Weet je wat ik ook heb gehoordquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Weet je wat ik ook heb gehoord
dat mensen weleens een geest van iemand zien die ze kennen en die overleden is, en dat ze daarbij een rustgevend gevoel kregen
ik zou hem zwaaarrr trippen vriend
ik heb wel eens gedroomd van mijn overleden oma. ik vond het wel mooi idd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
dat mensen weleens een geest van iemand zien die ze kennen en die overleden is, en dat ze daarbij een rustgevend gevoel kregen
ik zou hem zwaaarrr trippen vriend
ja maar jijquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat al die geesten shit klinkklare bullshit is
Weet ik veel, zei mijn huisarts. Is wel ongeveer 1 jaar geleden, denk ikquote:
Tot ze je komen halenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat al die geesten shit klinkklare bullshit is
Mensen kennen altijd alleen maar viavia mensen die bezeten zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Staat ook in de koran hoor (oke voor jullie is dat bullshit maar ik geloof er dus wel in). En ken ook viavia mensen die bezeten waren
maar da's anders dan ineens zo bamm een geest zienquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb wel eens gedroomd van mijn overleden oma. ik vond het wel mooi idd.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
maar da's anders dan ineens zo bamm een geest zien
ik hoop van nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt.
hehequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja ik lag zo in bed, en ik dacht 'ik wil naar mijn moeder'maar ik ging dus niet omdat k dan eerst de gang op moest
Doe ikquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een grapje maakt.
ode aan limburgquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:48 schreef FreezePop het volgende:
spoken overal in de regio gespot van noord-holland verstop je kinderen verstop de vrouwen
Mensen die zwarte katten ontwijkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die wel onder een trap doorlopen
owquote:
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die wel onder een trap doorlopen
ik heb een zwarte kat en ik doe dat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:49 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mensen die zwarte katten ontwijken
Nee, ik heb het over evolutie.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
er zit gif bij omdat de overheid anders geld misloopt. eigenlijk vermoord de overheid die zwervers omdat ze anders geld mislopen dus.
Eindhovenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
en een jongen uit ehv bij mij in de klas doet dat ook
oke doeiquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:54 schreef Boterbartje het volgende:
Ik geloof in mezelf, de rest moet opkankeren
Dat doen veel mensen die ik ken heur.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oja, weet je wat me laatst was opgevallen/waar ik op werd gewezen
dat ik zo raar de 'sch' uit spreek, dus bijv. in school
mensen spreken uit als sgool < beginnen dus met s
maar ik doe het als school < dus echt die nadruk op de sch
Wat mooi gezegd zeg.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:54 schreef Boterbartje het volgende:
Doe eens normaal man.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:54 schreef Boterbartje het volgende:
Ik wist dat je dat ging zeggenquote:
Doe es nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:54 schreef Boterbartje het volgende:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat ging zeggen.
Nee, maar dat is toch gewoon een klein spraakgebrek ofzo
Ethiek en verantwoordelijkheden zitten natuurlijke selectie in de weg, beter worden we gewoon allemaal autisten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik heb het over ethiek en verantwoordelijkheden.
Dat is het enige bijgeloof dat ik hebquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nu je het zegt. 2 weken geleden was iemand de ramen aan het wassen, maar die had trap precies zo neer gezet dat je er alleen maar onder kon
.
dankjewel, het geeft wat meer kracht aan m'n woordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |