ze kunnen enge dingen doen hoorquote:
Ik zei niet voor niets dat ze net zo eng waren als vampiers.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze kunnen enge dingen doen hoor
je internet uit zetten bijvoorbeeld
Dit verzoekje komt van Gekke Henkie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie zit er tussen mijn verzoeken door te verzoeken?!
Doe es? Voor 5 minuten ofzo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze kunnen enge dingen doen hoor
je internet uit zetten bijvoorbeeld
Ligt een beetje aan wat je in eerste instantie gevraagd had. Als je uitging van 5000 euri per maand, kun je gerust 500 euri zakken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:53 schreef Carooltje79 het volgende:
Had van de week een sollicitatie gedaan, dus wordt net gebeld of ik wil zakken met mijn salarisindicatie, dus ik zeg kan altijd welzegt ze gewoon bijna 500 euro minder
![]()
En dan ook nog verbaasd zijn dat ik dat wel erg veel lager vind![]()
Jezus, dat is een hoopquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:53 schreef Carooltje79 het volgende:
Had van de week een sollicitatie gedaan, dus wordt net gebeld of ik wil zakken met mijn salarisindicatie, dus ik zeg kan altijd welzegt ze gewoon bijna 500 euro minder
![]()
ik las nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zei niet voor niets dat ze net zo eng waren als vampiers.
500 euro, tering, dat ze daarvoor sowieso bellen, dat is toch niet eens reëel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:53 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
haha nee hoor zit op 2200 euro maar zij komt aan met 1700quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan wat je in eerste instantie gevraagd had. Als je uitging van 5000 euri per maand, kun je gerust 500 euri zakken.
kan toch? verlaag je de huur ook zoveelquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:53 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
9500 per maand is toch nog steeds wel lekker?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:53 schreef Carooltje79 het volgende:
![]()
Bruto of netto?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nee hoor zit op 2200 euro maar zij komt aan met 1700
ja vond ik ook , en ze reageerde ook nog geïrriteerd omdat ik dan geen interesse hadquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
500 euro, tering, dat ze daarvoor sowieso bellen, dat is toch niet eens reëel.
Of in natura.quote:
Nee nee ik ga voor de jackpot he!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
9500 per maand is toch nog steeds wel lekker?
Brutoquote:
Ja als ze daar nou eens voor te porren warenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan toch? verlaag je de huur ook zoveel
Secretaressequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op wat voor functie heb je dan gesolliciteerd?
Tja.... ligt er natuurlijk ook aan voor hoeveel uur, etc. Maar voor 1700 euri kom ik ook niet.quote:
Ja zo op papier zag het er erg leuk uitquote:
Voor 40 uur, nou daar kom ik ook niet voor hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja.... ligt er natuurlijk ook aan voor hoeveel uur, etc. Maar voor 1700 euri kom ik ook niet.
Ik merk het!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Voor 40 uur, nou daar kom ik ook niet voor hoor
40 uur en dan 1700?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Voor 40 uur, nou daar kom ik ook niet voor hoor
Gelukkig niet mijn hoofdpijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
40 uur en dan 1700?succes met vinden van iemand daarvoor
http://www.mbowijzer.nl/beroep/secretaressequote:
"Audioquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://www.mbowijzer.nl/beroep/secretaresse
Hm. Sowieso niet een vetpot. Maar aan de andere kant neem ik aan dat jij niet net van het mbo af komt rollen.
Hai, nu ben je even secretaresse!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Audio
Hier kun je naar het beroep luisteren."
Teh fack :").
Nope dat is echt al ff geledenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
http://www.mbowijzer.nl/beroep/secretaresse
Hm. Sowieso niet een vetpot. Maar aan de andere kant neem ik aan dat jij niet net van het mbo af komt rollen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hai, nu ben je even secretaresse!
Wist ik ook nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:03 schreef Watertornado het volgende:
Overigens zijn het NOtulen mevrouw, geen noTUlen.
aantekeningenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:03 schreef Watertornado het volgende:
Overigens zijn het NOtulen mevrouw, geen noTUlen.
Jij bent dan ook geen secretaresse, jij mag dat, net zoals een groot deel van de Nederlandse bevolking, best niet weten.quote:
Ik studeer Nederlandsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geen secretaresse, jij mag dat, net zoals een groot deel van de Nederlandse bevolking, best niet weten.
Edit: jij was die taalnazi hè? Dan had je het ZEKER moeten weten.
Ik heb daar geen geduld voor op de radioquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yeah een medestander
* charmed_angel vind lange nummers ook
Oh, hahaquote:
Ligt voor de hand. Zou ik zeggen.quote:Maar ik kan wel een verklaring geven waarom het voor veel mensen (en ook voor mij) logisch lijkt om er noTUlen van te maken.
Wat was er op schiphol te doen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en hoi
Zijn Heloef en VH nog naar Schiphol gegaan vanmorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |