Geeft je inderdaad te denken...quote:Op woensdag 7 december 2011 20:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je gaat je natuurlijk meteen afvragen wat eeuwige tweede Kolobnev zo nog allemaal heeft verkocht, die had het wel vaker dat hij alles probleemloos dichtreed, maar toch "plots" niet meer kon reageren.
quote:RGUpdate Robert Gesink
Erg blij met de geboorte van onze kleine Anne, gisteren! Flinke meid, 54cm en 3750gram. Alles verliep prima!
Eh serieus? Fraude, oplichting?quote:Op woensdag 7 december 2011 20:07 schreef Leatherface het volgende:
Tsja, het is zo oud als het wielrennen. En wat is er, juridisch genomen, mis mee? Een overeenkomst tussen twee volwassen mensen.
Inderdaad, gelukkig geen Sem, Sterre, Bloem, Storm of Wolk.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Verfrissend om te lezen dat er ook nog mensen rondlopen die hun kinderen normale namen geven.
quote:Op donderdag 8 december 2011 19:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Allebei uit de uitslag schrappen, dan wint de 3e.
OK, dat was Valverde, die was al geschrapt.
De 4e dan, Gilbert. Leuk, die jongen verdient eens een overwinning in een klassieker.
quote:Op donderdag 8 december 2011 17:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Verfrissend om te lezen dat er ook nog mensen rondlopen die hun kinderen normale namen geven.
Maar serieus, over de winnaar schrappen bij een dopinggeval kun je beargumenteren dat de renner in kwestie anders vast minder snel kon fietsen en dus niet gewonnen zou hebben.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Allebei uit de uitslag schrappen, dan wint de 3e.
OK, dat was Valverde, die was al geschrapt.
De 4e dan, Gilbert. Leuk, die jongen verdient eens een overwinning in een klassieker.
Yep, ze hebben met deze kwestie geen andere renners in het pak gedaan. Vinokourov en Kolobnev lagen op dat moment ongeveer een minuut voor op de achtervolgers en hadden nog maar een meter of 400/500 voor de wielen. Ze zouden sowieso 1 en 2 worden en er werd geen derde partij mee benadeeld.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:04 schreef thettes het volgende:
[..]
In dit specifieke geval echter was Vino en Kolobnev ook de top-2 geweest. Dus is het echt enkel straffen om het straffen zonder enige ander argument.
De vierde, veel grotere partij wel. De wielerliefhebber.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:55 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Yep, ze hebben met deze kwestie geen andere renners in het pak gedaan. Vinokourov en Kolobnev lagen op dat moment ongeveer een minuut voor op de achtervolgers en hadden nog maar een meter of 400/500 voor de wielen. Ze zouden sowieso 1 en 2 worden en er werd geen derde partij mee benadeeld.
Dit is echt een geweldig idee. Als dit er komttwitter:RGUpdate twitterde op zondag 11-12-2011 om 14:33:40Saw a great episode of #RTLTravel about Norway! So: I'll be there! http://t.co/WtEPjzXh reageer retweet
Vond Gesink altijd meer het Shaneequa type..quote:Op donderdag 8 december 2011 17:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Waarmee moeten we dit vergelijken, bijv een Tour of Britain? Maar dan kouder en de wegen natter? Lofoten is leuk maar om daar een wielerwedstrijd te houden, ik weet het niet.quote:Op zondag 11 december 2011 15:15 schreef ItaloDancer het volgende:
Dit is echt een geweldig idee. Als dit er komttwitter:RGUpdate twitterde op zondag 11-12-2011 om 14:33:40Saw a great episode of #RTLTravel about Norway! So: I'll be there! http://t.co/WtEPjzXh reageer retweet
![]()
Waarom niet. Sowieso is 's avonds live wielrennen kunnen kijken ideaal.quote:Op zondag 11 december 2011 16:09 schreef kawotski het volgende:
[..]
Waarmee moeten we dit vergelijken, bijv een Tour of Britain? Maar dan kouder en de wegen natter? Lofoten is leuk maar om daar een wielerwedstrijd te houden, ik weet het niet.
quote:Andy Schleck mogelijk toch in Giro
Enkele kenners suggereerden de voorbije weken dat Andy Schleck zich beter op de Giro 2012 dan op de Ronde van Frankrijk zou concentreren. De Tour zou, met de vele kilometers tegen de klok, geen spek voor Andy's bek zijn. De jongste van de broers Schleck reageerde eerder negatief op deelname aan de Italiaanse rittenwedstrijd, maar volgens ploegleider Johan Bruyneel is een deelname aan de Giro niet uitgesloten.
'Als hij er start, is het om te winnen', vertelde hij aan de Franse krant l'Equipe. 'Het is dit jaar mogelijk om beide rondes te combineren. Al blijft de Ronde van Frankrijk wel het belangrijkste doel voor Andy.'
