Ja, was leuk!quote:
jij gaat vrijwillig naar buitenlanders kijken??? kun je ook naar een asielzoekerscentrum gaan. is gratiesquote:
uuh whut? dat je daar op letquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:34 schreef Qunix het volgende:
Zo.. De eerste grap over rassen is gemaakt.
Het valt gewoon op.s
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij gaat vrijwillig naar buitenlanders kijken??? kun je ook naar een asielzoekerscentrum gaan. is graties
mijn overgrootmoeder is Duits!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook Duits en Frans bloed ja!
maar wat is er mis mee dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Valt gewoon op. Hij doet het alleen maar.
Answer to life!quote:
gelijk geKuiktquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hitje uit 1995
http://dutchcharts.nl/sho(...)t+Type+Of+Mood&cat=s
en je Fok!-ex had gewoon gelijk!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:36 schreef minthy het volgende:
Zo hé... Ben ik even bij de overburen, mis ik een hele spellingsdiscussie
Mijn bet bet overgrootmoeder ja!quote:
* 3rdRock belt BREINquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:37 schreef ConscienceNL het volgende:
Rob doet vannacht Ekdom in de Nacht.
Wat ik opvallend vind van deze man is dat hij zijn show laatste jaar vult met slechte grappen. Minimaal 1x in de minuut een grap over rassen maakt (ook zijn eigen) en dan als hem gevraagd wordt (door een presentator, maar wie weet ik even niet) is hij boos dat deze vraag hem gesteld wordt en hij vooral zegt dat hij niet racistisch is.quote:
veel plezierquote:
quote:
Vorige keer liepen jullie er nog over te zeiken..quote:
Instrumentaal veel beter doh.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Vorige keer liepen jullie er nog over te zeiken..
[ afbeelding ]
Goed idee.quote:
a girl can change her mind honey!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Vorige keer liepen jullie er nog over te zeiken..
[ afbeelding ]
+1quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
Een meid kan verander haar gedachte honing!
iets met hoogtepunt en dan stoppen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wat ik opvallend vind van deze man is dat hij zijn show laatste jaar vult met slechte grappen. Minimaal 1x in de minuut een grap over rassen maakt (ook zijn eigen) en dan als hem gevraagd wordt (door een presentator, maar wie weet ik even niet) is hij boos dat deze vraag hem gesteld wordt en hij vooral zegt dat hij niet racistisch is.
Ik heb zoiets van... Waarom steeds over rassen hebben. Doe eens goeie gasten uitnodigen en een leuke show maken.
Hij was leukquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
iets met hoogtepunt en dan stoppen.
hoe noem je het als je met een hele groep mensen in jezelf snijdt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
ik ken het niet eensquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:49 schreef naatje_1 het volgende:
ofzo, één van de eerste liedjes waar ik verkikkerd op was, dit is nou voor mij jeugdsentiment.
Naatje, ook als beginnende luisteraar al alternatief.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ken het niet eensnja, wel eens voorbij horen komen denk ik, maar meer ook niet
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoe noem je het als je met een hele groep mensen in jezelf snijdt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
whehehe lekker subtielquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:53 schreef naatje_1 het volgende:
Alweer zo'n anusontsluitende schijtplaat.
+1quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:53 schreef naatje_1 het volgende:
Alweer zo'n anusontsluitende schijtplaat.
twitter:TwitWouter twitterde op vrijdag 14-10-2011 om 19:18:20WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEeEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD #3FM #EKSTRAWEEKEND reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |