Trustenquote:
Wat dit heerschap zegtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:26 schreef naatje_1 het volgende:
Heloef is een knuffelneger en ValHallen is een toffe peer, niets om bang voor te zijn en ze oordelen ook niet.
quote:
Tja, ik blijf zenuwen houden bij meets waar ik onbekenden ga zien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:29 schreef naatje_1 het volgende:
Ik was ook best zenuwachtig hoe een minimeet zou gaan. Eerste was met ONZ Radio en dan de Gouda ONZ Radio jongerenmeet (zonder die meet was ik nu niet met faye, want door die meet ging ik volgende dag naar faye). Anyhow, het pakte allemaal goed uit en het leukste gespreksonderwerp is natuurlijk fok.
Grotere meets, zoals die van 18 nov. zijn wel van een andere opzet, maar zolang huppel niet komt hoef je daar niet voor te vrezen.
Dit dusquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Tja, ik blijf zenuwen houden bij meets waar ik onbekenden ga zien.
En die laatste zin
Welterusten dan maarquote:
Mijn eerste was de marathon meetquote:
Een lekker grote om mee te beginnenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Mijn eerste was de marathon meet
Inderdaadquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Een lekker grote om mee te beginnen
Komen mang! Stappen in Amsterdam is echtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:33 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Inderdaad
En de daarop volgende meets had ik altijd wat te doen
Die van 18 nov. zit ik nog over na te denken
Dat is t ook nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Komen mang! Stappen in Amsterdam is echt
De nacht doorhalen en eerste trein terug is geen optie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dat is t ook niet
Ik zit meer met vervoer terug / slaapplek
Dat zou idd ook nog wel kunnenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De nacht doorhalen en eerste trein terug is geen optie?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:51 schreef ValHallen het volgende:
Hmm hmm zometeen maar een film kieken. Slapen gaat hem niet worden vannacht
Ja inderdaadquote:
Film zelf ken ik nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan een flink lange film. Misschien for a few dollars more
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ouderwetse WesternLekker traag enzo
Avond chauffeurquote:
Mwah, beetje doods hier.quote:
Ik vind het koud in huis, ik rook mijn peuk op en rol ook door m'n bed in.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:03 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Mwah, beetje doods hier.
Maar ben wel aan het draaien
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het koud in huis, ik rook mijn peuk op en rol ook door m'n bed in.
Trustenquote:
quote:
Ik ben nog steeds wakkerquote:
Tsja, de meesten zijn al slapenquote:
Ja preciesquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:22 schreef Carooltje79 het volgende:
Het is wel eens anders geweest hier snachts
Jah balen dat die voorbij isquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 02:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja precies
Mja, dat was ten tijde van de vakantie hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |