SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Dossier Versprekingen / Vreemde uitsprakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:
Michael Jackson: the plot thickens..
Michael Jackson #2 The plot still thickens...
Michael Jackson #3 The plot still thickens...
Michael Jackson #4 The plot still thickens...
Per topic staan hier de actualiteiten en nieuwe bevindingen. Dat betekent dat dit gedeelte per topic verschilt. Alle belangrijke dingen van elk topic zijn op deze manier heel makkelijk terug te vinden.
• LiveStreams van de rechtszaak
http://www.michaeljacksonhoaxforum.com/smf2.0/
• Yellowbrickroad en de rechtszaak tegen Murray
- Latoya zonnebloem
- Veel gele stropdassen en kleding bij alle partijen
- Meer info over Yellowbrickroad is in voorgaande topics te vinden
• Posts die we uit het vorige topic mee nemen![]()
wie dat liever niet heeft kan dat aangevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 01:24 schreef piepie het volgende:
Duurt ruim 16 minuten, maar is het bekijken helemaal waard!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:45 schreef Janena het volgende:
Ik denk dat de interesse er nog wel is. Ik zag Latoya binnenkomen met een zonnebloem (yellow brick road) en de defence schrijft Micheal ipv Michael...Op zijn minst opmerkelijk te noemen. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik denk dat hij leeft, die foto vind ik wel heftig, maar het is gewoon een hele vreemde zaak. Wat is die arts incompetent geweest, te bizar voor woorden...
[ Bericht 0% gewijzigd door Sideshowbobbie op 14-10-2011 11:12:47 ]Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Het kan zijn dat die aanklager net zo dom is als ik. Ik had een collega en zijn naam was ook Michael. En die schreef ik ook constant verkeerdquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:55 schreef piepie het volgende:
[..]
Blijft over dat de aanklager niet eens weet hoe je Michael schrijft (tot 2 x toe), terwijl dit zo'n veelvoorkomende naam is in de VS en ook zijn geboortedatum vergist hij zich in. Niemand corrigeert dit ook. Maar goed, misschien moeten we dit maar houden op slordigheden.
Inderdaad. Dat hele hoaxgebeuren speelt zich sowieso enkel af op internet, en niet daarbuiten. In de media hoor of lees je er nooit wat over, en niet voor niets.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:21 schreef GGGeneraal het volgende:
Ik weet trouwens niet goed hoe je uit het vorige topic iets kan terughalen, maar waar sommigen zich mischien hier ook in vergissen is het feit dat, Niet alles wat op internet staat waar is.
Het is inderdaad waarschijnlijk niet interessant genoeg voor de media, soit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:54 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat hele hoaxgebeuren speelt zich sowieso enkel af op internet, en niet daarbuiten. In de media hoor of lees je er nooit wat over, en niet voor niets.
Heeft mijns inziens weinig met interessant genoeg of niet te maken. Als er enige waarheid in deze zogenaamde hoax had gezeten, of iets wat er op leek, waren ze er allang op ingesprongen. En BNW is precies zoals het zegt: niet bewezen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het is inderdaad waarschijnlijk niet interessant genoeg voor de media, soit.
Overigens heeft de MM maar al te vaak bewezen vele zaken buiten het nieuws te houden, zie bijvoorbeeld de eerste paar weken van Occupy Wall Street.
Maar goed, het kan mij vrij weinig schelen of dit wel of niet in de media naar voren komt. Ik vind het slechts interessant wat hier zo nu en dan voorbij komt, niets meer en niets minder. Dat komt puur door mijn interesse voor BNW-gerelateerde zaken.
Dus dan is het toch niet interessant voor ze?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:29 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Heeft mijns inziens weinig met interessant genoeg of niet te maken. Als er enige waarheid in deze zogenaamde hoax had gezeten, of iets wat er op leek, waren ze er allang op ingesprongen. En BNW is precies zoals het zegt: niet bewezen.
Deze hoax speelt helemaal niet buiten internet. Dat zou je iets moeten zeggen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dus dan is het toch niet interessant voor ze?Als er geen waarheden inzitten, dan is het dus niet interessant om er over te berichten. Overigens is dat laatste wel enigszins ironisch voor wat de media betreft.
Internet moet je niet onderschatten, zeker niet met het hele social media gebeuren wat deels van het echte leven naar internet is verplaatst.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:44 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Deze hoax speelt helemaal niet buiten internet. Dat zou je iets moeten zeggen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Internet moet je niet onderschatten, zeker niet met het hele social media gebeuren wat deels van het echte leven naar internet is verplaatst.
Goede en relevante reactie op mijn postquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:50 schreef Robijn48 het volgende:
[..]Het echte leven is is dat er een rechtszaak gaande is, waarin mensen onder ede verklaren dat ze Michael dood gezien hebben.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Goede en relevante reactie op mijn post
Ik snap niet waar je met je post heen wilt. Ik geef aan dat je het internet niet moet onderschatten. Dat iets enkel op internet plaatsvindt, betekent toch niet dat het niet buiten internet leeft? Immers, internet vergemakkelijkt het om mensen met dezelfde ideeën en meningen bij elkaar te brengen. Zo zij het dat er een bepaalde groep mensen is die gelooft in de hoax of die, net als ik, vinden dat er wel een aantal eigenaardige zaken zijn gebeurd maar niet geloven dat hij nog levend is. Kortom, dat is slechts het praatje bij de koffieautomaat verplaatsen naar discussiefora, zoals FOK!.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:02 schreef Robijn48 het volgende:
[..]Ga eens op mijn post in dan, daar kan je toch moeilijk omheen?
Ik denk dat jij het internet overschat. En nee, die hoax speelt NIET buiten het internet. Ik hou me al een tijd bezig met MJ, en ik ben het nog nooit tegengekomen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik snap niet waar je met je post heen wilt. Ik geef aan dat je het internet niet moet onderschatten. Dat iets enkel op internet plaatsvindt, betekent toch niet dat het niet buiten internet leeft? Immers, internet vergemakkelijkt het om mensen met dezelfde ideeën en meningen bij elkaar te brengen. Zo zij het dat er een bepaalde groep mensen is die gelooft in de hoax of die, net als ik, vinden dat er wel een aantal eigenaardige zaken zijn gebeurd maar niet geloven dat hij nog levend is. Kortom, dat is slechts het praatje bij de koffieautomaat verplaatsen naar discussiefora, zoals FOK!.
Nogmaals, vervolgens kom je met een post die daar niet op ingaat. Ja, ik weet ook wel dat er een rechtszaak gaande is, ik heb nergens gezegd dat dat niet zo is of wat dan ook.
Goede post robijn! Wanneer zou MJ dan zich weer laten zien? Er is geen enkele aanwijzing waarom hij nu nog niet terug is of waarom hij voorgoed weg blijft..dat zegt al genoeg...zo blijft het complot altijd en eeuwig in leven en zo kunnen de mensen die hier geloven dat hij nog leeft zich altijd indekken met het feit dat hij nog 'leeft'quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:22 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het internet overschat. En nee, die hoax speelt NIET buiten het internet. Ik hou me al een tijd bezig met MJ, en ik ben het nog nooit tegengekomen.
Eigenaardige zaken zijn er rondom de dood van een beroemdheid altijd. Er zijn mensen die nog altijd geloven dat Elvis leeft. Ook al is ie al 34 jaar dood.
MJ zal zich nooit meer laten zien, want hij is dood. En dat is bewezen. En ja, mensen hier in dit topic zullen over tien jaar nog geloven dat hij leeft. Arme lui.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:35 schreef GGGeneraal het volgende:
[..]
Goede post robijn! Wanneer zou MJ dan zich weer laten zien? Er is geen enkele aanwijzing waarom hij nu nog niet terug is of waarom hij voorgoed weg blijft..dat zegt al genoeg...zo blijft het complot altijd en eeuwig in leven en zo kunnen de mensen die hier geloven dat hij nog leeft zich altijd indekken met het feit dat hij nog 'leeft'
Ik overschat het internet? Dus jij ontkent dat mensen tegenwoordig veel in contact met elkaar zijn over allerhande onderwerpen op fora, FB, Twitter en noem maar op?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:22 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het internet overschat.
Prachtige drogredeneringquote:En nee, die hoax speelt NIET buiten het internet.Ik hou me al een tijd bezig met MJ, en ik ben het nog nooit tegengekomen.
En die eigenaardigheden boeien mij juist. Als ik, of iemand anders in dit topic, je daarmee lastig val, blijf dan gewoon weg uit dit topic.quote:Eigenaardige zaken zijn er rondom de dood van een beroemdheid altijd. Er zijn mensen die nog altijd geloven dat Elvis leeft. Ook al is ie al 34 jaar dood.
Ja, wat dit betreft wel. Nee. Maar je schijnt maar niet te verstaan DAT DIE HOAX NIET BUITEN INTERNET SPEELT. En al ga je weer, zoals ik je ken, in minachting, die hoax speelt niet buiten internet. En daar hebben we het over toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik overschat het internet? Dus jij ontkent dat mensen tegenwoordig veel in contact met elkaar zijn over allerhande onderwerpen op fora, FB, Twitter en noem maar op?
[..]
Prachtige drogredenering
[..]
En die eigenaardigheden boeien mij juist. Als ik, of iemand anders in dit topic, je daarmee lastig val, blijf dan gewoon weg uit dit topic.
Jij schijnt niet helemaal te begrijpen dat wat niet in jouw levenswereld voorkomt, misschien wel in die van anderen voorkomt. Hoe bedoel je kortzichtig?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:55 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja, wat dit betreft wel. Nee. Maar je schijnt maar niet te verstaan DAT DIE HOAX NIET BUITEN INTERNET SPEELT. En al ga je weer, zoals ik je ken, in minachting, die hoax speelt niet buiten internet. En daar hebben we het over toch?
Prima. Over tien jaar geloof je er nog in. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jij schijnt niet helemaal te begrijpen dat wat niet in jouw levenswereld voorkomt, misschien wel in die van anderen voorkomt. Hoe bedoel je kortzichtig?
Maar doe mij en anderen in dit topic een plezier, als je hier enkel komt trollen als een verzuurde 50 plusser, blijf dan gewoon lekker weg.
Ik had je slimmer ingeschat, ik heb meerdere malen gezegd dat ik gewoon denk en vind dat Michael dood is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:02 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Prima. Over tien jaar geloof je er nog in. Daar ben ik van overtuigd.
In plaats van je met de werkelijkheid bezig te houden, hou je je bezig met dit soort dingen![]()
quote:En nee. Ik kwam niet trollen. Als je iets meer mensenkennis had, dan had je geweten dat MJ mij zeer aan het hart gaat. Jochie.
Nee hoor. Je hebt vanmorgen nog gezegd dat je niet overtuigd bent.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik had je slimmer ingeschat, ik heb meerdere malen gezegd dat ik gewoon denk en vind dat Michael dood is.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |