Wie vd 4?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Thijs neefje bij DWDD aan tafel over 'de film'!
Is dat op de uni?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:08 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Gedoe on deze mini tavjes te posten
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:08 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Gedoe on deze mini tavjes te posten
Oktopus oid is dat toch? Heb ik in de tijd dat ik nog wel eens meedeed aan studententoernooien nog wel eens tegen gespeeld. De heren dan uiteraardquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Yep, dames zoveel training net voorbij, nu zaalvoetbal...
Yep, maar ze hebben toch maar 2 handenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oktopus oid is dat toch? Heb ik in de tijd dat ik nog wel eens meedeed aan studententoernooien nog wel eens tegen gespeeld. De heren dan uiteraard![]()
En het damesteam heet Oktopussy?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Yep, maar ze hebben toch maar 2 handen
Hoeveel mensen komen er? Een rijsttafel is het aantal gasten + rijst.......quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:08 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...ben er nog steeds niet helemaal over uit wat het diner morgen gaat brengen
AGF.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:08 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...ben er nog steeds niet helemaal over uit wat het diner morgen gaat brengen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:53 schreef Bluezz het volgende:
Met kunst en vliegwerk nog beter de garage opgeruimd en nu kan zowel de scootmobiel als de auto erin
Nu? Of met het eten?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
Zusje komt gezellig buurtenIk moet nl. een laptop voorzien van Office
Nuquote:
Hee zus, ik hoop dat je Pee beloont met lekkere dingen. Dat zou ik doen als ik iemand had die me kon helpen.quote:
Bij de crematie van mijn zus zat de zaal ook vol met mannen met tattoos en dikke buikenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:52 schreef golfer het volgende:
Gezellig naar de bioskoop?
http://www.zie.nl/video/o(...)-Angels/m1ezvn1f8vdf
Heftig, maar goed dat je een afspraak maakt!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:14 schreef AnneX het volgende:
Dag allemaal
Het was heftig afgelopen woe.avond.
De verzorgende heeft een persoonlijke noot uitgesproken die moeders typeerde tijdens haar verblijf.
Zo heftig, dat ik volgende week een afspraak heb gemaakt met een psych.
Snel ding van g. en Blz.
* gaat verder met de wordfeud competitie. Log = levenontwijkendgedrag.
Begrijp het.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:31 schreef krakkemieke het volgende:
Heh Anne, als ik het was, zou je dat ook zeggen.... Vraag een expert....
Als ik geopereerd ben zal het vast wel meevallen... Maarik ben zo bang dat ik niet van zaal af kan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:49 schreef krakkemieke het volgende:
Voor ziekenhuis:
stroopwafels Piet!
Maglite
Ik haat iets op mijn hoofd. Ik had liever een helm en een leuke dag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik hou niet van helmen
@ Annexx jeetje toch
Oh andersom! Ik droeg meestal een helm. Ook als ik met een trike meeging.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Tja het is een keuze, je kan op de fiets of lopend ook een ongeluk krijgen.
Ja. Je kan ook op een scooter een ongeluk krijgen. Of je kan zoals ik op de eerste verdieping wonen, met een betonnen trap waar je zomaar op uit kan glijden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Tja het is een keuze, je kan op de fiets of lopend ook een ongeluk krijgen.
We zijn ouwe mensen die niet zo nodig hard hoeven te rijden (hoewel er natuurlijk de mogelijkheid bestaat om de snorbrommer van de begrenser te laten halen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
@Golfer en Bluezz
Mag ik vragen waarom de 25km variant?![]()
Sterkte Pee!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:25 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn muis wil niet meer klikkenDe toetsen dus
Da's best lastig
Nu doe ik alles maar met het tablet, maar da's verre van ideaal
Opeens zijn de muisknoppen ermee gestopt
PC al herstart. Nieuw raadsel dit
Ik ben dol op alliteraties Bluezz!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:26 schreef Bluezz het volgende:
Muitende muischZijn je batterijen soms op
Office gelukt bij zuslief?
Muistoetsen instellenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:25 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn muis wil niet meer klikkenDe toetsen dus
Da's best lastig
Nu doe ik alles maar met het tablet, maar da's verre van ideaal
Opeens zijn de muisknoppen ermee gestopt
PC al herstart. Nieuw raadsel dit
Het is gewoon een muis met draadje. Ik kan wel de cursor bewegen. Da's het maffequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:26 schreef Bluezz het volgende:
Muitende muischZijn je batterijen soms op
Duhquote:Office gelukt bij zuslief?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik hou niet van helmen
Je zal wel geschrokken zijn LHO, scooter nog heel
@ Annexx jeetje toch
quote:
Tja, bijkomende schade....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:36 schreef krakkemieke het volgende:
Ik meen dat de schade niks uitmaakte toen mijn zus tussen de vangrails lag.......
Neu, zelfs de trauma helicopter niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja, bijkomende schade....
Moest de schade vangrails ook nog betaald worden?
Andere USB poort proberen? Ik kan mij niet voorstellen dat beide knoppen tegelijk besluiten dood te gaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is gewoon een muis met draadje. Ik kan wel de cursor bewegen. Da's het maffe
[..]
DuhZelfde versie als ze had
Gelukkig heb ik ooit eens een versie van een vriend gekregen en die netjes bewaard
Dat deel van de ouwe mensen daarvan was ik op de hoogtequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
We zijn ouwe mensen die niet zo nodig hard hoeven te rijden (hoewel er natuurlijk de mogelijkheid bestaat om de snorbrommer van de begrenser te laten halen.) En verder inderdaad: geen gedoe met helmen. Op de fiets dragen we die ook niet en dit ding gaat nauwelijks harder dan wanneer je flink doorfietst.
Doe eens lezen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Andere USB poort proberen? Ik kan mij niet voorstellen dat beide knoppen tegelijk besluiten dood te gaan
Ah, wa liev.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Andere USB poort proberen? Ik kan mij niet voorstellen dat beide knoppen tegelijk besluiten dood te gaan
wtfquote:PostNL maakt frankeren makkelijker. Sinds 1 juli 2010 staat er geen euroaanduiding meer op de postzegels maar een cijfer.
Op postzegels voor brieven of kaarten tot en met 20 gram komt voortaan een 1 te staan.
Afhankelijk van de bestemming staat op de postzegel de aanduiding Nederland, Europa of Wereld.
Ja, dat had ik ondertussen begrepen, en dat is erg kut.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:43 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Doe eens lezen!
Mijn zus is met de motor verongelukt.
Ik heb daar al vaak op gereageerd!
Wie zou er dan ook iets naar den Belg versturenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:44 schreef Stereotomy het volgende:
wtf
Dus ik heb postzegels gekocht maar moet nieuwe halen omdat ik iets naar België wil versturen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij niet, het idee is alleen dat je niet meer ziet hoeveel duurder een postzegel is geworden. Je kan nog steeds kijken hoeveel postzegel X en Y kost, en dan genoeg van Y bijplakken zodat je op hetzelfde bedrag als X zitquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
wtf
Dus ik heb postzegels gekocht maar moet nieuwe halen omdat ik iets naar België wil versturen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ahaquote:Wilt u Nederland 1-postzegels plakken op zendingen naar het buitenland? Let op:
Binnen Europa geldt de bovenstaande combinatie van postzegels maal 2.
Voor wereldwijde bestemmingen geldt de bovenstaande combinatie maal 3.
En Turkije is wel Europa, en bepaalde delen van Griekenland weer niet (Althans, een paar jaar terug)quote:
Die had borisz (geloof ik) een paar weken geleden al geplaatstquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:52 schreef golfer het volgende:
Gezellig naar de bioskoop?
http://www.zie.nl/video/o(...)-Angels/m1ezvn1f8vdf
Vooral dat. Niemand die meer weet hoeveel die postzegel zelf waard is. Dus het is vooral een goede manier van cashen voor de PTT TPG TNT PostNL en niet makkelijker voor de consumentquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:18 schreef borisz het volgende:
Kunnen ze makkelijker een cent per jaar er bovenop doen ofzo.
Die naamswisseling ook continue iddquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:19 schreef Anthraxx het volgende:
Vooral dat. Niemand die meer weet hoeveel die postzegel zelf waard is. Dus het is vooral een goede manier van cashen voor de PTT TPG TNT PostNL en niet makkelijker voor de consument.
Verschrikkelijk is het.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:25 schreef Isabeau het volgende:
Die naamswisseling ook continue iddEcht, je zou eens een enquete moeten houden en mensen moeten vragen: 'Wie bezorgt uw post?'
'PostNL kampt met financiële problemen'. No shit, Sherlockquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:29 schreef kaasplankje het volgende:
Verschrikkelijk is het.Elke keer nieuwe huisstijl, naam. Ik begin me bijna af te vragen op weg naar het postkantoor hoe het nu weer heten zal. Het interieur hangt nog niet eens of het wordt al weer vervangen door weer andere. En nog maar te zwijgen over autobelettering, pennen, folders en reclame, kleding, etc
Postkantoor, welk postkantoor?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:29 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Verschrikkelijk is het.Elke keer nieuwe huisstijl, naam. Ik begin me bijna af te vragen op weg naar het postkantoor hoe het nu weer heten zal. Het interieur hangt nog niet eens of het wordt al weer vervangen door weer andere. En nog maar te zwijgen over autobelettering, pennen, folders en reclame, kleding, etc
Wat ga je daar doen Boor?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:05 schreef borisz het volgende:
Zo tas ingepakt. Zo naar Utreg. Ofwel Bloestreg
Kort nachtjequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Shave yer bollix was wel erg leuk gister. Gezellig mee zingen met traditionele drinkliederen gespeeld door een jonge vriendelijke Ier (even mee staan kletsen), een jonge Schot en een soort leprechaun met een banjo die iedere keer verbaasd leek dat hij daadwerkelijk op dat ding kon spelen (en hoe!)Gezellig dus
![]()
En hoe is het hier met jullie?
En dan maar denken dat een nieuwe naam een oplossing is of zoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:32 schreef Leintjeuh het volgende:
'PostNL kampt met financiële problemen'. No shit, SherlockMismanagement kost geld
En dat natuurlijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Postkantoor, welk postkantoor?
Was te verwachten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:03 schreef borisz het volgende:
Jammer Les Blues in de finale van het WK Rugby. Ze verslaan Wales.
Herkenbaar, alleen was onze externe wekker (je weet wel, bruin, harig en druk) mijn interne wekker voor om 5 uurquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kort nachtjeingebouwde wekker werkt ook in het weekend, terwijl ik toch echt lekker laat naar bed ging.
De training blijft door mijn hoofd spokenNog een paar dingen doorlezen en morgen even oefenen met PPT en ander scherm heen en weer kunnen switchen en beginpraatje oefenen..
Zus wel gesproken! En die ging het met moeders (en geloof oma) overleggen. Ze was het wel met me eensquote:
We gaan kaasfondue'en vanavondquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben je op tijd thuis om je cluppie zien te verliezen vanavond?
Zelf met de rode kaart was Wales beterquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:03 schreef borisz het volgende:
Jammer Les Blues in de finale van het WK Rugby. Ze verslaan Wales.
Wat ik opzich als een vooruitgang zie; daar kan je tenminste 1 enveloppe laten frankeren, op het postkantoor deden ze dat niet meer en moest je een velletje zegels kopenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dat natuurlijkWij hebben ook geen postkantoor meer.
M'n moeder in 1957 op die foto.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:57 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren de gelukkige winnares geworden van een Facebookcompetitie van TopVintage en dit jurkje uitgekozen als prijs:
[ afbeelding ]
quote:
Dat scheelt idd. Ik moest altijd een heel vel zegels kopen voor post naar Australië, nu ga ik met mn brief naar de kantoorboekhandel, ze wegen hem en hop 1X frankeren en klaar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat ik opzich als een vooruitgang zie; daar kan je tenminste 1 enveloppe laten frankeren, op het postkantoor deden ze dat niet meer en moest je een velletje zegels kopen
Ik heb al een klein rondje in de zon gescooterd. B. is nu met het ding naar het strand.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Zowhey wat een heerlijk weerLekker fietstochtje gemaakt met Sam. Hij had er zin in, heeft bijna de hele route mee gerend
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb al een klein rondje in de zon gescooterd. B. is nu met het ding naar het strand.
Stuk goedkoper ook dan met een auto rondkarrenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb al een klein rondje in de zon gescooterd. B. is nu met het ding naar het strand.
Deze is niet zo snel hoor. Dit is de snorversie die begrensd is op max. 25 km/u.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:43 schreef Isabeau het volgende:
Lijkt me heerlijk zo'n scooterLekker snel
Net zo snel als fietsen, alleen een stuk minder vermoeiendquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Deze is niet zo snel hoor. Dit is de snorversie die begrensd is op max. 25 km/u.
Oh! Wat jammer! 40 was ook leuk geweestquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:45 schreef golfer het volgende:
Deze is niet zo snel hoor. Dit is de snorversie die begrensd is op max. 25 km/u.
Dat komt misschien, na een inrij-periode, ook nog wel een keer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:49 schreef Isabeau het volgende:
Oh! Wat jammer! 40 was ook leuk geweest
Het was echt zo leukquote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:11 schreef borisz het volgende:
Best leerzame workshop. Nu weer naar 0255. Ook nog even bij Bert's Bierhuis geweest
Haha, biologisch verantwoord ;-)quote:
Ah ok.. soort multimediakastje dusquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:54 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, biologisch verantwoord ;-)
Nee, heel klein kastje (je houdt hem zo in je handpalm) die je aansluit op de televisie en draadloos op het netwerk. Vervolgens kun je via de televisie in iTunes en je kunt het scherm van je iPad laten zien op je tv, en daar alles laten zien (foto's, video's).
Niet bijzonder nuttig dus, wel cool
Wat ik al had, maar dan zwartquote:
Ohja leukquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wat ik al had, maar dan zwartEn dan wil ik er nog wat stijlvollere laarsjes bij voor de leuk, grijs of bruin ofzo.
[ afbeelding ]
Ja, deze zijn gewoon leuk en ik kan er een hele dag op lopenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohja leukComfie
Ik wil ook nog iets met lagere hak.. En enkellaarsjes..
Mijn zwarte laarzen met iets hogere hak kan ik inmiddels ook de hele dag op lopen, heb ze regelmatig aan naar mijn werk. Dus iets van die hoogte zou leuk zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, deze zijn gewoon leuk en ik kan er een hele dag op lopenEn dan nog van die enkellaarsjes idd erbij voor de afwisseling en daar een wat hogere hak onder.
Er zijn maar weinig fietsers die 25 halenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Net zo snel als fietsen, alleen een stuk minder vermoeiend![]()
das waar, 25 is flink doortrappen. Ik fiets vaak rond de 20 geloof ik. (sportfiets, recreatief). Maar tochquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig fietsers die 25 halenDe meeste komen niet boven de 15 uit..
Dude!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik kom even lurken en zie daar een supergave scooter van b&g! Wat zijn jullie toch hip. Hartstikke mooi ding.
Slomequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:32 schreef golfer het volgende:
Werd op m'n eerste uittestritje met het apparaat wel keihard ingehaald door een amateur wielrenner op z'n racefiets.
Ik ook ong. 20 km.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
das waar, 25 is flink doortrappen. Ik fiets vaak rond de 20 geloof ik. (sportfiets, recreatief). Maar toch![]()
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook ong. 20 km.
Ritje naar zee was ruim een kwartiertje maar vanmiddag
....quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:08 schreef Felagund het volgende:
AZ doet het goed dit jaar.Als ze winnen al 9 punten voor op Ajax toch?
Oh Lie! We hebben een beetje een logistiek (en wollig) probleempje volgende week..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:04 schreef LieLie het volgende:
Wij aten een salade met gecaramelliseerde stoofpeertjes
Tan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh Lie! We hebben een beetje een logistiek (en wollig) probleempje volgende week..
AZ doet het erg goed inderdaad, die tweede goal net spelen ze ook prachtig uit. Maar wat stond Ajax te schutterenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:08 schreef Felagund het volgende:
AZ doet het goed dit jaar.Als ze winnen al 9 punten voor op Ajax toch?
Sjeeeeeetjemina zeg.. Belachelijk!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De schapen moeten spelen om 20.00 of zo
Heeeeeel laat etenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Sjeeeeeetjemina zeg.. Belachelijk!
Maarre, wat nu?
Ja achterlijk hequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Sjeeeeeetjemina zeg.. Belachelijk!
Maarre, wat nu?
Weekend erna hebben we ook nog niks?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja achterlijk he![]()
Maareh.. weet ik nietóf Thijs heeft gewoon pech en moet spelen op volle maag (of zonder toetje)
óf we moeten iets anders verzinnen..
Dan hebben we een feesie in Hoornquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Weekend erna hebben we ook nog niks?
Dehoeveel? Dinchen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan hebben we een feesie in Hoorn![]()
Misschien gewoon dinchen? Dan kan Thijs weg als hij moet..
Vroeg eten voor Drenthenquote:
Tapasquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dinerlunch
Vermoed dan voor iets tapas achtigs te kiezen, dan is dat goed te doen![]()
op tijdquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Tapas
Hoe laat wil je ons dan hebben?
In your dreams.quote:
Ja, maar scheids had hem niet moeten geven.quote:
Ja, sgoe!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
op tijd![]()
Zeg maar hoe laat het kan. Ik zal denk ik nog wel wat voorbereidingen moeten doen, maar op zich zou vanaf een uur of 2 prima zijn.
Waar zijn de culthelden als je ze nodig hebtquote:
Volgens mij is het zijn maag.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:11 schreef golfer het volgende:
Weer een gevalletje hersenschudding van een keeper?
Altidore zocht het wel een beetje op.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Volgens mij is het zijn maag.
en daar gaat Enoh en is het einde wedstrijd.
Ja, maar hij maakt daarvoor al een stomme fout waardoor hij uberhaupt in de problemen komt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Altidore zocht het wel een beetje op.
Daar krijg je de kaart niet voorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, maar hij maakt daarvoor al een stomme fout waardoor hij uberhaupt in de problemen komt.
Nee, maar een goed spelende middenvelder voorkomt hem evengoed wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daar krijg je de kaart niet voor
Hot knots begonia systeem zo te zienquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:15 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe speelt Ajax nu? Janssen meer naar achter?
AZ speelt al sinds laatste paar minuten eerste helft paniekvoetbal.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hot knots begonia systeem zo te zien![]()
quote:
Snap niet helemaal wat een kotssmiley met Calimero te maken heeft, maar Steer heeft het zelf uitgevondenquote:
Janssen moet gewoon op 10.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:38 schreef TAV74 het volgende:
Nou, Ajax in ieder geval een betere tweede helft. En Janssen maar gewoon in deze rol houden en niet meer als controleur.
Heeft ie niet genoeg conditie voor, maar zou inderdaad wel z'n plek moeten zijn.quote:
Ajax speelt niet met een echte 10. Zoals nu met Eriksen en Theo als de twee aanvallende middenvelders zou het moeten kunnen, En dan straks, als Boilesen terug is, Anita ipv Enoh als controleur.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Breaking Bad kijkenStoofpot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:36 schreef golfer het volgende:
Nog 1 aflevering van serie 3 en dan kunnen we volgende week beginnen aan serie 4.
Ook een absolute aanrader is de serie Boardwalk Empire, waar in de USA nu de 2e serie van loopt.
Al was het alleen maar vanwege de vele (soms compleet) blote vrouwen.quote:
Het is toch van HBO? Dan is het normaal.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Al was het alleen maar vanwege de vele (soms compleet) blote vrouwen.
Ik moet er ook niet te veel door elkaar kijken nee, dat werkt niet. We kijken nu BB zo af en toe tussendoor, verder niet echt iets vast. We hebben nog wat Scandinavische detectives liggen, maar dat zijn meteen lange films dus die bewaren we voor als we verder echt niets te kijken hebbenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:40 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb het een tijdje gevolgd en ik ben afgehaakt. Het werd me teveel al die series![]()
Hopelijk blijft het droog.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:33 schreef golfer het volgende:
Straks de Honkbalfinale live bekijken.
Ik ben een teddybeerquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:58 schreef Isabeau het volgende:
Mijn teddybeer toen ik nog een kleine Isa was
[ afbeelding ]
't is een bijzondere finale geloof ik hequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:33 schreef golfer het volgende:
Straks de Honkbalfinale live bekijken.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
't is een bijzondere finale geloof ik he
Sowieso toch eeuwen geleden dat een Europese ploeg de finale haalt begreep ik?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:47 schreef borisz het volgende:
[..].
VOor het eerst dat NL in de finale staat.
Voor het eerst in 70 jaar een Europees team in de finale en de vorige keer was het niet eens een echt WK. Toen was het GB tegen een samengesteld USA-team over 5 wedstrijden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
't is een bijzondere finale geloof ik he
Zie editquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Sowieso toch eeuwen geleden dat een Europese ploeg de finale haalt begreep ik?
Euh, wij hebben niet zoveel verschillende bestanden als jij denk ikquote:Op zondag 16 oktober 2011 09:52 schreef PdeHoog het volgende:
Lie, leuk speelgoed die Apple TV. Speelt-ie alles af?
En anders kan je hem jailbreaken en XMBC er op zetten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:52 schreef PdeHoog het volgende:
Lie, leuk speelgoed die Apple TV. Speelt-ie alles af?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Euh, wij hebben niet zoveel verschillende bestanden als jij denk ikmaar alles wat iTunes kan afspelen kan de tv ook. Je kunt via dat ding op youtube, en vanaf de iPad (2) vanalles afspelen. In de player van uitzendinggemist bijvoorbeeld zit een extra knopje en dan stuurt ie het beeld naar de tv. Fotostream zit automatisch op het kastje, ook wel grappig
en er zit een afstandsbedieninkje bij, maar je kunt ook je iPhone(4) of iPad als remote gebruiken.
Nog steeds beperkt dusquote:Op zondag 16 oktober 2011 10:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En anders kan je hem jailbreaken en XMBC er op zetten.
Maar out of the box ondersteunt het ding voornamelijk alleen iTunes formaten (dmv Airplay; geen idee of daar nog meer support voor kan komen)
Yeah.quote:
Limoentaart?quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:59 schreef AnneX het volgende:
Zo jammer voor Epke.
Koffie en zelfgebakken limoentaart.
Ik heb ooit geloof ik elke kledingwinkel in het centrum van Den Haag gehad en de enige jas die ik mooi vond was 850 euroquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Pff een warme, mooie, niet al te dure winterjas vinden is echt n kansloze missie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |