SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.18 november is er een radiomeet
zie hiervoor Radio 49 - Meet
[ Bericht 0% gewijzigd door Melting op 14-10-2011 11:09:10 ]Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Met rijst en gehakt en feta kaasquote:
En als het niet lukt, heb je dan nog een alternatief? Of wordt het dan snackbar?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Met rijst en gehakt en feta kaas
jah ben bang dat we dan iets gaan bestellenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:07 schreef Melting het volgende:
[..]
En als het niet lukt, heb je dan nog een alternatief? Of wordt het dan snackbar?
klinkt goedquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Met rijst en gehakt en feta kaas
Ik lust geen feta en geen paprika. Maar rijst met gehakt kan nooit kwaad.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:12 schreef Melting het volgende:
Ik heb nog nooit gevulde paprika's gegeten, maar ik vind fetakaas niet lekker. Voor de rest klonk het goed.
Die doe ik er pas op als het uit de oven komtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:12 schreef Melting het volgende:
Ik heb nog nooit gevulde paprika's gegeten, maar ik vind fetakaas niet lekker. Voor de rest klonk het goed.
Oké!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Die doe ik er pas op als het uit de oven komtdus die kan je er ook af laten
Ja maar dan heeft het vullen van de paprika geen zin natuurlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik lust geen feta en geen paprika. Maar rijst met gehakt kan nooit kwaad.
Haha rond 6en staat het op tafelquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Oké!![]()
Hoe laat moest ik er zijn, zei je?
Oh das een goed punt wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja maar dan heeft het vullen van de paprika geen zin natuurlijk
Dan houd ik het tegoed....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Haha rond 6en staat het op tafel
Haha ja slim dan heb ik al vast 1x kunnen oefenen hequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan houd ik het tegoed....
Vanavond al een andere eetafspraak staan.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Haha ja slim dan heb ik al vast 1x kunnen oefenen he
zal ik dan langskomen om je beginners geluk te proevenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Haha ja slim dan heb ik al vast 1x kunnen oefenen he
Gezelligquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zal ik dan langskomen om je beginners geluk te proeven
quote:
je woont in de buurt van mijn werk zie ikquote:
ow waar werk je dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
je woont in de buurt van mijn werk zie ik![]()
nou ja, vergeleken met waar ik woon is dat in de buurt
amstelveenquote:
ja maar ik zit in Vianen, das toch niet in de buurt van Amstelveen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
amstelveen
en ik woon in zwolle, vraag maar aan knetter
het is maar een derde van mijn woon werk afstandquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja maar ik zit in Vianen, das toch niet in de buurt van Amstelveen?
ow dat valt wel mee danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is maar een derde van mijn woon werk afstand
en ik moet toch langs Utrecht om mijn kinderen op te halen
3? waarvan 1 grote eter, 1 kleine eter en 1 niet eterquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:39 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ow dat valt wel mee dan
Maarre met zijn hoeveel was je van plan te komen dan?
Ow dan zet ik die wel naast mijn niet eterquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
3? waarvan 1 grote eter, 1 kleine eter en 1 niet eter
Morguh Samzzquote:
Bezig aan je 2e jeugd?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:45 schreef Samzz het volgende:
Waarom heeft playmobil toch ook van dat leuke speelgoed. Ik will het allemaal
!
Samzzquote:
i knowquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:45 schreef Samzz het volgende:
Waarom heeft playmobil toch ook van dat leuke speelgoed. Ik will het allemaal
!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ow dan zet ik die wel naast mijn niet eter
Deed ie maar groeienquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Samzz![]()
[..]
i knowik ben in fokido geweest
[..]die groeit ook van de lucht?
Hi Wokquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Samzz![]()
[..]
i knowik ben in fokido geweest
ik zie gelijkenissenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Deed ie maar groeienmagere lat
ik heb kinderen dus ik mag datquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hi Wok.
Ik zit er serieus aan te denken om al mijn playmobil tevoorschijn te halen en op te zetten.
Wowowow waar?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Lisa Amy en Shelley komen zo bij koffietijd!!
hoe oud zijn ze?quote:
Que?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:54 schreef Watertornado het volgende:
Overigens Melting je mag dan de \quad er ook uittrekken hoor.
Ik heb geen kinderen dus ik mag dat net zo goedquote:
2 jochies?quote:
meisjes, dus ik draag nagellak en make-up en heb soms staartjesquote:
doe jij ook nog schommelen en wippen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen dus ik mag dat net zo goed.
ow geweldigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
meisjes, dus ik draag nagellak en make-up en heb soms staartjes
Nee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doe jij ook nog schommelen en wippen?
dat wordt wat op het prinsessen feestje over 3 wekenquote:
Druk in de weer geweest?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:00 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady ploft ff neer met een bakkie
Hihi zekerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat wordt wat op het prinsessen feestje over 3 weken
Oh ja..... leuk! Je hebt het weer alvast mee!quote:
Als het goed is welquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja gaan zo op vakantie
[..]
kom je ook???
Ik zie dat je de songtekst eruit hebt geknipt maar ik zie de \quad er nog in staan.quote:
Wat mij betreft wel hoor, komen we te kort dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:05 schreef Samzz het volgende:
Carool, je bent er bijna nooit, kan iemand anders jouw plaats als roostermaker overnemen?
Wat is de \quad?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zie dat je de songtekst eruit hebt geknipt maar ik zie de \quad er nog in staan.
Als ik of Knetter er zijn niet, maar wij zijn er ook niet altijd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel hoor, komen we te kort dan?
Dat isquote:
Ik kan na mijn vakantie wel helpenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik of Knetter er zijn niet, maar wij zijn er ook niet altijd.
En als je er bijna nooit bent, kan iemand die er wel veel is het rooster beter bijhouden.
Done.....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat isdit ding. Maar dat zie je niet. Kortom: kun je de allerlaatste regel verwijderen in de OP?
Kan ik me voorstellen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Done.....
Vond de songtekst nou niet echt iets wat continue in de OP thuis hoort.
Goed gedachtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Done.....
Vond de songtekst nou niet echt iets wat continue in de OP thuis hoort.
Ow dat is superquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan na mijn vakantie wel helpen
ben toch dagelijks online
Lijkt mij primaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan na mijn vakantie wel helpen
ben toch dagelijks online
Ben na de 23e weer beschikbaar dus met goedkeuring van anderen wil ik het wel het wel overnemenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ow dat is super
Lijkt mij een goed plan
Ja hihi ik zie hetquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:18 schreef Samzz het volgende:
Als het goed is heb jij de PM ook ontvangen, LoLa.
Je moet maar op vakantie willen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hihi ik zie het
Ik ben ondertussen een beetje druk dus reageer wat traag
Nu auto verder inpakken
* LovelyLady gaat verder met volksverhuizing
Succes daarmeequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hihi ik zie het
Nu auto verder inpakken
Waar ga je naartoe?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hihi ik zie het
Nu auto verder inpakken
Visquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:27 schreef Melting het volgende:
Ik zal zo maar eens vertrekken. Een lekker visje eten bij mijn vaste viskraam.
Slechte muziek ja.....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is dit nou weer voor stomme bewerking van Satie!
Inderdaad. Maar hij wordt op een of andere manier wel op handen gedragen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Alain Clark... nog zo iemand met wie ik zonder kan.
Het is wel koud (hier binnen).quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:36 schreef Melting het volgende:
Wat het weer betreft is het zeker wel een perfect day!
Dat wel. Maar het zonnetje schijnt volop!quote:
Ik heb het ook zooo koud brrrrrrquote:
Op mijn kamer staat ongeveer een kwartiertje zon, zo rond 8 uur 's ochtends in een hoekjequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wel. Maar het zonnetje schijnt volop!
Ik ga zo meteen even naar buiten... gewoon even genieten.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:36 schreef Melting het volgende:
Wat het weer betreft is het zeker wel een perfect day!
Verwarming aanzetten, en een lekker bakkie thee erbij! Heerlijk!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op mijn kamer staat ongeveer een kwartiertje zon, zo rond 8 uur 's ochtends in een hoekje.
ze kunnen enge dingen doen hoorquote:
Ik zei niet voor niets dat ze net zo eng waren als vampiers.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze kunnen enge dingen doen hoor
je internet uit zetten bijvoorbeeld
Dit verzoekje komt van Gekke Henkie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie zit er tussen mijn verzoeken door te verzoeken?!
Doe es? Voor 5 minuten ofzo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze kunnen enge dingen doen hoor
je internet uit zetten bijvoorbeeld
Ligt een beetje aan wat je in eerste instantie gevraagd had. Als je uitging van 5000 euri per maand, kun je gerust 500 euri zakken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:53 schreef Carooltje79 het volgende:
Had van de week een sollicitatie gedaan, dus wordt net gebeld of ik wil zakken met mijn salarisindicatie, dus ik zeg kan altijd welzegt ze gewoon bijna 500 euro minder
![]()
En dan ook nog verbaasd zijn dat ik dat wel erg veel lager vind![]()
Jezus, dat is een hoopquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:53 schreef Carooltje79 het volgende:
Had van de week een sollicitatie gedaan, dus wordt net gebeld of ik wil zakken met mijn salarisindicatie, dus ik zeg kan altijd welzegt ze gewoon bijna 500 euro minder
![]()
ik las nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zei niet voor niets dat ze net zo eng waren als vampiers.
500 euro, tering, dat ze daarvoor sowieso bellen, dat is toch niet eens reëel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:53 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
haha nee hoor zit op 2200 euro maar zij komt aan met 1700quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan wat je in eerste instantie gevraagd had. Als je uitging van 5000 euri per maand, kun je gerust 500 euri zakken.
kan toch? verlaag je de huur ook zoveelquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:53 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
9500 per maand is toch nog steeds wel lekker?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:53 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
Bruto of netto?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nee hoor zit op 2200 euro maar zij komt aan met 1700
ja vond ik ook , en ze reageerde ook nog geïrriteerd omdat ik dan geen interesse hadquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
500 euro, tering, dat ze daarvoor sowieso bellen, dat is toch niet eens reëel.
Of in natura.quote:
Nee nee ik ga voor de jackpot he!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
9500 per maand is toch nog steeds wel lekker?
Brutoquote:
Ja als ze daar nou eens voor te porren warenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan toch? verlaag je de huur ook zoveel
Secretaressequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op wat voor functie heb je dan gesolliciteerd?
Tja.... ligt er natuurlijk ook aan voor hoeveel uur, etc. Maar voor 1700 euri kom ik ook niet.quote:
Ja zo op papier zag het er erg leuk uitquote:
Voor 40 uur, nou daar kom ik ook niet voor hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja.... ligt er natuurlijk ook aan voor hoeveel uur, etc. Maar voor 1700 euri kom ik ook niet.
Ik merk het!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Voor 40 uur, nou daar kom ik ook niet voor hoor
40 uur en dan 1700?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Voor 40 uur, nou daar kom ik ook niet voor hoor
Gelukkig niet mijn hoofdpijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
40 uur en dan 1700?succes met vinden van iemand daarvoor
http://www.mbowijzer.nl/beroep/secretaressequote:
"Audioquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://www.mbowijzer.nl/beroep/secretaresse
Hm. Sowieso niet een vetpot. Maar aan de andere kant neem ik aan dat jij niet net van het mbo af komt rollen.
Hai, nu ben je even secretaresse!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Audio
Hier kun je naar het beroep luisteren."
Teh fack :").
Nope dat is echt al ff geledenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://www.mbowijzer.nl/beroep/secretaresse
Hm. Sowieso niet een vetpot. Maar aan de andere kant neem ik aan dat jij niet net van het mbo af komt rollen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hai, nu ben je even secretaresse!
Wist ik ook nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:03 schreef Watertornado het volgende:
Overigens zijn het NOtulen mevrouw, geen noTUlen.
aantekeningenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:03 schreef Watertornado het volgende:
Overigens zijn het NOtulen mevrouw, geen noTUlen.
Jij bent dan ook geen secretaresse, jij mag dat, net zoals een groot deel van de Nederlandse bevolking, best niet weten.quote:
Ik studeer Nederlandsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen secretaresse, jij mag dat, net zoals een groot deel van de Nederlandse bevolking, best niet weten.
Edit: jij was die taalnazi hè? Dan had je het ZEKER moeten weten.
Ik heb daar geen geduld voor op de radioquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yeah een medestander
* charmed_angel vind lange nummers ook
Oh, hahaquote:
Ligt voor de hand. Zou ik zeggen.quote:Maar ik kan wel een verklaring geven waarom het voor veel mensen (en ook voor mij) logisch lijkt om er noTUlen van te maken.
Wat was er op schiphol te doen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en hoi
Zijn Heloef en VH nog naar Schiphol gegaan vanmorgen
VH heeft het wel te pakken, of niet?quote:
ik geloof het ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:09 schreef Melting het volgende:
[..]
VH heeft het wel te pakken, of niet?
Ja, omdat het Nederlands een trocheïsche taal is, die de klemtoon van rechts naar links toekent. Dat wil zeggen dat we aanvankelijk dus bij woorden willen dat de klemtoon op de voorlaatste lettergreep ligt (bij twee- en drielettergreepwoorden).quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:08 schreef Watertornado het volgende:
Ligt voor de hand. Zou ik zeggen.
Weet ik niet, Heloef is een neger die altijd te laat komt dus dat verwacht ik niet. VH zou wel kunnen. Maar ik heb haar vanaf haar thuisbasis uitgezwaaid, niet vanaf Schiphol.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En VH en Heloef waren er ook?
Een beetje heel erg ja.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik geloof het ook
Maar voor iemand die je nog nooit gezien hebt, vind ik het een beetje overdreven, niet
ik ook nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb daar geen geduld voor op de radio.
oooooooooow okquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet ik niet, Heloef is een neger die altijd te laat komt dus dat verwacht ik niet. VH zou wel kunnen. Maar ik heb haar vanaf haar thuisbasis uitgezwaaid, niet vanaf Schiphol.
Nu is er juist goede muziekquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook niet
Daarom heb ik de radio ook niet aan nu
Ik ga even De Villa kijken
Ach ja, als je tijd hebt en zin om er heen te gaan, waarom ook niet, toch?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik geloof het ook
Maar voor iemand die je nog nooit gezien hebt, vind ik het een beetje overdreven, niet
Jawelquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
okDan ben ik niet zo heel erg raar dus
Het Grieks kent de klemtoon ook van rechts naar links toe, maar dan op de derde van achter. CaTAlogus dus. Alhoewel de uitgang "logus" weer Latijn is, maar het woord komt toch uit het Grieks. Geen idee overigens hoe de romeinen met hun beklemtoning omgingen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, omdat het Nederlands een trocheïsche taal is, die de klemtoon van rechts naar links toekent. Dat wil zeggen dat we aanvankelijk dus bij woorden willen dat de klemtoon op de voorlaatste lettergreep ligt (bij twee- en drielettergreepwoorden).
Ja maar ik moet de villa terugkijkenquote:
Ik zou het niet doenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach ja, als je tijd hebt en zin om er heen te gaan, waarom ook niet, toch?
Nee hoor.... ik dacht ook dat ik de enige was die er zo over dacht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
okDan ben ik niet zo heel erg raar dus
Mja, in de fonologie kan je beter van syllabe spreken. Lettergreep heeft (voor mijn gevoel) meer met spelling te maken, en in de fonologie kan dat soms net even anders zitten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het Grieks kent de klemtoon ook van rechts naar links toe, maar dan op de derde van achter. CaTAlogus dus. Alhoewel de uitgang "logus" weer Latijn is, maar het woord komt toch uit het Grieks. Geen idee overigens hoe de romeinen met hun beklemtoning omgingen.
Wat vind jij van het woord lettergreep trouwens?
Kus en dikke doei!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
Lieffies ik ga de laptop opruimen
tot volgende week
Fijne vakantie en tot volgende week!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
tot volgende week
hele fijne vakantie lolaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
tot volgende week
Have funquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
tot volgende week
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
tot volgende week
Waarom zou je iemand uitzwaaien die je nog nooit gezien hebt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach ja, als je tijd hebt en zin om er heen te gaan, waarom ook niet, toch?
`Fijne Vakantiequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
tot volgende week
Ik vind klankgreep veel mooier. Gewoon Nederlands, en het dekt de betekenis.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, in de fonologie kan je beter van syllabe spreken. Lettergreep heeft (voor mijn gevoel) meer met spelling te maken, en in de fonologie kan dat soms net even anders zitten.
Heeft ook te maken met de trocheïsche opbouw van de Nederlandse taalquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:14 schreef Watertornado het volgende:
Mensen die párameter zeggen kan ik wel wurgen.
Ooit moet de eerste keer zijn om iemand te zienquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand uitzwaaien die je nog nooit gezien hebt?
Doei doeiquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:19 schreef Melting het volgende:
Maar goed.... ik ga even van het weer genieten en een visje eten!Tot straks!
Ik heb daar niks mee te makenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:27 schreef Insomnium het volgende:
Dankzij jullie werd ik wakker met dit nummer in mijn hoofd.
Jij bent ook een kleine rad in het geheel dat radio49 heet.quote:
Leuk nummertje tochquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:27 schreef Insomnium het volgende:
Zet de radio aanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:27 schreef Insomnium het volgende:
Een kleine maar?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jij bent ook een kleine rad in het geheel dat radio49 heet.
Hoi!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:32 schreef Watertornado het volgende:
Welke baas heeft France Gall aangevraagd?
Je gaat jonge meisjes hosselen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:32 schreef Insomnium het volgende:
Mensen ik ga douchen en naar de kinderboerderij.
Het is echt te mooi weer om binnen te zitten
Als ik zeg dat je een grote was dan denk je misschien wel dat ik je dik noem.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een kleine maar?
Met dat lied heb ik niks van doen.
Jaaa die zijnquote:
Jupsquote:
Ik heb dat ook wel, ben sowieso gek op dieren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:35 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jups![]()
![]()
Ben nog een groot kind vaak.
Vind een kinderboerderij altijd leuk
En ik denk dat ik eerst even mijn stiefzusje ga ophalen![]()
Ze is nu acht en vind dat vast ook nog wel leuk.
Zo'n vrouw ben ik nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:33 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Als ik zeg dat je een grote was dan denk je misschien wel dat ik je dik noem.
En dat doe ik niet.
Dat is dan wel fijn om te wetenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo'n vrouw ben ik niet. Vraag maar aan Royco
.
Dierenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel, ben sowieso gek op dieren.
Nee zo ben je niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo'n vrouw ben ik niet. Vraag maar aan Royco
.
Have funquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:38 schreef Insomnium het volgende:
Maar ik ga de echte wereld in !
Waterige zon!
Herfstkleuren !
Geitjes!
![]()
Tot straks of vanavond
Ik voel me ook niet aangesprokenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee zo ben je niet.
En je hebt dan ook geen enkele reden om jezelf aangesproken te voelen
Snap ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat weet ik, en bedoelde dat er ook geen enkele reden is waarom dat zo zou moeten zijn.
quote:
Hmm lekker lekkerquote:
Nederlanders met smaak, ze bestaan!quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Nederlanders met smaak, ze bestaan!
Omdat jullie vanmorgen naar Schiphol zijn geweest ?quote:
Joah.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:04 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Omdat jullie vanmorgen naar Schiphol zijn geweest ?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Joah.
Kijk voor mij is het 11 minuten met de bus.
Maar voor hem.
Dat is hetquote:
Dat zonnetje! Vanmiddag ga ik oefenen met kiddo en pony. Ik ga mooi foto's makenquote:
Heb je goedquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zonnetje! Vanmiddag ga ik oefenen met kiddo en pony. Ik ga mooi foto's maken.
Je hebt een kind?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zonnetje! Vanmiddag ga ik oefenen met kiddo en pony. Ik ga mooi foto's maken.
quote:
quote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:24 schreef Carooltje79 het volgende:
Ga ook maar eens van het mooie weer genieten
De zon scheen wss in haar gezicht, maar dat hebben ze op de 1 of andere manier weggeshoptquote:
en dan is het radio topic stil...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:34 schreef SiIk het volgende:
Klopt. M'n trein vertrekt pas over 2 uur, en tot die tijd moet ik me hier op de een of andere manier zien te vermaken.
Waar ga je naartoe?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:34 schreef SiIk het volgende:
Klopt. M'n trein vertrekt pas over 2 uur, en tot die tijd moet ik me hier op de een of andere manier zien te vermaken.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:36 schreef SiIk het volgende:
Nog een kilometer of 400 naar het noorden. Zit nu in Stockholm, ga naar Sundsvall.
Leuk, ik ben jaloersquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:36 schreef SiIk het volgende:
Nog een kilometer of 400 naar het noorden. Zit nu in Stockholm, ga naar Sundsvall.
Wat stel je toch domme vragen. Je lijkt wel een vent!quote:
Hoezo stomme vraag?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat stel je toch domme vragen. Je lijkt wel een vent!
Oh, wacht...
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoezo stomme vraag?
Misschien is je hele hekel aan kinderen wel gespeeld en heb je al een heel elftal rondlopen
Slijmbal.quote:
Hoe was je vlucht?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:50 schreef SiIk het volgende:
Ik ga eens kijken of ze hier ook stopcontacten hebben
Wat ben je toch een grapjas.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoezo stomme vraag?
Misschien is je hele hekel aan kinderen wel gespeeld en heb je al een heel elftal rondlopen
Goedquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
GoedKwamen een paar lieve mensen mij uitzwaaien
Verder weinig turbulentie, en gezellig gekletst met de meneer naast me. Was de hele weg ook mooi helder dus ook nog een beetje van het uitzicht genoten
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet me eens zien in mijn lolbroek
Het is zo. Die gouden kettingen maken het afquote:
Mooi zo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
GoedKwamen een paar lieve mensen mij uitzwaaien
Verder weinig turbulentie, en gezellig gekletst met de meneer naast me. Was de hele weg ook mooi helder dus ook nog een beetje van het uitzicht genoten
quote:
Middagquote:
Hallo meneer.quote:
Alowaquote:
Het is aloha trouwens.quote:
niet op de manier waarop ik het zegquote:
Ik probeer hem alleen maar wat te leren.quote:
waar ga je heenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:03 schreef SiIk het volgende:
Ik zal mijn mooie uitzicht even delen met jullie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rechtvooruit is de landingsbaan, lekker vliegtuigjes kijken
Ze is er al.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:03 schreef SiIk het volgende:
Ik zal mijn mooie uitzicht even delen met jullie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rechtvooruit is de landingsbaan, lekker vliegtuigjes kijken
Hij is nog jong, hij komt er nog wel achterquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeer hem alleen maar wat te leren.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:08 schreef SiIk het volgende:
Ik ga gewoon mijn hele reis live updaten hier. Jammer dat ik in het vliegtuig geen foto's gemaakt heb
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
dit weekend ga ik filter koffie nemen
Lataquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:11 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
Ik ga nu ff een bakkie maken, en er even vandoor![]()
Daar is een apart forumdeel voor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:08 schreef SiIk het volgende:
Ik ga gewoon mijn hele reis live updaten hier. Jammer dat ik in het vliegtuig geen foto's gemaakt heb
waar ?quote:
Daar hadden ik en VH het nog over toen we gingen vliegtuigspotten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:23 schreef SiIk het volgende:
Ik snap dat niet hè, hoe zo'n klein karretje zo'n enorm vliegtuig kan trekken.
Oh, en turbulentie snap ik ook niet.
Hehe, mijn vliegtuig ook nog gespot? Of niet zolang gebleven?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar hadden ik en VH het nog over toen we gingen vliegtuigspotten.
Alowaquote:
Die wilden we nog zien maar we waren confuus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hehe, mijn vliegtuig ook nog gespot? Of niet zolang gebleven?
Dit dus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die wilden we nog zien maar we waren confuus.
Daar hebben ik en VH het ook over gehad.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
zon grote vuurbal jonge
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |