abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103146774
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 14:08 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ik vond het in Oblivion niet bijzonder bruikbaar, marksmanship. Hoogstens om de vijand alvast wat te verzwakken voor je hem te lijf gaat met een zwaard.
?!?!?!?!

Ik herinner met dat je, mits getrained en zeker in combinatie met sneak attacks juist behachelijk veel kan one-shotten. Op een gegeven moment maar gestopt met schieten omdat het te makkelijk werd :P
Conscience do cost.
pi_103146837
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 12:08 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb nog nooit boogschuttertje gespeeld eigenlijk :o

Misschien begin ik daar wel mee in Skyrim :9
Pijl en boog lijkt me in Skyrim wel handig aangezien die draken gewoon vliegen, dan kan je er moeilijk met een zwaard op in gaan hakken. Magie is natuurlijk ook een optie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rezania op 16-10-2011 14:46:26 ]
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_103147266
quote:
2s.gif Op zondag 16 oktober 2011 14:26 schreef Rezania het volgende:

[..]

Pijl en boog lijkt me in Skyrim wel handig aangezien die draken gewoon vliegen, dan kan je er moeilijk met een zwaar op in gaan hakken. Magie is natuurlijk ook een optie.
Nog niet aangedacht, maar daar heb je gelijk in. Alleen in de tweede fase dat hij niet meer kan vliegen kun je aanpakken met zwaard. Deze keer dan ook maar eens pijl en boog gaan trainen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_103147289
quote:
2s.gif Op zondag 16 oktober 2011 14:26 schreef Rezania het volgende:

[..]

Pijl en boog lijkt me in Skyrim wel handig aangezien die draken gewoon vliegen, dan kan je er moeilijk met een zwaar op in gaan hakken. Magie is natuurlijk ook een optie.
Hmmmm ik denk dat ik zekerweten met een archer begin :D Straks maar weer eens alle rassen doorlezen. Wat raden jullie aan qua ras?

In Morrowind vond ik pijl en boog niet echt lekker besturen. Oblivion heb ik alleen op de console gespeeld en ook daar was ik beter met een zwaard in m'n klauwen.

Maar Skyrim speel ik weer op de PC en de besturing zal er alleen maar fijner op zijn geworden, dus lekker headshotten wordt dat :D

In Fallout heb ik het liefste een sniper in m'n handen :9
pi_103147480
Ik ga gewoon voor battlemage, eerst die draak de lucht uit branden met vuurballen en daarna zijn kop eraf hakken met een zwaard. :7
  Moderator / Redactie FP zondag 16 oktober 2011 @ 14:52:00 #81
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_103147649
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 14:40 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Hmmmm ik denk dat ik zekerweten met een archer begin :D Straks maar weer eens alle rassen doorlezen. Wat raden jullie aan qua ras?

In Morrowind vond ik pijl en boog niet echt lekker besturen. Oblivion heb ik alleen op de console gespeeld en ook daar was ik beter met een zwaard in m'n klauwen.

Maar Skyrim speel ik weer op de PC en de besturing zal er alleen maar fijner op zijn geworden, dus lekker headshotten wordt dat :D

In Fallout heb ik het liefste een sniper in m'n handen :9
De beste boogschutters zijn de Wood Elves (Bosmer), sowieso is dat ras "het beste" voor een Thief char (tussen haakjes, want je kunt er net zo goed een mage van maken, of een Nord thief maken om maar eens wat te noemen :P ).

Ik had altijd graag een Dunmer Thief/Assassin, Marksman traint wel vanzelf als je bijna continu aan het pew pew-en bent :')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_103148011
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 14:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik had altijd graag een Dunmer Thief/Assassin, Marksman traint wel vanzelf als je bijna continu aan het pew pew-en bent :')
Dit dus :') Bij elk RPG achtig spel maak ik altijd een Stealth-based character _O-
  zondag 16 oktober 2011 @ 15:02:50 #83
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_103148048
Het is in ieder geval wel een potentieel zeer goede game :)
Kan niet wachten, misschien zelfs pre-orderen.
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_103148546
Ik heb de game ge-preordered voor de 360 omdat ik niet verwacht dat de game lekker zal draaien op mijn laptop (Pentium i5, 4 gb RAM, GT 425M). Heb een beetje Oblivion gespeeld op mijn 360, en nu begin ik toch weer te twijfelen. Mooi beeld wel op een 42 inch plasmascherm, maar ik vind het toch lekkerder spelen op mijn laptop/pc.

Iemand enig idee of ik toch beter voor de pc-versie kan gaan dan? Als de graphics op mijn 360 praktisch hetzelfde zijn als op mijn laptop, dan is dat wel een serieuze optie...
pi_103148769
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 15:18 schreef Ghostandor het volgende:
Ik heb de game ge-preordered voor de 360 omdat ik niet verwacht dat de game lekker zal draaien op mijn laptop (Pentium i5, 4 gb RAM, GT 425M). Heb een beetje Oblivion gespeeld op mijn 360, en nu begin ik toch weer te twijfelen. Mooi beeld wel op een 42 inch plasmascherm, maar ik vind het toch lekkerder spelen op mijn laptop/pc.

Iemand enig idee of ik toch beter voor de pc-versie kan gaan dan? Als de graphics op mijn 360 praktisch hetzelfde zijn als op mijn laptop, dan is dat wel een serieuze optie...
Als je hem lekkerder vind spelen op de PC en de graphics zijn niet slechter dan op je 360 zou ik voor de PC versie gaan. Dan heb je als bonus ook nog toegang tot alle playermade mods.
pi_103148897
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 15:27 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Als je hem lekkerder vind spelen op de PC en de graphics zijn niet slechter dan op je 360 zou ik voor de PC versie gaan. Dan heb je als bonus ook nog toegang tot alle playermade mods.
Ja klopt, alleen heb ik dus geen idee hoe het met die graphics op mijn bescheiden laptopje zit...
pi_103149416
Fijne perks :9

Archery
- Bows do 25% more damage
- Zoom in
- Zooming slows time

- 10% crit chance
- Move faster with drawn bow
- Recover twice as many arrows from dead bodies
- 50% chance of paralysing for few seconds
- Draw bow 30% faster

Sneak
- Sneak attacks with bows do 3x damage
  zondag 16 oktober 2011 @ 15:51:43 #88
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_103149495
Archer *O*
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_103149802
Maar doen headshots nou meer schade of niet?
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:09:40 #90
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_103149954
Ofcourse.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_103150210
Die dragon encounters zijn random toch? Nu hoop ik dus niet dat je steeds (net als met die Oblivion gates in Oblivion) draken tegenkomt. Dat zou irritant zijn.
pi_103150677
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 12:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een ES game uitgespeeld, toch ben ik superfan van de serie. Ik blijf alleen altijd veel te lang hangen in sidequests en exploren :+
Mwa, ik denk niet dat iemand ooit 100% completion heeft gehaald op een character.
Ik vind ook niet dat ES alleen om het verhaal draait, dat is denk ik toch iets meer voor de iets meer casual gamer ;)
Het exploren van gebieden is wel leuk, en kan ook zo verdomd veel tijd in gaan zitten :')
I am not lost, it's just I've no idea where I am
pi_103154156
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:17 schreef jepperdeprep het volgende:
Die dragon encounters zijn random toch? Nu hoop ik dus niet dat je steeds (net als met die Oblivion gates in Oblivion) draken tegenkomt. Dat zou irritant zijn.
Daarom ook zo snel mogelijk de main story van Oblivion uitgespeeld, was je van die vervelende poorten af.. Ik verwacht dat dit hetzelfde zal zijn met de draken in Skyrim..
pi_103154258
quote:
1s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:01 schreef Spaulding het volgende:

[..]

Daarom ook zo snel mogelijk de main story van Oblivion uitgespeeld, was je van die vervelende poorten af.. Ik verwacht dat dit hetzelfde zal zijn met de draken in Skyrim..
Of gewoon niet beginnen, dat had je ook niet met die random poorten te maken.
pi_103154422
quote:
2s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:03 schreef Rezania het volgende:

[..]

Of gewoon niet beginnen, dat had je ook niet met die random poorten te maken.
Dat was zelfs nog beter want dan had je ook die lelijke kapotte poorten niet die het landschap verkrachten. ^O^
  zondag 16 oktober 2011 @ 18:15:19 #96
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_103154729
Hoeveel van die "perks" kun je kiezen? Ik wil nl 2h Weapons, Heavy armor en Destruction..
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_103155566
quote:
7s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:15 schreef Smoofie het volgende:
Hoeveel van die "perks" kun je kiezen? Ik wil nl 2h Weapons, Heavy armor en Destruction..
Ik hoop eigenlijk dat er geen limiet aan zit :o

Waar hebben jullie allemaal Skyrim gepre-ordered? Ik wil hem spotgoedkoop en supersnel na de release :P (PC)
  zondag 16 oktober 2011 @ 18:36:49 #98
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_103155567
Obliviongates _O_

Speed omhoog + feather potion/spell en je stoof overal voorbij en je kon zonder te vechten binnen een paar minuten een gate sluiten. Plus, je had weer sigilstones die je kon gebruiken om random wapens en armor te enchanten, die je weer kon verkopen en dus cashen :9. En je fame ging omhoog met elke gate die je sloot, zodat o.a. als je iets verkeerds had gedaan, guards je met rust WILDEN laten.

Dus het is niet zo moeilijk om de voordelen er van te zien. 8-)
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_103155716
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 18:07 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Dat was zelfs nog beter want dan had je ook die lelijke kapotte poorten niet die het landschap verkrachten. ^O^
Dat is één van de redenen waarom ik nog niet aan de mainquest ben begonnen, ik wil het landschap niet verkrachten. Maar ik denk dat draken dat minder doen dan Oblivion gates.
  zondag 16 oktober 2011 @ 19:23:46 #100
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_103157277
The Dark Brotherhood, zou er nu weer zo'n vampier zijn? TOen ik de borhterhood joinde had ik die vampier meteen gestaked :D
AFCA
Qui audet adipiscitur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')