Ik heb in een interview gelezen dat Kelderman volgend jaar nog geen grote ronde gaat rijden.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zal Kelderman daar ook wel zijn eerste grote ronde rijden. Mogelijk dat Ten Dam er ook start als een soort kopman. En misschien Bos weer eens een grote ronde laten starten.
Dat zegt hij inderdaad in het interview met wielerflits.nl:quote:Op maandag 12 december 2011 16:55 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik heb in een interview gelezen dat Kelderman volgend jaar nog geen grote ronde gaat rijden.
http://www.wielerflits.nl(...)n-verder-kijken.htmlquote:In zijn eerste seizoen wil Kelderman pakken wat hij pakken kan, al beseft hij dat hij onderaan de ladder begint. ''Ik zal veel moeten knechten denk ik. In de tijdritten wil ik graag goede uitslagen rijden. Pakken wat ik pakken kan, al besef ik dat het lastig wordt. Aanvallen maakt sterker, dus ik zal er in sommige koersen ook wel eens invliegen en de aanval zoeken.''
Waar veel klim- en rondetalent bij Rabobank de voorgaande jaren tijdens het eerste profjaar geen grote ronde reden, stapte de bankiersploeg de afgelopen twee jaar van die gedachtegang af. Steven Kruijswijk reed in 2010 zo in zijn eerste profjaar de Giro, iets wat Tom-Jelte Slagter dit jaar ook deed. Welke grote ronde zal Kelderman gaan rijden in 2012? ''Geen'', klinkt het duidelijk. ''Dat is eigenlijk niet een keuze van de ploeg, dat wil ik zelf niet echt. Als ik er al één zou willen rijden, zou dat de Vuelta zijn. Die ligt verderop in het seizoen, waardoor ik al meer aan het niveau gewend moet zijn. In bijvoorbeeld WorldTour-koersen zal ik erg moeten wennen aan het niveau, schat ik in.''
Nadat Keldermans seizoen al redelijk vroeg beëindigd werd door een polsbreuk, hoopt hij in 2012 vroeg aan zijn seizoen te beginnen. ''Ik weet nog niets over mijn programma, eigenlijk. Maar ik wil wel vroeg beginnen. Afgelopen seizoen ben ik ook vroeg gestopt, gedwongen weliswaar. Dan zou ik ook al wat langer aan het niveau kunnen wennen. Als ik soms hoor van ploegleiders hoe het er in WorldTour-koersen aan toe gaat, dan is het zaak om vroeg te beginnen.''
Ik schat in dat hij prima de vuelta kan rijden,en ik denk dat hij dat uiteindelijk ook wel zal gaan doen.quote:Op maandag 12 december 2011 17:39 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Dat zegt hij inderdaad in het interview met wielerflits.nl:
[..]
http://www.wielerflits.nl(...)n-verder-kijken.html
Waarschijnlijk ook wel een goede beslissing.
Zes aankomsten bergop in de vuelta van 2012quote:Op donderdag 15 december 2011 13:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik schat in dat hij prima de vuelta kan rijden,en ik denk dat hij dat uiteindelijk ook wel zal gaan doen.
prachtige ronde voor al die Nederlandse klimmers.......quote:Op donderdag 15 december 2011 14:12 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Zes aankomsten bergop in de vuelta van 2012
http://www.wielerflits.nl(...)in-vuelta-2012-.html
Klinkt prima. Een niet te lange ploegentijdrit (had nog wel 5 km. langer mogen zijn, maar het dubbel vind ik echt veel te veel) is prima zeker omdat in etappe 2 er toch al wel verschillen gemaakt gaan worden.quote:Tour de France 2013: Ploegentijdrit in Nice op dag vier
In de Tour de France van 2013, de honderdste editie, zal ook een ploegtijdrit verreden worden. Nadat de eerste drie etappes op Corsica zijn afgewerkt, zal de vierde etappe een race tegen de klok zijn met de ploeg over een afstand van ongeveer 20 kilometer, zo maakte de ASO vandaag wereldkundig. De volgende dag starten de renners in Cagnes-sur-Mer.
Er is in 2013 geen proloog op Corsica, maar is de eerste rit een kolfje naar de hand van de sprinters. Op dag twee wordt het al een pak zwaarder, want dan vinden de renners drie beklimmingen op hun weg: de Col de Bellagranajo, de Col de la Serra en ook de Col de Vizzavona, een klim van bijna twintig kilometer. Ook de derde dag is lastig en dus geen spek naar de bek voor de sprinters.
Parcours eerste drie Touretappes 2013:
Zaterdag 29 juni: etappe 1: Porto-Vecchio - Bastia (200 km)
Zondag 30 juni: etappe 2: Bastia - Ajaccio (155 km)
Maandag 1 juli: etappe 3: Ajaccio - Calvi (145 km)
Dinsdag 2 juli: etappe 4 Nice-Nice (20 km, ploegentijdrit)
Wielerflits
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |