SPOILER: Algemene informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Additionele informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door STING op 19-10-2011 13:13:43 ]Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Valt toch altijd tegen vind ik als je een oud spel gaat spelen. Je herinnert je fantastische graphics en dan zie je dat ze verschrikkelijk gedateerd zijn. Of zwaar verouderde physics, nooit gemist toen je het spel voor het eerst speelde maar dan erger je je opeens kapot eraanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klopt helemaal
Oh wat zou ik graag alles in Morrowind vergeten zodat ik weer helemaal opnieuw verliefd kan worden op dat spel
en terechtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:43 schreef Rezania het volgende:
Wat, alweer een nieuw deel?In dit tempo zijn we 5 delen verder voordat Skyrim uit is.
verschil koken/alchemy,quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:24 schreef Rezania het volgende:
Maar waar zullen we nu eens over speculeren? Koken of zo?
Ik denk dat koken zich vooral op health zal concentreren en dat je voor magicka en fatigue nog steeds potions moet drinken. Ook denk ik dat je eerst iets kan koken en dan poison in dat eten kan doen, daarna plaats je het in de zak van een npc en dan gaat hij dood.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:26 schreef leeell het volgende:
[..]
verschil koken/alchemy,
ik denk dat koken vooral korte boosts zijn (zoals Fortify was van magic, is koken nu met ingredients)
en alchemy puur potions/elixers/poisons worden
Nee, gewoon nee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:40 schreef tochweerhenk het volgende:
mammoths and sabretoothed tigers.
There are kids in the game. Kinderen vermoorden
Bethesda en ook EA bvb, zullen zoiets nooit in hun games toevoegen.quote:
Kan niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:40 schreef tochweerhenk het volgende:
mammoths and sabretoothed tigers.
There are kids in the game. Kinderen vermoorden
Gelukkig niet nee, anders zou het spel in de meeste landen niet eens uitkomen.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:40 schreef tochweerhenk het volgende:
mammoths and sabretoothed tigers.
There are kids in the game. Kinderen vermoorden
quote:
Mods? In fallout kon je kindjes ook doden. Ik ga dat ook doen, alle Argonians en Elves en Nords die tegen the Empire zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee, anders zou het spel in de meeste landen niet eens uitkomen.
In fallout was het één van de populairste modsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:54 schreef The_Substitute het volgende:
En smoofie zwemt weer tegen de stroming in.
Uhm, oké.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mods? In fallout kon je kindjes ook doden. Ik ga dat ook doen, alle Argonians en Elves en Nords die tegen the Empire zijn
Natuurlijk, want verandering is eng.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:53 schreef tochweerhenk het volgende:
-GASP- We start in a prison again.
In Fallout 2 kon het ook gewoon. Maar daar zaten dan wel consequenties aan. Je kon bvb bepaalde companions niet meer meenemen als je een kind had vermoord.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:55 schreef Smoofie het volgende:
In fallout was het één van de populairste mods"Killable children"
Naja, het is toch grappig, het blijft een spelletjequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:59 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
In Fallout 2 het kon ook gewoon. Maar daar zaten dan wel consequenties aan. Je kon bvb bepaalde companions niet meer meenemen als je een kind had vermoord.
Voor mij persoonlijk hoeft het er niet in te zitten, want ik ga het niet gebruiken als een soort metafoor voor 'keuzevrijheid'.
Wat heb jij met kinderen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:02 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik hoop wel dat er leuke quests met kinderen zijn.
Hoi Adolfquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mods? In fallout kon je kindjes ook doden. Ik ga dat ook doen, alle Argonians en Elves en Nords die tegen the Empire zijn
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:02 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik denk dat je met een vrouw kan trouwen en dan kinderen kan krijgen, verder niks bijzonders, Misschien kan je ze ook weer kwijtraken (Fable 3).
waarschijnlijk lopen er ook wel wat frummels in dorpen en steden.
Je vrouw die naast je vecht en daarna een sandwich voor je maakt.quote:7) Will we be able to have relationships with the NPCs, romantic or otherwise?
Bruce: Absolutely! You make friends with people by doing things for them. Friends in the game will treat you differently. Some of them will even agree to go with you into dungeons and on adventures. You can even get married. If you own a house, your spouse will move in with you.
quote:
Ja, het blijft maar een spel, je kunt toch ook allemaal vrouwen doden in Oblivion ofzo, wat maakt het uitquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Sowieso vind ik dat van geen kinderen in spellen stoppen onzin, zeker op basis van "je kunt ze vermoorden".
Moeten we dan ook maar gelijk alle mensen en dieren uit spellen halen puur omdat iemand kan besluiten ze te vermoorden?
Oja, dat 'level' was echt zo'n wtf moment.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Naja, het is toch grappig, het blijft een spelletjeIn F3 en oblivion maakt ik gwn normale saves en soms ging ik gwn rampage iedereen doden in een stad, voor de gein
[ afbeelding ]
Klinkt als veel opgehoopte frustratie. Wil je er over praten? Daar is 't forum voor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:02 schreef Smoofie het volgende:
Naja, het is toch grappig, het blijft een spelletjeIn F3 en oblivion maakt ik gwn normale saves en soms ging ik gwn rampage iedereen doden in een stad, voor de gein
Zo'n beetje idd. Maar dat had daarin ook een doel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:12 schreef tochweerhenk het volgende:
Net zoals dat vliegveld level op mw2 (voor wie dat gespeeld hebben).
Als het goed is start je op het moment van je executie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:53 schreef tochweerhenk het volgende:
-GASP- We start in a prison again.
Ik speel het spel gwn met mijn normal character ook normaal hoor. Alleen soms is een beetje combat wel leuk als iedereen je vijand is ^^. Daarna laat ik gewoon weer mijn normale save. Want het is nogal saai als iedereen dood isquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:09 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Klinkt als veel opgehoopte frustratie. Wil je er over praten? Daar is 't forum voor.
Ik speel ieder spel, dat je zelf je speelwijze laat bepalen, eerst hoe ik het b.w.v.s. zelf zou doen. Speech gebruiken als het kan, vechten als het moet, de beste van 2 slechte opties kiezen e.d. En in een volgende playthrough speel ik het tegenovergestelde; onverschillig, cynisch, agressief. Gewoon om te zien hoe dat uitgewerkt is. Maar ik speel nooit als een soort psychopaat, dat haalt voor mij de lol er juist af.
Dat zeiden ze in de review van UK-IGN, over Fallout: New Vegas, op een goed manier:
"Fallout's uncompromising violence, too, is double-edged; seeing crucified Caesar's Legion victims dying in agony isn't funny in any way, but watching a raider's head explode really is."
Een kind vermoorden valt bij mij in dezelfde categorie als die kruisigingen. Alleen hadden die kruisigingen tenminste nog een doel, verhaalsgewijs/emotioneel gezien. Begrijp me niet verkeerd, je hoort mij ook niet klagen als het er wel in zou zitten, want het blijft idd maar een game. Maar het voegt gewoon niks toe, voor mij.
Zou humor zijn als je je gewoon liet executerenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:22 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Als het goed is start je op het moment van je executie?
Zeker de 50 euro waard danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zou humor zijn als je je gewoon liet executeren
Dat miste ik ff.quote:
Jawel, modsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:50 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dat miste ik ff.![]()
Maar ja, zulke dingen krijgen we dus niet te zien in Skyrim.
Ok, ok, jij wint.quote:
"Zo."quote:
quote:
Zo hebben ze die speedruns dus gedaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zou humor zijn als je je gewoon liet executeren
Die volgorde hou ik ook aan. Eerst Skyrim!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:57 schreef ems. het volgende:
Fuck batman. Het eerste deel was geweldig en ik kijk ook zeker uit naar deel 2 maar elder scrolls verdient mijn complete toewijding. Ik bewaar Arkham City lekker voor december
Lijkt me niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:43 schreef Rezania het volgende:
Komen de planes of Oblivion eigenlijk ook voor in Skyrim? Want anders wordt het wel heel moeilijk om bloodgrass te vinden.
Journeyman Acrobatics heeft Dodge, dan werkt het wel om de boog te ontspannen (na gebruik dodge)quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:31 schreef Killjoy het volgende:
Ach het gaat wel aardig, maar L.A. Noire geeft mij iets meer plezier op dit moment.
Ben een beetje sneaky boogschutter, ik vraag me af hoe de beleving van boogschutten in Skyrim gaat zijn, hopelijk kan ik in game er ook voor kiezen om de boog weer te ontspannen i.p.v. dat ik verplicht ben om de pijl te schieten zoals in Oblivion.
Ik heb nog nooit een ES game uitgespeeld, toch ben ik superfan van de serie. Ik blijf alleen altijd veel te lang hangen in sidequests en explorenquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:19 schreef leeell het volgende:
heiden, je zou niet eens postrechten moeten hebben hier
Dat had ik met Fallout New Vegas ookquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ES game uitgespeeld, toch ben ik superfan van de serie. Ik blijf alleen altijd veel te lang hangen in sidequests en exploren
Ik vond het in Oblivion niet bijzonder bruikbaar, marksmanship. Hoogstens om de vijand alvast wat te verzwakken voor je hem te lijf gaat met een zwaard.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:08 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb nog nooit boogschuttertje gespeeld eigenlijk
Misschien begin ik daar wel mee in Skyrim
?!?!?!?!quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik vond het in Oblivion niet bijzonder bruikbaar, marksmanship. Hoogstens om de vijand alvast wat te verzwakken voor je hem te lijf gaat met een zwaard.
Pijl en boog lijkt me in Skyrim wel handig aangezien die draken gewoon vliegen, dan kan je er moeilijk met een zwaard op in gaan hakken. Magie is natuurlijk ook een optie.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:08 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb nog nooit boogschuttertje gespeeld eigenlijk
Misschien begin ik daar wel mee in Skyrim
Nog niet aangedacht, maar daar heb je gelijk in. Alleen in de tweede fase dat hij niet meer kan vliegen kun je aanpakken met zwaard. Deze keer dan ook maar eens pijl en boog gaan trainen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pijl en boog lijkt me in Skyrim wel handig aangezien die draken gewoon vliegen, dan kan je er moeilijk met een zwaar op in gaan hakken. Magie is natuurlijk ook een optie.
Hmmmm ik denk dat ik zekerweten met een archer beginquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pijl en boog lijkt me in Skyrim wel handig aangezien die draken gewoon vliegen, dan kan je er moeilijk met een zwaar op in gaan hakken. Magie is natuurlijk ook een optie.
De beste boogschutters zijn de Wood Elves (Bosmer), sowieso is dat ras "het beste" voor een Thief char (tussen haakjes, want je kunt er net zo goed een mage van maken, of een Nord thief maken om maar eens wat te noemenquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hmmmm ik denk dat ik zekerweten met een archer beginStraks maar weer eens alle rassen doorlezen. Wat raden jullie aan qua ras?
In Morrowind vond ik pijl en boog niet echt lekker besturen. Oblivion heb ik alleen op de console gespeeld en ook daar was ik beter met een zwaard in m'n klauwen.
Maar Skyrim speel ik weer op de PC en de besturing zal er alleen maar fijner op zijn geworden, dus lekker headshotten wordt dat
In Fallout heb ik het liefste een sniper in m'n handen
Dit dusquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik had altijd graag een Dunmer Thief/Assassin, Marksman traint wel vanzelf als je bijna continu aan het pew pew-en bent
Als je hem lekkerder vind spelen op de PC en de graphics zijn niet slechter dan op je 360 zou ik voor de PC versie gaan. Dan heb je als bonus ook nog toegang tot alle playermade mods.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:18 schreef Ghostandor het volgende:
Ik heb de game ge-preordered voor de 360 omdat ik niet verwacht dat de game lekker zal draaien op mijn laptop (Pentium i5, 4 gb RAM, GT 425M). Heb een beetje Oblivion gespeeld op mijn 360, en nu begin ik toch weer te twijfelen. Mooi beeld wel op een 42 inch plasmascherm, maar ik vind het toch lekkerder spelen op mijn laptop/pc.
Iemand enig idee of ik toch beter voor de pc-versie kan gaan dan? Als de graphics op mijn 360 praktisch hetzelfde zijn als op mijn laptop, dan is dat wel een serieuze optie...
Ja klopt, alleen heb ik dus geen idee hoe het met die graphics op mijn bescheiden laptopje zit...quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Als je hem lekkerder vind spelen op de PC en de graphics zijn niet slechter dan op je 360 zou ik voor de PC versie gaan. Dan heb je als bonus ook nog toegang tot alle playermade mods.
Mwa, ik denk niet dat iemand ooit 100% completion heeft gehaald op een character.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ES game uitgespeeld, toch ben ik superfan van de serie. Ik blijf alleen altijd veel te lang hangen in sidequests en exploren
Daarom ook zo snel mogelijk de main story van Oblivion uitgespeeld, was je van die vervelende poorten af.. Ik verwacht dat dit hetzelfde zal zijn met de draken in Skyrim..quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:17 schreef jepperdeprep het volgende:
Die dragon encounters zijn random toch? Nu hoop ik dus niet dat je steeds (net als met die Oblivion gates in Oblivion) draken tegenkomt. Dat zou irritant zijn.
Of gewoon niet beginnen, dat had je ook niet met die random poorten te maken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:01 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Daarom ook zo snel mogelijk de main story van Oblivion uitgespeeld, was je van die vervelende poorten af.. Ik verwacht dat dit hetzelfde zal zijn met de draken in Skyrim..
Dat was zelfs nog beter want dan had je ook die lelijke kapotte poorten niet die het landschap verkrachten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of gewoon niet beginnen, dat had je ook niet met die random poorten te maken.
Ik hoop eigenlijk dat er geen limiet aan zitquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:15 schreef Smoofie het volgende:
Hoeveel van die "perks" kun je kiezen? Ik wil nl 2h Weapons, Heavy armor en Destruction..
Dat is één van de redenen waarom ik nog niet aan de mainquest ben begonnen, ik wil het landschap niet verkrachten. Maar ik denk dat draken dat minder doen dan Oblivion gates.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:07 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat was zelfs nog beter want dan had je ook die lelijke kapotte poorten niet die het landschap verkrachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |