abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105219890
Hmmm, ik vind het niet echt mooi (die van VAC-DCM trouwens ook niet)
pi_105220383
Dat broekje is gewoon van Leopard :')_
  maandag 5 december 2011 @ 19:34:05 #228
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_105220717
Ik vind het (zoals ik ook al op diverse wielersites zag vermelden) veel meer op Bianchi lijken.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_105236387
Een beetje Gewiss achtig :Y
  dinsdag 6 december 2011 @ 09:26:38 #230
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_105242089
Interessant verhaal van Vaughters over het hele Dekker verhaal bij Garmin.

http://tourchats.com/2011/12/show-19/#more-524

@28:30
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_105256007
quote:
Honderdste Tour start met drie ritten op Corsica

De organisator van de Ronde van Frankrijk - ASO - heeft dinsdag bevestigd dat de Tour in 2013 zal starten met drie ritten op het eiland Corsica. Het is de eerste keer dat het eiland in de Middellandse Zee de Tour mag ontvangen.

De honderdste Ronde van Frankrijk zal op zaterdag 29 juni 2013 van start gaan in Porto-Vecchio, in het zuiden van Corsica. De sprinters krijgen meteen een eerste kans in de vlakke etappe van 200 kilometer langs de kust met finish in Bastia. Maar in de tweede rit kan de strijd voor het geel al losbarsten. Het peloton trekt in een pittige etappe van 155km diagonaal over het eiland van Bastia naar Ajaccio. Daarbij moeten de Col de Bellagranajo de Col de la Serra en Col de Vizzavona bedwongen worden.

Ook de derde en laatste etappe op Corsica is geen voer voor de sprinters. Van Ajaccio moeten de renners over een heuvelachtig parcours 145km afleggen om Calvi te bereiken. Daarna wordt er teruggekeerd naar het vasteland.

Corsica, dat voor het eerst de Tour mag ontvangen, investeert zo'n drie miljoen euro in Le Grand Départ. 'Voor onze honderdste editie wilden we een onuitgegeven, spectaculaire start. Hier in Corsica vinden we het allemaal', aldus tourbaas Christian Prudhomme.

Volgend jaar wordt La Grande Boucle op gang geschoten in Luik.

Parcours eerste drie etappes Tour 2013

Zaterdag 29 juni Porto-Vecchio - Bastia, 200 km
Zondag 30 juni: Bastia - Ajaccio, 155 km
Maandag 1 juli: Ajaccio - Calvi, 145 km
pi_105261162
Klinkt leuk, maar het hangt natuurlijk allemaal weer af van hoe lang het nog vlak is na het laatste obstakel.
pi_105270644
quote:
"Vinokoerov kocht zijn zege in Luik"

Volgens een Zwitsers magazine hangt er een reukje aan de zege van Aleksandr Vinokoerov in Luik-Bastenaken-Luik in 2010. De Kazach zou 100.000 euro betaald hebben aan Aleksandr Kolobnev om Luik-Bastenaken-Luik te winnen.

"Aleksandr Vinokoerov heeft zijn zege in Luik-Bastenaken-Luik 2010 gekocht." Dat staat in het Zwitserse magazine L'Illustré, dat woensdag verschijnt.

Vinokoerov zou 100.000 euro betaald hebben aan Aleksandr Kolobnev, die in ruil zijn benen stilhield in de eindsprint met zijn tweeën.

L'Illustré baseert zich op e-mails tussen de twee daags na Luik-Bastenaken-Luik. Kolobnev schrijft dat hij zo'n zege nooit zou verkopen, behalve aan Vinokoerov en geeft z'n rekeningnummer.

Vinokoerov: "Leen wel eens geld uit"

Vinokoerov ontkent het verhaal. "Ik heb dit nooit gedaan in mijn carrière. Ik heb altijd gevochten voor mijn zeges", zegt de Kazach, die volgend jaar nog een seizoen koerst.

Aleksandr Vinokoerov heeft wel een halve verklaring voor de storting van 100.000 euro op de rekening van Kolobnev in de weken na zijn overwinning, al wil hij er niet te diep op ingaan.

"Dat is privé. Ik spreek hier niet met de politie. Het had niets met mijn zege te maken. Ik leen geregeld hier en daar geld uit."

"Dit is gewoon nog maar eens een verhaal om mij zwart te maken."
pi_105270788
Goede vriend is het dan, als hij zo even 100.000 euro uitleent
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 6 december 2011 @ 23:40:39 #235
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_105278883
Vaag verhaal...
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_105279330
Wedstrijden verkopen is van alle tijden. Maar het is niet de bedoeling om het zo open en bloot te doen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 6 december 2011 @ 23:52:16 #237
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_105279371
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 23:51 schreef marcodej het volgende:
Wedstrijden verkopen is van alle tijden. Maar het is niet de bedoeling om het zo open en bloot te doen.
Doe het als Michael Boogerd en Rabobank inderdaad.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_105279918
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 december 2011 23:52 schreef Szura het volgende:

[..]

Als Michael Boogerd wat vaker had verkocht ipv gekocht dan was hij nog steeds heel vaak tweede maar wel een stuk rijker.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 december 2011 @ 00:59:24 #239
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105281539
quote:

[..]

:D _O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_105284038
Kruijswijk geen Giro dus, toch wel benieuwd welke ploeg Rabo in de Giro gaat opstellen. Slagter die dan maar een vrije rol krijgt?
  woensdag 7 december 2011 @ 09:01:43 #241
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_105284095
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 08:58 schreef Ericr het volgende:
Kruijswijk geen Giro dus, toch wel benieuwd welke ploeg Rabo in de Giro gaat opstellen. Slagter die dan maar een vrije rol krijgt?
Waarschijnlijk zal Kelderman daar ook wel zijn eerste grote ronde rijden. Mogelijk dat Ten Dam er ook start als een soort kopman. En misschien Bos weer eens een grote ronde laten starten.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_105284099
quote:

[..]

"Breuk zegt dat het ok is"
pi_105284127
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 08:58 schreef Ericr het volgende:
mooie vrijbuitersploeg.

Vind het eigenlijk wel jammer dat ze nu dus met drie potentiele kopmannen in de Tour gaan starten, terwijl een Mollema/Kruijswijk met een specifieke voorbereiding voor de Vuelta daar toch hoge ogen zou kunnen gooien..
  woensdag 7 december 2011 @ 09:05:14 #244
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_105284177
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:03 schreef franklop het volgende:

[..]

mooie vrijbuitersploeg.

Vind het eigenlijk wel jammer dat ze nu dus met drie potentiele kopmannen in de Tour gaan starten, terwijl een Mollema/Kruijswijk met een specifieke voorbereiding voor de Vuelta daar toch hoge ogen zou kunnen gooien..
Vind het ook wel jammer. Het was juist extra mooi om de Giro en Vuelta te volgen, terwijl zij zo goed reden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_105284376
Alle ballen op de TDF, kan alleen maar tegenvallen. Zeker in een TDF die niet gericht is op de klimmers.
pi_105284496
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:05 schreef Redefine het volgende:

[..]

Vind het ook wel jammer. Het was juist extra mooi om de Giro en Vuelta te volgen, terwijl zij zo goed reden.
het gaf er wel een extra dimesie aan ja..

quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:16 schreef Ericr het volgende:
Alle ballen op de TDF, kan alleen maar tegenvallen. Zeker in een TDF die niet gericht is op de klimmers.
ja precies, ze moeten wel heel erg verbeteren in tijdrijden om echt een kans te kunnen maken. Wel heb je kans op 1 of meer ritzeges of wellicht zelfs de bolletjes voor Steven of Bauke.
pi_105307475
quote:
De dag na de wedstrijd geeft Kolobnev al via mail zijn bankrekeningnummer van een BSI-bank in Locarno door aan Vinokourov. Volgens L'Illustré wordt daar later ook 100.000 euro op gestort van een BNP-rekening in Monaco. De bijhorende tekst spreekt boekdelen:

'Herinner je je dat het voor mij een geweldige kans was? Ik weet niet of ik gelijk had om te doen wat ik deed. Maar ik heb jou laten winnen, niet zozeer omwille van onze overeenkomst, maar vooral door mijn gevoelens naar jou toe en naar jouw situatie. Zelfs mijn vrouw was niet al te chagrijnig door het feit dat ik tweede werd omdat jij won. Als het iemand anders was geweest, dan zou ik hebben gekoerst voor de overwinning, de roem en de bonus. Want die dag voelde ik me sterker dan ooit. Nu kan ik alleen maar geduldig wachten om te zien of dit alles niet tevergeefs was. Hier is alvast mijn bankrekening. Wis het uit jouw mailbox. Laat het me weten wanneer ik kan kijken of alles goed is aangekomen. Veel succes in de Giro!'

Enkele dagen later, op 8 mei 2010, volgt het korte antwoord:

'Hi Kolobok! (Kolobnevs bijnaam). Sorry dat ik niet eerder kon antwoorden. Ik was bezig met de kinderen, de Giro, etc.. Je hebt alles goed gedaan, maak je geen zorgen. Nogmaals bedankt. Dit jaar zul je wel het Russisch kampioenschap winnen. Maak je geen zorgen over de overeenkomst, wacht gewoon nog even zodat ik het kan doen. Goed rusten. Vino.'
  FOK!fotograaf woensdag 7 december 2011 @ 20:00:50 #248
73911 ultra_ivo
pi_105308666
Dat laatste korte antwoord geeft het ook een andere lading. Het dienst en wederdienst verhaal is zo oud als de wielersport. Vino kon natuurlijk prima een aantal van zijn Russische ploegmaten de opdrahct geven om Kolobnev te helpen tijdens het Russisch kampioenschap. Overwinningen zo tegen elkaar uitruilen is vaak genoeg gebeurd.
  woensdag 7 december 2011 @ 20:07:32 #249
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_105309022
Nu kan ik me nog inbeelden dat een klassieker voor een Rus misschien niet zo onzettend commercieel interessant is om mee thuis te komen, maar dan nog: LBL inruilen voor een fucking Russisch titeltje? Dat zal dan toch wel voor het geld zijn geweest.

Je gaat je natuurlijk meteen afvragen wat eeuwige tweede Kolobnev zo nog allemaal heeft verkocht, die had het wel vaker dat hij alles probleemloos dichtreed, maar toch "plots" niet meer kon reageren.

[ Bericht 6% gewijzigd door SaintOfKillers op 07-12-2011 20:12:49 ]
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_105309041
Tsja, het is zo oud als het wielrennen. En wat is er, juridisch genomen, mis mee? Een overeenkomst tussen twee volwassen mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')