?!?!?!?!quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:08 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik vond het in Oblivion niet bijzonder bruikbaar, marksmanship. Hoogstens om de vijand alvast wat te verzwakken voor je hem te lijf gaat met een zwaard.
Pijl en boog lijkt me in Skyrim wel handig aangezien die draken gewoon vliegen, dan kan je er moeilijk met een zwaard op in gaan hakken. Magie is natuurlijk ook een optie.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:08 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb nog nooit boogschuttertje gespeeld eigenlijk
Misschien begin ik daar wel mee in Skyrim
Nog niet aangedacht, maar daar heb je gelijk in. Alleen in de tweede fase dat hij niet meer kan vliegen kun je aanpakken met zwaard. Deze keer dan ook maar eens pijl en boog gaan trainen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pijl en boog lijkt me in Skyrim wel handig aangezien die draken gewoon vliegen, dan kan je er moeilijk met een zwaar op in gaan hakken. Magie is natuurlijk ook een optie.
Hmmmm ik denk dat ik zekerweten met een archer beginquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pijl en boog lijkt me in Skyrim wel handig aangezien die draken gewoon vliegen, dan kan je er moeilijk met een zwaar op in gaan hakken. Magie is natuurlijk ook een optie.
De beste boogschutters zijn de Wood Elves (Bosmer), sowieso is dat ras "het beste" voor een Thief char (tussen haakjes, want je kunt er net zo goed een mage van maken, of een Nord thief maken om maar eens wat te noemenquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hmmmm ik denk dat ik zekerweten met een archer beginStraks maar weer eens alle rassen doorlezen. Wat raden jullie aan qua ras?
In Morrowind vond ik pijl en boog niet echt lekker besturen. Oblivion heb ik alleen op de console gespeeld en ook daar was ik beter met een zwaard in m'n klauwen.
Maar Skyrim speel ik weer op de PC en de besturing zal er alleen maar fijner op zijn geworden, dus lekker headshotten wordt dat
In Fallout heb ik het liefste een sniper in m'n handen
Dit dusquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik had altijd graag een Dunmer Thief/Assassin, Marksman traint wel vanzelf als je bijna continu aan het pew pew-en bent
Als je hem lekkerder vind spelen op de PC en de graphics zijn niet slechter dan op je 360 zou ik voor de PC versie gaan. Dan heb je als bonus ook nog toegang tot alle playermade mods.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:18 schreef Ghostandor het volgende:
Ik heb de game ge-preordered voor de 360 omdat ik niet verwacht dat de game lekker zal draaien op mijn laptop (Pentium i5, 4 gb RAM, GT 425M). Heb een beetje Oblivion gespeeld op mijn 360, en nu begin ik toch weer te twijfelen. Mooi beeld wel op een 42 inch plasmascherm, maar ik vind het toch lekkerder spelen op mijn laptop/pc.
Iemand enig idee of ik toch beter voor de pc-versie kan gaan dan? Als de graphics op mijn 360 praktisch hetzelfde zijn als op mijn laptop, dan is dat wel een serieuze optie...
Ja klopt, alleen heb ik dus geen idee hoe het met die graphics op mijn bescheiden laptopje zit...quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Als je hem lekkerder vind spelen op de PC en de graphics zijn niet slechter dan op je 360 zou ik voor de PC versie gaan. Dan heb je als bonus ook nog toegang tot alle playermade mods.
Mwa, ik denk niet dat iemand ooit 100% completion heeft gehaald op een character.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ES game uitgespeeld, toch ben ik superfan van de serie. Ik blijf alleen altijd veel te lang hangen in sidequests en exploren
Daarom ook zo snel mogelijk de main story van Oblivion uitgespeeld, was je van die vervelende poorten af.. Ik verwacht dat dit hetzelfde zal zijn met de draken in Skyrim..quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:17 schreef jepperdeprep het volgende:
Die dragon encounters zijn random toch? Nu hoop ik dus niet dat je steeds (net als met die Oblivion gates in Oblivion) draken tegenkomt. Dat zou irritant zijn.
Of gewoon niet beginnen, dat had je ook niet met die random poorten te maken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:01 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Daarom ook zo snel mogelijk de main story van Oblivion uitgespeeld, was je van die vervelende poorten af.. Ik verwacht dat dit hetzelfde zal zijn met de draken in Skyrim..
Dat was zelfs nog beter want dan had je ook die lelijke kapotte poorten niet die het landschap verkrachten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of gewoon niet beginnen, dat had je ook niet met die random poorten te maken.
Ik hoop eigenlijk dat er geen limiet aan zitquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:15 schreef Smoofie het volgende:
Hoeveel van die "perks" kun je kiezen? Ik wil nl 2h Weapons, Heavy armor en Destruction..
Dat is één van de redenen waarom ik nog niet aan de mainquest ben begonnen, ik wil het landschap niet verkrachten. Maar ik denk dat draken dat minder doen dan Oblivion gates.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:07 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat was zelfs nog beter want dan had je ook die lelijke kapotte poorten niet die het landschap verkrachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |