abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103160222
Het was voor mij veel werk voor het goede doel maar ben er tevreden mee.
  zondag 16 oktober 2011 @ 20:32:40 #127
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_103160740
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_103160944
Zo'n 150 jaar geleden schreef een controversiele auteur dat wat er tijdens de franse revolutie gebeurde, de voorbode was voor wat er in de hele wereld zou gebeuren.

De Franse revolutie was een door politieke groepen, door verlichtingsfilosofen geinspireerde revolutie waarbij het onderdrukte en lijdende gepeupel de graaiende gevestigde orde, toentertijd aristocraten en religieuzen, door middel van geweld omver wierp. Wat volgde was een lopende band van executies van iedereen die qua gedachtengoed niet in de nieuw op te zetten orde paste.

Het lijkt erop dat de woorden van deze auteur in vervulling zullen gaan, aangezien de situatie nu ongeveer hetzelfde is. Het enige wat daadwerkelijk anders is, is de nieuwe orde die gevestigd gaat worden. Die zal een hevig spirituele connotatie hebben, terwijl die in de 18e en 19e eeuw eerder zuiver atheistisch was. De menselijke verlichte rede werd tot god gekroond. De toen nog als morele standaard geldende Gods wet maakte plaats voor mensenrechten. Aristocratie maakte plaats voor democratie. Het is ondertussen duidelijk dat dit ook maar een facade was voor eliteclubs om te regeren, maar daar is jammergenoeg het grootste deel van de wereldbevolking zich nog steeds niet bewust van.

De affiches die ik aan het begin van het topic zie, doen me hevig denken aan communisme. Ik zie ook dat 'kapitalisme' weer als boosdoener is aangewezen, maar ieder die de economische experts heeft gevolgd weet dat er van kapitalisme geen sprake meer is in het westen, maar dat we van kapitalisme naar interventionisme en de verzorgingsstaat en vervolgens naar corporatisme zijn gegaan. Een andere benaming voor corporatisme is fascisme: de fusie van bedrijfsleven en overheid. Dit zijn de nieuwe artistocraten.

Het vacuum wat na de protesten, de instorting van het huidige systeem, zal ontstaan, zal gevuld moeten worden met iets nieuws. Laten we onszelf niet voor de gek houden en geloven dat de planners van het huidige systeem, de veroorzakers van de huidige problemen, niet al lang hun oplossing klaar hebben liggen, perfect aangepast aan de verlangens en wensen van een misleide en bedrogen wereldpopulatie. Laten we onszelf niet wijsmaken dat de kleine mens werkelijk voor verandering zal zorgen. Het theater wat voor onze ogen afspeelt staat al meer dan 200 jaar lang beschreven in het meesterplan van 1 van de breinen achter de Franse revolutie, Roomse katholieke canon professor en illuminati vinder - Adam Weishaupt.

Laten we niet geloven dat zij die uit zijn op absolute bezitneming van de aarde en controle van haar populatie hun invloeden niet uit zullen oefenen in deze protesten en zaden van hun eigen ideologie zullen zaaien. Dat is al jaren aan de gang via de new age en truth movement waarbij zielen die zoeken naar een uitweg in een vangnet terechtkomen waar zij onbenullig geindoctrineerd worden met niet alleen de politieke, economische, sociologische enz. ideeen van de illuminati, maar ook de spirituele. En dat is het meest gevaarlijke gebied voor een mens die zijn leven lief heeft.

Laten we ook nu sceptisch blijven en uit de informatie die verstrekt wordt proberen te filteren wat waarheidsgetrouw is en wat niet, wat nu werkelijk de ware boosdoeners aanwijst en wat niet, wat nu werkelijk de oplossing biedt en wat niet.
  zondag 16 oktober 2011 @ 20:49:38 #129
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_103161881
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:35 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Het lijkt erop dat de woorden van deze auteur in vervulling zullen gaan, aangezien de situatie nu ongeveer hetzelfde is. Het enige wat daadwerkelijk anders is, is de nieuwe orde die gevestigd gaat worden. Die zal een hevig spirituele connotatie hebben, terwijl die in de 18e en 19e eeuw eerder zuiver atheistisch was. De menselijke verlichte rede werd tot god gekroond. De toen nog als morele standaard geldende Gods wet maakte plaats voor mensenrechten. Aristocratie maakte plaats voor democratie. Het is ondertussen duidelijk dat dit ook maar een facade was voor eliteclubs om te regeren, maar daar is jammergenoeg het grootste deel van de wereldbevolking zich nog steeds niet bewust van.

Nee, die ideologische periode hebben we gehad, Religie werd slechts (gedeeltelijk) vervangen door andere ideologieën en religie sloeg terug. Amerika is zeer religieus en de emancipatie van de Islam is niemand ontgaan.

Deze beweging neemt juist afstand van religie en het oudewetsche links/rechts denken.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_103162634
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 20:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nee, die ideologische periode hebben we gehad, Religie werd slechts (gedeeltelijk) vervangen door andere ideologieën en religie sloeg terug. Amerika is zeer religieus en de emancipatie van de Islam is niemand ontgaan.

Deze beweging neemt juist afstand van religie en het oudewetsche links/rechts denken.
Op dit moment speelt het nog niet zo'n grote rol, maar daar is het ook nog geen tijd voor, de beweging komt net pas op gang. Ik verwacht nog een aantal grote evenementen waaronder een aanval op Iran ter afleiding. Spiritualiteit zal pas na instorting van het systeem, en tijdens WO3 als kaart worden gespeeld om de NWO vorm te geven. Maar de zaden ervoor worden nu al wel gezaaid en op politiek niveau ook geimplementeerd. Denk aan de hele duuzame ontwikklingsbeweging, climate change, enz. Aan de basis hiervan ligt een spirituele opvatting, pantheisme. De franse revolutie kroonde de menselijke rede tot god, de new world order zal ' de cosmos', en 'moeder aarde', en 'de natuur' tot god kronen.
pi_103174190
Amsterdam loopt goed. :)
  maandag 17 oktober 2011 @ 00:35:57 #132
31817 Bananenbuiger
Wat recht is kan krommer...
pi_103174434
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:01 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Op dit moment speelt het nog niet zo'n grote rol, maar daar is het ook nog geen tijd voor, de beweging komt net pas op gang. Ik verwacht nog een aantal grote evenementen waaronder een aanval op Iran ter afleiding. Spiritualiteit zal pas na instorting van het systeem, en tijdens WO3 als kaart worden gespeeld om de NWO vorm te geven. Maar de zaden ervoor worden nu al wel gezaaid en op politiek niveau ook geimplementeerd. Denk aan de hele duuzame ontwikklingsbeweging, climate change, enz. Aan de basis hiervan ligt een spirituele opvatting, pantheisme. De franse revolutie kroonde de menselijke rede tot god, de new world order zal ' de cosmos', en 'moeder aarde', en 'de natuur' tot god kronen.
Is het hoop of overtuiging dat spiritualiteit de drijvende factor is?
Alwayz expect the unexpected
  maandag 17 oktober 2011 @ 08:28:25 #133
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_103178124
Toespraken van Obama en Hilary over de protesten in Libie en de universele rechten van de mens
toen straten en pleinen werden bezet door demonstranten .

Yes, We Have a Permit to Occupy
U.S. Hypocrisy about Occupations

quote:
This morning, Occupy Wall Street protesters celebrated when New York authorities beat a last-minute retreat from clearing Liberty Plaza – as hundreds of labor and other activists rushed to defend the square.

But at the same time this morning, dozens of state troopers in riot gear cleared out Occupy Denver protests. In cities across the country, Occupy protesters have faced police violence, arrests and forcible removal.

The authorities say we don’t have the proper permits to occupy public spaces. Our permit to occupy is the First Amendment.
http://act.rootsaction.org/p/dia/action/public/?action_KEY=4882
pi_103178158
_O- _O-
zoals verwacht is het alweer leeg ...
  maandag 17 oktober 2011 @ 08:47:34 #135
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_103178329
Wel lief , de demonstranten kregen gisteren een vuilniszak oliebollen die over was van de kermis op de dam
  maandag 17 oktober 2011 @ 08:49:23 #136
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_103178354
livestream NYC , errug druk en arrestatieteam is gearriveerd

http://www.livestream.com(...)e&utm_medium=related
pi_103179265
Gearresteerd worden, omdat je je bankrekening wilt opheffen. Zo rollen de banken!

http://www.dailymail.co.u(...)ccounts-protest.html
  maandag 17 oktober 2011 @ 10:04:25 #138
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_103179871
alhoewel ze compleet koekoek zijn kan ik eigenlijk nog het meest respect opbrengen voor de die hards, de echte. De krakers die in oude kloffies lopen en over ruilhandel neuzelen.

Je hebt hier nu gasten tussen staan met smartphones, merkkleding en flatscreens thuis. Vol de vruchten plukken van het kapitalistisch systeem, volop beursgenoteerd bedrijven steunen door hun producten af te nemen en dan vervolgens klagen dat dit systeem om moet :')
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 17 oktober 2011 @ 10:32:32 #139
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_103180650
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 10:04 schreef MikeyMo het volgende:
alhoewel ze compleet koekoek zijn kan ik eigenlijk nog het meest respect opbrengen voor de die hards, de echte. De krakers die in oude kloffies lopen en over ruilhandel neuzelen.

Die roken meestal.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:21:46 #140
352957 J.J.De-Bom
voorheen Bill Gates
pi_103182210
Maar wat stellen ze nou eigenlijk voor dat we dan doen met z'n allen ? Zijn ze het daar al over eens of is het ieder voor zich ?
voor 2 dubbelzinnige opmerkingen zet ik 'm terug.
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:24:07 #141
352957 J.J.De-Bom
voorheen Bill Gates
pi_103182285
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 09:38 schreef 1-0-8 het volgende:
Gearresteerd worden, omdat je je bankrekening wilt opheffen. Zo rollen de banken!

http://www.dailymail.co.u(...)ccounts-protest.html
Nee, omdat ze in grote aantallen komen protesteren. Als het te druk en onoverzichtelijk wordt in een bank vragen ze je om weg te gaan en later terug te komen. Als je vervolgens niet naar aanwijzingen van het personeel luistert moet je niet gaan huilen als de beveiliging erbij komt.
Je mag prima je rekening opheffen, maar een scene gaan maken en met veel te veel binnen komen werkt nou eenmaal niet erg positief.
pi_103182779
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 10:04 schreef MikeyMo het volgende:

Je hebt hier nu gasten tussen staan met smartphones, merkkleding en flatscreens thuis. Vol de vruchten plukken van het kapitalistisch systeem, volop beursgenoteerd bedrijven steunen door hun producten af te nemen en dan vervolgens klagen dat dit systeem om moet :')
Jij bent er ook zo een die gewoon de laatste pagina van een topic opent en dan ff je plempsel dumpt zonder te lezen wat de mensen voor je hebben gepost, laat staan dat je er over nadenkt.

Ik ben zo iemand met een smartphone, dure merkkleding, een grote flatscreen, een iPad, en noem het maar op. Maar dat betekent niet dat ik het eens moet zijn met de werking van het systeem. dunkt me.

Lees mijn stukje op de vorige pagina even, misschien helpt dat een en ander te verduidelijken.
  maandag 17 oktober 2011 @ 11:38:50 #143
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_103182823
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:24 schreef J.J.De-Bom het volgende:

[..]

Nee, omdat ze in grote aantallen komen protesteren. Als het te druk en onoverzichtelijk wordt in een bank vragen ze je om weg te gaan en later terug te komen. Als je vervolgens niet naar aanwijzingen van het personeel luistert moet je niet gaan huilen als de beveiliging erbij komt.
Je mag prima je rekening opheffen, maar een scene gaan maken en met veel te veel binnen komen werkt nou eenmaal niet erg positief.
Te druk en onoverzichtelijk :Y

maandag 17 oktober 2011 @ 12:07:11 #144
352957 J.J.De-Bom
voorheen Bill Gates
pi_103184001
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 11:38 schreef Summers het volgende:

[..]

Te druk en onoverzichtelijk :Y

[ afbeelding ]
Want ze zijn er ook niet op uit om een scene te maken met hun protestborden bedoel je ?
Had gewoon naar binnen gegaan en je rekening gesloten, niks aan de hand.
Maar als ik een bedrijf heb is het mijn prima recht om iemand te verzoeken weg te gaan als ze met protestborden binnenkomen die tegen mij gericht zijn.
pi_103184345
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:07 schreef J.J.De-Bom het volgende:

[..]

Want ze zijn er ook niet op uit om een scene te maken met hun protestborden bedoel je ?
Had gewoon naar binnen gegaan en je rekening gesloten, niks aan de hand.
Maar als ik een bedrijf heb is het mijn prima recht om iemand te verzoeken weg te gaan als ze met protestborden binnenkomen die tegen mij gericht zijn.
opok dat is gebeurd, als ik de berichtgeving goed gevolgd heb. Mensen (individuen) werden geidentificeerd als actievoerders, en werden verwijderd. MAnderen werd bij de deur gevraagd of ze mee hadden gedaan aan OWS, en wanneer dit zo was werd hen de toegang ontzegd, ondanks dat ze klant waren.

Als je met 100, of desnoods 10, man binnen gaat demonstreren, dan zou ik die situatie snappen... Nu is het totale gekte!
  maandag 17 oktober 2011 @ 12:21:11 #146
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_103184651
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:14 schreef 1-0-8 het volgende:

[..]

opok dat is gebeurd, als ik de berichtgeving goed gevolgd heb. Mensen (individuen) werden geidentificeerd als actievoerders, en werden verwijderd. MAnderen werd bij de deur gevraagd of ze mee hadden gedaan aan OWS, en wanneer dit zo was werd hen de toegang ontzegd, ondanks dat ze klant waren.

Als je met 100, of desnoods 10, man binnen gaat demonstreren, dan zou ik die situatie snappen... Nu is het totale gekte!
Het is zowiezo totale gekte , basic mensenrechten heb je dus alleen als je doet wat er gezegt word anders krijg je een vuist in je gezicht of word je overreden of gearresteerd .
  maandag 17 oktober 2011 @ 12:22:42 #147
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_103184715
Of krig je pepperspray in je porum , dat zal ze leren niet te luisteren .
  maandag 17 oktober 2011 @ 12:27:24 #148
352957 J.J.De-Bom
voorheen Bill Gates
pi_103184935
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:21 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is zowiezo totale gekte , basic mensenrechten heb je dus alleen als je doet wat er gezegt word anders krijg je een vuist in je gezicht of word je overreden of gearresteerd .
Tuurlijk gebeuren er dingen die niet moeten gebeuren, maar dat geldt andersom ook.
Kijk naar Rome, het zijn echt niet allemaal lieverdjes hoor.

En ach, het zou ook niet echt een protest zijn als het allemaal lief en aardig zou gaan toch ? :P
  maandag 17 oktober 2011 @ 12:28:57 #149
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_103185009
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:27 schreef J.J.De-Bom het volgende:

[..]

Tuurlijk gebeuren er dingen die niet moeten gebeuren, maar dat geldt andersom ook.
Wat je toelaat in de wereld komt morgen op jouw brood .
  maandag 17 oktober 2011 @ 12:33:21 #150
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_103185190
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 12:27 schreef J.J.De-Bom het volgende:

[..]

En ach, het zou ook niet echt een protest zijn als het allemaal lief en aardig zou gaan toch ? :P
Als we naar Amerika kijken waren dat vreedzame demonstraties waar de hele wereld mee kon kijken en zag hoe de mensenrechten werden geschonden , dat moet dus stoppen .
Dat kan je niet goedpraten .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')