abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 oktober 2011 @ 12:35:46 #126
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_103143543
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 12:15 schreef Alan_Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat de protesten in Nederland in handen is van o.a. U weet wel, die types die Fortuyn en Wilders dood willen/wilden hebben om hun mening gevaarlijk gedrag:)
pi_103143599
Ja, maak ze allemaal maar dood! Immers, mensen met een andere mening moeten ze niet bij extreem links. Roep dat ze gevaarlijk zijn en knal ze af, of stuur ze, zoals hun voorbeelden in de SovjetUnie en Korea naar een werkkamp en maak ze af.

Walgelijke types :r
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
  zondag 16 oktober 2011 @ 12:40:11 #128
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_103143648
quote:
[ afbeelding ]
Jammer dat de protesten in Nederland in handen is van o.a. U weet wel, die types die Fortuyn en Wilders dood willen/wilden hebben om hun mening :)
Dit dus. Met dit soort figuren zou ik NOOIT geassocieerd willen worden. Het is jammer dat dit thema direct gekaapt word door diverse politieke partijen om zich er mee te profileren.
  zondag 16 oktober 2011 @ 12:47:07 #129
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_103143793
Ik vraag me af wat het voor zin gaat hebben, dat protesteren. Ze hebben geen duidelijk doel, geen officieel woordvoerders, ze zijn niet georganiseerd, merendeel zijn hippies. Ik zie niet in wat voor verandering dit gaat brengen.
O)))
pi_103143877
quote:
[ afbeelding ]
Jammer dat de protesten in Nederland in handen is van o.a. U weet wel, die types die Fortuyn en Wilders dood willen/wilden hebben om hun mening :)
Wat lul jij nou weer dan?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_103143894
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 12:37 schreef Alan_Bastard het volgende:
Ja, maak ze allemaal maar dood! Immers, mensen met een andere mening moeten ze niet bij extreem links. Roep dat ze gevaarlijk zijn en knal ze af, of stuur ze, zoals hun voorbeelden in de SovjetUnie en Korea naar een werkkamp en maak ze af.

Walgelijke types :r
Wat lul jij nou weer dan?
pi_103144255
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 12:47 schreef arucard het volgende:
Ik vraag me af wat het voor zin gaat hebben, dat protesteren. Ze hebben geen duidelijk doel, geen officieel woordvoerders, ze zijn niet georganiseerd, merendeel zijn hippies. Ik zie niet in wat voor verandering dit gaat brengen.
Komt vanzelf. Het begint altijd met de gedachte 'er moet iets anders'.
  zondag 16 oktober 2011 @ 13:07:00 #133
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_103144299
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 13:05 schreef Nwana-Zeist het volgende:

[..]

Komt vanzelf. Het begint altijd met de gedachte 'er moet iets anders'.
Ik betwijfel het
O)))
pi_103144452
Occupy is niet eens zo zeer gericht op geld en de crisis, maar eerder tegen de gevolgen van ongebreideld kapitalisme op economie, samenleving en milieu. Blijkbaar is het nog niet voor iedereen duidelijk dat dit problemen zijn waar ieder mens mee te maken heeft, of je nu links, rechts, westers of oosters kapitalist bent, of een inheemse inwoner van Zuid-Amerika.

Wat minder hokjesdenken voor beide kanten (Occupy of niet-Occupy) zou goed zijn voor de discussie; niet alle Occupy-ers zijn hippies, niet alle bankiers/politici zijn 'evil'. Wel zijn we allemaal mensen met dezelfde basale levensbehoeften. Laten we dat als uitgangspunt nemen.
  zondag 16 oktober 2011 @ 13:28:07 #135
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_103144882
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 13:12 schreef Gray het volgende:
Occupy is niet eens zo zeer gericht op geld en de crisis, maar eerder tegen de gevolgen van ongebreideld kapitalisme op economie, samenleving en milieu. Blijkbaar is het nog niet voor iedereen duidelijk dat dit problemen zijn waar ieder mens mee te maken heeft, of je nu links, rechts, westers of oosters kapitalist bent, of een inheemse inwoner van Zuid-Amerika.

Wat minder hokjesdenken voor beide kanten (Occupy of niet-Occupy) zou goed zijn voor de discussie; niet alle Occupy-ers zijn hippies, niet alle bankiers/politici zijn 'evil'. Wel zijn we allemaal mensen met dezelfde basale levensbehoeften. Laten we dat als uitgangspunt nemen.
Volgens jou is dat waar Occupy op gericht is, volgens de volgende persoon weer op iets anders. En ik zei niet dat ze allemaal hippies waren, ik bedoel eerder dat die hippies het verpesten voor de 'normale' protesteerders.
O)))
  zondag 16 oktober 2011 @ 13:37:57 #136
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_103145220
quote:
13s.gif Op zondag 16 oktober 2011 12:14 schreef detulp050 het volgende:
Ben benieuwd hoeveel mensen er morgen -op een werkdag- nog zitten. Principes zijn mooi, maar de vakantie, de auto en televisie moeten ook betaald worden.
Jij denkt dat de mensen die daar zitten een baan hebben :')
pi_103145246
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 13:37 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Getuige de interviews, ja. Niet allemaal denk ik. Gedeelte zal van dat krakerstuig zijn :)
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
pi_103145341
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 13:38 schreef Alan_Bastard het volgende:

[..]

Getuige de interviews, ja. Niet allemaal denk ik. Gedeelte zal van dat krakerstuig zijn :)
Goh, de revelatie van de maand. Niet elke protesteerder heeft een baan :')
  zondag 16 oktober 2011 @ 13:52:59 #139
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_103145695
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 13:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Goh, de revelatie van de maand. Niet elke protesteerder heeft een baan :')
Het structurele werkloosheidscijfer zal onder deze protesteerders hoger liggen dan het Nederlands gemiddelde.
pi_103145804
quote:

[..]

Ik ben net terug uit Amsterdam, en ja, ik heb een baan. Dus ja zijn ook mensen met een baan die daar zijn/ waren!
pi_103145872
quote:

[..]

Veel mensen, ja ook die met een baan, zijn het simpelweg oneens met de manier van doen van de economische sector. Daar doet het hebben van een baan weinig aan af.
  zondag 16 oktober 2011 @ 13:58:18 #142
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_103145885
quote:

Yeaaahhh.. een systeem zonder geld wat enkel gebasseerd is op Co2 credits en emissie handel
:{
  zondag 16 oktober 2011 @ 14:05:11 #143
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_103146108
Dit is dan wel weer grappig :D

'Daklozen vallen Occupy-betogers aan'

http://www.at5.nl/artikel(...)-occupy-betogers-aan

Toch wel een beetje ironie. Voor die daklozen zijn die betogers (mat hun dure camera's en smartphones) eigenlijk weer die 1%.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 16 oktober 2011 @ 14:10:49 #144
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_103146312
quote:

Eens. Ik vraag me af in hoeverre mensen onder de 35 gehersenspoeld zijn door 25 jaar markt propaganda. Dan heb ik het niet over het marktmechanisme an sich. Maar over een compleet mens en wereldbeeld dat er eventjes uit afgeleidt wordt. Sorry, niet afgeleidt, maar met slogans en stemmingmakerij ermee geassocieerd wordt.
The view from nowhere.
pi_103146368
quote:
2s.gif Op zondag 16 oktober 2011 14:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

Toch wel een beetje ironie. Voor die daklozen zijn die betogers (mat hun dure camera's en smartphones) eigenlijk weer die 1%.
Dat vond ik eigenlijk erg opvallend dat er zoveel mensen met een smartphone waren. Niet dat ik verwacht had dat de meeste er uit principe geen zouden hebben.

***Ik heb er geen gelukkig ook niet nodig voor mijn werk mijn oude telefoontje is nog best, kan er mee bellen en gebeld worden en dat is het belangrijkste***
  zondag 16 oktober 2011 @ 14:19:12 #146
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_103146547
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 14:13 schreef MaMaLief het volgende:

[..]

Dat vond ik eigenlijk erg opvallend dat er zoveel mensen met een smartphone waren. Niet dat ik verwacht had dat de meeste er uit principe geen zouden hebben.

***Ik heb er geen gelukkig ook niet nodig voor mijn werk mijn oude telefoontje is nog best, kan er mee bellen en gebeld worden en dat is het belangrijkste***
Nog met mensen gesproken over hun ideeen over de situatie waartegen ze protesteren?
The view from nowhere.
  zondag 16 oktober 2011 @ 14:20:44 #147
122155 arucard
Amplifier Worship
  zondag 16 oktober 2011 @ 14:24:56 #148
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_103146779
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 14:13 schreef MaMaLief het volgende:

[..]

Nah, dat wat jij zelf zegt was vroeger van toepassing. Maar intussen zijn de smartphones van vroeger nu de 'dumb'phones (die jij gebruikt dus, en ik ook trouwens). het is allemaal relatief. Een telefoon is een telefoon. In elke telefoon zitten grondstoffen die door kinderen gewonnen worden, en vrijwel elke telefoon wordt gemaakt in de FOXCONN fabriek. Je kan er dus sowieso niet omheen. Smartphone of niet, er zit niet veel verschil in. Als je echt een statement wil maken kan je beter geen telefoon kopen, helemaal omdat je binnenkort waarschijnlijk alleen nog maar smartphones kan kopen. (maar ook dit is weer relatief, omdat de beste smarphones van nu, over 10 jaar prehistorisch zullen lijken.)

Door al die acties en abbonementsvormen zijn smartphones trouwens vaak niet eens veel duurder dan een gewone simpele telefoon met een normaal abbo.

Definieer smartphone uberhaupt eens. Een groot scherm, en een touchscreen zijn geen voorwaarde om het een smartphone te noemen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Eyjafjallajoekull op 16-10-2011 14:30:19 ]
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_103148424
quote:
Och, mensen toch. Ruilhandel zal de problemen in de financiele sector inderdaad oplossen. :')

Wellicht moeten we denken aan de meest voor de hand liggende aanpassingen en niet gelijk de moderne samenleving de nek om willen draaien.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_103148446
quote:
2s.gif Op zondag 16 oktober 2011 14:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

Net goed voor die 'betogers'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')