Wie vd 4?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Thijs neefje bij DWDD aan tafel over 'de film'!
Is dat op de uni?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:08 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Gedoe on deze mini tavjes te posten
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:08 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Gedoe on deze mini tavjes te posten
Oktopus oid is dat toch? Heb ik in de tijd dat ik nog wel eens meedeed aan studententoernooien nog wel eens tegen gespeeld. De heren dan uiteraardquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Yep, dames zoveel training net voorbij, nu zaalvoetbal...
Yep, maar ze hebben toch maar 2 handenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oktopus oid is dat toch? Heb ik in de tijd dat ik nog wel eens meedeed aan studententoernooien nog wel eens tegen gespeeld. De heren dan uiteraard![]()
En het damesteam heet Oktopussy?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Yep, maar ze hebben toch maar 2 handen
Hoeveel mensen komen er? Een rijsttafel is het aantal gasten + rijst.......quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:08 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...ben er nog steeds niet helemaal over uit wat het diner morgen gaat brengen
AGF.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:08 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...ben er nog steeds niet helemaal over uit wat het diner morgen gaat brengen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:53 schreef Bluezz het volgende:
Met kunst en vliegwerk nog beter de garage opgeruimd en nu kan zowel de scootmobiel als de auto erin
Nu? Of met het eten?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
Zusje komt gezellig buurtenIk moet nl. een laptop voorzien van Office
Nuquote:
Hee zus, ik hoop dat je Pee beloont met lekkere dingen. Dat zou ik doen als ik iemand had die me kon helpen.quote:
Bij de crematie van mijn zus zat de zaal ook vol met mannen met tattoos en dikke buikenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:52 schreef golfer het volgende:
Gezellig naar de bioskoop?
http://www.zie.nl/video/o(...)-Angels/m1ezvn1f8vdf
Heftig, maar goed dat je een afspraak maakt!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:14 schreef AnneX het volgende:
Dag allemaal
Het was heftig afgelopen woe.avond.
De verzorgende heeft een persoonlijke noot uitgesproken die moeders typeerde tijdens haar verblijf.
Zo heftig, dat ik volgende week een afspraak heb gemaakt met een psych.
Snel ding van g. en Blz.
* gaat verder met de wordfeud competitie. Log = levenontwijkendgedrag.
Begrijp het.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:31 schreef krakkemieke het volgende:
Heh Anne, als ik het was, zou je dat ook zeggen.... Vraag een expert....
Als ik geopereerd ben zal het vast wel meevallen... Maarik ben zo bang dat ik niet van zaal af kan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:49 schreef krakkemieke het volgende:
Voor ziekenhuis:
stroopwafels Piet!
Maglite
Ik haat iets op mijn hoofd. Ik had liever een helm en een leuke dag.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik hou niet van helmen
@ Annexx jeetje toch
Oh andersom! Ik droeg meestal een helm. Ook als ik met een trike meeging.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Tja het is een keuze, je kan op de fiets of lopend ook een ongeluk krijgen.
Ja. Je kan ook op een scooter een ongeluk krijgen. Of je kan zoals ik op de eerste verdieping wonen, met een betonnen trap waar je zomaar op uit kan glijden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Tja het is een keuze, je kan op de fiets of lopend ook een ongeluk krijgen.
We zijn ouwe mensen die niet zo nodig hard hoeven te rijden (hoewel er natuurlijk de mogelijkheid bestaat om de snorbrommer van de begrenser te laten halen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
@Golfer en Bluezz
Mag ik vragen waarom de 25km variant?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |