abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:42:27 #31
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_103093408
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:41 schreef heartz het volgende:
Wat een onzin trouwens zit ik me gewoon in het laatste half uur te bedenken, dat het niet meer op het Binnenhof mag. Wat een fokking bullshit weer :(
Als er genoeg mensen komen, kom je vanzelf op het binnenhof terecht :*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:42:53 #32
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_103093439
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:P
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_103093644
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

SPOILER
haha jij ging ook al kijken. _O-
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:48:22 #34
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_103093744
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:46 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

:9
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:50:02 #35
pi_103093847
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:46 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

Als heel Fok! morgen eens bij haar ging kijken....
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:51:03 #36
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_103093906
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Als heel Fok! morgen eens bij haar ging kijken....
8-)

He, hou op met over mij praten in de 3e persoon :P
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 21:58:44 #37
pi_103094396
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:51 schreef heartz het volgende:

[..]

8-)

He, hou op met over mij praten in de 3e persoon :P
Nee, vind ik lekker. 8-)
pi_103094605
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nee, vind ik lekker. 8-)
hej wie is die baardman die door de versnipperaar gaat?
pi_103094685
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 18:55 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Fok, wat vinden die 'activisten' zich geweldig. Alsof ze Woodstock opnieuw hebben uitgevonden. Ze bevestigen voor mij precies wat ik eerder al aangaf, het zijn mensen die ergens deel van uit willen maken om er deel van te zijn. Blahblahblah, alles is kut en het is allemaal de schuld van hullie. Huil, huil, huil...

En wat gaan we er aan doen: Euh...? De corporaties moeten uit de regering! En hoe gaan we dat doen.... Euh...? Geen antwoord
'We do not endorse a political agenda'
'many people are here for different reasons'
'we are here to fight for survival for ourselves'

Reporter: How do you want this to play out?
Activist: Yeah, that's why I'm here. En dan een rant over dat er zoveel mensen met schulden zijn.

Oftewel, rant, rant, rant, geen oplossingen.

Gray. Cool dat je dit gepost hebt, maar kun je me dit kwartier van mijn leven teruggeven?
ah jij bent ook wel echt een vreselijke pessimist hoor. BAH!
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:04:22 #40
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_103094798
Ga je ook naar Adam Versnipperaar?
pi_103095103
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:04 schreef heartz het volgende:
Heeft U het tegen mij dame?
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:10:41 #42
pi_103095159
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:01 schreef dadgad het volgende:

[..]

hej wie is die baardman die door de versnipperaar gaat?
Geen idee. Ik googlede op oude man met baard voor deze UI.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:04 schreef heartz het volgende:
Als jij komt, wel. Maar wilde jij niet naar het binnenhof?
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:10:55 #43
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_103095178
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:09 schreef dadgad het volgende:

[..]

Heeft U het tegen mij dame?
Nee tegen Papier :D
Maar jij mag ook antwoorden hoor.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:15:20 #44
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_103095417
Zullen de nieuwszenders het hier gaan oppikken? :P
pi_103095507
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:15 schreef heartz het volgende:
Zullen de nieuwszenders het hier gaan oppikken? :P
[ afbeelding ]
Ja. Maar ik denk dat zenders als powned etc het proberen belachelijk te maken. ;) Ik hoop ook wel dat iedereen een beetje met gezond verstand praat tegen de media by the way.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 22:20:54 #46
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_103095710
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:16 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

Ja. Maar ik denk dat zenders als powned etc het proberen belachelijk te maken. ;) Ik hoop ook wel dat iedereen een beetje met gezond verstand praat tegen de media by the way.
De media kan er ook voor 'kiezen' om de meest 'domme' beelden uit te zenden :P
Maar dat hoeft natuurlijk niet. Zo nuchter als we hier zijn, zou je toch wel verwachten dat er wel aandacht naar uit zou gaan. Ik bedoel kom op, wereldwijde protestdag, toch wel een voorpagina waard of niet :P
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 00:16:19 #48
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_103102044
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:41 schreef heartz het volgende:
Wat een onzin trouwens zit ik me gewoon in het laatste half uur te bedenken, dat het niet meer op het Binnenhof mag. Wat een fokking bullshit weer :(
Daar begint het al :')
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_103102225
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 22:02 schreef dadgad het volgende:

[..]

ah jij bent ook wel echt een vreselijke pessimist hoor. BAH!
Kut man. Heb ik heel dat kut interview gekeken, geef ik inhoudelijk commentaar, krijg ik zon negatieve reply van jou!!!

Damn. Nou laat ik het anders benaderen dan: go hippiescum!!!
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_103102761
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 00:20 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Kut man. Heb ik heel dat kut interview gekeken, geef ik inhoudelijk commentaar, krijg ik zon negatieve reply van jou!!!

Damn. Nou laat ik het anders benaderen dan: go hippiescum!!!
Kusje op je neus. :*
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 09:09:12 #51
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_103106232
quote:
Occupy-demonstraties in Amsterdam en Den Haag
Laatste update: 15 oktober 2011 07:16 info .AMSTERDAM -
In navolging van Occupy Wall Street in New York en betogingen in tal van andere steden, demonstreert de beweging Occupy zaterdag vanaf 12.00 uur in Den Haag en Amsterdam.

Op Facebook hebben zich meer dan 4200 betogers aangemeld voor de demonstratie op het Beursplein in Amsterdam en ruim 1300 voor de betoging op het Malieveld in Den Haag.

De actie Occupy (bezet) Wall Street begon op 17 september en spreidde zich wereldwijd uit als een olievlek. Betogers protesteren tegen de macht van banken, de inhaligheid van bedrijven en de in hun ogen falende politieke elite.

.Ook de Nederlandse varianten komen voort uit onvrede over het financiële systeem. De manifestaties in Den Haag en Amsterdam zijn tevens bedoeld om solidariteit te uiten met de occupybeweging.

Volgens een woordvoerster van de gemeente Amsterdam is er nauw overleg geweest met de organisatie van de manifestatie. ''Er zijn maatregelen genomen om het goed te laten verlopen. De gemeente hoefde vooraf geen beperkingen op te leggen'', zegt ze.

Wereldwijd
Zaterdag gaan in 951 steden in 82 landen betogers de straat op om te protesteren. Dat hebben de organisatoren van de wereldwijde beweging Occupy bekendgemaakt in Madrid, waar de protestbeweging begon.

De beweging mobiliseerde mensen via sociale netwerkmedia zoals Facebook en Twitter.
http://www.nu.nl/binnenla(...)sterdam-en-haag.html
quote:
STATEMENT
We zijn gewone mensen. We zijn, zoals jij, individuen die elke ochtend opstaan om te studeren, werken of werk zoeken, mensen met familie en vrienden.
Sommigen zien zichzelf als progressief, anderen als conservatief, als gelovig -of niet-, als ideologisch of juist zonder duidelijk omlijnde politieke opvattingen.
We zijn echter allemaal bezorgd vanwege de politieke, economische en sociale toestand om ons heen. We zijn gevangen in het spel van politici, zakenlui en bankiers waarin het gros wordt achtergelaten; achtergelaten zonder stem of uitzicht op fundamentele verbetering.

Gelijkheid, solidariteit, vrijheid, duurzaamheid, ontwikkeling en welvaart en welzijn voor de bevolking hoort het streven van elke ontwikkelde maatschappij te zijn.
Ons monetair, economisch en politiek systeem slagen er niet in deze rechten te doen gelden en zijn in veel gevallen eerder een obstakel in de realisatie er van.

Ons monetaire systeem geeft de bank de mogelijkheid geld uit lucht te maken en uit te lenen tegen rente. De opbouwende rente voor het individu, het midden en kleinbedrijf of de samenleving -in de vorm van overheidsschulden- laat een samenleving achter in exponentiële schuld en concentreert macht op een schaal ongekend in onze geschiedenis. Het maakt de weg vrij voor een onethische graaicultuur van immense proporties.

De werking van ons huidige economische systeem versterkt vervolgens de ongelijkheid en schaarste. Waar onze kennis in techniek en automatisering ons overvloed en vrijheid kan bieden, laat het ons na in noodzaak en arbeid. Deze kennis bracht ons eerder de vrijheid van handmatig werk, de Industriële Revolutie. De vrijheid in arbeid maakte zo plaats voor de dienstensector. Technologische werkloosheid maakt nu zelfs de banen in de dienstensector in snel tempo overbodig; ze komen niet meer terug. De vruchten van onze kennis en vooruitgang dienen nu slechts enkelen en laat een steeds grotere groep, de 99%, in noodzaak.

De macht van de politiek ligt vervolgens in de verdeelsleutel van deze schaarste. Onderhevig aan groeiende schuld bij de banken via het monetaire systeem én onderhevig aan de noodzaak voor economische groei om de uitgaven -na renteaflossing- gelijk te houden. De schuld van de overheid mag immers niet meer dan 60% van het Bruto Binnenlands Product (BNP) zijn. Fictieve schulden, reële bezuinigingen. De politiek speelt het spel der bezuinigen in volle onwetendheid. De democratie, gevangen in verdelingsvraagstukken, representeert niet de belangen van ons, de 99%.

We bevinden ons in een systeem gefocust op de accumulatie van geld. Het is een in stand gehouden schaarstemiddel om ons toegang te geven tot de grondstoffen en goederen. Zoals het World Food Programme evenals de Verenigde Naties (middels FPA) erkent is er genoeg voedsel om ons allen te voorzien. Armoede lijkt zo meer te zeggen over de mogelijkheid goederen uit een systeem te onttrekken met behulp van het schaarstegoed geld. In deze zoektocht naar geld creëren we naast armoede een verspilling van grondstoffen en vernietigen een bewoonbare planeet.

In waarneming van een wereld vol mogelijkheden lijkt de keuze van de consument steeds beperkter. In een wereld vol rijkdommen weegt de noodzaak tot arbeid om aan geld te komen steeds minder op tegen de mogelijkheden die het biedt. We dragen allen bij aan de versterking van dit systeem.
De schaamteloze toe-eigening van zowel grondstoffen als menselijk kapitaal houdt echter op, hier en nu!

We hebben een revolutie nodig die het welzijn van mens, maatschappij en aarde weer bovenaan zet.
We vragen om verdieping en bewustwording. Een begrip dat enkel kan vragen om verandering. Dat begint bij het individu, maar samen vinden we elkaar en maken het verschil. Laten we ons verzamelen en invulling geven aan ideeën voor de dag van morgen.

Het is tijd om samen te komen en onze krachten te bundelen. Het is tijd voor verandering!
Het is tijd om samen toe te werken naar een betere samenleving voor allen.

Ik weet dat wat ik doe het verschil maakt.
Ik bén de verandering en sta in Den Haag/Amsterdam!
http://kritischestudenten(...)aag-occupy-brussels/
Wederom veel geluk en succes!! *O* w/
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 10:45:57 #52
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_103107399
Zijn er al pics?
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 10:58:41 #53
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_103107612
Zo snel heb ik geen pics , ik ga naar het beursplein :W
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_103108714
Het zal hier vandaag wel rustig zijn! En na vandaag, zal de wereld nooit meer hetzelfde zijn.....
pi_103108802
Ik dacht al dat ik er hier een topic over zou aantreffen. :D
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
pi_103109201
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 11:52 schreef Hoppahoppa het volgende:
Het zal hier vandaag wel rustig zijn! En na vandaag, zal de wereld nooit meer hetzelfde zijn.....
Zo lang er mensen zijn zoals jij die niet inzien dat er iets mis is met wereld niet nee. :|W
pi_103109903
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 12:11 schreef -Datdus- het volgende:

[..]

Zo lang er mensen zijn zoals jij die niet inzien dat er iets mis is met wereld niet nee. :|W
Nou, toon mij waar ik heb gezegd dat er niets mis is in de wereld? Kom maar op. Misschien moet je je eerst een beetje verdiepen in waar je over loopt te zeveren.
pi_103110181
Het liefst zou ik ook meedoen, maar ik heb ten eerste geen vervoer, en ten tweede ben ik een beetje platzak op het moment. Dan maar via internet het woord verkondigen. :)
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 13:53:26 #59
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_103111785
Honderden Nederlandse betogers Occupy verzamelen zich
Laatste update: 15 oktober 2011 13:43

AMSTERDAM - Ongeveer 1000 betogers hebben zich zaterdag in Amsterdam verzameld voor de actie Occupy (bezet). Op het Beursplein stroomde het aantal mensen rond het middaguur al flink toe.

Ook op het Malieveld in Den Haag begon vanaf 12.00 uur een vergelijkbare actie. Daar hebben zich ruim 500 demonstranten verzameld.

In Amsterdam zijn al veel sprekers aan het woord geweest. Een demonstrant zei: ''We moeten knokken, net zolang tot we winnen." Een ander riep op door te gaan tot de verrijking aan de top is gestopt en hij maakte zich kwaad omdat ''alles kapot wordt bezuinigd."

Veel demonstranten hebben spandoeken bij zich. Daarop is onder meer te lezen: 'Stop uitbuiting van mensen en aarde', 'Belast de rijken, haal waar het geld zit' en 'De beste manier van handelen is die met een gesloten beurs'. Ook kinderen doen aan de protestactie mee.

In Den Haag heeft een aantal demonstranten hun tent opgezet. Ze zeggen dat ze tot maandag mogen blijven. Ook daar zijn sprekers.

De protesten volgen na de actie Occupy Wall Street in New York die begon op 17 september en zich wereldwijd als een olievlek uitbreidde. Betogers spreken zich uit tegen de macht van banken, de inhaligheid van bedrijven en de in hun ogen falende politieke elite.

Nu.nl
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_103111999
quote:
In Den Haag heeft een aantal demonstranten hun tent opgezet. Ze zeggen dat ze tot maandag mogen blijven. Ook daar zijn sprekers
_O- _O- _O-

En dan nog mensen die dit willen vergelijken met Egypte en Libië. Kneuzenrevolutie...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')