Dit zijn hippies die een keer uit hun smokekelder komen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:46 schreef Summers het volgende:
Voor wie het nog niet door heeft , dit is een wereldrevolutie
quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:49 schreef Fir3fly het volgende:
Als het een succes wordt ga ik ook meedoen denk ik, ik deel het ideaal van de beweging wel. "Jij hebt geld, deel dat met mij!"
Dit zijn hippies die niet meer teruggaan naar hun smokekelder .quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dit zijn hippies die een keer uit hun smokekelder komen.
NWS?quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:26 schreef Q.E.D. het volgende:
Waarom staat dit topic niet gewoon in POL?
Ik kon 'm eerst niet eens vinden...
Wat heeft dit met BNW te maken? Het is gewoon een protest, for crying out loud.
Thuis bijslapen.... Hilarisch!! Dit bedoel ik. Dit is geen actievoeren, dit is ergens bij willen horen. Ergens deel van uit willen maken.quote:Anna uit Amsterdam zit in haar slaapzak voor de tent. ''Ik heb amper geslapen, de hele nacht voerden mensen discussies. Heel bijzonder. Ik heb echt het idee dat we worden gehoord omdat er over de hele wereld actie wordt gevoerd.''
Ze gaat later op de dag naar huis om bij te slapen. ''Maar ik kom zeker terug en als het lang doorgaat, wil ik nog wel wat nachten hier doorbrengen. Het idee is dat er een soort stadje ontstaat, mensen zullen elkaar ook aflossen.''
Even verderop blikten Jorik en Simon uit Amersfoort terug op de, volgens hen, koude nacht. ''Maar ik heb lekker geknuffeld met andere actievoerders, daardoor kreeg ik het weer een beetje warm'', zei Simon. Ook zij gaan zondag terug naar huis. ''Ik moet werken, maar ik denk dat ik nog wel een paar dagen vrij neem als de actie eind van de week nog voortduurt'', voorspelde Jorik.
50 tentjes. Massaal protest my ass.quote:De betogers van Occupy in Amsterdam ontwaken zondagochtend langzaamaan. Op het Beursplein staan ongeveer 50 tentjes en overal waar je kijkt, hangen protestbordjes en spandoeken. De nacht is zonder problemen verlopen, liet de politie weten.
Wat een bullshit. Die agent en die demonstrant komen het beeld in terwijl ze al aan het vechten zijn. Echt een hele slechte poging om de politie in een kwaad daglicht te zetten.quote:
Dus je ziet niet dat die agent in witte bloes een vrouw tegen de grond slaat met zijn vuistquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Die agent en die demonstrant komen het beeld in terwijl ze al aan het vechten zijn. Echt een hele slechte poging om de politie in een kwaad daglicht te zetten.
Waarom vind je het nodig om dit soort polariserende filmpjes te plaatsen? Is je boodschap niet krachtig genoeg?
Allereerst is niet iedereen met lang haar een vrouw (en is dat eigenlijk ook niet relevant, maar wordt het aangehaald door jouw om het 'erger te maken'). Wat ik zie is dat die 'vrouw' en die agent al ruziënd het beeld binnen komen. Je kunt onmogelijk weten wat er daarvoor is gebeurd of hoe dreigend de houding van de betreffende demonstrant is en daarvoor is geweest.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:03 schreef Summers het volgende:
[..]
Dus je ziet niet dat die agent in witte bloes een vrouw tegen de grond slaat met zijn vuist
en van zichzelf schrikt en zijn hand tegen zijn mond houd ?
Is er misschien iemand die het wel ziet ?
Sorry hoor. Maar zie je nu zelf niet waar je mee bezig bent? Ik zie hier geen enkele actie waarbij de politie zonder voorafgaande provocatie ingrijpt. Ofwel er wordt geprovoceerd, ofwel het zijn opnamen waarbij er pas wordt gefilmd als de provocatie reeds heeft plaatsgevonden. Het zijn stemmingmakerij filmpjes en eerlijk gezegd vind ik het een gruwelijke belediging van de collectieve intelligentie dat je denkt hiermee mensen te kunnen beïnvloeden.quote:
Omdat Summers graag een algehele haat aanwakkert tegen het establishment. Maar inderdaad, de filmpjes en foto slaan nergens op in dit topic.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:43 schreef arucard het volgende:
De politie zal het ook wel beu zijn om die mensen heel de tijd te moeten babysitten. En waarom post je dit in het NL topic?
Wat wil je hier überhaupt mee zeggen? Dat de betreffende agent zijn verkeerde jas heeft aangetrokken? Of dat er iemand bij is van de counter terrorism unit omdat men de Occupy-beweging als terrorisme ziet?quote:
In NWS staat ook een topic.quote:Op zondag 16 oktober 2011 03:26 schreef Q.E.D. het volgende:
Waarom staat dit topic niet gewoon in POL?
Ik kon 'm eerst niet eens vinden...
Wat heeft dit met BNW te maken? Het is gewoon een protest, for crying out loud.
Weet je wat jij doet ?quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:48 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Omdat Summers graag een algehele haat aanwakkert tegen het establishment. Maar inderdaad, de filmpjes en foto slaan nergens op in dit topic.
[..]
Ik heb er al heel wat bekeken hoor, maar zie weinig reden om alles te bekijken. Ik heb namelijk nog wel andere hobbies dan naar werkschuw zeurend tuig te kijkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:43 schreef Summers het volgende:
[..]
Weet je wat jij doet ?
Ga op youtube kijken , twitter en facebook , lees en kijk alles van occupy , en ga de vele livestreams bekijken over de hele wereld inclusief die van de steden in Amerika en lees wat mensen zeggen , kijk wat er gebeurd .
Ben gisteren daar geweest, en eerlijk gezegd: het stelde niet veel voor.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:43 schreef Summers het volgende:
[..]
Weet je wat jij doet ?
Ga op youtube kijken , twitter en facebook , lees en kijk alles van occupy , en ga de vele livestreams bekijken over de hele wereld inclusief die van de steden in Amerika en lees wat mensen zeggen , kijk wat er gebeurd .
Kijk de vele livestreams over de hele wereld , vannacht is occupy Berlin bijv ontruimt die een park hadden bezet .quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben gisteren daar geweest, en eerlijk gezegd: het stelde niet veel voor.
Gewoon veel hippies, veel bellenblazers, borden met leuzen, muziek, wat sprekers en voor de rest nieuwsgierigen (waaronder ik) .
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |