De zon scheen wss in haar gezicht, maar dat hebben ze op de 1 of andere manier weggeshoptquote:
en dan is het radio topic stil...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:34 schreef SiIk het volgende:
Klopt. M'n trein vertrekt pas over 2 uur, en tot die tijd moet ik me hier op de een of andere manier zien te vermaken.
Waar ga je naartoe?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:34 schreef SiIk het volgende:
Klopt. M'n trein vertrekt pas over 2 uur, en tot die tijd moet ik me hier op de een of andere manier zien te vermaken.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:36 schreef SiIk het volgende:
Nog een kilometer of 400 naar het noorden. Zit nu in Stockholm, ga naar Sundsvall.
Leuk, ik ben jaloersquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:36 schreef SiIk het volgende:
Nog een kilometer of 400 naar het noorden. Zit nu in Stockholm, ga naar Sundsvall.
Wat stel je toch domme vragen. Je lijkt wel een vent!quote:
Hoezo stomme vraag?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat stel je toch domme vragen. Je lijkt wel een vent!
Oh, wacht...
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoezo stomme vraag?
Misschien is je hele hekel aan kinderen wel gespeeld en heb je al een heel elftal rondlopen
Slijmbal.quote:
Hoe was je vlucht?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:50 schreef SiIk het volgende:
Ik ga eens kijken of ze hier ook stopcontacten hebben
Wat ben je toch een grapjas.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoezo stomme vraag?
Misschien is je hele hekel aan kinderen wel gespeeld en heb je al een heel elftal rondlopen
Goedquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
GoedKwamen een paar lieve mensen mij uitzwaaien
Verder weinig turbulentie, en gezellig gekletst met de meneer naast me. Was de hele weg ook mooi helder dus ook nog een beetje van het uitzicht genoten
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet me eens zien in mijn lolbroek
Het is zo. Die gouden kettingen maken het afquote:
Mooi zo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
GoedKwamen een paar lieve mensen mij uitzwaaien
Verder weinig turbulentie, en gezellig gekletst met de meneer naast me. Was de hele weg ook mooi helder dus ook nog een beetje van het uitzicht genoten
quote:
Middagquote:
Hallo meneer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |