi Flippiee mag ik bij jou in de treincabine? Dan gaan wij ook 8 jaar lang avonturen beleven.
Ja diequote:
7 jaar sahbi.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:08 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hoi Flippiee mag ik bij jou in de treincabine? Dan gaan wij ook 8 jaar lang avonturen beleven.
Oké, die ook dan, je moet natuurlijk wel in contact blijven met iedereen.quote:
Emma Watsonquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:11 schreef Plastic_zak het volgende:
ik keek hp alleen omdat rons zusje kaololekker is swa
Dat is toch van shaun of the dead ofzo, maar de gelijkenis is best engquote:
Hahahaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:19 schreef coban het volgende:
[..]
Omg zo lief dat je zoiets zegt had ik nooit verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |