SPOILER: Algemene informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Additionele informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door STING op 19-10-2011 13:13:43 ]Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Valt toch altijd tegen vind ik als je een oud spel gaat spelen. Je herinnert je fantastische graphics en dan zie je dat ze verschrikkelijk gedateerd zijn. Of zwaar verouderde physics, nooit gemist toen je het spel voor het eerst speelde maar dan erger je je opeens kapot eraanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klopt helemaal
Oh wat zou ik graag alles in Morrowind vergeten zodat ik weer helemaal opnieuw verliefd kan worden op dat spel
en terechtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:43 schreef Rezania het volgende:
Wat, alweer een nieuw deel? In dit tempo zijn we 5 delen verder voordat Skyrim uit is.
verschil koken/alchemy,quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:24 schreef Rezania het volgende:
Maar waar zullen we nu eens over speculeren? Koken of zo?
Ik denk dat koken zich vooral op health zal concentreren en dat je voor magicka en fatigue nog steeds potions moet drinken. Ook denk ik dat je eerst iets kan koken en dan poison in dat eten kan doen, daarna plaats je het in de zak van een npc en dan gaat hij dood.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:26 schreef leeell het volgende:
[..]
verschil koken/alchemy,
ik denk dat koken vooral korte boosts zijn (zoals Fortify was van magic, is koken nu met ingredients)
en alchemy puur potions/elixers/poisons worden
Nee, gewoon nee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:40 schreef tochweerhenk het volgende:
mammoths and sabretoothed tigers.
There are kids in the game. Kinderen vermoorden
Bethesda en ook EA bvb, zullen zoiets nooit in hun games toevoegen.quote:
Kan niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:40 schreef tochweerhenk het volgende:
mammoths and sabretoothed tigers.
There are kids in the game. Kinderen vermoorden
Gelukkig niet nee, anders zou het spel in de meeste landen niet eens uitkomen.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:40 schreef tochweerhenk het volgende:
mammoths and sabretoothed tigers.
There are kids in the game. Kinderen vermoorden
quote:
Mods? In fallout kon je kindjes ook doden. Ik ga dat ook doen, alle Argonians en Elves en Nords die tegen the Empire zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee, anders zou het spel in de meeste landen niet eens uitkomen.
In fallout was het één van de populairste mods "Killable children"quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:54 schreef The_Substitute het volgende:
En smoofie zwemt weer tegen de stroming in.
Uhm, oké.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mods? In fallout kon je kindjes ook doden. Ik ga dat ook doen, alle Argonians en Elves en Nords die tegen the Empire zijn
Natuurlijk, want verandering is eng.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:53 schreef tochweerhenk het volgende:
-GASP- We start in a prison again.
In Fallout 2 kon het ook gewoon. Maar daar zaten dan wel consequenties aan. Je kon bvb bepaalde companions niet meer meenemen als je een kind had vermoord.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:55 schreef Smoofie het volgende:
In fallout was het één van de populairste mods "Killable children"
Naja, het is toch grappig, het blijft een spelletje In F3 en oblivion maakt ik gwn normale saves en soms ging ik gwn rampage iedereen doden in een stad, voor de geinquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:59 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
In Fallout 2 het kon ook gewoon. Maar daar zaten dan wel consequenties aan. Je kon bvb bepaalde companions niet meer meenemen als je een kind had vermoord.
Voor mij persoonlijk hoeft het er niet in te zitten, want ik ga het niet gebruiken als een soort metafoor voor 'keuzevrijheid'.
Wat heb jij met kinderen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:02 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik hoop wel dat er leuke quests met kinderen zijn.
Hoi Adolfquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mods? In fallout kon je kindjes ook doden. Ik ga dat ook doen, alle Argonians en Elves en Nords die tegen the Empire zijn
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:02 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik denk dat je met een vrouw kan trouwen en dan kinderen kan krijgen, verder niks bijzonders, Misschien kan je ze ook weer kwijtraken (Fable 3).
waarschijnlijk lopen er ook wel wat frummels in dorpen en steden.
Je vrouw die naast je vecht en daarna een sandwich voor je maakt.quote:7) Will we be able to have relationships with the NPCs, romantic or otherwise?
Bruce: Absolutely! You make friends with people by doing things for them. Friends in the game will treat you differently. Some of them will even agree to go with you into dungeons and on adventures. You can even get married. If you own a house, your spouse will move in with you.
quote:
Ja, het blijft maar een spel, je kunt toch ook allemaal vrouwen doden in Oblivion ofzo, wat maakt het uit Wat pixels /quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Sowieso vind ik dat van geen kinderen in spellen stoppen onzin, zeker op basis van "je kunt ze vermoorden".
Moeten we dan ook maar gelijk alle mensen en dieren uit spellen halen puur omdat iemand kan besluiten ze te vermoorden?
Oja, dat 'level' was echt zo'n wtf moment.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Naja, het is toch grappig, het blijft een spelletje In F3 en oblivion maakt ik gwn normale saves en soms ging ik gwn rampage iedereen doden in een stad, voor de gein
[ afbeelding ]
Klinkt als veel opgehoopte frustratie. Wil je er over praten? Daar is 't forum voor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:02 schreef Smoofie het volgende:
Naja, het is toch grappig, het blijft een spelletje In F3 en oblivion maakt ik gwn normale saves en soms ging ik gwn rampage iedereen doden in een stad, voor de gein
Zo'n beetje idd. Maar dat had daarin ook een doel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:12 schreef tochweerhenk het volgende:
Net zoals dat vliegveld level op mw2 (voor wie dat gespeeld hebben).
Als het goed is start je op het moment van je executie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:53 schreef tochweerhenk het volgende:
-GASP- We start in a prison again.
Ik speel het spel gwn met mijn normal character ook normaal hoor. Alleen soms is een beetje combat wel leuk als iedereen je vijand is ^^. Daarna laat ik gewoon weer mijn normale save. Want het is nogal saai als iedereen dood is .quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:09 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Klinkt als veel opgehoopte frustratie. Wil je er over praten? Daar is 't forum voor.
Ik speel ieder spel, dat je zelf je speelwijze laat bepalen, eerst hoe ik het b.w.v.s. zelf zou doen. Speech gebruiken als het kan, vechten als het moet, de beste van 2 slechte opties kiezen e.d. En in een volgende playthrough speel ik het tegenovergestelde; onverschillig, cynisch, agressief. Gewoon om te zien hoe dat uitgewerkt is. Maar ik speel nooit als een soort psychopaat, dat haalt voor mij de lol er juist af.
Dat zeiden ze in de review van UK-IGN, over Fallout: New Vegas, op een goed manier:
"Fallout's uncompromising violence, too, is double-edged; seeing crucified Caesar's Legion victims dying in agony isn't funny in any way, but watching a raider's head explode really is."
Een kind vermoorden valt bij mij in dezelfde categorie als die kruisigingen. Alleen hadden die kruisigingen tenminste nog een doel, verhaalsgewijs/emotioneel gezien. Begrijp me niet verkeerd, je hoort mij ook niet klagen als het er wel in zou zitten, want het blijft idd maar een game. Maar het voegt gewoon niks toe, voor mij.
Zou humor zijn als je je gewoon liet executerenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:22 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Als het goed is start je op het moment van je executie?
Zeker de 50 euro waard danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zou humor zijn als je je gewoon liet executeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |