En als ik het toch doe?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat kan niet, dan beperk je de vrijheid van de hippies.
Als de overheid zich niet verzet ook niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als jij je niet verzet hoeft er ook geen geweld gebruikt te worden.
Dan bedenkt het wetenschappelijke instituut noodzakelijke maatregelen.quote:
Dingen gebeuren zoals het hoort omdat je een principe hebt geformuleerd?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat kan niet, dan beperk je de vrijheid van de hippies.
Oh, police brutality?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan bedenkt het wetenschappelijke instituut noodzakelijke maatregelen.
nee die groep woont aan andere kant va nde wereld in hun eigen landje met hekje eromheen natuurlijk!!quote:
Echt het toonbeeld van iemand die alles bij elkaar gejat heeftquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:44 schreef Droomert het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk deze vieze dief en leugenaar eens.
Een van de rijksten mannen in wereld door het oprichten van IKEA. Allemaal gestolen en bij elkaar gelogen.
Bahik ga zometeen maar even iets over hem schrijven op mn IKEA stoel en tafeltje.
quote:
Het gaat ook relatief goed in Nederland, ik heb persoonlijk ook niks te klagen over mijn omstandigheden en ik behoor net als een groot deel van de bevolking tot de middenklasse, maar toch knaagt het, waarom, omdat ik met lede ogen moet toekijken hoe een deel van het plucheklevende volk zich samen met de semi-publieke bestuurders zich onbehoorlijk verrijkt, geld waar jij en ik voor werken met het grootste gemak van de wereld over de balk smijten en daar vervolgens in 3 etappes over liegen zodat we niet gelijk begrijpen volledig in onze reet genaaid te worden, catch my drift?quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:30 schreef Ryon het volgende:
En wat nou als mensen het fijn vinden om een redelijk werkend systeem te leven? De middenklasse in de Nederlandse samenleving is bizar groot. Nog nooit in de geschiedenis hebben zoveel mensen toegang tot hoogwaardige behuizing, onderwijs, gezondheidszorg, rechtsbijstand en allerlei soorten vrijetijdsbesteding.
Zelfs als het minder gaat en overal ter wereld samenlevingen instorten lukt het de Nederlander nog om het hoofd boven water te houden. Ik behoor liever tot het groepje mensen dat zijn uiterste best doet om de boel draaiend te houden zodat wij in de toekomst er ook nog van kunnen genieten, dan tot het groepje mensen dat het nodig vindt om tegen kapitalistische systeem te demonstreren.
Daarnaast is het juist mooi dat men in Nederland over van alles en nog wat kunnen zeiken. Nederlanders houden daarvan. En het mag! Hetgeen waar men echter het meest over zeikt zijn dingen zoals hondenpoep (ergernis #1 in Nederland, hoewel de hongersnood die hele dorpen laat uitsterven op een goede tweede plek staat), de ov-chipkaart, tele2, Marokkaanse hangjeugd, tegenvallende prestaties van het lokale voetbalclubje en verkeersboetes.
Belangrijke zaken natuurlijk, maar tegelijkertijd ook een goede indicatie dat het eigenlijk best wel goed gaat. Tijd om dat te behouden.
Klinkt als een soort kampen... Alle bruinen in een kamp , alle gele in een kamp, alle rooie in een kamp...is dit echt wat je wil?? Alleen in plaats kleurtjes gaan we dan iedereen op basis van activiteiten in een kamp duwen??quote:
dan krijg je denk ik stuk of 50 kleine kampjes waar mensen vrijwillig in kunnen gaan ziten en 1 groot kamp van 90% van de bevolking die het wel best vind zo.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Klinkt als een soort kampen... Alle bruinen in een kamp , alle gele in een kamp, alle rooie in een kamp...is dit echt wat je wil?? Alleen in plaats kleurtjes gaan we dan iedereen op basis van activiteiten in een kamp duwen??
En straks mag je niet stemmen op leden van het IMF.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En welk recht is dat? Het recht om mee te doen aan het uiterlijk vertoon van democratie is wat anders dan democratie. Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik mocht niet stemmen voor de Lissabon-agenda, ik kon ook niet stemmen op een partij die zich uitsprak voor of tegen die Lissabon-agenda. Ik mag ook niet stemmen voor Barroso of anderzins voor de EU die wél macht over mij uitoefent, ik mag zefs niet stemmen voor het parlement dat mag meepraten over die machtsuitoefening, maar slechts op een heel klein onbetekenend deel van dat parlement.
Precies ! Stemmen is voor het kapitalistisch vee, daar doen de communistische sterkhouders natuurlijk niet aan mee! Veel liever met geweld zoals in Rome dingen afdwingen! Ha!quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:46 schreef KoosVogels het volgende:
Zei iemand nou dat die protesteerders maar gewoon moeten stemmen? Haha.
Dat weet ik niet. De maatregelen worden bedacht volgens de wetenschappelijke methode.quote:
Dat is de oplossing van Plato. Er is een groep mensen die belangenloos beschouwd en op basis daarvan bestuurd. Hoe weet je wat juist is? Daar valt niks hard te bewijzen. Wie controleert het wetenschappelijke instituut?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan bedenkt het wetenschappelijke instituut noodzakelijke maatregelen.
Maar is gedwongen verhuizing nou een vrijheid in jouw Papierocratie?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je moet dat topic nog eens 4 x lezen.
Ja. Ik wil in een gemeenschap wonen van gelijkgestemden. Ik wil niet lastig gevallen worden door iemand anders' ideologische onzin.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Klinkt als een soort kampen... Alle bruinen in een kamp , alle gele in een kamp, alle rooie in een kamp...is dit echt wat je wil?? Alleen in plaats kleurtjes gaan we dan iedereen op basis van activiteiten in een kamp duwen??
Oh, dus je hebt geen idee hoe een probleem aangepakt moet worden maar wil wel alles verranderen? Wat als die 'wetenschaps mensen' nou eens corrupt raken? Wat doe je dan? "Wij willen Pietje als grote leider".quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. De maatregelen worden bedacht volgens de wetenschappelijke methode.
Je moet dat topic nog eens 4 x lezen.
natuurlijk de mensen die naast het kampje wonen van de mensen die police burtality, dat zijn goede buren!quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:51 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat is de oplossing van Plato. Er is een groep mensen die belangenloos beschouwd en op basis daarvan bestuurd. Hoe weet je wat juist is? Daar valt niks hard te bewijzen. Wie controleert het wetenschappelijke instituut?
Dat is een mooie. Als je gewoon je spullen weggeeft dan wordt er niet van je gestolen. Als je je niet verzet tegen een verkrachter dan bedrijf je gewoon de liefde. Als je meewerkt met een ontvoerder dan heb je gewoon een fijne reis en verblijf. Verzet je je niet tegen een moordenaar, dan is er euthanasie bij je gepleegd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als jij je niet verzet hoeft er ook geen geweld gebruikt te worden.Wie gebruikt er dan geweld?
Maar ik snap wat je bedoelt. Je wil geen geweldmonopolie bij de overheid, je wil gewoon geen geweld?
En ik wil potten met goud onder regenboog schijtende eenhoorns die in de lucht vliegen.
Ja, uitgaande van het non-agressie principe. Niemand heeft het recht om met dwang voor anderen te bepalen wat ze moeten doen.quote:Dus een wettenloze staat? Puur anarchisme. Zelfregulering der menschen?
In de papierocratie is geen groep mensen die beslissingen neemt. Alles gebeurd puur op basis van de wetenschappelijke methode. Controle gebeurd door volledige transparantie.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:51 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat is de oplossing van Plato. Er is een groep mensen die belangenloos beschouwd en op basis daarvan bestuurd. Hoe weet je wat juist is? Daar valt niks hard te bewijzen. Wie controleert het wetenschappelijke instituut?
En dat het grote kamp dan vind dat die kleine kampjes dood moeten en daar er niemand wat tegen kan doen schoppen ze die kleine kampjes aan gort zodat er één groot Arisch kamp komtquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:50 schreef kovenant het volgende:
[..]
dan krijg je denk ik stuk of 50 kleine kampjes waar mensen vrijwillig in kunnen gaan ziten en 1 groot kamp van 90% van de bevolking die het wel best vind zo.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:52 schreef Droomert het volgende:
[..]
Oh, dus je hebt geen idee hoe een probleem aangepakt moet worden maar wil wel alles verranderen? Wat als die 'wetenschaps mensen' nou eens corrupt raken? Wat doe je dan? "Wij willen Pietje als grote leider".
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In de papierocratie is geen groep mensen die beslissingen neemt. Alles gebeurd puur op basis van de wetenschappelijke methode. Controle gebeurd door volledige transparantie.
Oh oke, en wie neemt de beslissing om iets door te voeren?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In de papierocratie is geen groep mensen die beslissingen neemt. Alles gebeurd puur op basis van de wetenschappelijke methode. Controle gebeurd door volledige transparantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |