hele fijne vakantie lolaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
Lieffies ik ga de laptop opruimen
tot volgende week
Have funquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
tot volgende week
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
tot volgende week
Waarom zou je iemand uitzwaaien die je nog nooit gezien hebt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach ja, als je tijd hebt en zin om er heen te gaan, waarom ook niet, toch?
`Fijne Vakantiequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
tot volgende week
Ik vind klankgreep veel mooier. Gewoon Nederlands, en het dekt de betekenis.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, in de fonologie kan je beter van syllabe spreken. Lettergreep heeft (voor mijn gevoel) meer met spelling te maken, en in de fonologie kan dat soms net even anders zitten.
Heeft ook te maken met de trocheďsche opbouw van de Nederlandse taalquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:14 schreef Watertornado het volgende:
Mensen die párameter zeggen kan ik wel wurgen.
Ooit moet de eerste keer zijn om iemand te zienquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom zou je iemand uitzwaaien die je nog nooit gezien hebt?
Doei doeiquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:19 schreef Melting het volgende:
Maar goed.... ik ga even van het weer genieten en een visje eten!Tot straks!
Ik heb daar niks mee te makenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:27 schreef Insomnium het volgende:
Dankzij jullie werd ik wakker met dit nummer in mijn hoofd.
Jij bent ook een kleine rad in het geheel dat radio49 heet.quote:
Leuk nummertje tochquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:27 schreef Insomnium het volgende:
Zet de radio aanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:27 schreef Insomnium het volgende:
Een kleine maar?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jij bent ook een kleine rad in het geheel dat radio49 heet.
Hoi!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:32 schreef Watertornado het volgende:
Welke baas heeft France Gall aangevraagd?
Je gaat jonge meisjes hosselen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:32 schreef Insomnium het volgende:
Mensen ik ga douchen en naar de kinderboerderij.
Het is echt te mooi weer om binnen te zitten
Als ik zeg dat je een grote was dan denk je misschien wel dat ik je dik noem.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een kleine maar?
Met dat lied heb ik niks van doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |