Dat miste ik ff.quote:
Jawel, modsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:50 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dat miste ik ff.![]()
Maar ja, zulke dingen krijgen we dus niet te zien in Skyrim.
Ok, ok, jij wint.quote:
"Zo."quote:
quote:
Zo hebben ze die speedruns dus gedaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zou humor zijn als je je gewoon liet executeren
Die volgorde hou ik ook aan. Eerst Skyrim!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:57 schreef ems. het volgende:
Fuck batman. Het eerste deel was geweldig en ik kijk ook zeker uit naar deel 2 maar elder scrolls verdient mijn complete toewijding. Ik bewaar Arkham City lekker voor december
Lijkt me niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:43 schreef Rezania het volgende:
Komen de planes of Oblivion eigenlijk ook voor in Skyrim? Want anders wordt het wel heel moeilijk om bloodgrass te vinden.
Journeyman Acrobatics heeft Dodge, dan werkt het wel om de boog te ontspannen (na gebruik dodge)quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:31 schreef Killjoy het volgende:
Ach het gaat wel aardig, maar L.A. Noire geeft mij iets meer plezier op dit moment.
Ben een beetje sneaky boogschutter, ik vraag me af hoe de beleving van boogschutten in Skyrim gaat zijn, hopelijk kan ik in game er ook voor kiezen om de boog weer te ontspannen i.p.v. dat ik verplicht ben om de pijl te schieten zoals in Oblivion.
Ik heb nog nooit een ES game uitgespeeld, toch ben ik superfan van de serie. Ik blijf alleen altijd veel te lang hangen in sidequests en explorenquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:19 schreef leeell het volgende:
heiden, je zou niet eens postrechten moeten hebben hier
Dat had ik met Fallout New Vegas ookquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ES game uitgespeeld, toch ben ik superfan van de serie. Ik blijf alleen altijd veel te lang hangen in sidequests en exploren
Ik vond het in Oblivion niet bijzonder bruikbaar, marksmanship. Hoogstens om de vijand alvast wat te verzwakken voor je hem te lijf gaat met een zwaard.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:08 schreef lkb9000 het volgende:
Ik heb nog nooit boogschuttertje gespeeld eigenlijk
Misschien begin ik daar wel mee in Skyrim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |