abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 09:09:12 #51
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_103106232
quote:
Occupy-demonstraties in Amsterdam en Den Haag
Laatste update: 15 oktober 2011 07:16 info .AMSTERDAM -
In navolging van Occupy Wall Street in New York en betogingen in tal van andere steden, demonstreert de beweging Occupy zaterdag vanaf 12.00 uur in Den Haag en Amsterdam.

Op Facebook hebben zich meer dan 4200 betogers aangemeld voor de demonstratie op het Beursplein in Amsterdam en ruim 1300 voor de betoging op het Malieveld in Den Haag.

De actie Occupy (bezet) Wall Street begon op 17 september en spreidde zich wereldwijd uit als een olievlek. Betogers protesteren tegen de macht van banken, de inhaligheid van bedrijven en de in hun ogen falende politieke elite.

.Ook de Nederlandse varianten komen voort uit onvrede over het financiële systeem. De manifestaties in Den Haag en Amsterdam zijn tevens bedoeld om solidariteit te uiten met de occupybeweging.

Volgens een woordvoerster van de gemeente Amsterdam is er nauw overleg geweest met de organisatie van de manifestatie. ''Er zijn maatregelen genomen om het goed te laten verlopen. De gemeente hoefde vooraf geen beperkingen op te leggen'', zegt ze.

Wereldwijd
Zaterdag gaan in 951 steden in 82 landen betogers de straat op om te protesteren. Dat hebben de organisatoren van de wereldwijde beweging Occupy bekendgemaakt in Madrid, waar de protestbeweging begon.

De beweging mobiliseerde mensen via sociale netwerkmedia zoals Facebook en Twitter.
http://www.nu.nl/binnenla(...)sterdam-en-haag.html
quote:
STATEMENT
We zijn gewone mensen. We zijn, zoals jij, individuen die elke ochtend opstaan om te studeren, werken of werk zoeken, mensen met familie en vrienden.
Sommigen zien zichzelf als progressief, anderen als conservatief, als gelovig -of niet-, als ideologisch of juist zonder duidelijk omlijnde politieke opvattingen.
We zijn echter allemaal bezorgd vanwege de politieke, economische en sociale toestand om ons heen. We zijn gevangen in het spel van politici, zakenlui en bankiers waarin het gros wordt achtergelaten; achtergelaten zonder stem of uitzicht op fundamentele verbetering.

Gelijkheid, solidariteit, vrijheid, duurzaamheid, ontwikkeling en welvaart en welzijn voor de bevolking hoort het streven van elke ontwikkelde maatschappij te zijn.
Ons monetair, economisch en politiek systeem slagen er niet in deze rechten te doen gelden en zijn in veel gevallen eerder een obstakel in de realisatie er van.

Ons monetaire systeem geeft de bank de mogelijkheid geld uit lucht te maken en uit te lenen tegen rente. De opbouwende rente voor het individu, het midden en kleinbedrijf of de samenleving -in de vorm van overheidsschulden- laat een samenleving achter in exponentiële schuld en concentreert macht op een schaal ongekend in onze geschiedenis. Het maakt de weg vrij voor een onethische graaicultuur van immense proporties.

De werking van ons huidige economische systeem versterkt vervolgens de ongelijkheid en schaarste. Waar onze kennis in techniek en automatisering ons overvloed en vrijheid kan bieden, laat het ons na in noodzaak en arbeid. Deze kennis bracht ons eerder de vrijheid van handmatig werk, de Industriële Revolutie. De vrijheid in arbeid maakte zo plaats voor de dienstensector. Technologische werkloosheid maakt nu zelfs de banen in de dienstensector in snel tempo overbodig; ze komen niet meer terug. De vruchten van onze kennis en vooruitgang dienen nu slechts enkelen en laat een steeds grotere groep, de 99%, in noodzaak.

De macht van de politiek ligt vervolgens in de verdeelsleutel van deze schaarste. Onderhevig aan groeiende schuld bij de banken via het monetaire systeem én onderhevig aan de noodzaak voor economische groei om de uitgaven -na renteaflossing- gelijk te houden. De schuld van de overheid mag immers niet meer dan 60% van het Bruto Binnenlands Product (BNP) zijn. Fictieve schulden, reële bezuinigingen. De politiek speelt het spel der bezuinigen in volle onwetendheid. De democratie, gevangen in verdelingsvraagstukken, representeert niet de belangen van ons, de 99%.

We bevinden ons in een systeem gefocust op de accumulatie van geld. Het is een in stand gehouden schaarstemiddel om ons toegang te geven tot de grondstoffen en goederen. Zoals het World Food Programme evenals de Verenigde Naties (middels FPA) erkent is er genoeg voedsel om ons allen te voorzien. Armoede lijkt zo meer te zeggen over de mogelijkheid goederen uit een systeem te onttrekken met behulp van het schaarstegoed geld. In deze zoektocht naar geld creëren we naast armoede een verspilling van grondstoffen en vernietigen een bewoonbare planeet.

In waarneming van een wereld vol mogelijkheden lijkt de keuze van de consument steeds beperkter. In een wereld vol rijkdommen weegt de noodzaak tot arbeid om aan geld te komen steeds minder op tegen de mogelijkheden die het biedt. We dragen allen bij aan de versterking van dit systeem.
De schaamteloze toe-eigening van zowel grondstoffen als menselijk kapitaal houdt echter op, hier en nu!

We hebben een revolutie nodig die het welzijn van mens, maatschappij en aarde weer bovenaan zet.
We vragen om verdieping en bewustwording. Een begrip dat enkel kan vragen om verandering. Dat begint bij het individu, maar samen vinden we elkaar en maken het verschil. Laten we ons verzamelen en invulling geven aan ideeën voor de dag van morgen.

Het is tijd om samen te komen en onze krachten te bundelen. Het is tijd voor verandering!
Het is tijd om samen toe te werken naar een betere samenleving voor allen.

Ik weet dat wat ik doe het verschil maakt.
Ik bén de verandering en sta in Den Haag/Amsterdam!
http://kritischestudenten(...)aag-occupy-brussels/
Wederom veel geluk en succes!! *O* w/
Volg je hart, gebruik je verstand.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 10:45:57 #52
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_103107399
Zijn er al pics?
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 10:58:41 #53
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_103107612
Zo snel heb ik geen pics , ik ga naar het beursplein :W
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_103108714
Het zal hier vandaag wel rustig zijn! En na vandaag, zal de wereld nooit meer hetzelfde zijn.....
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_103108802
Ik dacht al dat ik er hier een topic over zou aantreffen. :D
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
pi_103109201
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 11:52 schreef Hoppahoppa het volgende:
Het zal hier vandaag wel rustig zijn! En na vandaag, zal de wereld nooit meer hetzelfde zijn.....
Zo lang er mensen zijn zoals jij die niet inzien dat er iets mis is met wereld niet nee. :|W
pi_103109903
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 12:11 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

Zo lang er mensen zijn zoals jij die niet inzien dat er iets mis is met wereld niet nee. :|W
Nou, toon mij waar ik heb gezegd dat er niets mis is in de wereld? Kom maar op. Misschien moet je je eerst een beetje verdiepen in waar je over loopt te zeveren.
pi_103110181
Het liefst zou ik ook meedoen, maar ik heb ten eerste geen vervoer, en ten tweede ben ik een beetje platzak op het moment. Dan maar via internet het woord verkondigen. :)
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:53:26 #59
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_103111785
Honderden Nederlandse betogers Occupy verzamelen zich
Laatste update: 15 oktober 2011 13:43

AMSTERDAM - Ongeveer 1000 betogers hebben zich zaterdag in Amsterdam verzameld voor de actie Occupy (bezet). Op het Beursplein stroomde het aantal mensen rond het middaguur al flink toe.

Ook op het Malieveld in Den Haag begon vanaf 12.00 uur een vergelijkbare actie. Daar hebben zich ruim 500 demonstranten verzameld.

In Amsterdam zijn al veel sprekers aan het woord geweest. Een demonstrant zei: ''We moeten knokken, net zolang tot we winnen." Een ander riep op door te gaan tot de verrijking aan de top is gestopt en hij maakte zich kwaad omdat ''alles kapot wordt bezuinigd."

Veel demonstranten hebben spandoeken bij zich. Daarop is onder meer te lezen: 'Stop uitbuiting van mensen en aarde', 'Belast de rijken, haal waar het geld zit' en 'De beste manier van handelen is die met een gesloten beurs'. Ook kinderen doen aan de protestactie mee.

In Den Haag heeft een aantal demonstranten hun tent opgezet. Ze zeggen dat ze tot maandag mogen blijven. Ook daar zijn sprekers.

De protesten volgen na de actie Occupy Wall Street in New York die begon op 17 september en zich wereldwijd als een olievlek uitbreidde. Betogers spreken zich uit tegen de macht van banken, de inhaligheid van bedrijven en de in hun ogen falende politieke elite.

Nu.nl
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_103111999
quote:
In Den Haag heeft een aantal demonstranten hun tent opgezet. Ze zeggen dat ze tot maandag mogen blijven. Ook daar zijn sprekers
_O- _O- _O-

En dan nog mensen die dit willen vergelijken met Egypte en Libië. Kneuzenrevolutie...
pi_103114921
wellicht interessant in het licht van de occupy beweging: http://www.sustainablefinancelab.nl/
pi_103120279
Nederlanders zijn niet ontworpen om te demonstreren, om ons in grote aantallen de straat op de krijgen moeten we eerst naar de rand van de afgrond gebracht worden..
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
pi_103120634
Hier een livestream van de opstanden in Italie:

http://videochat.corriere.it/index_H2401.shtml

Gaat er hard aan toe daarzo... brandende voertuigen, politie die met traangas gooit, etc... :{
pi_103120981
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 14:03 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

En dan nog mensen die dit willen vergelijken met Egypte en Libië. Kneuzenrevolutie...
Dude, ze mogen daar zo lang blijven van de autoriteiten, ze kunnen er toch zelf voor kiezen om langer te blijven? Dus niet zo voorbarig met je veroordelingen.
pi_103121148
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 19:17 schreef Nwana-Zeist het volgende:

[..]

Dude, ze mogen daar zo lang blijven van de autoriteiten, ze kunnen er toch zelf voor kiezen om langer te blijven? Dus niet zo voorbarig met je veroordelingen.
Ach, misschien blijven er een paar werkelozen hangen ja.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:39:37 #66
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_103124394
Democratie: gelukkig hebben we de foto's nog ;(

quote:
G20: IMF krijgt alle middelen die nodig zijn

Ministers en centrale bankiers van de belangrijkste economieën van de wereld hebben gezegd dat ze er voor zorgen dat het Internationaal Monetair Fonds (IMF) over voldoende middelen beschikt om te helpen de wereldeconomie te stabiliseren. Dat hebben de leiders gezegd tijdens een G20-bijeenkomst in Frankrijk, meldt persbureau AP.

De toezegging wordt gezien als een hint dat de G20 openstaat voor een grotere rol voor het IMF bij het bezweren van de schuldencrisis in de eurozone, en zo nodig voor verruiming van de middelen zal zorgen.

“Wij hebben ons eraan gecommitteerd dat het IMF over toereikende middelen beschikt om aan zijn systemische verantwoordelijkheden te voldoen”, laat de G20 in een verklaring weten. De kwestie van de IMF-financiering zal aan de orde komen tijdens de volgende top van de G20, in november in Cannes. Eerder zaterdag stonden de Verenigde Staten en andere enkele andere landen nog afwijzend tegenover een verruiming van de middelen van het IMF.

Frankrijk en enkele andere landen drongen in het overleg aan op een grotere rol voor het IMF bij de aanpak van de eurocrisis, die bij uit de hand lopen wereldwijde gevolgen kan hebben. Tot nog toe heeft het IMF ongeveer een derde gefinancierd van de noodsteun voor Ierland, Portugal en Griekenland. Om uitbreiding van de crisis te voorkomen zou een aanpak nodig zijn die veel verder gaat dan de traditionele rol van het IMF bij het verstrekken van noodkredieten aan landen die tijdelijk krap bij kas zitten, bijvoorbeeld door het opkopen van schuldpapier op de open markt.

Voorwaarde voor iedere uitbreiding van de rol van het IMF is dat de eurozone zelf radicalere maatregelen treft om de crisis te bezweren. De regeringsleiders voeren daarover beraad op 23 oktober in Brussel.

Hoewel de Amerikaanse minister van financiën Timothy Geithner nog altijd aarzelingen leek te hebben over het verstrekken van meer geld aan het IMF, leek hij achter een ruimere rol voor het fonds te staan. “De leden van de G20 hebben een groot belang bij het steunen van Europa en wij zullen dat blijven doen via het IMF”, zei Geithner. Maar hij benadrukte dat het fonds reeds over ‘een substantieel arsenaal aan financiële middelen’ beschikt en dat de VS er voorstander van zijn dat ‘die bestaande middelen’ worden gebruikt, naast verhoogde Europese inspanningen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:00:39 #68
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_103125297
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 20:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Democratie: gelukkig hebben we de foto's nog ;(

[..]

Ah , dat word dus vakantiegeld inleveren
pi_103126642
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 18:58 schreef wormtrein het volgende:
Nederlanders zijn niet ontworpen om te demonstreren, om ons in grote aantallen de straat op de krijgen moeten we eerst naar de rand van de afgrond gebracht worden..
Zoveel mensen heb je niet eens nodig om grote veranderingen teweeg te brengen. Zo deden 50.000 Egyptenaren mee aan de protesten tegen Mubarak, terwijl hun land 80 miljoen inwoners telt. ;)
  Licht Ontvlambaar zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:41:26 #70
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_103126957
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 20:40 schreef heartz het volgende:

[..]

Ik zie het, het is gewijzigd idd.

Naast Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Utrecht doen nu ook Eindhoven en Maastricht mee.
De opkomst in Maastricht was echt minimaal... En dat met dit geweldig goede weer.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:54:22 #71
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_103127431
pi_103127907
Ik heb het eens bekeken. Het was gewoon een grof excuus om eigen politiek te prediken. De sp, groen-links, pvda waren er niet vies van pamfletten uit te delen en de pvv en Israël moesten er ook aan geloven. Dit had niets met het kapotte monetaire systeem te maken.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 23:43:53 #73
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_103132535

pi_103133175
Morgen volledige reportage en interviews van Den Haag en Amsterdam.
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:25:09 #76
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_103134176
pi_103134507
Ik vind als ik het zo zie Amsterdam een veel groter succes dan Den Haag!
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:46:41 #78
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_103135047
Voor wie het nog niet door heeft , dit is een wereldrevolutie *O*
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:49:07 #79
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_103135142
Als het een succes wordt ga ik ook meedoen denk ik, ik deel het ideaal van de beweging wel. "Jij hebt geld, deel dat met mij!"
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_103135349
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:46 schreef Summers het volgende:
Voor wie het nog niet door heeft , dit is een wereldrevolutie *O*
Dit zijn hippies die een keer uit hun smokekelder komen.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_103135382
quote:
14s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:49 schreef Fir3fly het volgende:
Als het een succes wordt ga ik ook meedoen denk ik, ik deel het ideaal van de beweging wel. "Jij hebt geld, deel dat met mij!"
:|W
  zondag 16 oktober 2011 @ 01:16:37 #82
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_103136100
quote:
10s.gif Op zondag 16 oktober 2011 00:53 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Dit zijn hippies die een keer uit hun smokekelder komen.
Dit zijn hippies die niet meer teruggaan naar hun smokekelder .
  zondag 16 oktober 2011 @ 03:26:59 #83
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_103138307
Waarom staat dit topic niet gewoon in POL?
Ik kon 'm eerst niet eens vinden...

Wat heeft dit met BNW te maken? Het is gewoon een protest, for crying out loud.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  zondag 16 oktober 2011 @ 10:11:36 #84
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_103140897
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 03:26 schreef Q.E.D. het volgende:

NWS?
Occupy Nederland #15Oct
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_103144198

'They turned our democracy into a cleptocracy....'
pi_103144482
http://www.nu.nl/binnenla(...)lein-rotterdam-.html

Actievoeren in Nederland:

quote:
Anna uit Amsterdam zit in haar slaapzak voor de tent. ''Ik heb amper geslapen, de hele nacht voerden mensen discussies. Heel bijzonder. Ik heb echt het idee dat we worden gehoord omdat er over de hele wereld actie wordt gevoerd.''

Ze gaat later op de dag naar huis om bij te slapen. ''Maar ik kom zeker terug en als het lang doorgaat, wil ik nog wel wat nachten hier doorbrengen. Het idee is dat er een soort stadje ontstaat, mensen zullen elkaar ook aflossen.''

Even verderop blikten Jorik en Simon uit Amersfoort terug op de, volgens hen, koude nacht. ''Maar ik heb lekker geknuffeld met andere actievoerders, daardoor kreeg ik het weer een beetje warm'', zei Simon. Ook zij gaan zondag terug naar huis. ''Ik moet werken, maar ik denk dat ik nog wel een paar dagen vrij neem als de actie eind van de week nog voortduurt'', voorspelde Jorik.
Thuis bijslapen.... Hilarisch!! Dit bedoel ik. Dit is geen actievoeren, dit is ergens bij willen horen. Ergens deel van uit willen maken.

Ohja, en:
quote:
De betogers van Occupy in Amsterdam ontwaken zondagochtend langzaamaan. Op het Beursplein staan ongeveer 50 tentjes en overal waar je kijkt, hangen protestbordjes en spandoeken. De nacht is zonder problemen verlopen, liet de politie weten.
50 tentjes. Massaal protest my ass.
  zondag 16 oktober 2011 @ 13:46:25 #87
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_103145477
pi_103145647
quote:
Wat een bullshit. Die agent en die demonstrant komen het beeld in terwijl ze al aan het vechten zijn. Echt een hele slechte poging om de politie in een kwaad daglicht te zetten.

Waarom vind je het nodig om dit soort polariserende filmpjes te plaatsen? Is je boodschap niet krachtig genoeg?
  zondag 16 oktober 2011 @ 14:03:25 #89
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_103146052
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 13:51 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Wat een bullshit. Die agent en die demonstrant komen het beeld in terwijl ze al aan het vechten zijn. Echt een hele slechte poging om de politie in een kwaad daglicht te zetten.

Waarom vind je het nodig om dit soort polariserende filmpjes te plaatsen? Is je boodschap niet krachtig genoeg?
Dus je ziet niet dat die agent in witte bloes een vrouw tegen de grond slaat met zijn vuist
en van zichzelf schrikt en zijn hand tegen zijn mond houd ?
Is er misschien iemand die het wel ziet ?
  zondag 16 oktober 2011 @ 14:04:12 #90
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_103146072
pi_103146408
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 14:03 schreef Summers het volgende:

[..]

Dus je ziet niet dat die agent in witte bloes een vrouw tegen de grond slaat met zijn vuist
en van zichzelf schrikt en zijn hand tegen zijn mond houd ?
Is er misschien iemand die het wel ziet ?
Allereerst is niet iedereen met lang haar een vrouw (en is dat eigenlijk ook niet relevant, maar wordt het aangehaald door jouw om het 'erger te maken'). Wat ik zie is dat die 'vrouw' en die agent al ruziënd het beeld binnen komen. Je kunt onmogelijk weten wat er daarvoor is gebeurd of hoe dreigend de houding van de betreffende demonstrant is en daarvoor is geweest.

Dus wat ik zie is twee ruziënde mensen, waarvan er één een politieagent is en die er uiteindelijk voor kiest om een keer goed raak te slaan. Waarom is niet te beoordelen en de interpretatie van zijn handbeweging is voor jouw rekening, maar natuurlijk volslagen subjectief.

Kortom: een poging om te polariseren.

Oftewel, je ziet wat je wilt zien vanuit een zeer beperkt referentiekader.
pi_103146522
quote:
Sorry hoor. Maar zie je nu zelf niet waar je mee bezig bent? Ik zie hier geen enkele actie waarbij de politie zonder voorafgaande provocatie ingrijpt. Ofwel er wordt geprovoceerd, ofwel het zijn opnamen waarbij er pas wordt gefilmd als de provocatie reeds heeft plaatsgevonden. Het zijn stemmingmakerij filmpjes en eerlijk gezegd vind ik het een gruwelijke belediging van de collectieve intelligentie dat je denkt hiermee mensen te kunnen beïnvloeden.

Maar helaas denk ik dat je hier op BNW een goede voedingsbodem vindt voor dit soort onzin.
  zondag 16 oktober 2011 @ 14:41:56 #93
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_103147323
13 uur geleden

zondag 16 oktober 2011 @ 14:43:02 #94
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_103147353
De politie zal het ook wel beu zijn om die mensen heel de tijd te moeten babysitten. En waarom post je dit in het NL topic?
O)))
pi_103147528
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 14:43 schreef arucard het volgende:
De politie zal het ook wel beu zijn om die mensen heel de tijd te moeten babysitten. En waarom post je dit in het NL topic?
Omdat Summers graag een algehele haat aanwakkert tegen het establishment. Maar inderdaad, de filmpjes en foto slaan nergens op in dit topic.

quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 14:41 schreef Summers het volgende:
13 uur geleden

[ afbeelding ]
Wat wil je hier überhaupt mee zeggen? Dat de betreffende agent zijn verkeerde jas heeft aangetrokken? Of dat er iemand bij is van de counter terrorism unit omdat men de Occupy-beweging als terrorisme ziet?

Of misschien omdat je zo blij bent dat de Amerikaanse politie waakzaam is voor terroristische aanslagen als er zoveel mensen bijeen zijn...? Er zijn honderd redenen te bedenken voor die man daar met die jas. Boeiend.
  zondag 16 oktober 2011 @ 15:15:46 #96
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_103148468
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 03:26 schreef Q.E.D. het volgende:

In NWS staat ook een topic.
  zondag 16 oktober 2011 @ 15:43:28 #97
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_103149229
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 14:48 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Omdat Summers graag een algehele haat aanwakkert tegen het establishment. Maar inderdaad, de filmpjes en foto slaan nergens op in dit topic.

[..]

Weet je wat jij doet ?

Ga op youtube kijken , twitter en facebook , lees en kijk alles van occupy , en ga de vele livestreams bekijken over de hele wereld inclusief die van de steden in Amerika en lees wat mensen zeggen , kijk wat er gebeurd .
pi_103149395
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 15:43 schreef Summers het volgende:

[..]

Weet je wat jij doet ?

Ga op youtube kijken , twitter en facebook , lees en kijk alles van occupy , en ga de vele livestreams bekijken over de hele wereld inclusief die van de steden in Amerika en lees wat mensen zeggen , kijk wat er gebeurd .
Ik heb er al heel wat bekeken hoor, maar zie weinig reden om alles te bekijken. Ik heb namelijk nog wel andere hobbies dan naar werkschuw zeurend tuig te kijken ;) . Ik zie ook nergens de door jou zo gewenste police-brutality. Sure, er zal wel eens iemand overspannen reageren op een provocatie. Boeiend. Ze staat tegenover een enorme overmacht aan mensen die zich af willen reageren op alles wat hun niet aanstaat.

Dat jij niet inziet dat de beelden waar jij achteraan hobbelt in elkaar zijn gedraaid om mensen zoals jezelf te beïnvloeden is niet mijn probleem. Ik wijs je er slechts op, don't shoot the messenger....
  Moderator zondag 16 oktober 2011 @ 15:49:39 #99
249559 crew  Lavenderr
pi_103149430
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 15:43 schreef Summers het volgende:

[..]

Weet je wat jij doet ?

Ben gisteren daar geweest, en eerlijk gezegd: het stelde niet veel voor.
Gewoon veel hippies, veel bellenblazers, borden met leuzen, muziek, wat sprekers en voor de rest nieuwsgierigen (waaronder ik) .
De politie stond erbij, lekker in het zonnetje, hadden gelukkig niets te doen.
Als je naar de overkant van de straat ging, doorstak naar de Nieuwendijk of naar de Bijenkorf die aan het Beursplein grenst zag je dat het daar drukker was dan op het Beursplein. In de Kalverstraat was het zo druk dat je als je naar de andere kant van de straat wilde dat een hele toer was.
Ik bedoel maar, er werd gewinkeld alsof er helemaal niets aan de hand is. Geen crisis of andere zorgen.
Oh en de kermis op de Dam werd ook druk bezocht en de rij voor Madame Tussaud was drie kwartier toen wij er langs liepen.

zondag 16 oktober 2011 @ 16:02:43 #100
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_103149791
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 15:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ben gisteren daar geweest, en eerlijk gezegd: het stelde niet veel voor.
Gewoon veel hippies, veel bellenblazers, borden met leuzen, muziek, wat sprekers en voor de rest nieuwsgierigen (waaronder ik) .
[ afbeelding ]
Kijk de vele livestreams over de hele wereld , vannacht is occupy Berlin bijv ontruimt die een park hadden bezet .
De media liegt ons voor , this revolution wil not be televized .
Al die mensen in BNW die hebben geroepen dat de media onder controle was hebben gelijk .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')